ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش

اولین دوره رویداد موبایل ایران (Iran Mobile Summit)

رویداد ایران موبایل سامیت درباره هر آنچه که رشد و پیشرفت در زمینه موبایل را به همراه داشته باشد، صحبت خواهد شد. صحبت‌هایی از جنس تجربه و از زبان افرادی که در این زمینه‌ کارهای عملیاتی فراوانی انجام داده‎اند. برای ثبت نام و استفاده از کد تخفیف رویداد موبایل ایران اختصاصی برای کاربران راست چین با ما همراه باشید.

0
12 خرداد 1398
آخرین بروزرسانی: 21 اسفند 1402

اولین دوره رویداد موبایل ایران

رویداد ایران موبایل سامیت برای اولین بار به منظور تمرکز بر محتوا، مسائل و مشکلات حوزه موبایل طراحی و برنامه‎ریزی شده است. این رویداد در تاریخ ۳۰ و ۳۱ خرداد ۹۸ و با ظرفیت ۸۰۰ نفر در هر روز، در سالن کتابخانه ملی برگزار می‌شود.

در دور اول رویداد موضوعات و محورهای زیر به عنوان محور اصلی مورد توجه قرار گرفته‌اند:

  • Innovation and Growth
  • Mobile Advertising
  • Monetization & Games
  • User Acquisition & Traffic
  • Mobile Payment
  • App Store

اولین دوره رویداد موبایل ایران (Iran Mobile Summit) در تاریخ ۳۰ و ۳۱ خرداد ۱۳۹۸

در قالب این موضوعات اصلی پنل‎ها و سخنرانی‎های مختلف شکل گرفته‎اند.

برنامه رویداد در تاریخ ۳۰ خرداد با افتتاحیه از ۹:۳۰ آغاز می‌شود. سخنرانی ها و پنل های روز اول رویداد با موضوعات نقش و اهمیت طراحی صحیح و سیستماتیک اپلیکیشن های موبایل، حوزه پرداخت و اپلیکیشن های آن و  همچنین در خصوص نحوه طراحی، امنیت و دستاوردهای حوزه موبایل ارائه خواهد شد. همچنین در خصوص سرمایه گذاران در حوزه موبایل و نقش آن در توسعه اقتصادی، پلتفرم های ویدیویی بر بستر موبایل، بررسی سوپر اپ ها، پنل با موضوع پیام رسان های داخلی با حضور توسعه دهندگان و سخنرانی در خصوص اپلیکیشن های توانیابی از دیگر برنامه های روز اول هستند.

روز دوم با تمرکز برند سازی صحیح و نقش و حساسیت آن، تبلیغات و جذب کاربر و روش‎های موثر در این حوزه و همچنین حوزه امنیت موبایل برگزار می‎شود. بررسی مشکل اپلیکشن های ایرانی در سیستم عامل IOS و راهکارهای آن، پرداخت خرد و اپلیکیشن های پرداخت از موضوعات مورد بررسی در روز دوم هستند.

در کنار این محتوا در سالن های جنبی محتوای بازی های موبایلی، انتشار بازی های موبایلی ایرانی در داخل و خارج از کشور، نقش و توسعه رسانه ها در انتشار و معرفی بازی ها و توسعه صنعت بازی سازی، طراحی بازی های برتر و هک رشد در حوزه بازی ها بررسی می‌شود.

کارگاه های مختلفی نیز با موضوعات هک رشد اپلیکیشن ها، گیمیفیکیشن، اتریبیوشن موبایل، اینستاگرام مارکتینگ و تبلیغات نیتیو در سالن‎های جنبی برگزار خواهند شد. این رویداد دو روزه در ساعت ۱۸ روز ۳۱ خرداد به کار خود پایان می‎دهد.

حضور شرکت های برتر این حوزه از جمله تپسل، مدیا اد، آوا گیمز، کافه بازار، دیجی کالا، اسنپ و … از دیگر نکات مورد توجه در خصوص این رویداد است.

کد تخفیف رویداد موبایل ایران

برای استفاده از کد تخفیف رویداد موبایل ایران و ثبت نام در این رویداد تنها یک هفته فرصت دارید. کافی است کد RTLTheme را در انتهای لیست ثبت نام وارد کنید. خواهید دید 30 درصد تخفیف شامل شما خواهد شد. 🙂

لینک ثبت نام: http://iranmobilesummit.com

 

 

زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 3 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم.
مقالات مرتبط
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.