ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش

راست چین حامی سومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال

این سومین دوره ای است که متخصصان حوزه دیجیتال مارکتینگ دور هم جمع می شوند تا بستری مناسب برای معرفی ظرفیت های این سبک از بازاریابی در صنایع و کسب و کارهای مختلف ایجاد کنند. بله صحبت از DMDay 98 است. سومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال دی ماه امسال، با حمایت رسانه ای راست چین برگزار می شود. سومین روز بازاریابی دیجیتال مارکتینگ یا DMDay در تاریخ 12، 13 و 14 دی ماه 98 در تهران، مرکز همایش های صدا و سیما با حمایت راست چین برگزار خواهد شد.

0
03 دی 1398
آخرین بروزرسانی: 20 اسفند 1402

در دو دوره ای که DMDay برگزار شده، متخصصان حوزه دیجیتال مارکتینگ آخرین دغدغه ها، راهکارها و روش های مختلف این حوزه را با فعالین و علاقه مندان به اشتراک می گذارند. در واقع این یک رویداد نیست، بلکه سازمانی است که به گسترش بازار دیجیتال و مهم تر از آن بازار دیجیتال مارکتینگ کمک می کند. بنابراین بسترسازی برای معرفی ظرفیت های دیجیتال مارکتینگ هدف اساسی آن است. همچنین خلق فرصت‌های همکاری، اشتراک گذاری تجربیات و هم افزایی دانش که باعث رشد این بازار می‌شود، از دیگر اهداف dmday 98 است.

سومین روز بازاریابی دیجیتال مارکتینگ، یک تفاوت اساسی با دوره های پیش دارد که باعث تخصصی تر شدن آن می شود. هر صنعت و مباحث مربوط به آن در قالب یک بخش جداگانه برگزار می شود. به این صورت علاوه بر بیان موضوعات اساسی و مهم، متخصصان هر بخش به همکاری گسترده تر با همکاران، شرکای تجاری و … می پردازند.

روزهای 12، 13 و 14 دی ماه، فرصتی مناسب برای انتقال تجربیات، شبکه‌سازی و خلق فرصت‌های جدید برای ورود به بازار دیجیتال مارکتینگ است. طی برگزاری سومین روز بازاریابی دیجیتال مارکتینگ ، متخصصان و کارشناسان بازاریابی و تولید محتوا، مدیران کسب و کارها و استارت‌آپ‌ها و فعالان این حوزه در سخنرانی ها، میزگرد ها و کارگاه ها، داستان موفقیت ها و شکست هایی که بیان می کنند. همچنین ابزارها، استراتژی ها و دلایل استفاده را تشریح می کنند.

بخش های DMDay 98

  • مد
  • دولت و قانونگذاری
  • حمل و نقل لوجستیک
  • موبایل
  • نایت سامیت
  • فروشگاه های زنجیره ای
  • کالاهای زود مصرف

راست چین حامی سومین روز بازاریابی دیجیتال مارکتینگ

سومین روز بازاریابی دیجیتال مارکتینگ با حمایت راست چین، در میانه دی ماه 98 و در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار خواهد شد. 5 کارگاه، حضور 27 سخنران از مدیران ارشد کسب و کارهای بزرگ و نامدار ایرانی و حضور بیش از 1000 نفر از علاقمندان و متخصصان دیجیتال مارکتینگ، این رویداد را فرصتی بی نظیر برای کسب دانش و تجربه و شبکه سازی مؤثر می کند.

مکان: تهران

نشانی : بزرگراه چمران- روبروی پمپ بنزین ولنجک – قبل از هتل استقلال – خروجی مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما- درب اختصاصی مرکز همایش ها.

12-13 و 14 دی ماه

برای خرید بلیط روی DMDay 98 کلیک  کنید.

سایت DMDay بازاریابی دیجیتال : www.dmday.ir

سومین روز بازاریابی دیجیتال مارکتینگ | سومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال

زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 3 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم.
مقالات مرتبط
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.