ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش

راست چین حامی چهارمین رویداد 9:33 DM

یکی از نشانه های زنده بودن اکوسیستم استارت آپی، رویدادهای تخصصی است. خوب است بدانید چند ماه است که جمعه های آخر هر ماه در شهر تبریز، یک رویداد تخصصی به اسم 9:33 DM با محوریت نقد و بررسی یک کسب و کار دیجیتالی برگزار می شود. راست چین به عنوان گام اول بسیاری از […]

0
23 آذر 1398
آخرین بروزرسانی: 20 اسفند 1402

یکی از نشانه های زنده بودن اکوسیستم استارت آپی، رویدادهای تخصصی است. خوب است بدانید چند ماه است که جمعه های آخر هر ماه در شهر تبریز، یک رویداد تخصصی به اسم 9:33 DM با محوریت نقد و بررسی یک کسب و کار دیجیتالی برگزار می شود. راست چین به عنوان گام اول بسیاری از کسب و کارهای نوپا، حامی این رویداد است. بیایید کمی بیشتر در مورد چهارمین رویداد 9:33 DM تبریز بدانیم.

9:33 دیجیتال مارکتینگ

25 مرداد ماه افراد اکوسیستم استارت آپی تبریز دور هم جمع شدند تا اولین رویداد 9:33 دیجیتال مارکتینگ را با هدف نقد و بررسی کسب و کارها برگزار کنند. حالا جمعه های آخر هر ماه این رویداد برگزار شده و افراد علاقمند به یادگیری دور هم جمع می شوند و به تجربه اندوزی می کنند.

این جلسات هم به رشد استارت آپ ها کمک می کند، هم شرکت کنندگان می توانند از تجارت ارائه دهنده ها استفاده کنند.

چهارمین رویداد 9:33 DM

29 آذرماه چهارمین رویداد 933 DM در لاله پارک تبریز از ساعت 9:33 دقیقه برگزار خواهد شد و تا ساعت 14 هم ادامه دارد.  در این رویداد هادی غیاثی مدیر مارکتینگ راست چین وب‌ سایت “سایمان دیجیتال” را از نظر سئو تحلیل و بررسی خواهد کرد و از تجربیات خود خواهد گفت. در ادامه نیز یاور مشیرفر، مدیر ارشد محتوا نیک استارتر ، محتوای این وب‌ سایت را مورد نقد خواهد کرد.

پیشنهاد می کنم اگر شما هم می توانید در این جلسه شرکت کنید.

مکان رویداد: تبریز، پاسداران، مرکز تفریحی تجاری لاله پارک – طبقه سوم – سالن همایش‌های لاله پارک

وب سایت رویداد: http://933dm.ir/

رزرو بلیط 

 

زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 3 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم.
مقالات مرتبط
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.