قالب Jannah، پوسته خبری جنه
2,743 فروش
84% رضایت از 363 رای
  • گارانتی کیفیت راست چین
  • ضمانت بازگشت 6 ماهه وجه
  • 6 ماه پشتیبانی رایگان حرفه ای
  • آپدیت رایگان، دسترسی مادام العمر به فایل
  • همراه با بسته نصبی سریع و آسان
537 هزار تومان
قیمت محصول:
537,000 تومان
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 1109
  • پشتیبانی

 

قالب جنه | قالب Jannah | دانلود قالب Jannah | قالب جنة | قالب قالب جنة

قالب جنه یکی از بهترین قالبهای خبری وردپرس است. قالب Jannah یک قالب ریسپانسیو، زیبا، حرفه ای، دارای مدیریت بسیار ساده و در سبکی جدید می باشد. همچنین قالب خبری Jannah بسیار بهینه با سرعت لود بالا, صفحه ساز قدرتمند آماده شده است. همه دموهای قالب (26 دمو) در اختیار شما قرار گرفته است.

آموزش قالب jannah | قالب جنة | قالب جنه

در خرید قالب جنة شک دارید. ? توضیحات و قابلیت های جنه را در ادامه بخوانید. ?

نصب و راه اندازی روی سایت های خام رایگان انجام میشود!

مزیت خرید قالب جنه چیست؟

با خرید قالب خبری جنه از راست چین به راحتی می توانید یک سایت خبری راه اندازی کنید. قالب Jannah دارای دموهای متنوعی است که کار شما برای انتحاب دمو و قالب مورد نظرتان را راحت می کند.

چرا قالب جنه را انتخاب نماییم؟

 

هشدار مطالعه قوانین | قالب جنه

در نسخه جدید چی اضافه شده؟!

قالب جنه با نسخه php 8 سازگاری دارد
آخرین نسخه قالب jannah
آخرین نسخه قالب جنه
قالب jannah
قالب الجنه
قالب خبری jannah

سازگاری کامل با آخرین نسخه وردپرس

قالب جنه با آخرین نسخه وردپرس سازگاری داشته و به محض اینکه وردپرس بروزرسانی می شود طراحان قالب نیز آن را جهت حداکثر سازگاری با نسخه جدید بروز می کنند. و شما همواره میتوانید با خیال راحت وردپرس سایت خود را بروز نمایید.

سازگاری کامل با ویرایشگر جدید گوتنبرگ

گوتنبرگ وردپرس یک پروژه وردپرسی است و در حال حاضر یک محیط ویرایش جدید در وردپرس را رونمایی کرده و همچنان قرار است گسترده‌تر شده و رشد کند. این موردی است که اغلب مردم در موردش اطلاع دارند اما باید به شما بگویم که گوتنبرگ وردپرس تنها یک ویرایشگر را شامل نمی‌شود بلکه شروع اقداماتی بسیار بزرگ‌تر است. در واقع این پروژه بر روی لایه بندی و قالب‌های سایت تاثیر گذاشته و تبدیل به یک سفارشی‌ساز کامل برای وردپرس می‌شود.

قالب خبری جنه

افزوده شدن دموهای جدید

معمولا هر چند وقت یکبار که قالب بروزرسانی می شود چندین دمو جدید نیز ارایه می شود و در اختیار کاربران قرار می گیرد. این دموها معمولا شامل امکانات و قابلیت های جدید قالب می باشند و در آن ها طراحی جدیدی لحاظ می شود.

2 دمو جدید قالب جنه

افزوده شدن بلوک محتوای جدید

در هر بروزرسانی تنظیمات و المان های جدیدی به قالب اضافه می شود تا بتوانید بهتر و راحتر طراحی خود را انجام دهید و سایت خود را بسازید.

بلوک محتوای قالب jannah

افزوده شدن تنظیمات جدید برای نسخه موبایل

در سری جدید قالب Jannah ویژگی های جدیدی نیز برای نسخه موبایل اضافه شده. برخی از این ویژگی ها: امکان نمایش آیکن های سبد خرید, ورود, و اعلانات بادی پرس , امکان انتخاب منو دلخواه, تنظیمات جدید برای افزونه AMP و…

تنظیمات جدید نسخه موبایل قالب جنه

افزوده شدن قابلیت نمایش تبلیغ در بین پاراگراف های مطلب

این ویژگی بسیار جذاب و کاربردی هست. عملکرد این ویژگی به اینصورت است که بعد از تعداد پارگرافی که شما مشخص می کنید یک بنر تبلیغاتی نمایش می دهد. مثلا بعد از 5 تا پاراگراف بصورت خودکار در تمام مطالب یک تبلیغ نمایش می دهد .

جایگاه تبلیغاتی قالب خبری جنه

افزوده شدن ویژگی نصب فونت های دلخواه

با این قابلیت شما می توانید فونت های دلخواه خود را نصب نموده و برای بخش های مختلف از فونت های دلخواه خود استفاده کنید. اکنون شما با ورود به پنل تنظیمات قالب و سپس تایپوگرافی و انتخاب گزینه آپلود فونت دلخواه, فونت های دلخواهتان را براحتی اضافه کنید. در پکیج قالب جنه بیش از 60 فونت فارسی در اختیارتان قرار گرفته است.

بیش از 60 فونت فارسی قالب جنه

افزوده شدن طرح های جدید اسلایدر به صفحه ساز قالب

توسط این المان ها براحتی می توانید اسلایدرهای جذابی برای نوشته های خود بسازید و در سایت به نمایش در آورید. هر کدام از این المان ها نیز دارای تنظیمات جذابی برای خودشان می باشند که کار طراحی را جذاب تر می کنند.

2 اسلایدر جدید در قالب جنه

المان های جذاب برای نمایش مطلب بیشتر و پیشنهادی

این المان ها به شما امکان می دهند تا کاربران خود را برای خواندن مطالب پیشنهادی تشویق نمایید. با اینکار کاربر زمان بیشتری در سایت شما باقی می ماند و باعث افزایش رتبه و سئو سایت خواهد شد.

قالب وردپرس جنه

 

قالب Jannah پوسته وردپرس مجله خبری حرفه ای | جنه

با عرض سلام خدمت شما دوستان گرامی, امروز محصولی جدید و بی نظیر را در اختیار شما قرار داده ایم در ادامه با ما همراه باشید.

بعد از فروش و موفقیت بی نظیر قالب صحیفه و جریده این بار قالب جنه با امکاناتی زیاد و متنوع در اختیار شماست.

قالب Jannah که در سبک مجله ای و خبری طراحی شده برای ایجاد سایت هایی با موضوع اخبار، هنر و صنعت، ورزش، تکنولوژی، عروسی، غذا، مسافرت، روزنامه، مجله و یا سایت چاپ و نشر مناسب است.

توضیح سایر ویژگی های اصلی قالب وردپرس جنه

بخش های تبلیغاتی متعدد و کاربردی

شما در قالب جنه می توانید تا حدی که دوست دارید از تبلیغات استفاده کنید و یا اصلا از تبلیغات استفاده نکنید. فضاهای بسیار کاربردی و متعددی برای درج تبلیغات در قالب جنه پیدا سازی شده است. مثلا شما می توانید در پایین و بالای نوشته از بنرهای تبلیغاتی استفاده کنید. صفحه ساز قالب نیز دارای المان تبلیغات اختصاصی و حرفه ای می باشد. در بخش ابزارک ها نیز ابزارک هایی جهت درج تبلیغات قرار گرفته است.

قالب jannah

پشتیبانی کامل از AMP (افزایش سرعت لود شدن صفحات در موبایل)

AMP یا Accelerated Mobile Pages یک فریم ورک میباشد که توسط گوگل ارائه شده است و مخصوص  موبایل و تبلت میباشد که با استفاده از این فریم ورک سایت شما در کمترین زمان ممکن با بهینه بودن تصاویر و متن ها و ویدئو ها برای کاربران نمایش داده میشود.

با توجه به اینکه امروز تعداد کاربران موبایل از کاربران کامپیوتر بسیار بیشتر میباشد بخاطر همین بهینه بودن سرعت برای این کاربران بسیار مهم میباشد.

قالب jannah

فناوری AMP برای سایت های خبری بسیار مفید میباشد و همه سایت های خبری مطرح دنیا به این فناوری مجهز شده اند اما محدود قالب های وردپرسی هستند که از این فریم ورک استفاده کنند بخاطر همین استفاده از این فریم ورک میتواند فرصت رشد خوبی برای شما باشد.

بهینه شده برای موتورهای جستجوگر جهت افزایش رنک و رتبه سئو

قالب وردپرس جنه با همه فاکتور ها و قوانین کدنویسی Schema و گوگل سازگاری کامل دارد بخاطر همین شما براحتی میتوانید در کنار مطالب سایت خود در نتایج جستجو های گوگل ستاره قرار دهید و از اینکه مقالات و مطالب سایت شما بصورت کامل در گوگل ایندکس میشود لذت ببرید.

سرعت بارگذاری نیز در افزایش رنک و بازدید کننده بسیار موثر است. قالب جنه از فناوری AMP پشتیبانی می کند و سرعت سایت شما را تا چندین برابر افزایش می دهد.

قالب Jannah با عملکرد بسیار بالا و سرعت لود سریع و قابلیت های کاربردی

قالب وردپرس جنه بدلیل کدنویسی بهینه و استاندارد در کمترین زمان ممکن سایت شما را برای بازدیدکنندگان شما نمایش میدهد. در بررسی های سرعت این قالب که انجام شده امتیاز 98% به قالب داده شده که امتیاز بسیار بالایی میباشد. در افزایش سرعت این قالب علاوه بر کدنویسی استاندارد و اصولی بر موارد زیر نیز تمرکز ویژه ای شده:

  • بارگذاری تنبل یا Lazy Load با این قابلیت عکس ها و فیلم های سایت شما تا زمانی که کاربر به آن نرسد لود نمیشود بخاطر همین موجب میشود تا در کمترین زمان سایت لود شود. فرض کنید در سایتتون یک اسلایدر با 5 عکس دارید، در لحظه اول فقط عکس اسلاید اول برای کاربر نمایش داده میشود و بعد از لود شدن کامل سایت و ارسال درخواست توسط کاربر، بصورت خودکار بدون اینکه کاربران سایت متوجه چیزی بشوند عکس دوم لود میشود و بعد از اتمام زمان اسلایدر دوم عکس سوم و به همین ترتیب محتوا لود میشود.
  • فشرده سازی فایل های JS در قالب Jannah سایز این فایل ها بسیار کمتر شده است و همه این فایل ها فشرده شده اند بخاطر همین بسیار سریع برای کاربران لود میشوند.
  • فشرده سازی فایل های CSS و حذف کردن فاصله های بین کد های CSS خط های جدید و کامنت ها موجب میشود تا حجم این فایل کمتر شود و کد های اضافی برای کاربران لود نشوند بخاطره مین تاثیر مستقیم با سرعت بارگذاری سایت شما دارد.
  • سیستم کش قدرتمند برای کاهش query و دستورات دیتابیس که علاوه بر اینکه از فشار به سرور میکاهد باعث لود سریعتر قالب هم میشود.
  • سازگار با افزونه های افزایش سرعت مانند افزونهWP Super Cache.
  • افزونه بهینه سازی اختصاصی که در نسخه های جدید قالب ارایه شده است که به شما اجازه میدهد تا فایل ها و تنظیمات قالب را نیز بهینه سازی نمایید.

سازگار با انجمن ساز bbPress

افزونه BBpress بهترین افزونه برای ساختن انجمن ها در وردپرس میباشد و قالب Jannah با این افزونه سازگاری کامل دارد و از همه قابلیت های این افزونه پشتیبانی میکند. همچنین در پنل تنظیمات این قالب نیز گزینه های برای سفارشی سازی بخش انجمن قرار گرفته و میتوانید از آن ها استفاده بکنید.

 

سازگاری کامل قالب jannah با بی بی پرس

 

پنل تنظیمات قدرتمند و کاملا فارسی و جذاب

پنل تنظیماتی که همیشه شرکت TieLabs طراحی کرده است بسیار زیبا بوده اند. و یکی از علت های فروش بالای قالب صحیفه همین مورد میباشد. در قالب خبری Jannah هم شما میتوانید براحتی بدون اینکه وارد کدنویسی قالب شوید 0 تا 100 سایت خودتان را از طریق پنل تنظیمات سفارشی سازی کنید. در پنل تنظیمات این قالب شما به امکانات و قابلیت های بسیار زیادی دسترسی دارید و میتوانید استایل سایت، تایپوگرافی، دکمه های به اشتراک گذاری، سایدبار ها، هدر و فوتر سایت، لوگو و منو ها و… را فقط با 1 کلیک سفارشی سازی کنید.

در نسخه های جدید قالب جنه امکان جستجوی در تنظیمات قالب نیز فراهم شده, توسط این قابلیت شما می توانید بدون صرف وقت و گشتن در بین آیتم های پنل تنظیمات , با وارد کردن بخشی از متن مورد نظر در کادر جستجو تنظیمات مورد نظر خود را بیابید.

پنل تنظیمات فارسی قالب jannah

بی نهایت استایل برای هدر سایت با امکانات جذاب و کاربردی

قالب Jannah دارای قدرت سفارشی سازی بسیار بالایی میباشد و شما میتوانید هر قسمت از سایت خود را با سلیقه خودتان سفارشی سازی کنید. شما در اعمال تغییرات خودتان در این قالب کاملا دستتان باز است. خود قالب دارای چندین استایل و طرح برای هدر سایت میباشد اما در صورتی که شما تمایل داشته باشید میتوانید این استایل ها را نیز سفارشی سازی کنید. برای مثال می توانید شبکه های اجتماعی را در هدر قرار دهید یا آب و هوا را در هدر سایت به نمایش بگذارید و بسیاری قابلیت دیگر.

قالب jannah

قالب خبری jannah

صفحه ساز قدرتمند و فارسی با امکان طراحی صفحات فوق العاده جذاب بدون دانش کدنویسی

قالب jannah شامل یک صفحه ساز قدرتمند میباشد. کاربرانی که با صفحه ساز قالب صحیفه کار کرده باشند با این صفحه ساز هم آشنایی کامل خواهند داشت. اما در این صفحه ساز تغییرات و ارتقا های زیادی اعمال شده و امکانات بسیار زیادی به آن اضافه شده است.

شما میتوانید بدون اینکه دانش کدنویسی داشته باشید. خودتان با سلیقه خودتان بدون ورود به بخش کدنویسی قالب با کشیدن و رها کردن المان ها (Drag & Drop) طراحی وب سایت خودتان را انجام دهید.

صفحه ساز قدرتمند قالب جنه

دارای تنظیمات اختصاصی برای هر نوشته, دسته بندی, برگه

امکان ساختن طرح ها و استایل های متنوع برای هر نوشته, دسته بندی, برگه باعث میشود. تا شما قدرت بسیار زیادی در طراحی وب سایت خوتان داشته باشید. مثلا می توانید نحوه نمایش مطالب در یک دسته خاص را براحتی تغییر دهید یا رنگبندی های جذابی را برای دسته های خود تعیین کنید. این ویژگی شما را شگفت زده خواهد کرد.

قالب جنه

طراحی منحصر به فرد و سازگاری کامل با بادی پرس 

بادی پرس افزونه‌ای است که به کاربران وردپرس امکان ایجاد صفحه شخصی (پروفایل)، ایجاد پیغام، برقراری ارتباط در گروه و انجمن‌های مختلف و … (مانند شبکه های اجتماعی) را فراهم می‌کند. قالب جنه بطور کامل با این افزونه سازگار است و همچنین دارای طراحی بسیار جذابی برای این افزونه می باشد.

طراحی اختصتصی قالب جنه برای بادی پرس

پشتیبانی از تصاویر متحرک

امروزه تصاویر GIF و متحرک نقش مهمی در محتوای مصرف کننده ایفا می کنند. در قالب جنه براحتی می توانید این تصاویر را مانند آب خوردن استفاده کنید.

چندین دمو و پیش نمایش متنوع

این قالب دموهای زیادی ارایه کرده است که هر کدام از آن ها دارای تنظیمات طراحی و رنگ بندی های مختلف  و جذابی می باشند. در قالب وردپرس جنه شما می توانید براحتی دموهای از پیش ساخته شده را نصب و استفاده نمایید.

طرح های قالب سفارشی برای سایت

طرح های سفارشی حرفه ای و جذابی مانند با حاشیه ، تمام عرض، جعبه ای، شبکه ای، و یا چند ستونه و… اینها فقط برخی از طرح هایی هستند که ما میتوانیم برای سایت خودمان تنظیم کنیم. قالب جنه کاملا انعطاف پذیر میباشد و شما میتوانید با سلیقه خودتان طرح و استایل مورد نیاز خودتان را بر روی این قالب اعمال کنید.

طرح های مختلف و سفارشی قالب جنه

پرش در بین محتوای نوشته (Jump-To-Content)

طراحی قالب جنه به گونه ای بوده است که شما در صورتی که محتوای یک نوشته طولانی باشد. و یا شما بخواهید کاربران را از یک قسمت خاص به وسط یا پاراگرافی خاص خیلی سریع هدایت کنید میتوانید براحتی از ویرایشگر این قالب با استفاده از قالبیت jump یا پرش کاربران سایت خود را به بخش مورد نظر هدایت نمایید.

قالب جنه فارسی

برای مشاهده دمو این ویژگی کلیک کنید.

مگامنوهای فوق حرفه ای و جذاب با طراحی بسیار ساده

طراحی یک منو زیبا و جذاب در نهایت سادگی واقعا لذت بخش است. . یک منوی خوب باید کاربران را جذب کند، تا به صفحات دیگر نیز نگاه کنند و احساس کنند که از گردش در سایت شما لذت می برند. قالب جنه امکان ساخت برترین مگامنوها را در نهایت سادگی به شما می دهد.

انتخاب و اشتراک متون محتوا

یکی از ویژگی های جدید قالب جنه این است که شما میتوانید براحتی قسمتی یک نوشته یا هر جای دیگر از سایت را انتخاب نموده تا گزینه های اشتراک گذاری برای شما نمایش داده شود. این قابلیت بسیار جذاب و خلاقانه می باشد که شما را از رقبا پیشتاز تر میکند.

صفحه ادامه مطلب نوشته ها بسیار جذاب طراحی شده, در این صفحه امکاناتی از قبیل تعداد بازدید نوشته, برآورد زمانی آخرین باری که نوشته خوانده شده, دسته بندی های رنگی و انتخاب و اشتراک و … می باشد

صفحه ادامه مطلب قالب جنه

در قالب مجله خبری جنه می توانید اخبار داغ و فوری را با قرار دادن علامت فوری در کنار آن ها برای کابران خود به نمایش درآورید. این ویژگی یک سایت خبری را بسیار جذاب می کند.

قالب جنه فارسی

ناوبری قدرتمند قالب جنة برای موبایل

در طراحی قالب Jannah توجه ویژه ای به منو ها در موبایل شده است. به نحوی که شما بتوانید خیلی زیبا و حرفه ای منوهای خود را در موبایل نمایش دهید. و خیلی راحت منو های خود را سفارشی سازی کنید. در موبایل فرم جستجو در منوی خود قرار دهید،‌ آیکون شبکه های اجتماعی اضافه کنید، یا یک بنر و بکگراند ویژه را در منو های قالب جنه قرار دهید.

بهینه شده برای ایمیل مارکتینگ

امروزه قدرت ایمیل مارکتینگ برای همه کاربران چیزی مشخص میباشد بخاطر همین یک وبمستر حرفه ای سعی می کند در سایت خود ایمیل مشتریان و بازدیدکنندگان خود را دریافت کنید و بدلیل سازگاری این قالب با سرویس های ارسال ایمیل مانند MailChimp و Feedburner شما میتوانید براحتی شروع به ارسال ایمیل برای بازدیدکنندگان خود کنید. شما خیلی راحت میتوانید با قالب جنه لیست ایمیل های خود را درست کنید و ایمیل مشتریان خود را در قسمت های مختلف قالب از بازدیدکنندگان بگیرید.

قالب جنه با قابلیت پخش ویدئو در بکگراند و استفاده از افکت های پارالاکس

برای ساختن یک Landing Page یا صفحه ورود یا صفحه اصلی سایت و یا درست کردن یک Call To Action استفاده از افکت های پارالاکس بسیار موثر بر کلیک کردن کاربر و جلب توجه کاربر میباشد بخاطر همین در هنگام طراحی قالب Jannah همه این موارد برای استفاده کاربران آماده شده است و علاوه بر اینکه شما میتوانید از افکت های پارالاکس که هنگام اسکرول کاربر بسیار زیبا میباشد استفاده کنید میتوانید در هر قسمت از محتوا و باکس هایی که میخواهید در بکگراند آن ویدئوهایی برای مشاهده کاربران قرار دهید.

پشتیبانی قالب Jannah از فروشگاه سازها

با قالب جنه شما میتوانید بصورت خیلی حرفه ای شروع به فروش محصولات خود کنید با امکانات بسیار زیاد این قالب شما میتوانید یک فروشگاه با همه امکانات مورد نیاز داشته باشید و محصولات خود را به زیباترین شکل برای فروش به مشتریان در سایت قرار دهید. قالب وردپرس Jannah از افزونه ووکامرس پشتیبانی کامل میکند و فرقی نمیکند شما چه محصولی دارید، فایل یا فایل های فیزیکی میتوانید فروش خود را با این قالب شروع کنید.

قالب جنه سازگار با ووکامرس فارسی

سازگار با افزونه های مرتبط با ارز دیجیتال

ارز دیجیتال یا Cryptocurrency یک فرم از پول الکترونیکی است. بیشتر ارزهای دیجیتال به منظور امنیت بیشتر، حذف واسطه ها و ناشناس بودن طراحی شده اند و روز به روز استفاده از آن ها رونق پیدا میکند. قالب جنه نیز خود را با افزوته هایی که برای ارز دیجیتال معرفی شده اند سازگاری کامل دارد. قالب وردپرس جنه حتی دارای یک دمو اختصاصی برای سایت هایی که در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند است.

قالب جنه فارسی

پشتیبانی از قابلیت ویدیو چسبیده

توسط این ویژگی وقتی شما در مطلبی هستید که در آن مطلب از ویدیو استفاده شده, با اسکرول به سمت پایین کادری کوچک که حاوی ویدیو درحال پخش می باشد در گوشه سایت بصورت خودکار نمایش داده میشود.

دارای قابلیت امتیازدهی به مطالب بصورت کاملا حرفه ای

این قابلیت بسیار حرفه ای در قالب جنه به شما امکان این را می دهد تا یک کادر امتیاز دهی بسیار حرفه ای برای مطالب خود اضافه کنید. این قابلیت حتی به شما امکان نمایش امتیاز مطلب در نتایج گوگل را نیز می دهد. (ستاره دار کردن مطالب در موتورهای جستجو)

قالب jannah

برخی از ویژگی های بیشمار قالب جنه به اختصار :

  • سازگاری با آخرین نسخه وردپرس
  • پشتیبانی از PHP 8
  • پشتیبانی از ووکامرس
  • پشتیبانی از افزونه AMP
  • پشتیبانی از بی بی پرس
  • پشتیبانی از بادی پرس
  • پوسته های مختلف
  • دموهای متنوع و جذاب
  • بخش تایپوگرافی حرفه برای قالب با قابلیت آپلود فونت های دلخواه
  • فونت های آیکن و گوگل مختلف
  • دارای بینهایت طرح برای هدر و فوتر
  • امکان پرش به بخش های مختلف هر مطلب و فهرست بندی محتوای مقاله
  • طرح های مختلف و گوناگون برا سایت
  • بخش های تبلیغاتی مختلف
  • پشتیبانی از تبلیغات بین محتوایی
  • قابلیت ساخت مگامنوهای جذاب و حرفه ای
  • دارای حالت تاریک و روشن
  • پشتیبانی نوشته ها از ویدیو های آپارات (مطلب نمونه)
  • صفحه ساز فارسی و بسیار قدرتمند
  • کاملا واکنشگرا و رتینا
  • قابلیت چند نویسندگی برای نوشته ها
  • امکان درج منبع یا خلاصه برای نوشته ها
  • کاملا راستچین شده
  • سازگاری با افزونه چند زبانه کردن سایت WPML
  • پنل تنظیمات قدرتمند و فارسی
  • نمایش نوشته های مرتبط درون محتوای سایر نوشته ها
  • پشتیبانی از شبکه های اجتماعی متنوع و قابلیت تنظیم شبکه های اجتماعی دلخواه
  • سازگاری با افزونه یواست سئو و رنک مث
  • ابزارک آب و هوا با قابلیت نمایش آب و هوای مکان کاربر
  • ابزارک های متعدد و جذاب برای وردپرس
  • طرح های بسیار زیبا برای ساخت صفحات مختلف
  • پشتیبانی از تصاویر متحرک
  • ابزارک اینستاگرام و توییتر
  • لیست پخش ویدیوها
  • امکان تشخیص زمان خواندن محتوای نوشته
  • نمایش تاریخ نوشته براساس تاریخ ایجاد یا تاریخ اصلاح نوشته
  • کدهای کوتاه مختلف و کاربردی برای استفاده در محتوا
  • پلیرهای صوت و تصویر جذاب
  • امکان ارسال اعلانات وب
  • پشتیبانی از لایر اسلایدر
  • پشتیبانی از رولوشن اسلایدر
  • پوسته تاریک برای سایت
  • منوهای چسبیده
  • تنظیمات جذاب از جمله اختصاص رنگ, لوگو, پس زمینه برای هر دسته بندی
  • سیستم امتیاز دهی قدرتمند
  • تنظیمات پیشرفته برای هر نوشته و برگه
  • امکان تنظیم لوگو و منو دلخواه برای هر برگه و نوشته
  • تنظیم و ساخت بی نهایت سایدبار
  • سایدبارهای چسبیده برای المان ها
  • نوار موقعیت یاب
  • پست فرمت های مختلف و متعدد
  • پشتیبانی از گالری تصاویر, ویدیو, صوت, درج نقشه و… در محتوای نوشته ها
  • پشتیبانی از لایت باکس برای تصاویر  و ویدیوها
  • جستجو زنده ایجکسی
  • انتخاب و اشتراک متون محتوا
  • آپدیت های رایگان و مادام العمر
  • شامل افزونه های پریمیوم به صورت رایگان
  • بسته آسان نصبی برای هر دمو به همراه راهنمای نصب فارسی
  • نصب رایگان برای سایت های خام
  • بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو
  • کد نویسی استاندارد و بسیار بهینه شده
  • سرعت لود و عملکرد عالی
  • سازگاری با تمام مرورگرهای موجود
  • سازگاری مرورگرهای موبایل و تبلت
  • مستندات کامل جهت آموزش کار با قالب
  • تنظیمات و امکانات اختصاصی برای موبایل(مانند تغییر رنگ نوار مرورگر)
  • و بینهایت امکانات دیگر…..

 خرید قالب جنه را به شما توصیه می کنیم.

قالب وردپرس جنه
دانلود قالب jannah
قالب وردپرس jannah
دانلود رایگان قالب جنه
دانلود قالب جنه
jannah theme
قالب جنه

بروزرسانی های قالب خبری Jannah | قالب جنه

نسخه 5.4.9 در مهر 1400
-- آپدیت افزونه arqam-lite و tielabs-instagram
-- رفع مشکلات و باگ ها
-- و ...
نسخه 5.4.7 در 1 شهریور 1400
-- سازگاری با وردپرس 5.8
-- افزوده شدن گزینه ای در تنظیمات قالب / پیشرفته برای نمایش حالت قدیمی ابزارک ها
-- رفع مشکلات و باگ ها
-- و ...
مشاهده بیشتر

امکانات اضافی (شامل هزینه)

  • نصب توسط طراح

پیش نیازها

  • نسخه PHP مورد نیاز: 5.6
  • نسخه وردپرس مورد نیاز: 4.8

سوالات متداول قالب Jannah، پوسته خبری جنه

راست چین کیفیت قالب جنه را برای شما تضمین می کند و نسخه ارائه شده در راست چین آخرین ورژن این محصول است که دارای 6 ماه خدمات پشتیبانی رایگان می باشد.
این قالب دارای 26 دمو فارسی شده بصورت بسته آسان نصبی می باشد. علاوه بر آن شامل فونت های فارسی محبوب و آموزش های کاربردی می باشد. همچنین این قالب دارای سئو بی نظیر و امکانات بسیار زیادی است که به شما امکان ساخت یک مجله خبری تمام عیار را میدهد.
با خرید این قالب خدماتی مانند نصب رایگان بر روی هاست مشتری ، یک سال پشتیبانی تضمین شده برای رفع مشکلات شما و اشتراک مادام العمر آپدیت قالب جنه در راست چین همراه با بسته آسان نصب و کتابچه راهنما ارائه خواهد شد.

لیست تغییرات

نسخه 7.1.0 - 20 بهمن 1402
  • - سازگاری با آخرین نسخه وردپرس و ووکامرس
  • - رفع مشکل مگامنو
نسخه 7.0.6 - 1 دی 1402
  • رفع خطاهای گزارش شده

آخرین پرسش و پاسخ

moving
moving

سلام، من یه کانال آپارات دارم، خواستم ویدئو هام رو در قسمت بلاک ویدیو ها قرار بدم که مخصوص ی تیوب هست...
می شه راهنمایی کنی....

mohammadghasemi
mohammadghasemi حرفه ای در پاسخ به moving
  • طراح محصول

درود بر شما وقت بخیر
ما نسخه آپارات را بصورت مجزا همراه قالب ارایه کردیم که میتوانید از آن استفاده کنید و لینک ویدیوهای خود را در آن قرار دهید.
باتشکر از شما

ahmadrezaaa
ahmadrezaaa

ای بابا میخواستم بیام‌ خونه خرید بزنم چرا تخفیف رو برداشتین😶 باز منتظر میمونم...

فاطمه آمیغی
فاطمه آمیغی در پاسخ به ahmadrezaaa

با سلام و احترام
همراه عزیز جشنواره را دنبال نمایید احتمال اینکه مجدد محصول در جشنواره قرار بگیرد هست .

ahmadrezaaa
ahmadrezaaa در پاسخ به ahmadrezaaa

حتما. منتظر میمونم چون میخواستم برای ۲ تفر دیگم بگیرم

ahmadrezaaa
ahmadrezaaa

سلام آیا همه دمو هایی که در تم فارست بصورت اینگلیسی هست رو داره؟ برای سایت اینگلیسی میخوام

mohammadghasemi
mohammadghasemi حرفه ای در پاسخ به ahmadrezaaa
  • طراح محصول

درود بر شما
بله هم می توانید درون ریزی کنید و هم بصورت بسته آسان در اختیارتان قرار داده میشود.
باتشکر

hossein
hossein

سلام، نسخه 7.1.2 آمده، لطفا قرار بدهید.

mohammadghasemi
mohammadghasemi حرفه ای در پاسخ به hossein
  • طراح محصول

درود بر شما وقت بخیر
تا لحظاتی دیگر قرار خواهد گرفت.
باتشکر

حاجی خانی
حاجی خانی

یه توضیح ساده اگه بدید ممنون میشم. میخوام بدونم برای ایجاد باکس دانلود در قالب جنه باید از افزونه استفاده کرد. یا خود قالب این امکان رو در اختیارمون میذاره. و یا از طریق کد نویسی باید این امکان رو در سایت فعال کنیم؟

mohammadghasemi
mohammadghasemi حرفه ای در پاسخ به حاجی خانی
  • طراح محصول

درود بر شما وقت بخیر
با استفاده از کدهای کوتاه این قالب میتوانید این بخش را ایجاد کنید.
باتشکر از شما

حاجی خانی
حاجی خانی

آیا این قالب باکس دانلود هم داره برای نوشته ها؟

mohammadghasemi
mohammadghasemi حرفه ای در پاسخ به حاجی خانی
  • طراح محصول

درود بر شما وقتتان بخیر
می توانید این مورد را هم ایجاد نمایید و امکان پذیر است.
باتشکر

حاجی خانی
حاجی خانی در پاسخ به حاجی خانی

چجوری میشه این کارو انجام داد؟ یه توضیح میدید؟

حاجی خانی
حاجی خانی در پاسخ به حاجی خانی

یه توضیح ساده اگه بدید ممنون میشم. میخوام بدونم منظورتون با افزونه است. یا خود قالب این امکان رو در اختیارمون میذاره. و یا از طریق کد نویسی باید این امکان رو در سایت بذاریم

mohammadghasemi
mohammadghasemi حرفه ای در پاسخ به حاجی خانی
  • طراح محصول

بعد از تهیه میتوانید تیکت ارسال فرمایید تا روند اینکار خدمتتان ارایه شود.
باتشکر از شما

ahmadrezaaa
ahmadrezaaa

اسم صفحه ساز اختصاصیش چیه؟

mohammadghasemi
mohammadghasemi حرفه ای در پاسخ به ahmadrezaaa
  • طراح محصول

درود بر شما
TieLabs Builder نام صفحه ساز اختصاصی قالب است.

ahmadrezaaa
ahmadrezaaa

و یه سوال دیگه تمام تم های اینگلیسی که در تم فارست هست رو قالب شما هم همونطوری داره؟ به صورت اینگلیسی

mohammadghasemi
mohammadghasemi حرفه ای در پاسخ به ahmadrezaaa
  • طراح محصول

بله تمام دموها بصورت انگلیسی قابل استفاده است و موجود میباشد.
باتشکر

ahmadrezaaa
ahmadrezaaa

وقتی لایسنس نداره ممکنه چند وقت بعد مشکلی پیش بیاد؟!!

mohammadghasemi
mohammadghasemi حرفه ای در پاسخ به ahmadrezaaa
  • طراح محصول

منظور از لایسنس محدودیت تعداد نصب روی دامنه است و از طرف سایت راستچین این مورد اجرا میشود.

ahmadrezaaa
ahmadrezaaa

سلام لطفا پاسخ بدین میخوام قالب رو بخرم.
۱=ایا نسخه اینگلیسیش رو دارین برای سایت اینگلیسی؟
۲=آیا لایسنس داره؟
۳= تخفیف عید نوروزدارین؟

mohammadghasemi
mohammadghasemi حرفه ای در پاسخ به ahmadrezaaa
  • طراح محصول

درود بر شما وقت بخیر
امکان استفاده برای سایت های انگلیسی وجود دارد و می‌توانید استفاده کنید. درحال حاضر لایسنس روی محصول ارایه نشده است اما پشتیبانی و آپدیت خودکار برای یک دامنه می‌باشد ، ممکن است در ایام نوروز تخفیف نیز ارایه شود.
باتشکر از شما

meronyx
meronyx

سلام ... این قالب رو اگر من خریداری کنم بعد آپدیتی براش بیاد ایا تنظیمات من از بین میره ؟ و اینکه برای اپدیت کردن هم باید دوباره هزینه جدایی پرداخت بشه ؟ میشه در مورد اپدیتش توضیح بدین ؟

mohammadghasemi
mohammadghasemi حرفه ای در پاسخ به meronyx
  • طراح محصول

با سلام و درود خدمت شما
آپدیت های بعدی رایگان در اختیار شما قرار داده خواهد شد و با انجام آپدیت تغییرات و تنظیمات قبلی که انجام شده از بین نخواهد رفت و مشکلی ایجاد نمی‌شود.
باتشکر از شما

mali037
mali037

سلام
وقت بخیر
قابلیت 2 زبانه شدن داره؟

mohammadghasemi
mohammadghasemi حرفه ای در پاسخ به mali037
  • طراح محصول

درود بر شما، بله میتوانید به کمک افزونه wpml این کار را انجام دهید.
باتشکر از شما

Hossein
Hossein

سلام من یک سایت خبری دارم با حدود 100 نوشته آیا میتونم فقط با نصب تم جنه سایتم رو کامل منتقل کنم یعنی از بسته نصبی آسان استفاده نکنم
یا مثلا در نظر بگیرید من وردپرس رو از نو نصب کردم و نمیخوام بسته نصبی استفاده کنم آیا با فعال کردن تم جنه میتونم دموهای مختلف رو درون ریزی کنم ؟

mohammadghasemi
mohammadghasemi حرفه ای در پاسخ به Hossein
  • طراح محصول

درود بر شما
وقت بخیر
بله این کار قابل انجام است همچنین درصورت درخواست ما نیز می توانیم با هزینه بسیار مناسب بدون از دست رفتن داده های سایت فعلی دمو مورد نظرتان را برایتان فعال و پیاده سازی کنیم.
باتشکر

amirkhanjan
amirkhanjan

با سلام در حال حاضر یک دمو فارسی در سایت موجوده. من دمو فارسی شده seo news رو نیاز دارم‌. ایا این دمو را فارسی و راست چین کرده اید؟ لینکی هست که بشه دید؟

mohammadghasemi
mohammadghasemi حرفه ای در پاسخ به amirkhanjan
  • طراح محصول

درود بر شما
وقت بخیر
این دمو نیز برای شما در دسترس قرار دارد و میتوانید از آن استفاده کنید، این دمو بصورت راستچین خدمت شما ارایه میشود نسخه نمایشی آن نیز بزودی در دسترس قرار خواهد گرفت.
باتشکر

Hossein
Hossein

سلام کدهای این قالب ioncube شده است ؟

mohammadghasemi
mohammadghasemi حرفه ای در پاسخ به Hossein
  • طراح محصول

درود بر شما وقت بخیر
درحال حاضر کدها هیچ تغییری نسبت به نسخه موجود در تمفارست نداشته و انکود شده نیستند.
با تشکر از شما

مشاهده بیشتر
بستن