پوسته خارق العاده و متفاوت پازل

فروش این محصول موقتا متوقف شده است

  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 34

پیشنمایش صفحه اصلی با اسلایدر

پیشنمایش نوشته تک

پیشنمایش نوشته نقد و بررسی

پیشنمایش تنظیمات

پیشنمایش ویدئویی پوسته

شما از یک پوسته ی وردپرس چه انتظاری دارید !؟‌

فرقی نمیکند نیاز شما چه باشد ،‌ مهم این است که پوسته ی پازل آن را برآورده کرده است !‌

اگر به دنبال قالبی منحصر به فرد برای سایت شخصی خود میگردید ،‌ اگر قالبی پرامکانات و جذاب برای سایت مجله ای خود میخواهید ، پیشنهاد ما به شما پازل است !

اگر بخواهم یکی از بارزترین ویژگی های این پوسته را نام ببرم ، باید به انعطاف پذیری بالای این پوسته اشاره کنم ! در حقیقت شما در این پوسته ، میتوانید برای هر نوشته ، دسته بندی ،‌ برگه و … یک سبک و استایل خاص داشته باشید !‌ با مشاهده دموها و خواندن اطلاعات بیشتر ،‌ به ویژگی های بیشتری از این پوسته پی خواهید برد .

اسلایدر زیبا با تنظیمات زیاد !

در این پوسته ، شما میتوانید از دو نوع اسلایدر استفاده کنید . یکی اسلایدر پیشفرض پوسته یا فلکس اسلایدر و دیگری افزونه های اسلایدری که خودتان نصب میکنید . در اسلایدر پیشفرض پوسته ،‌ شما میتوانید گزینه هایی نظیر تعداد نوشته ها ، نحوه نمایش اطلاعات ، دسته بندی مخصوص نوشته ها و … را انتخاب کنید !‌

ساخت دسته بندی ها و نوشته های بی نظیر و تک !

شما قادر خواهید بود تا برای هر نوشته و حتی هر دسته بندی و برگه ،‌ویژگی ها و استایل جداگانه ای تنظیم کنید و آن را از سایر قسمت های سایت متمایز کنید !‌ برای مثال در عکس زیر ،‌تنظیمات یک نوشته ی خاص را میبینید :

یک وبسایت نقد و بررسی داشته باشید !

شما علاوه بر تعیین شاخص های بررسی و دادن مقادیر به آنها ،‌ میتوانید کاربران را نیز در این بررسی شریک کرده و به نوعی یک نظرسنجی راه بیندازید . نمره ای که کاربران میدهند ، در سایت ثبت شده و میانگین آن با نمره ای که شما داده اید ، نمره ی نهایی را میسازد !‌

با مشاهده دموها ، میتوانید اطلاعات دیگری از پوسته را بدست آورید :

پیشنمایش صفحه اصلی با اسلایدر

پیشنمایش نوشته تک

پیشنمایش نوشته نقد و بررسی

پیشنمایش تنظیمات

پیشنمایش ویدئویی پوسته

مشاهده بیشتر

فروش این محصول موقتاً متوقف شده است