ماژول اپن کارت پرداخت تک صفحه ای
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 10

ماژول اپن کارت پرداخت تک صفحه ای جزو افزونه های اپن کارت می باشد . ماژول اپن کارت پرداخت تک صفحه ای یکی دیگر از ماژول های اپن کارت قوی در راستچین می باشد ماژولی کاملا فارسی شده و با مدیریتی آسان . محصولات راستچین ضمانت بازگشت وجه دارند و همچنین از پشتیبانی دائمی برخوردارند . با استفاده از ماژول اپن کارت پرداخت تک صفحه ای فرایند ثبت نام و خرید محصولات ساده می شود.

ماژول اپن کارت پرداخت تک صفحه ای مناسب برای همه قالب ها

اپن کارت (OpenCart) یک سیستم مدیریت محتوای تجارت الکترونیک (E-commerce CMS)  حرفه ای و متن باز (Open-Source) می باشد که براساس ویژگی های بسیار غنی و کاربردی و همچنین ظاهری بسیار جذاب و کاربرپسند طراحی شده که اجازه می دهد یک فروشگاه اینترنتی کامل و منحصر به فرد جهت معرفی کالا یا فروش اینترنتی کالا و محصولات ایجاد نمود و از آن برای کار و تجارت در اینترنت استفاده کرد.

علاوه بر این می توان به جرات اظهار نمود که این سیستم فروشگاه ساز امروزه یکی از پرطرفدار ترین سیستم های مورد استفاده در فروشگاه های آنلاین ایران و دنیا می باشد که به سبب داشتن ویژگی های خارق العاده ای همچون داشتن سئوی فوق العاده قدرتمند، ماژول ها و الگو های مختلف و کاربردی،ارتباط ساده و راحت با مدیر و کاربر، چند زبانه بودن، معماری ساختار یافته و منظم MVCL ، پشتیبانی از انواع درگاه های پرداخت محلی و جهانی و صدها  ویژگی و قابلیت دیگر به این محبوبیت و شهرت دست یافته است. از طرفی با توجه به توسعه این سیستم در ایران امروزه اتصال به کلیه درگاه های پرداخت ایرانی نیز فرآهم شده است.
پس از دریافت و نصب این ماژول حرفه ای روی قالب خود، صفحه پرداخت سایت شما دقیقا همانند نسخه نمایشی خواهد بود. نصب ماژول پرداخت تک صفحه ای رایگان بوده و این ماژول روی نسخه 2.3 و 3 قابل نصب می باشد.(توجه: اگر از نسخه های 3 اپن کارت استفاده می کنید، بعد از خرید تیکت بزنید تا ماژول روی سایت شما نصب شود.)

یکی از مشکلاتی که کاربران در هنگام استفاده از اپن کارت دارند ، صفحه پرداخت چند مرحله ای و پر از قسمت هایی است که توسط مشتری باید تکمیل شود. این مراحل پیچیده گاهی اوقات باعث می شود کاربران سبد خرید رها کنند و همین مورد باعث کاهش فروش شما شود.

با استفاده از ماژول پرداخت تک صفحه ای اپن کارت می توانید فراِند ثبت نام و خرید محصولات خود را ساده و آسان کنید . مشتری تنها در یک صفحه می تواند ثبت نام کنید ، آدرس ها را وارد کند و روش حمل و نقل و روش پرداخت صورتحساب را مشخص کند.

ماژول اپن کارت پرداخت تک صفحه ای | افزونه اپن کارت پرداخت تک صفحه ای

برای نصب و راه اندازی رایگان ماژول، می توانید تماس بگیرید.

 

مشاهده بیشتر

فروش این محصول موقتاً متوقف شده است