ابر پوسته وردپرس چند منظوره native
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 0
قالب چند منظوره ناتیو یک ابر پوسته چند منظوره است که روند فارسی سازی آن ۳ ماه به طول انجامیده است, محدودیتی در Native وجود ندارد هر آنچه برای طراحی سایت خود ایده پردازی کرده اید با ناتیو قالب پیاده سازی است.
ده ها امکانات و المان های اختصاصی ویژوال کامپوسر برای ناتیو در نظر گرفته شده است که هر گونه نیاز شما را در طراحی رفع خواهد کرد پیشنهاد می کنیم حتما shortcode های منوی امکانات را در پیش نمایش مشاهده کنید.

نصب قالب ناتیو

تمام سعی ما در فارسی سازی این پوسته نصب ساده قالب Native بوده است, بخش نصب جادویی ناتیو به شما این امکان را می دهد تا در عرض 5 دقیقه سایت خود را به صورت کاملا فارسی یا انگلیسی درون ریزی کنید و افزونه های مورد نیاز را به صورت خودکار نصب کنید! همچنین برای سایت های جدید بسته نصبی قرار داده ایم که بیش از بیش روند نصب را ساده تر خواهد کرد.

مهمترین ویژگی های قالب Native

ناتیو به تمامی جزئیات و نیاز های یک وبسایت توجه ویژه ای کرده است, امکاناتی در این پوسته وجود دارد که قطعا مورد پسند هر وب مستری قرار خواهد گرفت که در زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد همچنین توجه داشته باشید تمامی امکانات بدون نیاز به افزونه جانبی طراحی شده اند :

ساخت مگا منوی پیشرفته

مگا منوهای بسیار حرفه ای با قابلیت تعیین ستون – آیکون – عرض تمام صفحه – انتخاب تصویر – موقعیت تصویر و تکرار پس زمینه برای هر فهرست.

صفحه های ورود و ثبت نام + 404

در ناتیو دیگر خبری از برگه ها یا فرم های ساده و پیشفرض وردپرس برای ورود – ثبت نام یا بازیابی رمز عبور کاربران نیست! این بخش بسیار کامل و با قابلیت مدیریت از بخش تنظیمات پوسته در قالب ناتیو در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

سربرگ ساز پیشرفته

قطعا طراحی یک سربرگ اختصاصی جلوه ای ویژه به سایت شما خواهد داد در ناتیو محدودیتی در طراحی سربرگ وجود ندارد با سیستم اختصاصی سربرگ ساز Native هر سربرگی که در ذهن دارید طراحی کنید!

پنل مدیریتی و تنظیمات قالب

تنها فارسی سازی بخش مدیریت قالب ناتیو 5 روز به طول انجامید! گستردگی امکانات و ویژگی ها در این بخش واقعا کمیاب است, شما در پنل قالب ناتیو وارد دنیایی از امکانات و ویژگی ها خواهید شد که به صورت کامل به فاسی روان ترجمه شده اند!

تایپوگرافی حرفه ای و فونت دلخواه

در ناتیو امکان پیوست فونت دلخواه وجود دارد, هر فونتی را که نیاز دارید صرفا کافی است از بخش تنظیمات پوسته آپلود و در سایت خود از آن استفاده کنید! به همین سادگی.

امکان اضافه کردن بسته های آیکون

محدودیت در ناتیو معنایی ندارد اگر از آیکون های پیشفرض پوسته رضایت نداشتید می توانید بسته های آیکون دلخواه خود را پیوست کنید!

امکان ایجاد گالری و نمونه کار

برای ساخت یک وبسایت کامل قطعا نیاز به بخش گالری و نمونه کارها خواهید داشت که می توانید با ناتیو به سادگی گالری ونمونه کارهایی زیبا ایجاد کنید.

قالب ناتیو
در ناتیو هر برگه یا نوشته را می توانید مانند یک سایت جداگانه طراحی کنید! تنوع امکانات بخش نوشته ها و برگه ها (متا باکس ها) در این قالب به قدری زیاد و قدرتمند است که می توانید هزاران برگه و نوشته کاملا متفاوت از یک دیگر با قالب بندی های کاملا متفاوت ایجاد کنید.

قالب ناتیو

بخش فروشگاه قالب Native

طبق ادعای طراح قالب ناتیو بخش فروشگاهی این محصول به گونه طراحی شده است که فروش شما را افزایش دهد, چینش منظم محصول – نمایش توضیحات – سیستم علاقه مندی ها – و نمایش دیدگاه ها و همچنین امکانات حرفه ای از جمله ساخت سربرگ هایی به صورت گالری یا ویدیویی بسیار زیبا و حرفه ای تاییدی بر این ادعاست.

قالب ناتیو

ارسال مطلب یا نوشته در Native

قطعا یکی از مهمترین ارکان زیبایی هر پوسته به بخش مطالب و نوشته های آن مرتبط می شود, به شما این قول را خواهیم داد بخش وبلاگ ناتیو شما را هیجان زده خواهد کرد! دنیایی از امکانات بسیار خاص و کمیاب که در هیچ پوسته ای دیگرنظیر آن یافت نمی شود در این بخش گنجانده شده اند.

  • امکان تعیین رنگ برای هر دسته بندی
  • سیستم لایک مطالب کاملا اختصاصی و بدون نیاز به افزونه
  • سیستم اختصاصی نمایش بازدید های نوشته
  • ده ها سبک مختلف برای نمایش وبلاگ
  • فیلتر مطالب پیشرفته به صورت دسته بندی – برچسب یا نویسنده
  • پنل مرتبط سازی مطاب بر اساس دسته بندی
  • قالب های مختلف نوشته جدید (استاندارد – گالری – ویدیو – نقل قول – صوتی – لینک)
  • امکان ایجاد گالری تصاویر در هر نوشته به سادگی
  • امکان تعیین یا ساخت سربرگ – لوگو – فهرست برای هر نوشته به صورت جداگانه
  • امکان نمایش هرنوشته به صورت تمام صفحه – جعبه ای – یک سایدبار – دو سایدبار یا بدون سایدبار
  • امکان نمایش نوشته های قبلی و بعدی در ده ها طرح
  • نمایش اشتراک گذاری مطلب به صورت ثابت
  • امکان فعال یا غیر فعال کردن اطلاعات متا در هر نوشته
  • سیستم اختصاصی ارسال و نمایش فایل ویدیویی و صورتی
  • و صدها امکانات جذاب و اختصاصی دیگر

مشاهده بیشتر

فروش این محصول موقتاً متوقف شده است