از 98 رأی
- گارانتی کیفیت راست چین
- ضمانت بازگشت 6 ماهه وجه
- 6 ماه پشتیبانی رایگان حرفه ای
- آپدیت رایگان، دسترسی مادام العمر به فایل
- همراه با بسته نصبی سریع و آسان
با درود،امکان استفاده از این برنامه برای صدور شماره صندلی توسط نیروی پذیرش جُنگ های شبانه (جزیره کیش) وجود دارد!؟
باسلام خدمت شما
از بک اند این سیستم میتونید برای فروش و رزرو بلیت رویدادهای مختلف استفاده کنید. حالت فروش ظرفیت/ انتخاب صندلی و رزرو فضا و میز وجود داره و ازین بابت مشکلی نیست.
البته پیشنهاد دیگری وجود داره که از نظر سرعت و عملکرد دارای گستردگی و انعطاف بسیار بیشتریه که تحت یک محصول دیگر با نام سینماتیکت منتشر شده که میتونید از طریق لینک زیر جزییاتش رو ملاحظه بفرمایید
https://www.rtl-theme.com/cinematicket-wordpress-theme/
اگر سوال دیگری داشته باشید در خدمتتون خواهیم بود
سلام دوست عزیز امکان خرید جداگانه اپلیکیشن chek in وجود داره ؟ سایت من بر اساس وردپرس هست
سلام خدمت شما دوست گرامی، اپلیکیشن مجزا به کارتون نمیاد. چون عملکرد اپ وابسته به سیستم سایت و قالب هستش و میبایست همزمان و همراه با هم کار کنه. اگر یک سایت فعلی و موجود دارید میتونید این سیستم رو بروی ساب دامنه بصورت مستقل اجرا کنید.
اگر قصد خرید داشته باشید میتونیم کدتخفیف ویژه ای خدمتتون ارائه کنیم.
درصورت تمایل درخواستتون روهمینجا اعلام بفرمایید
با تشکر از شما
درود وقت بخیر، عزیز بنده داشتم پیشنمایش قالب رو چک میکردم چند مورد ارور از جمله Fatal Error ها رو مشاهده کردم و امکان پیشروی در تست قالب نبود، Fatal Error ها از افزونه eventlist هست و مورد دیگر اینکه این افزونه با ورژن php بالاتر مثل 8 یا 8.1 هم کار میکنه؟ چون نسخه ای که قالب باهاش چک شده هم php هم وردپرس قدیمی هستن، ممنون میشم پاسخ بدید چون نمیخوام درگیر کد های php و js قالب یا بحث دیباگ و رفع ایراد بشم
سلام خدمت شما
این سورس با آخرین ورژن وردپرس در حال حاضر 6.4.3 بهتون ارائه میشه و اگر هم موردی داشته باشید در پشتیبانی براتون رفع میشه. از طرفی روی دمو ما اصلا خطایی نداریم در هیچ کدوم از صفحات، چون با هر بار ارائه نسخه آپدیت، هم خود سورس کاملا توسط پشتیبان های راست چین نصب و تست میشه و هم توضیحات و دموی محصول منتشر شده توسط فروشندگان،شما در کدام بخش مشکل و ارور دارید؟
سیستم در نسخه فعلی اپتیمم هماهنگی رو با ورژن php 7.4 داره اما با نسخه های 8 به بالا هم مشکلی تا الان گزارش نشده، اما تست های قطعی روی این ورژن تا این لحظه روی سورس انجام نشده و در نسخه آتی این مورد انجام خواهد شد.
باتشکر از شما
اتخاب صندلی ها و نوع صندلی ها توی هر شهر و سالن و سینمایی متفاوته
اینا تو سایت چطوری ثبت میشه ؟ api میگیرن یا اصن نمیشه ثبت کرد ؟
با سلام خدمت شما
شما در این سیستم کاملا مستقل هستید و میتونید نامحدود شهر، سالن، محل برگزاری ، نقشه سالن و ظرفیت و صندلی ایجاد کنید و رویداد تعریف کنید و نیازی به اتصال به جایی نیست.
اگر سوالی داشته باشید در خدمت خواهیم بود
سلام دوست عزیز
با توجه به استفاده از المنتور، این قالب امکانات معمول وردپرس برای گسترش سایت رو داره؟ مثلا اضافه کردن صفحات بیشتری مثل فروشگاه، دانلود یا بلاگ؟
۲-
سلام خدمت شما
بله بصورت پیشفرض ووکامرس روی سیستم در دسترس شماست و بلک هم در سایت وجود داره.
البته با توجه به اینکه پرداخت های سیستم رزرو بصورت پیشفرض روی پرداخت ووکامرس پیاده شده نیازمند یک سری هماهنگی هاست.
اما از نظر اجرایی مشکلی ازین بابت ندارید
با تشکر از شما
سلام.وقت بخیر
1- آیا امکان ارسال شماره بلیط،صندلی، سانس و ... به صورت پیامک وجود دارد؟
2- آیا امکان تعریف کد تخفیف (با شرط فعالسازی مثلا 5 خرید) وجود دارد؟
3- اپلیکیشن بررسی بلیط رایگان داده میشود؟
4- مهمترین تفاوت های این قالب و قالب سینماتیکت چیه؟
ممنون
سلام خدمت شما دوست گرامی،
1-در این نسخه خیر، چون پرداخت بروی ووکامرس هست از افزونه پیامک ووکامرس هم استفاده میشه و پارامترهایی که در پیامک ووکامرس برای تنظیم متن پیام وجود داره استفاده میشه جز اینکه بخواهید سناریو پرداخت و پیامک مستقل از ووکامرس و پیامک ووکامرس باشه که در این صورت میتونید نام رویداد/شماره بلیت/تاریخ برگزاری و... رو ارسال کنید.
2-شما هم در سیستم رزرو امکان ایجاد کدتخفیف رو دارید و هم در ووکامرس میتونید کتخفیف ایجاد و مورد استفاده قرار بدید البته اگر پرداخت بروی ووکامرس باشه و اگر بخواهید پرداخت رو بصورت مستقل توسعه بدید، طبیعتا کدتخفیف ووکامرس از دور خارج میشه و فقط کدتخفیف موجود در سیستم رزرو قابل استفاده خواهد بود.
3-بله در توضیحات ذکر شده، اپلیکیشن چک این همراه با سیستم بعد از خرید قابل دریافت خواهد بود.
4- تغییرات عمده دراین دو سیستم در دو بخش فرانت و بک اند بطور کلی میشه گفت از نظر کارکرد در سیستم سینماتیکت، فرآیند شروع رزرو یعنی انتخاب صندلی >ثبت نام یا لاگین >احراز هویت >پرداخت>دریافت بلیت نهایتاً کمتر از 30-40 ثانیه میتونه انجام بشه اما در پارس کنسرت، این تایم به حداقل 150 الی 200 ثانیه میرسه.
//از نظر گام بندی، در سینماتیکت در سه گام امکان خرید بلیت وجود داره اما در پارس کنسرت، حداقل 8 گام برای تکمیل و دریافت بلیت وجود داره.
//از نظر تعداد ریکوئست ها و حجم فایلهای کتابخانه ای سیستم، حداقل در سینماتیکت، به میزان 40-50 مگ از هسته سیستم سبک تر و کم حجم تر هست. در سینماتیکت از افزونه های سنگین دیجیتس/ووکامرس/پیامک ووکامرس خبری نیست و از چرخه کار خارج شدند و همگی بصورت مستقل روی بستر رزرو در دسترس هست.
//در سینماتیکت قابلیت ویژه ای برای اعمال محدودیت برای جلوگیری از تک افتادن صندلی در زمان انتخاب صندلی توسط کاربران مشابه سایت های بزرگ بلیت فروشی اعمال شده.
جهت تشریح کامل تفاوت های دو سیستم سعی میکنیم طی امروز و فردا، یک فیلم کامل جهت تفاوت های دو سیستم ارائه کنیم.
با تشکر از شما
ممنون از پاسختون
1- در پارس کنسرت ، یعنی هم میتوان با ووکامرس و هم میتوان با خود افزونه سناریو پرداخت رو انجام داد؟ ولی در سینماتیکت فقط خود افزونه فرایند پرداخت رو انجام میده؟
2- اگر روی ووکامرس باشه و من مثلا 5 صندلی 20000 تومانی انتخاب کنم تو سبد خرید ووکامرس تعداد 5 محصول 20000 تومانی است یا یک محصول 100.000 تومانی؟
من اگر اون قابلیت تخفیف اتوماتیک یا با کد تخفیف ، یا حداقل با کدنویسی خرید تعدادی رو در سینماتیکت داشته باشم مطمئنا سینماتیکت رو انتخاب میکنم.چون مدیر سینما از ما خواسته این قابلیت رو.
سلام خدمت شما
1-بصورت پیشفرض در پارس کنسرت پرداخت ها فقط بروی ووکامرسه اما در سینماتیکت علاوه بر پرداخت داخلی ، از پرداخت ووکامرس هم میتونید استفاده کنید .
2-بذای اتصال سیستم رزرو با ووکامرس، یک محصول ثابت با عنوان رزرو رویداد وجود داره که زمانی که صندلی انتخاب میشه این محصول به تعداد صندلی های مدنظر در صورتحساب منظور میشه و برای پرداخت ارجاع داده میشه پیشنهاد میکنم برای دیدن جزییات این روند ، دموی محصول رو بررسی بفرمایید.
اگر سوال دیگری داشته باشید در خدمتتون خواهم بود
سلام وقت بخیر دمو قالبتون رو دیدم و در کل دو سوال برام پیش اومده
1. آیا میشه برای خرید بلیط صفحه ی انتخاب صندلی رو کاملا حذف کرد؟ که پس از کلیک بر روی خرید بلیط که در رویداد مشخص شده مستقیم وارد صفحه ی پرداخت بشه؟
2. آیا قالبتون برای موبایل ریسپانسیو هست.(در حالت موبایل صفحه ی پیام در واتس آپ گوشیه سمت چپ به نمایش در میاد که تقریبا کل صفحه رو میگیره آیا این پیام در واتس آپ هم قابل حذف هست؟)
سلام خدمت شما دوست گرامی
1-اگر بخواهید Seat بندی یا صندلی بندی داشته باشید طبیعتا باید بخشی وجود داشته باشه که کاربر صندلی موردنظرش رو انتخاب کنه اما اگر انتخاب صندلی نداشته باشید میتونید بلیت از نوع ظرفیت ایجاد کنید و برای فروش هم دیگه کاربر صفحه انتخاب صندلی رو نمیبینه و یکسره تعداد بلیت دلخواه خودش رو انتخاب میکنه.
2-بله میتونید باکس چت واتساپ رو غیرفعال کنید.
ضمنا اگر هنوز سورس مدنظرتون رو انتخاب نکردید پیشنهاد میکنیم سیستم سینماتیکت رو هم بررسی بفرمایید. این سورس از نظر بک اند و امکاناتی در سناریو تعریف شده، دارای سطح بالاتر و پیشرفته تری هست.
https://www.rtl-theme.com/cinematicket-wordpress-theme/
با تشکر از شما
سلام وقتتون بخیر.ما یک سایتی رو داریم اجرا میکنیم که بخش بلیط فروشی فقط یک بخش از اون هست و چون قالب سایتمون متفاوت هست بفرمایید ماژول بلیط فروشی به صورت تنها هم فروخته میشه.
سلام خدمت شما دوست گرامی
به دلیل اینکه سیستم بصورت یکپارچه و پابست به هم هستش امکان ارایه صرفا یک افزونه با این ابعاد مقدور نیست چرا که بستر سالن بندی، اطلاع رسانی پیامکی، تولید بلیت، اپلیکیشن اندروید چک این بلیت و... همگی با هم وابسته کار میکنند.
برای مورد شما بهترین دیسن ادد این هستش که سیستم رو بصورت یک ساب دامنه یا ساب فولدر اجرا کنید . سایت اصلی بصورت مستقل در روت کارشو ادامه بده و این سیستم هم در همون هاست یا هاست دیگری بصورت ساب اجرا بشه و سامانه بلیت فروشی مجزای از سایت اصلی باشه.
اگر سوال دیگری داشته باشید در خدمت خواهم بود
با تشکر از شما
با تشکر.فقط یک سئوال اگر در ساب دامین یا هر روش دیگه این بخش رو ایجاد کنیم امکان استفاده از اطلاعات کاربران سایت اصلی هست یا نه.یا باز در این ساب دامنه باید دوباره ثبت نام و ... انجام بشه
با سلام خدمت شما
طبیعتا بصورت پیشفرض متصل و مرتبط نیستنداما درصورتیکه نیاز داشته باشید کاربران یکپارچه بسه این مورد یا سفارشی سازی قابل انجام خواهد بود
یا تشکر از شما
سلام و وقت بخیر
2 تا سوال داشتم
1- بجز اپلیکیشن چک این امکان اینکه خود سایت رو بصورت اپلیکبشن دراورد وجود داره؟اگر خیر؟ تا چه انداره با افزونه pwa سازگار هست؟
2- امکان چند زبانه کردن سایت وجود داره؟ با افزونه wplm سازگار هست؟ اگر خیر لطفا روش جایگزین بفرمائید.
تشکر از شما
با سلام خدمت شما دوست گرامی
1- اگر اپ نیتیو منظورتون هستش ، تاکنون برنامه ریزی ای بابتش صورت نگرفته. اما از نظر اجرا بصورت یک اپ وب ویوو هیچ مشکلی ندارن چون کاملا ریسپانسیو هست. با افزونه pwaبخصپصی تست نشده. اما این خبر رو بدم که نسخه جدیدی از سیستم رزرو بلیت در حال انتشاره با قابلیت های بیشتر به همراه قابلیت pwa. که تصور میکنم تایید و انتشارش تا پایان هفته انجام بشه.
2-بله با wplm سازگاره. اما چون تقویم های شمسی گسترده داره ، پیشنهاد ما به استفاده از ساب دامنه، ساب فولدر یا حالت وردپرس شبکه ست.
با تشکر از شما
سلام وقتتون بخیر
درباره اپ برنامه توضیح میفرمایید بیشتر لطفا، که مراحل چک این بلیت چگونه صورت میگیره؟
باسلام خدمت شما دوست گرامی،
چک این بلیت توسط اپ با استفاده از نام یوزری که در زمان ایجاد اپ به عنوان مسئول برگزاری تعریف شده صورت میگیره. اپ قابلیت نصب بروی نامحدود دیوایس رو داره و با ورود آدرس سایت +نام کاربری مسئول برگزاری+پسورد مسئول برگزاری رویداد میتونید به اپ لاگین کنید. بعد لاگین لیستی از رویدادهایی که بهش انتساب داده شده نمایش داده میشه که با تاچ بروی هر رویداد یک بارکرد اسکنر نمایش داده میشه کافیه گوشی یا تبلت بروی بلیتی که کاربر به شما نشون میده نگه دارید تا بارکد اسکن بشه و وضعیت بلیت بصورت انلاین از دیتابیس سایت استعلام بگیره و اگر موجود بود پیام معتبر بودن بلیت و اگر قبلا استفاده شده باشه پیام نامعتبر بودن بلیت به کاربر نشون داده میشه.
کل فرآیند اپلیکیشن همینه تا بتونه در سریع ترین زمان ممکن در محل برگزاری ف با سرعت تمام چک این بلیت صورت بگیره.
نکات:
// همزمان میتونید یک الی نامحدود نفر در دم در سالن ف حضور داشته باشند که با همون یوزرنیم/پسورد مسئول برگزاری رویداد، به اپ وارد بشن و چک این رو انجام بدند.
// نیازی به دستگاه بارکدخوان نیست و با هر دیوایسی که اندروید رو ساپورت کنه میتونه اپ رو نصب و استفاده کنید.
اگر سوال دیگری داشته باشید در خدمتتون خواهم بود.
دیتابیس سایت چجوری ساخته میشه؟ هر رویداد جدیدی که ساخته میشه و تغییراتی که در رویدادها به وجود میاد اپلیکیشن هم باید اپدیت بشه؟ اطلاعاتی درباره بکند و اپ ندارم...آموزشی هست دربارش داخل ویدیوی آموزش؟
سلام خدمت شما.
عملکرد اپ کاملا تشریح شده تصور نمیکنم پیرامون عملکرد اپ ابهامی وجود داشته باشه. سیستم کاملا داینامیک هست و اپلیکیشن هم به دیتابیس سایت متصله و ابدا نیازی نیست که از جانب شما برای اپ کاری صورت بگیره بلکه ایجاد و مدیریت رویداد شما از طریق هسته سیستم انجام میشه. و اپلیکیشن صرفآً امر چک این بلیت رو بر عهده داره.
به همراه سیستم یک فیلم آموزش 75 دقیقه ای به شما ارائه میشه که تمامی فرآیند کار با سیستم رزرو رو به شما آموزش می ده.
اگر سوال دیگری داشته باشید در خدمتتون خواهیم بود
سلام وقت بخیر
2 تا سوال داشتم بابت قالبتون
1.در صفحه ی خرید میخوام تقویم شمسی کامل باشه ...نه اینکه فقط روز خاصی مشخص شده باشه بابت فروش بلیط ...چون بلیط فروشی ما همه روزه هست و میخوام مشتری مثلا هر روز از ماه بعد رو که خواست رزرو کنه
2. آیا سیستم اس ام اس شما اینطوری کار میکنه ... مشتری خرید میکنه و برای کارفرما اس ام اس میاد و اگه کارفرما برای اون روز بلیط موجود نداشته باشه خرید رو کنسل کنه و مبلغ برگرده به حساب مشتری
باسلام خدمت شما
1-در زمان ایجاد بلیت ، نوع تقویم رو بروی "تقویم تکراری" قرار میدید و به شما یک تقویم کامل همراه با 30 روز کامل رو میده که کاربر میتونه در بین هفته ها، ماه ها مرور کنه و رویداد دلخواه خودش در هر روز از هفته و ماه دلخواه رو انتخاب کنید.
2-خیر ما استعلام دستی و غیراتوماتیک نداریم. رزرو به صورت آنلاین اتفاق میفته و اطلاع رسانی پیامکی هم بعد از انجام رزرو صورت میگیره. اساسا برای بحث رزرو شما تحت هیچ سیستمی، گرفتن استعلام اصلا معنی نمیده چرا که رزرو بلیت هستش و ثانیه ها و دقیقه ها میتونه یک بلیت موجود یا موجودیش به اتمام برسه.
اگر سوال دیگری داشته باشید در خدمتتون خواهم بود.
بسیار ممنونم از شما بابت توضیحات خوب شما فقط سوالم این هست کد QR که ار سال میشود هر لحظه تغییر میکنه یوقت مثل هم نباشه
و دوم این که زمانی که تیم مدیریت که جلو درب آنفی تائاتر هستند بعد از این که کد QR مشتری را تایید کردند
برای بار دوم اون QR کد قابل استفاده نباشه پیغام این را دهد که کد شما یک بار استفاده شده و قابل تایید نمیباشد
باسلام خدمت شما.
خیر دوست گرامی محتوای QRCODE براساس اطلاعات خریدار بلیت متفاوت و کاملا یونیک هست. و بعد از یکبار چک این بلیت، دیگه قابل استفاده نیست و وضعیتش بروی سرور به منقضی شده تبدیل میشه.
اگر سوال دیگری داشته باشید در خدمتتون خواهم بود.
با سلام بنده قصد دارم زمانی که مردم داخل سایت بلیط را خریداری کردند یک qrcod به انها داده بشود
و تیم مدیریت سالن آنفی تائاتر از طریق اسکنر گوشی ، qrcod که روی بلیط افرادی که رزرو کنسرت را انجام وداده اند را چک کنند و پیغام تایید به مدیریت ارسال بشه و قصد ما این هست که افراد از کپی کردن استفاده نکنند و ما جلوگیری کنیم از ورود این افراد به سالن
سلام خدمت شما دوست گرامی،
اینکه پیام تایید به مدیریت ارسال بشه، تا به امروز توسط هیچ عزیزی درخواست نشده و به نظرم منظورتون این هستش که بعد از اسکن بارکد بلیت وضعیت بلیت معتبر یا عدم معتبر بودن نمایش داده بشه که خب این مورد دقیقا به همین ترتیبه. اگر هم منظور دیگری دارید لطفا بطور مشخص و شفاف بفرمایید تا راحت تر بشه راهنماییتون کرد.
با تشکر از شما
با سلام
الف) آیا قالب هنگام تحویل بلیط ، qrcod خرید بلیط را به ما نمایش میدهد؟
ب) بنده قصد دارم تیم مدیریت جلوی درب انفی تائاتر از scaner گوشی استفاده کنند برای تایید افرادی که بلیط را خریداری کرده اند ، یعنی وقتی اسکن کردن qrcod بلیط را این افراد بتواند وارد سالن بشوند آیا همچین امانی اپلیکین شما دارد ؟
باسلام خدمت شما دوست گرامی،
الف-بعد از انجام رزرو، سیستم بصورت خودکار qrcode رو ایجاد میکنه و بروی بلیت چاپ میکنه. و کاربر در لیست رزروهای من میتونه هر بلیت رو دانلود کنه. فرآیند دانلود هم بصورت کاملا ایجکسی و Live صورت میگیره و در اختیار کاربر قرار داده میشه.
ب- اپلیکیشن چک این ای که همراه سیستم بهتون داده میشه دقیقا برای همین مورد هستش . و نیازی به اسکنر های جانبی چه دیوایس و چه اپ نیست بلکه این اپلیکیشن متصل به دیتابیس هست و وضعیت موجود بلیت رو چک میکنه.
اگر سوال دیگری داشته باشید در خدمتتون خواهم بود.
با تشکر از شما
درود اپلیکیشن هم هزینه جدا داره؟
سلام خدمت شما،
خیر اپلیکیشن همراه با بسته بهتون ارائه میشه دوست گرامی
با تشکر از شما
سلام و وقت بخیر خسته نباشید ، چند تا سوال ازتون داشتم بابت قالب و امکاناتش
درود و عرض ادب
دوست عزیز لطفا سوالات قبل از خرید را در همین بخش ارسال کنید
سلام خدمت شما
بفرمایید هر سوالی داشته باشید در خدمتتون خواهم بود
با تشکر از شما
ممنون میشم سوال منو جواب بدید چون خیلی نیاز به یه برنامه واسه صدور شماره صندلی دارم، با تشکر
همونطور که در توضیحات محصولات ذکر شده، در هر دو سیستم پارس کنسرت و سینماتیکت، بلیت های یکتا با شماره یکتا و QRCode یکتا صادر میشه که توسط اپلیکیشن چک اینی که در اختیارتون قرار میگیره، براحتی میتونید بلیت ها رو چک این کنید و وضعیت موجود یا ابطالی شون بررسی بفرمایین.
جهت خرید هر دو محصول ، کد تخفیف ویژه در اختیار شماست: nowrouz
اگر سوال دیگری داشته باشید در خدمتتون هستم.
باتشکر از شما
بزرگوار من فقط نیاز به فضایی دارم که چیدمان صندلی های سالن مارو طبق نقشه ی سالن نمایش بده و بتوانم برای مسافری که بلیط تهیه کرده و به پذیرش مراجعه کرده شماره صندلی را توسط نیروی پذیرش خود مجموعه صادر کنم، ممنون میشم راهنماییم کنید با سپاس فراوان
ممنون از شما،مخاطبین برنامه ما از دفاتر گردشگری بلیط تهیه میکنن و با مراجعه به اپراتور پذیرش ما و ارائه بلیط شماره صندلی و جایگاهشون قبل از ورود به سالن مشخص میشه، من یه فضایی میخوام که کاربر پذیرش ما بتونه از روی اون فضا شماره صندلی رو پرینت بگیره و به مسافر ارائه بده،نه فروش انلاین داریم نه رزرو انلاین توسط مخاطب برنامه ما.امیدوارم منظورم رو رسونده باشم بهتون
باسلام خدمت شما
بنده متوجه این نشدم که چه ارتباطی بین بلیت تهیه شده از دفتر گردشگری با بلیتی که توسط اپراتور پذیرش شما صادر میشه وجود داره.اگر بلیت با شماره های صندلی هایی توسط آژانس گردشگری فروخته میشه و اپراتور شما در این سیستم بخواد بر اساس صندلی بندی ها و ظرفیت موجود در سایت، یک بلیتی رو ایجاد و صادر کنه. توسط این سیستم قابل اجرا خواهد بود و مشکلی ازین بابت نداره.
طبیعتا نباید انتظار داشته باشید که بطور مستقیم بین بلیت صادرشده توسط آژانس با اپراتور شما ارتباط فنی وجود داشته باشه.
اگر نمونه عملی ای در دسترس هست بفرستید تا راحت تر بشه نسبت به عملکرد سیستم اطلاع کسب کرد. و یا جهت سوالات پیش از خرید میتونید با ارسال تیکت به تیم راست چین، جزییات بیشتر و کاملتری نسبت به سناریوی درخواستی اعلام بفرمایید تا خریدتون با اطمینان کامل از عملکرد سیستم صورت بگیره.
با تشکر از شما