ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش

برگزاری یازدهمین جشنواره وب و موبایل با حمایت راست چین

راست چین به عنوان حامی جشنواره وب و موبایل ایران، خبر خوشی برای علاقمندان به شرکت در اختتامیه دارد. 35 درصد کد تخفیف جشنواره وب را اینجا ببینید

0
21 بهمن 1397
آخرین بروزرسانی: 21 اسفند 1402

کار و کارآفرینی تبدیل به مبحثی شده که نه تنها طرفداران زیادی پیدا کرده ؛ بلکه این مشتاقان روز به روز تشنه تر و علاقمند تر به دنبال کسب نام و جایگاه در این بین هستند. یکی از رویداد های جذاب در این بین، جشنواره وب و موبایل ایران هست و این بهمن ماه در آستانه شناخت برگزیدگان یازدهمین دوره هستیم. راست چین در راستای حمایت از رشد کسب و کارهای نوپا، کد تخفیف جشنواره وب را در اختیار شما قرار می دهد تا علاوه بر آشنایی با استارت آپ ها و کارآفرینان ، ایده های توسعه تجارت خود را هم طراحی کنید.

برگزاری یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران با حمایت راست چین

اگر شما هم مثل من اخبار کسب و کارهای اینترنتی و البته کارآفرینی را دنبال می کنید، حتما با جشنواره وب و موبایل ایران آشنایی دارید. در این دوره راست چین با هدف حمایت از کسب و کارها و استارت آپ ها به حمایت مالی از جشنواره وب ایران پرداخته. چرا که داشتن سایت گام اول شروع تجارت شماست و راست چین برای بسیاری از کسب و کارهای نوپا ، همین قدم اول است.

از طرف دیگر، آشنایی با تجارت های موفق و استارت آپ هایی که نه تنها خوب شروع کرده اند، بلکه در ادامه مسیر هم مطمئن قدم برداشته اند ضروری است. یکی از نقاط روشن و مهم جشنواره وب اختتامیه است. که در تاریخ 25 و 26 بهمن ماه 1397 برگزار خواهد شد. در طول این یازده سال، اختتامیه به چند دلیل اهمیت فراوانی دارد.

  • دیدار نزدیک با کسب و کارهای برتر ایران
  • آشنایی با مدیران تجارت های نو و شبکه سازی
  • بحث پیرامون مسائل روز
  • امکان تکرار نشدنی شرکت در پنلهای انتقال تجربه
  • فرصت آشنایی و دیدار با سرمایه گذاران
  • استفاده از تجربیات استارت آپ ها با تخفیف جشنواره وب
  • امکان حضور دانشجویان و دانش آموزان برای کسب تجربه و آشنایی با فضای کسب و کارهای نو
  • حضور نهاد ها و شرکت ها و رونمایی از آخرین محصولات و تجربیات
  • استفاده از سخنرانی افراد مشهور و با تجربه در حوزه استارت آپ ها و شنیدن تجربیات که در کم تر جایی این امکان هست
  • استفاده از کارگاه های جانبی در حوزه وب و موبایل
  • حضور در نمایشگاه استارت آپ ها و استفاده از تجربیات و شبکه سازی با آنها و …

کد تخفیف جشنواره وب ؛ اختصاصی برای کاربران راست چین

خب پس این اختتامیه فقط پایانی برای یک جشنواره نیست. بلکه می تواند شروعی نو برای کسب و کاری باشد که شاید شما در سر می پرورانید. تجارتی که شاید قدم های اول را لرزان برداشته اما نیازمند دانش بیشتر از واقعیت های تجارت آنلاین، تجربه بیشتر و البته حمایت است. این پشتیبانی را می توانید در قالب شبکه سازی ها یا سرمایه گذاری ها پیدا کنید.

راست چین برای حمایت از استارت آپ ها کد تخفیف جشنواره وب را برای شرکت در اختتامیه فراهم کرده است. این فرصتی است که می توانید از تجربیات افرادی زیاد در زمانی کوتاه استفاه کنید. امکانی که شاید در کمتر جایی به آن دسترسی داشته باشید. بخصوص در سخنرانی ها و پنلهای انتقال تجربه استفاده از کد تخفیف جشنواره وب فرصت بی نظیری است. برای استفاده از تخفیف اختصاصی کاربران راست چین، کد 35 درصدی که در تصویر زیر می بینید را موقع خرید بلیط اختتامیه در بخش کد تخفیف وارد کنید.

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.