قالب فروش فایل Marketify، پوسته فروش فایل EDD مارکتیفای
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 7

قالب Marketify | قالب فروش فایل مارکتیفای | قالب فروش فایل Marketify | قالب فروشگاه دیجیتالی مارکتیفای EED 

+ بهترین و کاملترین قالب وردپرس برای راه اندازی فوری یک فروشگاه فایل عالی

+ به همراه درگاه‌های پرداخت ملت، زرین پال، سامان و ملی

+ سوالی دارید؟ میتونید با ما در تماس باشید!

قالب Marketify قالب فروشگاه فایل وردپرسی

دوست دارید شما هم یک فروشگاهِ فایل بسیار پیشرفته داشته باشید؟ دوست دارید تا شما هم از افراد دعوت کنید تا در سایت شما، محصولاتشون رو بفروشند و شما از این راه درآمد داشته باشید؟ قالب فروش فایل مارکتیفای، دقیقا همون چیزیه که شما میخواین! این قالب شاهکار وردپرس، محیطی رو برای شما فراهم میکنه تا بتونین در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ زحمتی، فورا فروشگاه فایل خودتون رو راه اندازی کنین و درآمد زایی رو شروع کنید! من این قالب فوق العاده رو کاملا پارسی و راستچین کردم و اون رو تاجایی که تونستم، با فونتهای بسیار زیبای ایرانی، ویرایش کردم تا برای کاربران هموطنم، استفاده از این قالب فوق العاده لذت بخش باشه.

در بسته ای که برای شما آماده کردم، تمامی افزونه های فروشی EDD که بصورت جداگانه بفروش میرسن، کاملا رایگان قرار دارن. درضمن، بسته ی آسان نصب هم وجود داره که میتونین تنها با چند کلیک، سایتی دقیقا مثل دمو رو راهندازی کنید!

قالب فروش فایل مارکتیفای یک قالب مناسب برای شروع یه کسب و کار بسیار بسیار پررونق مثل فروش فایل است که به نحو احسنت، پارسی سازی و راستچین شده. حتما حتما توضیحات در ادامه رو بخونید و پیشنمایش رو هم مشاهده کنید. در ضمن، حتما از این قالب هم استفاده کنید. خرید قالب وردپرس فروش فایل مارکتیفای را به کاربران راست چین پیشنهاد میکنم.

امروزه فروش فایل و محصولات مجازی یکی از پردرامدترین روش هاست. قالب مارکتیفای به سادگی امکان فروش فایل و محصولات مجازی را فراهم می کند. MARKETIFY با سئوی مناسب، سرعت و رسپانسیو بالا می تواند وب سایت مناسبی برای کسب و کار شما باشد.

مشاهده بیشتر

فروش این محصول موقتاً متوقف شده است