قالب Listable، پوسته
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 161

قالب Listable | قالب Listable | قالب دایرکتوری Listable | قالب سایت دیوار | قالب درج آگهی وردپرس لیستیبل |قالب سایت دیوار برای وردپرس

معرفی قالب Listable

قالب Listable را میتوان یکی از بهترین و جامع ترین قالب های دایرکتوری و در دنیای قالب وردپرس دانست. این قالب پس از بررسی های فراوان برای راستچین و فارسی سازی بصورت اورجینال از تم فارست خریداری شد. و اکنون در سایت راستچین برای خرید و دانلود عرضه شده است. این پوسته وردپرس directory در دسته قالب آگهی و دایرکتوری برای راه اندازی سایت های مشابه قالب سایت دیوار و شیپور، فروش خودرو، املاک و … قرار گرفته است.

در میان سایت های دایرکتوری و ارسال آگهی در ایران، سایت های دیوار و شیپور بیشتر شناخته شده است. قالب Listable بیشترین شباهت را از نظر امکانات و ظاهر به دیوار دارد. این به شناخته شدن و از طرفی کار راحت تر مخاطب شما کمک میکند.

*** نسخه 1.12.1 - 20 فروردین ماه 1399*** 
- سازگاری با آخرین نسخه ووکامرس
- سازگاری با آخرین نسخه وردپرس
- بروز رسانی افزونه های پرمیوم

کدنویسی قالب بصورت کاملا استاندارد انجام شده است. بسته نصبی قالب برای نصب سریع قالب آماده شده است. از طرفی طراحی ریسپانسیو و ظاهر فلت و مدرن قالب، برای شما سایتی شکیل و امروزی را آماده خواهد کرد. همچنین سازگاری با مرورگرهای مدرنی چون کروم، فایرفاکس، اپرا و … باعث شده مخاطبان سایت شما را به طور کامل مشاهده کنند.

افزونه های مورد نیاز برای قالب Listable

  1. WP Job Manager – رایگان
  2. ووکامرس – رایگان
  3. Customify برای انجام ویرایشها و شخصی سازی ها – رایگان
  4. Comments Rating – رایگان
  5. Category Icon – رایگان
  6. PixTypes – رایگان
  7. JetPack – رایگان
  8. MenuIcons – رایگان
  9. Nav Menu Roles – رایگان

قالب لیستیبل پوسته وردپرس سایت دیوار

وب سایت های دایرکتوری، آگهی و یکی از پردرآمد ترین وب سایت های حوزه کسب و کار الکترونیک است. با استفاده از قالب listable می توانید دقیقا سایتی مشابه دیوار و شیپور طراحی کنید. بدون اینکه نیازی به انبار و هزینه های حمل و نقل داشته باشید. در کنار این قالب افزونه درگاه پرداخت ملت نیز قرار گرفته است.

معرفی قالب Listableقالب Listable | قالب مشابه دیوار

تصاویر مربوط به قالب لیستیبلقالب نیازمندی Listable | قالب دایرکتوری Listable

 

دموهای جذاب قالب آگهی و دایرکتوری و نیازمندی پوسته Listable
قالب Listable | قالب نیازمندی Listable
قالب Listable قالب لیستیبل پوسته وردپرس نیازمندی و آگهی

پنل مدیریت قالب Listable | قالب نیازمندی Listable

قالب دایرکتوری Listable قالب درج آگهی وردپرس ، قالب سایت دیوار برای وردپرس

نکته بسیار مهم در مورد پوسته لیستیبل قالب سایت دیوار برای وردپرس : در پیش نمایش قالب از فونت ایران سنس استفاده شده است. با توجه به پرمیوم بودن این و قابلیت استفاده از آن فقط روی یک دامین ، پک خریداری شده توسط شما با فونت یکان خواهد بود. برای خرید فونت ایران سنس نیاز است از طریق سایت فونت ایران اقدام کنید.

در صورت تمایل به راه اندازی سایتی ماشبه دیوار و شیپور می توان از این قالب استفاده کرد. امکان تغییر قالب و سفارشی سازی در پنل تنظیمات قالب فراهم شده است. بنابراین به سادگی می توانید تغییرات را اعمال کنید و آنچه دوست دارید را پیاده سازی کنید.

مشاهده بیشتر

فروش این محصول موقتاً متوقف شده است