قالب تک صفحه ای جوملا 3 | قالب JS OnePage |حرفه ای |
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 10
10 پرسش و پاسخ
mohsen.e.r
mohsen.e.r

درود و وقت بخیر
میخواستم خرید کنم که برام سوال شد دلیل کار نکردن منو بالای سایت و فوروارد نشدن به بخش های مربوطه تو ورژن جدید کروم 68 ؟ البته این مشکل توی Microsoft Edge 42 وجود نداره
آیا این مشکل رو در ورژن فعلی رفع نشده ؟
با سپاس از شما

Alien
Alien

با سلام
من این قالب رو خریداری کردم متاسفانه امکان تغییر عکس های پشت صفحات و یا اضافه کردن نمادهای دلخواه مثلا در قسمت خدمات در پنل مدیریت نیست
متاسفانه طراح محترم هم پاسخگوی ایمیل تا این لحظه نبودند
اگر امکان تغییر عکس در پنل مدیریت نیست باید این مطلب از اول گفته می شد
باتشکر

arash_khan
arash_khan حرفه ای در پاسخ به Alien
  • طراح محصول

سلام دوست من هم آیکونها و هم تصاویر قابلیت ویرایش را دارد. از قسمت مدیریت ماژولها می تونید لین کار را انجام دهید . اگر موفق به این کار نشدید تماس بگیرید راهنمایی کنم. موفق باشید.

mm2012b
mm2012b

با عرض سلام،

یک سوال و یک درخواست داشتم.
سوال: آیا با توجه به واکنش گرا بودن این قالب، براحتی بر روی همه گوشی ها و تبلت ها باز می‌شود و همه امکانات آن فعال می باشد؟

در خواست: بنده از طرح قالب شما واقعا خوشم اومد و میخواستم خریداری کنم ولی تنها به یه چیز نیار دارم که توقالب نیست، آیا میتونید این قالب رو دو زبانه کنید؟
منظورم دو زبانه ای که مثل این دمو همه چیزیش حاضر باشه و فقط با نصب اتوماتیک همه کاراش انجام شه وگرنه میدونم بعد از نصب افزونه و ... میشه فالب رو دو زیانه کرد ولی من دنبال یه چیز کاملا آمادم.
در واقع میخوام بالا دو پرچم باشه که با کلیک روی اون بشه به قسمت فارسی یا انگلیسی همون قسمت رفت. مشابهش رو تو یکی از سایتها دیدم ولی از خود قالب اصلا خوسم نیومد (قالب JM Roja تو سایت جومی). اگر بتونید این کار رو کنید بنده مابه التفاوت رو هم پرداخت میکنم.

ممنون از لطف شما.

arash_khan
arash_khan حرفه ای در پاسخ به mm2012b
  • طراح محصول

سلام بله این قالب واکنشگرا است می توانید با کوچیک کردن اندازه مرورگر تغییرات را مشاهده کنید. دوست عزیز این قالب دو زبانه را پشتیبانی نمی کند . و بنده با اعمال تغییرات این قالب را راستچین کرده ام . در صورتی که تمایل دارید سایت دو زبانه داشته باشید باید هر دو ورژن فارسی و انگلیسی برایتان نصب شود.

abolourian
abolourian

با سلام و احترام
ضمن عرض خسته نباشید، میخواستم از حضورتان جویا شوم که آیا قالب بسته نصبی کامل با خروجی مشابه آنچه در دمو هست، دارد؟
به عبارت دیگر آیا با نصب این قالب کلیه تصاویر، نوشته ها، رنگ ها، تنظیمات و ... پیش فرضی که در دمو وجود دارد اعمال می شود که با الگوبرداری از آن ها بتوان سایت مورد نظر را طراحی کرد؟
حقیقتش اینه که من تجربه خرید هر دو نوع قالب رو دارم.
بعضی قالب ها رو وقتی میخرم و نصب می کنم دقیقا مشابه دمو پیاده سازی میشه و این به نظرم خیلی خوبه چون اونوقت میتونم با الگوبرداری و تغییر موارد مد نظرم به چیزی که میخوام برسم.
بعضی قالب ها هم بصورت خام فروخته می شوند و برای رسیدن به آنچه در دمو هست باید تنظیمات زیادی اعمال کرد (حتی مسائل ساده ای مثل فعال کردن اسلایدر)
با تشکر
امیر بلوریان

arash_khan
arash_khan حرفه ای در پاسخ به abolourian
  • طراح محصول

سلام دوسته عزیز این قالب بسته نصب سریع دارد که پس از نصب بسته نصب که شبیه به نصب جوملا است وب سایت شما دقیقا شبیه به دمو می شود.

Sleety
Sleety

سلام قیمتش بالاست با توجه به اینکه تک صفحه ایه قیمتی حدود 20 تومان ارزش داره

nors
nors

خوب از عالی

arash_khan
arash_khan حرفه ای در پاسخ به nors
  • طراح محصول

سلام خریدار محترم ممنون از نظرتون لطفا امتیاز بدید و در صورت امکان علت عالی نبودن رو بفرمایید .