- گارانتی کیفیت راست چین
- ضمانت بازگشت 6 ماهه وجه
- 6 ماه پشتیبانی رایگان حرفه ای
- آپدیت رایگان، دسترسی مادام العمر به فایل
-
توضیحات
-
پرسش و پاسخ 47
-
پشتیبانی
47 پرسش و پاسخ ثبت پرسش
سلام
ای کاش قابلیت اعلان به صورت پیامک هم داشت
- طراح محصول
درود وقت بخیر
ممنون از پیشنهادتون.در صورت امکان اضافه میشه
پشتیبانی افزونه بسیار قدرتمند و پیگیره.
مشکل افزونه رو برای من با پیگیری زیاد حل کردید. ممنونم ازتون.
- طراح محصول
درود وقت تون بخیر
خواهش میکنم.امیدوارم موفق باشید.
سلام
من میخوام بر اساس دپارتمان های مختلف سوالات مختلفی بپرسم
میشه راهنمایی بفرمایید ایا این امکان وجود دارد؟
- طراح محصول
درود وقت بخیر
بله امکان تیکت زدن بر اساس دپارتمان وجود داره.
همچنین میتونید بی نهایت سوالات متوداول ایجاد کنید و در صفحات مختلف قرار بدید
سلام وقت بخیر
۱. در خصوص زمانی که پشتیبان آنلاین نیست، آیا پیام اطلاع رسانی در خصوص مشتری آنلاین یا ثبت پرسش ارسال میشه؟ از چه کانالی مثلا ایمیل یا تلگرام یا ....؟ سرعت اطلاع رسانی چطور هست بلافاصله انجام میشه یا چند دقیقه تاخیر داره؟
۲. آیا نرم افزار مخصوصی هم داره یا نه فقط چت از داخل سایت انجام میشه؟
- طراح محصول
درود بر شما وقت تون بخیر
1- خیر این امکان رو نداره
2- چت از طریق سایت انجام میشه و در پیشخوان مدیر به تمام چت ها دسترسی داره
سلام می خواستم بدونم این قابلیت رو داره که تیکت پشتیبانی مدت دار داشته باشه و خود بخود بعد تایم مشخص شده تموم شه و اگر احتیاج بود دوباره بتونه تمدید کنه ؟
- طراح محصول
درود وقت بخیر
خیر این امکان رو نداره
سلام و ادب
ببخشید من میخوام از این افزونه برای ارتباط درون سازمانی بین کاربرانم استفاده کنم... یعنی پیام بدن و فایل بفرستن واسه هم/ مدیریت هم بتونه نظارت و احیانا ویرایش و حذف هم داشته باشه؟ میشه؟
- طراح محصول
درود وقت تون بخیر
به کمک قسمت تیکت ها میتونید چنین امکانی برای کارمندان تون ایجاد کنید
سلام و خسته نباشید با افزونه دکان هماهنگ هست یا خیر
- طراح محصول
درود بر شما کاربر گرامی
هماهنگی با دکان تست نشده. اما تا به حال گزارشی مبنی بر ناسازگاری هم نداشتیم
سلام و درود
لطفا راهنمایی نمایید
گفتگوی آنلاین چگونه کار می کند؟ مثلا از طریق وات ساپ است یا؟ اگر بتونید یک سایت رو مثال بزنید تا مشاهده کنم ممنون میشم.
- طراح محصول
درود بر شما وقت تون بخیر
چت آنلاین در سایت تون اتفاق میفته. در لینک زیر میتونید نمونه چت رو مشاهده کنید
https://kimiasamani.ir/test/
سلام و عرض ادب
در پیشنمایش افزونه، دپارتمانی برای انتخاب از طرف کاربر دیده نمیشه. لطفا بفرمایید این مورد رو از کجا میشه پیگیری کرد؟
- طراح محصول
درود وقت بخیر
باید ابتدا صفحه مربوط به ارسال تیکت ایجاد بشه،سپس در اون صفحه قابلیت انتخاب دپارتمان وجود خواهد داشت
سلام و عرض ادب
وقت بخیر
دموی افزونه با دسترسی های demo قابل لاگین کردن نیست. لطفا بررسی بفرمایید.
- طراح محصول
درود وقت بخیر
بررسی و برطرف شد. سپاس بابت اطلاع رسانی شما دوست گرامی
هنوزم در دسترس نیست
- طراح محصول
مشکل برطرف شد
سلام... دو سوال خدمتتون داشتم
1-در دمو محصول، فرق agent و operator چی هست؟ آیا مدیران دپارتمانها میتوانند بدون ورود به صفحه مدیریت وردپرس پاسخگوی کاربران باشند
2- امکان اتصال به سامانه های پیامک ایرانی جهت ارسال پیام پاسخ تیکت را دارد؟
ممنونم
- طراح محصول
درود وقت بخیر
1- بله نقش کاربری جدا براشون ایجاد میشه
2-خیر متاسفانه
سلام
ببخشید میخواستم بدونم میشه هر دپارتمان رو به شخص مورد نظر ارجاع داد تا سوالات فقط یرای اون شخص بره !!
و یا میشه کاری کرد که شخصی که میخوایم پاسخ گوی یک د پارتمان باشه بتونه در پنل کاربری خودش پاسخ بده نه این که بخواد وارد پنل وردپرس شه
- طراح محصول
درود بر شما دوست گرامی
بله میتونید مشخص کنید که کدام نام کاربری باید پاسخگوی تیکت های دپارتمان خاص باشه
با سلام آیا در این افزونه امکان ضبط صدا از طرف کاربر و ارسال برای کارشناس مربوطه هست فرض کنید کارشناس الان آنلاین نیست آیا میشود برای او پیام صوتی گذاشت. ممنون
- طراح محصول
درود وقت بخیر
بله امکان ارسال پیام صوتی وجود داره
سلام
آیا در این افزونه امکان انتقال یک تیکت از یک دپارتمان به دپارتمان دیگر وجود دارد؟
یعنی حالتی را فرض کنید که مشتری یک تیکت به بخش فنی ارسال کرده است و بخش فنی پس از بررسی متوجه می شود که این تیکت را باید واحد مالی بررسی کند، آیا کاربر بخش فنی می تواند ادامه روند این تیکت را به واحد مالی ارجاع دهد؟
- طراح محصول
دردود بر شما دوست عزیز
امکان تغییر دپارتمان وجود ندارد اما امکان ادغام تیکت ها هست
منظور از ادغام چیست؟
آیا امکان ارجاع به کاربر دیگر در همان دپارتمان هم وجود ندارد؟
- طراح محصول
اجازه بدید تا بهتر توضیح بدم کاربری که تیکت زده نمیتونه دپارتمان رو تغییر بده اما شما مدیر میتونید تیکت رو ویرایش و دپارتمان رو تغییر بدید.منظور از ادغام تیکت هم این که یک کاربر برای برای یک مشکل واحد دو بار تیکت زده باشه و شما مدیر برای اینکه بتونید همه موارد رو کنار هم داشته باشید دو تا تیکت رو با هم ادغام میکنید
سلام وقتتون بخیر
این افزونه امکان چت بین کاربران رو هم دارد؟ شبیه چت دیوار یا شیپور
- طراح محصول
سلام وقت تون بخیر
خیر امکان چت بین کاربران وجود نداره
سلام وقت بخیر
ببخشید نحوه استفاده به چه صورته مثل گفتینو باید در یک سایت ثبت نام کنیم و اتصال بشه به چت؟
یا سیستم کاملا داخلی هست و روی وردپرس ؟
- طراح محصول
درود بر شما وقت بخیر
سیستم توتال دسک داخلی هست و نیاز به ثبت نام وجود نداره
دموی افزونه خطای 403 میده
درود و عرض ادب
دوست عزیز لطفا مجدد بررسی بفرمایید پیش نمایش بدون مشکل باز شد
کارشناس پشتیبانی راست چین
- طراح محصول
درود وقت بخیر
مشکلی در پیش نمایش وجود نداره
در این افزونه امکان ارسال تیکت به فروشنده خاص دارد؟ مثلا سایتی که چندین فروشنده دارد تیکت ارسالی هر خرید مستقیما برسه دست فروشنده اون محصول؟ (مثل راست چین)
- طراح محصول
درود بر شما دوست عزیز
برای بخش تیکت ها امکان ساخت چندین دپارتمان وجود داره که هنگام ارسال باید دپارتمان مورد نظر انتخاب بشه
سلام
این افزونه با قالب امپراطور و با افزونه دکان پرو که سیستم چندفروشندگی داره سازگاری داره؟
که مشتریان تیکت خود را مستقیم به فروشنده و پشتیبان محصول بفرستند؟ (دقیقا مثل راست چین)
- طراح محصول
درود وقت تون بخیر
تا به حال شخصا تست نکردم اما گزارشی مبنی بر ناسازگاری هم دریافت نشده
الان ما از کجا بایستی متوجه بشیم که با قالب ما سازگاری دارد یا خیر؟ به هر حال، این قابلیت ها بیشتر برای چندفروشندگی و افزونه دکان استفاده می شود و در قالب هم ، طراح قالب تست نکردند، اگر ناسازگاری داشته باشد عودت داده میشه؟
- طراح محصول
طبق قوانین راستچین تنها درصورت وجود نقص در محصول امکان بازگشت وجه وجود دارد.ضمنا این افزونه با همه قالب ها و افزونه های استاندارد سازگار هست.
سلام
ایکون خاصی در گوشه صفحه قرار میگیره که با کلیک بر روش کاربران راحت بتونن سوال خودشون رو وارد کنند و اگر ثبت نام نکرده باشن متنی بیاد که اول ثبت نام انجام بدن؟
درود بر شما وقت تون بخیر
بله آیکون چت در پایین صفحه قرار میگیره.میتونید چت روح رو فعال کنید تا کاربرانی که وارد نشدند هم امکان چت داشته باشند در غیر این صورت پیغام ورد به سایت برای کاربران نمایش داده میشه