افزونه Support Ticket Managemet، پلاگین مدیریت پشتیبانی
12 فروش
70% رضایت از 2 رای
  • گارانتی کیفیت راست چین
  • ضمانت بازگشت 6 ماهه وجه
  • 6 ماه پشتیبانی رایگان حرفه ای
  • آپدیت رایگان، دسترسی مادام العمر به فایل
223 هزار تومان
قیمت محصول:
223,000 تومان
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 26
  • پشتیبانی
26 پرسش و پاسخ ثبت پرسش
fsafari
fsafari

سلام.
آیا کاربر میتواند از طریق ایمیل تیکت ایجاد نماید؟ و نیازی نباشد که وارد پنل شود؟

بهنام نوری زاد
بهنام نوری زاد حرفه ای در پاسخ به fsafari
  • طراح محصول

با سلام و احترام
در این نسخه این امکان وجود ندارد

Promemar
Promemar

سلام وقت بخیر
یه سوال داشتم این افزونه شما این قابلیت رو داره :
مراحل کاری که من انتظار دارم این هست :
من میخوام همچین روندی رو پیاده سازی کنم :
1) کاربر میره تو پروفایل کاربری : ارسال کد ماشین سیستم براساس فیلم آموزشی اجرا شده
2) ثبت کد ماشین کاربر در پروفایل کاربر و ارسال برای مدیریت
3) ساخت کد فعالسازی برای کاربر مطابق با کد ماشین ارسالی و ارسال در پروفایل کاربر و ثبت برای مدیریت

این روند مدنظرم هست دیدم نمونه اما نمیدونم چه افزونه ای هست خواستم ببینم افزونه شما این قابلیت رو دارد ؟

بهنام نوری زاد
بهنام نوری زاد حرفه ای در پاسخ به Promemar
  • طراح محصول

با سلام و احترام
این افزونه برای درخواست شما مناسب نمی باشد
با تشکر

گروه صنعتی طبیعت میهن
گروه صنعتی طبیعت میهن

با سلام
آیا امکان داره در این افزونه شرکت های زیر مجموعه یک هلدینگ را تعریف کرد و تیکت های پشتیبانی هر شرکت رو به افراد پشتیبان هر شرکت ارسال کرد - دوم اینکه خود این افزونه محیط گرافیکی ایجاد میکنه یا باید طراحی بشه

بهنام نوری زاد
بهنام نوری زاد حرفه ای در پاسخ به گروه صنعتی طبیعت میهن
  • طراح محصول

سلام
وقت بخیر
شما هر تعداد که پشتیبان بخواهید میتوانید تعریف کنید،
در خصوص ظاهر گرافیکی، بر مبنای قالب نصب شده بر روی سایت می باشد.

گروه صنعتی طبیعت میهن
گروه صنعتی طبیعت میهن در پاسخ به گروه صنعتی طبیعت میهن

ممنون از پاسختون در واقع ما قالب خاصی نداریم فقط میخوایم بدونیم میشه با خود وردپرس خام و قالب 2021 و این افزونه یه سامانه تیکتینگ برای شرکت ایجاد کنیم که در دسترس تعدادی مدیر و هلپ دسک باشه که بتونن تیکت بچه های واحد های دیگه شرکت هندل کنند

بهنام نوری زاد
بهنام نوری زاد حرفه ای در پاسخ به گروه صنعتی طبیعت میهن
  • طراح محصول

با سلام و احترام
با ظاهر گرافیکی ساده این قالب نیز نمایش داده میشود.
سپاس

mostafamzf
mostafamzf

با سلام
امکان اتصال این افزونه به پنل پیامکی وجود دارد؟
یعنی کاربر بتواند شماره تماس خود را وارد کند و پس از پاسخ کارشناس به درخواست هم به کاربر ایمیل ارسال شود هم متن پیامک ؟

بهنام نوری زاد
بهنام نوری زاد حرفه ای در پاسخ به mostafamzf
  • طراح محصول

سلام
وقت بخیر
امکان اتصال به سامانه پیامکی وجود ندارد

hamid_belfort
hamid_belfort

درود وقت شما بخیر
من میخواستم برای فروشگاه یه قسمت پشتیبانی بذارم
با این افزونه میتونم این قسمت رو به داشبورد کاربر اضافه کنم؟

بهنام نوری زاد
بهنام نوری زاد حرفه ای در پاسخ به hamid_belfort
  • طراح محصول

سلام
وقت بخیر
ببینید تمامی این بخش ها برای سمت کاربر در قالب برگه های وردپرس ایجاد میشود و شما میتوانید از لینک صفحات و یا شورت کد آن استفاده کنید.
سپاس

hajaliasgari
hajaliasgari

سلام و درود من درواقع برای پشتیبانی نمیخوام این افزونه رو.

میخوام یه کاربر بیاد ثبت نام کنه و سپس وارد بخش تیکت بشه و اونجا یه درخواست فروش یک محصول رو واردکنه.
سوالات یکه دارم اینه:
1. ایا امکان ویرایش نوشته های افزونه هست؟ مثلا تغییر ثبت تیکت به ثبت درخواست فروش.

2.آیا امکان اپلود ویدئو وجود دارد؟

بهنام نوری زاد
بهنام نوری زاد حرفه ای در پاسخ به hajaliasgari
  • طراح محصول

سلام
وقت بخیر

1-ببینید افزونه ها دارای یک فایل زبان می باشند که متون را می توان از آن فایل تعییر داد.
2-در تنظیمات افزونه می توانید پسوند های زیر را جهت ارسال فایل توسط کاربران فعال نمائید:
Comma Separated Values File (.csv)
MP3 Audio File (.mp3)
Audio Video Interleave File (.avi)
MIDI File (.mid)
WAVE Audio File (.wav)
Windows Media Audio File (.wma)

با تشکر

salihossaini
salihossaini

آیا امکان وجود چند زبان همزمان که کاربر بر اساس زبان خود وارد شود و درخواست دهد و پاسخ مسئول خاص خود را دریافت کند وجود دارد؟
در بخش توضیحات افزونه فرمودید که؛
"چند زبانه آماده ترجمه"
اما در بخش پاسخ کاربران فرمودید؛
"در قالب “درخواست‌های سفارشی” انجام این کار امکان پذیر است."
یعنی خود ما نمی توانیم با ترجمه فایل های؛ زبان کلمات مورد نظر را اضافه کنیم؟

بهنام نوری زاد
بهنام نوری زاد حرفه ای در پاسخ به salihossaini
  • طراح محصول

سلام
وقت بخیر
ببینید، امکان اینکه این پلاگین را به زبان دیگری ترجمه نمائید وجود دارد، فقط نیاز به اصلاح فایل زبان دارد. اما اینکه بخواهید همزمان بر روی یک سایت دو یا بیشتر زبان کنار هم داشته باشد، خیر
سپاس

RenoXDesign
RenoXDesign

سلام وقت بخیر
این افزونه قابلیت چند زبانه شدن داره ؟

بهنام نوری زاد
بهنام نوری زاد حرفه ای در پاسخ به RenoXDesign
  • طراح محصول

سلام
روز بخیر
شما میتوانید با تغییر فایل زبان، به زبان مورد نظر آنرا تغییر دهید، در قالب "درخواست‌های سفارشی" انجام این کار امکان پذیر است.
سپاس

karim777
karim777

سلام وقت بخیر
آیا امکان تغییر مراحل معمول ارسال تیکت هست؟ مثلا گزینه انتخاب موضوع و گزینه نام شما یا گزینه ایمیل رو حذف کرد؟
صرفا کاربر با ورود به بخش کاربری خود بتونه به مدیر پیام ارسال کنه و تاریخچه این گفتو گو با هر بار لاگین کاربر قابل رویت باشه

بهنام نوری زاد
بهنام نوری زاد حرفه ای در پاسخ به karim777
  • طراح محصول

سلام
روز بخیر
در خصوص سوال اول، اگر بخواهید قابل سفارشی سازی است ولی اینکه خودتان از پنل این مورد را انجام دهید، خیر
در خصوص موضوع بعدی، وقتی یک کاربر تیکتی را ایجاد میکند، مادامی که تیکت بسته نشده است، امکان ارسال و دریافت پیام وجود دارد و تاریخچه گفتگو برای همیشه در دسترس است.
اگر نیاز به سفارشی سازی دارید، لطفاً دقیقاً درخواست خود را اعلام فرمائید.
سپاس

rtl_m_2021
rtl_m_2021

با سلام و احترام
این افزونه چت آنلاین هم داره؟
با تشکر

بهنام نوری زاد
بهنام نوری زاد حرفه ای در پاسخ به rtl_m_2021
  • طراح محصول

درود بر شما
این افزونه برای راه اندازی بخش رسیدگی به درخواست های کاربران سایت از طریق ارسال تیکت است و سیستم تیکتینگ را به همراه امکانات مورد نیاز آن برای شما راه اندازی میکند و امکان ارتباط به صورت چت آنلاین را ندارد.
سپاس

آریو رباتیک پویا
آریو رباتیک پویا

سلام وقت بخیر
من میخوام یک سایت چند فروشندگی با افزونه دکان بسازم.
آیا این افزونه هماهنگی داره؟ بطوری که امکان ارتباط (مثلا چت) خریدار و فروشنده و امکان ذخیره شدن این چت ها برای بازبینی در مواقع نیاز وجود داشته باشه

بهنام نوری زاد
بهنام نوری زاد حرفه ای در پاسخ به آریو رباتیک پویا
  • طراح محصول

درود بر شما
در خصوص اینکه امکان ذخیره سازی چت و ...، ببینید این افزونه برای راه اندازی بخش رسیدگی به درخواست های کاربران سایت از طریق ارسال تیکت است و سیستم تیکتینگ را به همراه امکانات مورد نیاز آن برای شما راه اندازی میکند و امکان ارتباط به صورت چت آنلاین را ندارد.
سپاس

آریو رباتیک پویا
آریو رباتیک پویا در پاسخ به آریو رباتیک پویا

سلام ممنون
تیکت هر کاربر به فروشنده خودش میرسه؟ یا به مدیر سایت؟
در واقع با دکان هماهنگی داره؟
امکان ذخیره سازی برای بازبینی های بعدی وجود داره؟

بهنام نوری زاد
بهنام نوری زاد حرفه ای در پاسخ به آریو رباتیک پویا
  • طراح محصول

سلام و عرض ادب
ببینید امکان تعریف کاربران مختلف جهت پاسخگویی وجود دارد و تیکت ها نیز برای همیشه قابل دسترس و تغییر وضعیت می باشند.
جهت بررسی بیشتر لطفاً از طریق لینک زیر وارد دمو شوید و افزونه را مورد بررسی قرار دهید:
http://gajet.ir/wp/01-2/
سپاس