- گارانتی کیفیت راست چین
- ضمانت بازگشت 6 ماهه وجه
- 6 ماه پشتیبانی رایگان حرفه ای
- آپدیت رایگان، دسترسی مادام العمر به فایل
-
توضیحات
-
پرسش و پاسخ 114
-
پشتیبانی
114 پرسش و پاسخ ثبت پرسش
نسخه 3.7.0 امده بعد سه ماه قصد ندارید بروزرسانی کنید ؟!
- طراح محصول
درود دوست عزیز افزونه داره منتقل میشه تا ۲۱ ام اپدیت میشه
سلام وقت بخیر
این پلاگین امکان دپارتمان بندی رو دارا هست؟
یعنی میتونیم دپارتمان فروش و یا خدمات پس از فروش و یا موارد این چنینی رو برای ایجنت ها تعریف کنیم؟
- طراح محصول
درود و عرض ادب
خیر عموما افزونه های تیکت مخصوص این کار هستند افزون های چت مثل ساپورت بورد برای چت انلاین و در لحظه با مشتری به کار می روند
ببخشید امکانش هست خودتون مدت زمان ارسال ایمیل اطلاع رسانی به پشتیبان زمانی که پشتیبان افلاین هست و مشتری پیام تایپ میکنه رو چک کنید من میخام خریدم رو قطعی کنم.
- طراح محصول
دوست عزیزم زمان اطلاع رسانی بستگی به سرویس smtp شما داره وگرنه اافزونه همون لحظه درخواست مدنظر را به سرویس میفرستد
من که خرید رو انجام دادم قبل از پاسخ شما
هرچند سایت دیگه خیلی ارزون تر میداد ولی فقط به خاطر پشتیبانی خوب راست چین از راست چین خریدم
- طراح محصول
درود
شاید بخاطر مشکل فنی پاسخ ما برای شما مشخص نشده در هر صورت عذرخواهی بنده را بپذیرید
سلام امکان تست قبل از خرید هست؟ میخام مدت زمان تاخیر ارسال ایمیل اطلاع رسانی به پشتیبان رو چک کنم؟
۲. امکانش هست کد تخفیف هم محبت کنید؟😁
- طراح محصول
درود و عرض ادب خدمت شما
برای گرفتن کد تخفیف میتونید به پشتیبانی راستچین تیکت بزنید تا در صورت امکان براتون کد تخفیف ایجاد کنند. اما برای تست خیر امکانش وجود نداره.
سلام وقت بخیر
۱. در خصوص زمانی که پشتیبان آنلاین نیست، آیا پیام اطلاع رسانی در خصوص مشتری آنلاین یا ثبت پرسش ارسال میشه؟ از چه کانالی مثلا ایمیل یا تلگرام یا ....؟ سرعت اطلاع رسانی چطور هست بلافاصله انجام میشه یا چند دقیقه تاخیر داره؟
۲. آیا نرم افزار مخصوصی هم داره یا نه فقط چت از داخل سایت انجام میشه؟
- طراح محصول
درود و عرض ادب خدمت شما
در خصوص مشتری انلاین خیر. ولی اطلاع رسانی در مورد اینکه پیامی ثبت شده از طریق ایمیل اطلاع رسانی کند بله یک اپشن دارد ولی در خصوص سرعت و دقایق تاخیر باید بگم که تست نشده
افزونه را که نصب کنید کاربران چت میکنند و یک پنل مدیریتی دارید که جواب میدید و تنظیمات افزونه را انجام میدید
با سلام و احترام فراوان
نسخه موبایل اپلیکیشن مثل goftino.com
دارد؟
ارسال و دریافت نوفتیکیشین در حین ارسال پیام و شخصی از سایت بازدید میکند و ...
اعلان دریافت کنم
یا موقع که چت آنلاین سایت پیام ارسال کرد آیا قابل دریافت اعلان دارد ببینم ؟
- طراح محصول
درود و عرض ادب خدمت شما
خیر دوست عزیز .
به صورت یک بج روی ایکون نمایان میشود
اعلان پیامکی یا اعلانی که بالای صفحه ی گوشیتون بیاد خیر
سلام
چندتا سوال در مورد این افزونه داشتم
1. افزونه قابلیت real time رو داره ؟
2. این امکان وجود داره تا کاربران سایت بتونن با هم چت کنند؟
3. چنانچه قابلیت real time رو داره ، روی هاست پیاده سازی میشه یا روی سایت های واسطی چون pusher ?
- طراح محصول
درود و عرض ادب خدمت شما
بله
خیر
روی سایتتون نصب میشه
سلام
1-من میخواهم این افزونه رو در قالب یک دکمه دد پنل کاربری شخص قرار بدهم که فقط از آنجا امکان ارتباط با ما رو داشته باشه ، مقدوره؟
2-میخوام چت ها تا 6 ما درسایت باقی بماند و بعد از قدیم به جدید خود به خود به صورت روزانه پاک شود ، ممکن هست؟
- طراح محصول
درود و عرض ادب خدمت شما پس از صب و فعالسازی ایکون چت در گوشه سمت پایین صفحه قرار میگیره اینکه شورتکد داشته باشه یا چیزی که شما بتونید هرجای صفحه قرارش بدید خیر.
چیزی که میفرمایید مثل امکان حذف چت و پیام ها در تلگرام و واتساپ هست برای این افزونه حذف خودکار پس از مدت زمان معلوم متاسفانه خیر ولی شما میتونید هرچتی که نمیخواید را بایگانی کنید و اگر لازم داشتید مجدد برگردونید به صورت دستی.
آیا این افزونه با قالب وودمارت و المنتور سازگاری دارد؟
- طراح محصول
درود و عرض ادب هدمت شما
سازگاری تست نشده ولی فک نمیکنم ناسازگاری داشته باشن.
درود ،
پیش از سفارش چند قابلیت کلیدی برای ما مهم هستند:
1- آیا در صفحه چت مشتری در بخش مدیریت، امکان نمایش صفحه ای که مشتری در آن قرار دارد وجود دارد؟ برای مثال مشتری صفحه چت را باز می کند و می پرسد: آیا این محصول گارانتی دارد؟ که ما متوجه شویم این محصول دقیقا کدام محصول است؟
2- امکان اتصال به تلگرام یا واتس اپ وجود دارد؟
3- امکان استفاده از فونت دیفالت قالب وجود دارد؟
سپاس فراوان
- طراح محصول
درود و عرض ادب
1 خیر
2 خیر در کشور ما این موارد چون فیلتر هستند قابلیت اجرا نمیشه
3 بلی
خواهش میکنم
سلام وقت بخیر، بنده می خوام که کاربر امکان چت رو فقط وقتی داشته باشه که یکی از محصولات مورد نظر مارو خریده باشه. در واقع این چت رو برای پشتیبانی محصول میخوام، محصول مورد نظر ما لایسنس داره، داخل این پلاگین این امکان وجود داره که کاربر قبل از شروع چت اطلاعات و لایسنس خودش رو وارد کنه و بعد چت رو شروع کنه؟(چک کردن لایسنس توسط خودمون انجام می شه)
- طراح محصول
درود و عرض ادب
تنها قابلیتی که داره اینه که کاربر فقط وقتی لاگین هست میتونه چت کنه یا میتونه مهمان باشه ( انتخابی )
سلام وقت بخیر
1-آیا امکان چت آنلاین (پشتیبانی کاربر) در صفحه سایت وجود دارد؟
2-اپلیکیشن دارد که روی گوشی نصب شود؟
3-آیا امکان ارسال پیام گروهی به کاربران وجود دارد اگر یه زمان بخواهیم؟
- طراح محصول
درود
1- افزونه چت انلاین در صفحه ظاهر و قابلیت چت انلاین برای نمایندگان و کاربران ایجاد می شود .
2- خیر متاسفانه.
3- بله
سلام وقتتون بخیر،
این افزونه با هوش مصنوعی ادغام نمیشه؟
مشابه اصلی این افزونه در کد کنیون دارای قابلیت چت بات هوش مصنوعیه که میشه باهاش اطلاعات سایت و محصولاتمون بهش آموزش بدیم.
این فایل ها یا داده ها معمولا به صورت جیسون، پی دی اف یا حتی یو ار ال هستند.
در کل، آیا قصدی برای افزودن قابلیت و ارتقا این افزونه رو دارید؟
- طراح محصول
درود
میشه بفرمایید اسم افزونه در کدکنیون چی هست ؟
و اینکه این محصول اورجینال و خارجی هست و هنوز براش قابلیت اضلافه تری در نظر گرفته نشده
وقت بخیر
افزونه های واتس اپ و هوش مصنوعی این پلاگین هم قابل افزایش یا تهیه هست؟!
درود و عرض ادب
افزونه ی واتساپ و هوش مصنوعی ؟!چنین چیزی ندیدم ولی برای اتصال به واتساپ تنظیماتی در افزونه تعبیه شده درصورتی که مشکل فیلترینگ نباشه برای کاربر ایرانی قابل استفاده است