Rtl Theme LOGO

تنها مرجع قانونی عرضه قالب و افزونه در ایران ...

شرکت فناوری اطلاعات راست چین

ایمیل: info [at] rtl-theme.com
نشانی: تبريز - خیابان امام، مسجد کبود
ساختمان پزشکان، طبقه 4

تلفن ویژه : ۰۳۸۳۱۱۲۴

سیستم پشتیبانی و ارسال تیکت پاترونیک

۱۴۶ دیدگاهافزودن


    • veteran_0-1
    1programmer

    با سلام
    به مرور زمان تعداد تیکتهای ثبت شده در سیستم افزایش پیدا می کند و پیدا کردن تیکتهای در انتظار پاسخ کارشناس مشکل خواهد شد. چگونه می توان تیکتهایی که توسط مشتریان گذاشته شده است و در انتظار پاسخ کارشناسان می باشد را فیلتر نمود؟

    • bought_between_1_and_9_items
    • veteran_1-2
    hadi2018

    سلام ببخشید۴ تا سوال داشتم؛
    ۱- آیا در تنظیمات حجم و تعداد فایل های آپلودی را به هر مقدار دلخواه می‌توانیم تنظیم کنیم؟

    ۲- راست کلیک ویرایشگر tinymce در تمامی پنل ها غیرفعال هست و نمیشه عملیات کپی ، پیست و غیره رو انجام داد، آیا از بخش تنظیمات می توان این مورد رو فعال کرد؟

    ۳- وقتی روی تیکت برای مشاهده یا ویرایش کلیک می‌کنیم در تب جدید باز میشه و خب این باعث میشه چن تا تیکت که باز کنیم کل مرورگر با پنجره های تیکت پر بشه و کلا داخل تیکت ها گم بشیم! آیا در تنظیمات میشه این مورد را انجام داد که در همان صفحه تیکت باز بشه و بعد عملیات ویرایش یا پاسخ دادن خودکار به لیست تیکت ها برگرده؟

    ۴- در تیکت ها تعویض دپارتمان هست اما امکان تعویض یا ارجاع به پشتیبان دیگر برای مدیر یا سرپرست امکانش نیست و بالطبع این یه ایراد اساسی است! آیا در تنظیمات این مورد رو میشه حل کرد؟

    لازم به ذکر است که بنده همه این موارد رو در نسخه قدیمی تست کردم و نمی دونم در نسخه جدید که قرار گرفته آیا این موارد رفع شده یا نه؟

      • Exclusive Author
      • Author
      • 10 تا 49 کاربر به راست چین معرفی کرده است
      • فروش بین 10 تا 50 میلیون تومان
      • bought_between_1_and_9_items
      • veteran_4-5
      • طراح حرفه‌ای
      مهیار انصاری
      طراح محصول

      با درود
      لطفا سوالات پس از خرید خود را از طریق بخش تیکت ها ارسال بفرمایید تا بررسی و پاسخ برای شما ارسال گردند.

    • bought_between_1_and_9_items
    • veteran_1-2
    hadi2018

    سلام؛
    1- آیا در تنظیمات می‌توان اجباری و اختیاری بودن فیلدهای ثبت نام را انتخاب کرد؟ مثلا من میخوام فقط شماره همراه و رمز عبور برای ثبت نام نیاز باشه و یا ایمیل و شماره همراه که ایمیل به عنوان نام کاربری و شماره همراه به عنوان رمز عبور بکار رود.
    2- ایا این کد کپچا ثبت نام و ورود رو میشه غیرفعال کرد؟ کلا رو اعصابه و مشتریان به کل از ثبت نام منصرف میشن.
    3- آیا در لیست منوهای پیشخوان و یا در تیکت‌ها بعد از ستون وضعیت ها میشه یه ستون دیگه هم تعریف بشه و یه دکمه پرداخت هزینه تعبیه بشه که این دکمه به یه فرم پرداخت دیگه بصورت بازشو در پنجره جدید خواهد بود و مشتریان بعد از پرداخت هزینه شماره تراکنش را در همان تیکت بعدا ثبت کنن. این دکمه صرفا یه لینک به یه صفحه دیگه خواهد بود.؟

      • Exclusive Author
      • Author
      • 10 تا 49 کاربر به راست چین معرفی کرده است
      • فروش بین 10 تا 50 میلیون تومان
      • bought_between_1_and_9_items
      • veteran_4-5
      • طراح حرفه‌ای
      مهیار انصاری
      طراح محصول

      با درود
      در نسخه جدید امکان ورود با شماره همراه + ایمیل وجود دارد.
      در حال حاضر تمامی فیلد ها در ثبت نام اجباری هستند و امکان کم و زیاد کردن فیلد ها وجود ندارد.
      کد کپتچا در نسخه جدید برداشته شده است و کپتچای گوگل با قابلیت فعال/غیرفعالسازی اضافه شده است.
      لطفا درخواست های مربوط به شخصی سازی را پس از خرید سیستم از طریق تیکت ارسال بفرمایید.

    • bought_between_1_and_9_items
    • veteran_1-2
    hadi2018

    سلام؛
    1- ایا نسخه وردپرسی این اسکریپت هم بیرون خواهید داد یا همین اسکریپ رو خریداری کنیم؟ اگه بله زمان دقیقشو لطفا اعلام کنید.
    2- آیا سیتم اعلان این اسکریپت هم دقیقا مانند ah-tichets بصورت نوتیفیکیشن مرورگری هست یا نه؟ چون من حتما میخوام اعلان مرورگری باشه؟
    3- از پارسال خرداد 97 تا الان که بیش از 1.5 سال میگذره هیچ آپدیت و نسخه جدیدی بیرون ندادید و آدم فکر میکنه شاید کلا پشتیبانی و آپدیت‌هارو گذاشتید کنار و شاید فروش و پشتیبانی این اسکریپت هم بعد یه مدت متوقف بشه و دیگه نشه روش حساب کرد، لطفا در این مورد توضیح دهید، چون من واقعا دنبال اسکریپت و افزونه ای هستم که حداقل 5 سال آینده رو پشتیبانی و آپدیت و رسیدگی به مشکلات رو داشته باشه، اگه برنامه ای در این مورد ندارید یا در آینده کلا می‌خواهید این اسکریپت رو هم از رده خارج کنید لطفا همین الان اطلاع بدید تا ما این همه روش وقت و زحمت نزاریم و سیستممون رو بر اساس این اسکریپت برنامه‌ریزی نکنیم، چون من به عنوان سفارش گیر می‌خوام ازش استفاده کنم بعدا تغییر افزونه یا مهاجرت به اسکریپت دیگه برام غیر ممکن و به شدت سخت خواهد بود. برا همین از یه افزونه درازمدت و دائمی میخوام استفاده کنم. سپاس

      • Exclusive Author
      • Author
      • 10 تا 49 کاربر به راست چین معرفی کرده است
      • فروش بین 10 تا 50 میلیون تومان
      • bought_between_1_and_9_items
      • veteran_4-5
      • طراح حرفه‌ای
      مهیار انصاری
      طراح محصول

      با درود
      – در حال حاضر این اسکریپت افزونه ای برای وردپرس نداره.در بروزرسانی های آینده سعی میکنیم ورود و خروج به این اسکریپت با ورود و خروج در وردپرس هماهنگ باشه تا کاربران نیاز به ورود مجدد نداشته باشند.

      – سیستم اعلان مرورگر در بروزرسانی های آینده به پاترونیک اضافه خواهد شد.

      – علت عدم ارائه بروزرسانی پس از رونمایی نسخه جدید در صفحه ای به صورت کامل برای کاربران شرح داده خواهد شد.

      – بروزرسانی جدید پاترونیک شروع دوره جدیدی از آینده محصول خواهد بود.چشم انداز های بسیاری برای پاترونیک در نظر گرفته شده است لذا پشتیبانی و فروش این محصول هیچگاه متوقف نخواهد شد.

      با سپاس از دیدگاه شما

    • bought_between_1_and_9_items
    • veteran_1-2
    hadi2018

    با سلام؛
    بنده از این اسکریپت میخوام به عنوان سفارش گیر ازش استفاده کنم، فقط 3 تا سوال دارم:
    1- آیا امکان تغییر نام «تیکت» به «سفارش» هست؟ به جای «تیکت جدید» بنویسه «ثبت سفارش جدید» یا «تیکت‌ها» بنویسه «سفارش‌ها» خلاصه هر جا کلمه تیکت بود به «سفارش» تغییر پیدا کنه؟

    2- آیا امکان اضافه کردن درگاه ورداخت واسط مثل زرین پال، بیت پی یا پی . آیر به این اسکریپت هست تا وقتی به عنوان سفارش گیر ازش استفاده می‌کنیم، برای مشتری هزینه و فاکتور صادر کنیم تا بعد از پرداخت هزینه توسط مشتری سفارشش در دست اقدام دربیاد؟

    3- آیا میشه وضعیت‌هارو تغییر بدیم الان وضعیت‌ها فقط باز و بسته است، من میخوام به 5 حالت «در دست بررسی»، «در دست اقدام»، «آماده تحویل»، «در انتظار پرداخت هزینه» ، «انصرافی» «لغو شده توسط سیستم» و یا هر عنوان دیگه‌ای که خواستم بهش اضافه کنم، که این موارد در بخش تنظیمات نیست، آیا امکان این شخصی سازی ها توسط شما هست اگه درخواست بدیم؟

    3- ایا سیستم پیامکی هر شرکتی رو خواستیم میتونیم بهش اضافه کنیم؟ مثلا من از ترز اس‌ام‌اس استفاده می‌کنم. یا فقط شرکت خاصی تعریف شده؟

    ممنون میشم پاسخ سوال هایم رو بفرمایید. بنده به یه اسکریپت این چنین فارسی تمام برای ارسال و دریافت سفارشاتم به شدت احتیاج دارم تو کل وب فارسی هم همچین اسکریپت کاربردی نتونستم پیدا کنم. خدمات وبسایت بنده در حوزه تایپ و ترجمه هست و برای عضویت مشتریان، ارسال سفارش، دریافت فایل نهایی و پیداخت هزینه به اسکریپت ماینچنینی نیاز دارم فقط یه بخش های کوچکی باید شخصی سازی بشه.

      • Exclusive Author
      • Author
      • 10 تا 49 کاربر به راست چین معرفی کرده است
      • فروش بین 10 تا 50 میلیون تومان
      • bought_between_1_and_9_items
      • veteran_4-5
      • طراح حرفه‌ای
      مهیار انصاری
      طراح محصول

      با درود
      تمامی سفارشات قابل انجام هستند.
      برای ثبت سفارشات پس از خرید محصول میتوانید از طریق بخش پشتیبانی و ارسال تیکت اقدام به ثبت سفارشات بفرمایید.
      لینک خرید:
      https://www.rtl-theme.com/?p=69068&aff=mahyar78

    • 1 تا 9 کاربر به راست چین معرفی کرده است
    • فروش بین 1 تا 100 هزار تومان
    • bought_between_10_and_49_items
    • veteran_0-1
    حمید صلواتی

    سلام من یه طراح وب سایت هستم و میخوام از این به بعد مشتریهام از طریق پنل کاربریشون با من لینک باشند
    موضوعاتی که برای من مهم هست رو بررسی کنید آیا میتونید این موارد رو برای بنده محیا کنید؟
    1-من میخوام وقتی مشتری تیکت زد از طریق پیامک مطلع بشم
    2-سایت من با المنتور طراحی شده و میخوام پنل کاربریم چیزی شبیه ظاهر نوین وردپرس بشه
    3-امکاناتی مازاد بر پشتیبانی هم میخوام به پنلم اضافه کنم مثل دانلود،دوره های آموزشی، سوالات متداول، اطلاعات کاربری (برای این مورد هم میخوام کاربر بتونه اطلاعاتی که من میخوام رو کامل کنه)همچنین در اطلاعات کاربری شماره موبایل و ایمیل باید تایید بشه و امکان عضویت از طریق فراخوان گوگل و یا موبایل به راحتی امکانپذیر باشه
    این سه مورد رو شما میتونید طراحی کنید اگر قابل انجام هست لطفاً هزینه اون رو هم به بنده اعلام کنید

      • Exclusive Author
      • Author
      • 10 تا 49 کاربر به راست چین معرفی کرده است
      • فروش بین 10 تا 50 میلیون تومان
      • bought_between_1_and_9_items
      • veteran_4-5
      • طراح حرفه‌ای
      مهیار انصاری
      طراح محصول

      با درود لطفا از مدیریت محترم راستچین درخواست کنید تا دیدگاه شما رو به تیکت تبدیل کنند.پاسخ شما در تیکت ارسال خواهد شد.

    • bought_between_10_and_49_items
    • veteran_1-2
    rouzbehabar

    سلام
    آیا ایجاد فایل اکسل یا پی دی اف و نسخه قابل پرینت از سوابق هر تیکت امکانپذیر می باشد؟ بطوریکه بتوان تمام مکاتبات انجام شده در یک تیکت را در قالب یک فایل دانلود کرد.

      • Exclusive Author
      • Author
      • 10 تا 49 کاربر به راست چین معرفی کرده است
      • فروش بین 10 تا 50 میلیون تومان
      • bought_between_1_and_9_items
      • veteran_4-5
      • طراح حرفه‌ای
      مهیار انصاری
      طراح محصول

      با درود
      امکان گرفتن خروجی PDF از یک تیکت و پاسخ های آن طی بروزرسانی های آینده به نسخه جدید اضافه خواهد شد.
      ممنون از دیدگاه شما

    • bought_between_1_and_9_items
    • veteran_1-2
    Mostafa Namayandeh

    مشکلاتی که من دیدم شامل این موارد بود:

    عدم مرتب سازی بر اساس جدید ترین تیکت ها (تیکت های جدید به آخرین صفحات میروند!)
    عدم قابلیت حذف چند تیکت باهم بصورت تیک زدنی چند موارد!

    که امیدواریم این قابلیت ها در اپدیت جدید رفع شود

      • Exclusive Author
      • Author
      • 10 تا 49 کاربر به راست چین معرفی کرده است
      • فروش بین 10 تا 50 میلیون تومان
      • bought_between_1_and_9_items
      • veteran_4-5
      • طراح حرفه‌ای
      مهیار انصاری
      طراح محصول

      با درود
      باگ های سیستم پیشین به صورت کامل رفع گردیده است.
      امکان انجام عملیات های همگانی بروی تیکت ها اضافه خواهد شد.
      سپاس از دیدگاه شما

    • bought_between_10_and_49_items
    • veteran_2-3
    sajjadkhosropour
    خریدار

    سلام. ممنون میشم امکانات نسخه جدید را کاملا بفرمایید. بنده قسمت دمو را دیدم. به جز ظاهر کار و امکانات نسخه 1.5 چه امکاناتی اضافه شده است؟ یا خواهد شد؟ باتشکر

      • Exclusive Author
      • Author
      • 10 تا 49 کاربر به راست چین معرفی کرده است
      • فروش بین 10 تا 50 میلیون تومان
      • bought_between_1_and_9_items
      • veteran_4-5
      • طراح حرفه‌ای
      مهیار انصاری
      طراح محصول

      با درود

      علاوه بر تغییرات ظاهری و بهبود سرعت و عملکرد و همچنین بهبود چشمگیر تجربه کاربری (UX) امکاناتی از قبیل امضا(متنی که در پایان هر تیکت و یا هر پاسخ به عنوان امضا نمایش داده میشود) ، گزارش تیکت و یا پاسخ به مدیریت ، افزودن یادداشت به تیکت ها و پاسخ ها و همچنین قابلیت تگ کردن پشتیبانان توسط پشتیبانان از جمله امکاناتی است که در این نسخه اضافه شده است.
      امکانات بیشتر که امکان افشای آنها وجود ندارد طی چند بروزرسانی منظم به سیستم اضافه خواهند شد.(بخشی از امکانات در قالب افزونه هایی ارائه میگردند تا کاربرانی که قصد استفاده از برخی امکانات را ندارند هزینه بی مورد پرداخت نکنند).

      با سپاس از دیدگاه شما

    • bought_between_1_and_9_items
    • veteran_3-4
    rtl_dukejavad
    خریدار

    منظورتون از این جمله رو درست متوجه نشدم:
    “شخصی سازی ها در سطح محدود تنها قابل انجام هستند و امکان انجام تغییرات اساسی در سیستم وجود نخواهد داشت.”

    منظورتون تغییراتی هست که بخوایم شما انجام بدید؟ یعنی خودمون میتونیم بصورت نامحدود تغییراتی که میخوایم رو بر اساس نیاز داشته باشیم درسته؟(فارغ از بحث پشتیبانی)

    از نسخه جدید دمو کاربر ندارید ببینم؟

      • Exclusive Author
      • Author
      • 10 تا 49 کاربر به راست چین معرفی کرده است
      • فروش بین 10 تا 50 میلیون تومان
      • bought_between_1_and_9_items
      • veteran_4-5
      • طراح حرفه‌ای
      مهیار انصاری
      طراح محصول

      با درود

      تغییرات محدود که باعث تغییر عملکرد و ظاهر سیستم نشوند مثل تغییر متون قابل پذیرش هستند.

      به زودی نسخه کامل با تمامی پنل های کاربری بروی پیش نمایش اپلود میشود.

    • bought_between_1_and_9_items
    • veteran_3-4
    rtl_dukejavad
    خریدار

    سلام
    این سیستم کدبار هست؟ چون ممکن هست برای خودمون بخوایم شخصی سازی ای انجام بدیم با توجه به نیاز مجموعه مون

      • Exclusive Author
      • Author
      • 10 تا 49 کاربر به راست چین معرفی کرده است
      • فروش بین 10 تا 50 میلیون تومان
      • bought_between_1_and_9_items
      • veteran_4-5
      • طراح حرفه‌ای
      مهیار انصاری
      طراح محصول

      با درود
      سیستم پشتیبانی پاترونیک کدگذاری نشده است و کدها قابل مشاهده و ویرایش هستند‌.
      شخصی سازی ها در سطح محدود تنها قابل انجام هستند و امکان انجام تغییرات اساسی در سیستم وجود نخواهد داشت.
      نکته: انجام شخصی سازی توسط فرد دیگری که مورد تایید بخش پشتیبانی نمیباشد منجر به باطل شدن پشتیبانی محصول خواهد شد.

      با سپاس از دیدگاه شما

ارسال دیدگاه

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد شوید!


تومان