سلام.ما میخوایم یک سیستم داوری داخل وردپرس راه اندازی کنیم به این شکل که کاربر وارد حساب کاربریش میشه و با 12 تا بوم یا فرم روبرو میشه که باید پرکنه و هر فرم یک امتیاز خاصی در قبال پرکردن فرم داشته باشه تا در آخر کار محاسبه بشه و اما زمانی که فرم رو کاربر ارسال میکنه یک مشاور یا منتور این فرم رو بررسی میکنه اگر مشکل داشته باشه دوباره ارجاع میده به خود کاربر تا ویرایش کنه فرم رو و در آخر کار که فرم به صورت خوانا پرشد و منتور تایید کرد فرستاده شه برای داور تا داور هم طبق نظر خود یک امتیازی جدای امتیازات قبلی به صورت دلخواه وارد کنند و حالا امتیازات قبلی با فعلی داور جمع بشه و نمایش داده بشه.
حالا با توجه به توضیحات بالا از گرویتی فلو به همراه خود گرویتی فرم میتونیم استفاده کنیم یا خیر؟
و اینکه گرویتی فرم افزونه جانبی داره برای مسابقات پیامکی که امتیاز رو در نظر بگیره یا نه؟اگر افزونه ای هم میشناسید در این زمینه ممنون میشم معرفی کنید!
با سلام و عرض وقت بخیر
من به دنبال افزونه ای هستم که بتونم یک جریان کاری رو داخلش ایجاد بکنم به این صورت که:
فرض کنید ما داخل شرکتمون 5 واحد طراحی، کارشناسی، مهندسی، تولید، فروش داریم
ویک فرآیندی در شرکت از مرحله طراحی تا فروش داریم
برای این کار دنبال افزونه هستیم
این 5 واحد تعریف بشه
جریان کاری تعریف بشه برای سفارشات
در ابتدا واحد طراحی کار خودشو بکنه و داخل پنلش تاییدیه انجام کار رو اعلام کنه
حالا واحد کارشناسی روی سفارشی که طراحی تایید کرد کار خودشو میکنه و تاییدیه رو توی پنل اعلام میکنه
واحد مهندسی و …. هم به ترتیب کار خودشونو انجام میدن تا اخرین مرحله که این سفارش تکمیل بشه
آیا این افزونه این کار رو برای ما انجام میده؟؟
طبق قانون فروشندگان، تیکت مشتریان می بایست بین 2 الی 24 ساعت پاسخ دهی شوند.
تیکت بنده در تاریخ 1399/06/23 ساعت 08:49 ثبت گردید و شما پاسخ تیکت را پس از تذکر راست چین و در تاریخ 1399/06/25 ساعت 17:36 پاسخ دادید. یعنی بیش از 50 ساعت.
آیا از نظر شما این موعد مقرر است ؟
لطفاً به حقوق مشتریان خود و قوانین مارکتی که در آن فعالیت دارید احترام بگذارید و زمانیکه نظری به واقعیت ثبت می شود پذیرای واقعیت و انتقاد باشید.
ضمناً اگر بنده این موضوع را به واقعیت اعلام نمی نمودم قطعاً دیدگاه تائید نمی شد.
سلام وقتتون بخیر
من میخوام وقتی از طرف کاربران فرم رزومه پر میشه و آن را ارسال میکنند پس از بررسی فرم ها فقط برای افرادی که فرم رزومه انها تایید شده پیامک تاییدی ارسال شود . ینی به نوعی میخوام یه جور فیلتر کردن بین این فرم ها وجود داشته باشه تا بعدا بتونم به همونا پیامک بدم و میخوام به صورت اتوماتیک مثلا فرم های تاییدی را تیک بزنم بعدا به کمک پنل پیامک به صورت گروهی برای انها پیامک ارسال بشه
چنین کاری را میشه انجام داد ؟
سلام.ما میخوایم یک سیستم داوری داخل وردپرس راه اندازی کنیم به این شکل که کاربر وارد حساب کاربریش میشه و با 12 تا بوم یا فرم روبرو میشه که باید پرکنه و هر فرم یک امتیاز خاصی در قبال پرکردن فرم داشته باشه تا در آخر کار محاسبه بشه و اما زمانی که فرم رو کاربر ارسال میکنه یک مشاور یا منتور این فرم رو بررسی میکنه اگر مشکل داشته باشه دوباره ارجاع میده به خود کاربر تا ویرایش کنه فرم رو و در آخر کار که فرم به صورت خوانا پرشد و منتور تایید کرد فرستاده شه برای داور تا داور هم طبق نظر خود یک امتیازی جدای امتیازات قبلی به صورت دلخواه وارد کنند و حالا امتیازات قبلی با فعلی داور جمع بشه و نمایش داده بشه.
حالا با توجه به توضیحات بالا از گرویتی فلو به همراه خود گرویتی فرم میتونیم استفاده کنیم یا خیر؟
و اینکه گرویتی فرم افزونه جانبی داره برای مسابقات پیامکی که امتیاز رو در نظر بگیره یا نه؟اگر افزونه ای هم میشناسید در این زمینه ممنون میشم معرفی کنید!
با سلام
برای این کاری که شما میخوایید نیاز به افزونه گرویتی ویو و یک افزودنی گرویتی ویو دارید که کاربر بتونه فرم های خودش رو ویرایش بکنه.
با سلام و عرض وقت بخیر
من به دنبال افزونه ای هستم که بتونم یک جریان کاری رو داخلش ایجاد بکنم به این صورت که:
فرض کنید ما داخل شرکتمون 5 واحد طراحی، کارشناسی، مهندسی، تولید، فروش داریم
ویک فرآیندی در شرکت از مرحله طراحی تا فروش داریم
برای این کار دنبال افزونه هستیم
این 5 واحد تعریف بشه
جریان کاری تعریف بشه برای سفارشات
در ابتدا واحد طراحی کار خودشو بکنه و داخل پنلش تاییدیه انجام کار رو اعلام کنه
حالا واحد کارشناسی روی سفارشی که طراحی تایید کرد کار خودشو میکنه و تاییدیه رو توی پنل اعلام میکنه
واحد مهندسی و …. هم به ترتیب کار خودشونو انجام میدن تا اخرین مرحله که این سفارش تکمیل بشه
آیا این افزونه این کار رو برای ما انجام میده؟؟
با سلام
امکانی که شما میخوایید نداره.
با تشکر.
باسلام
از نظر پاسخگوئی بسیار ضیف هستند.
پاسخ تیکت به بیش از 48 ساعت به طول انجامید و پس از پیگیری های مدیریتی راست چین پاسخ تیکت داده شد.
با سلام
پاسخ شما در موعد مقرر داده شد، اما خودتان متاسفانه از ادامه همکاری سر باز زدید.
طبق قانون فروشندگان، تیکت مشتریان می بایست بین 2 الی 24 ساعت پاسخ دهی شوند.
تیکت بنده در تاریخ 1399/06/23 ساعت 08:49 ثبت گردید و شما پاسخ تیکت را پس از تذکر راست چین و در تاریخ 1399/06/25 ساعت 17:36 پاسخ دادید. یعنی بیش از 50 ساعت.
آیا از نظر شما این موعد مقرر است ؟
لطفاً به حقوق مشتریان خود و قوانین مارکتی که در آن فعالیت دارید احترام بگذارید و زمانیکه نظری به واقعیت ثبت می شود پذیرای واقعیت و انتقاد باشید.
ضمناً اگر بنده این موضوع را به واقعیت اعلام نمی نمودم قطعاً دیدگاه تائید نمی شد.
موفق و پیروز باشید.
با سلام مجدد
پاسخ شما در موعد مقرر داده شد، اما خودتان متاسفانه از ادامه همکاری سر باز زدید که اختیار آن با خود شماست!
سلام وقتتون بخیر
من میخوام وقتی از طرف کاربران فرم رزومه پر میشه و آن را ارسال میکنند پس از بررسی فرم ها فقط برای افرادی که فرم رزومه انها تایید شده پیامک تاییدی ارسال شود . ینی به نوعی میخوام یه جور فیلتر کردن بین این فرم ها وجود داشته باشه تا بعدا بتونم به همونا پیامک بدم و میخوام به صورت اتوماتیک مثلا فرم های تاییدی را تیک بزنم بعدا به کمک پنل پیامک به صورت گروهی برای انها پیامک ارسال بشه
چنین کاری را میشه انجام داد ؟
با سلام
خیر این امکان را ندارد.
سلام. وقت بخیر.
آیا آموزشی برای استفاده از این افزونه هم دارین؟
سلام
لینک به مستندات زبان اصلی داخل فایل افزونه قرار داده شده است.