سلام دوست عزیز
در رابطه با پشتیبانی به قوت خود پایدار است، اما بلحاظ حجم درخواست هایی که عزیزان دارند که بیشتر آن بدلیل عدم مشاهده فیلم های اموزشی و تسلط کافی با نحوه کار با اسکریپت می باشد، دسته بندی کردن پیام های مخاطبین کمی دشوار شده ولی در فکر ان هستیم که بزودی crm مشتریان دیجی لارا را راه اندازی کنیم.
در خصوص باگ های اخیر نیز یک ریلیز fix طی هفته آتی منتشر می گردد و مشکلات ورژن ۲ رو اصلاح می کند.
اما در رابطه با آینده اسکریپت دیجی لارا، طی همین سه هفته اخیر بالغ بر ۴۵ ساعت جلسه و تحقیق در خصوص چگونگی توسعه و آینده دیجی لارا با اعضای تیم داشتیم ولی خب شما مشتریان عزیز از این موارد آگاهی ندارید.
در خصوص شخصی سازی ها نیز فرایند آغاز گردیده و براساس زمان ثبت درخواست عزیزان این موارد در حال انجامند.
موفق و پیروز باشید.
متشکرم
اخه حق هم بدین که ما توی همین چند روز بابت یک باگ کوچیک
با مشتریامون خیلی درگیر شدیم .
و اینکه در رابطه با چگونگی اینده دیجی لارا
این جلسات مثبت بوده انشاالله.
درسته ؟
در رابطه با دیجی لارا ما هرگز به این پروژه به چشم یک پروژه مقطعی نگاه نکردیم و این جلسات همگی با محوریت بهینه سازی و افزایش کارایی پروژه دیجی لارا می باشد و مطمئنا خروجی جلسات به حرفه ای شدن بیش از پیش این پروژه کمک خواهد نمود.
مورد مدنظرتون رو هم اگر هنوز توسط همکارانم اصلاح نشده به تلگرام پشتیبانی پیام مجدد دهید.
موفق و پیروز باشید.
عرض سلام و خسته نباشید
قصد دارم یک سایت همانند سایت اینستاگرامین جهت ارسال دایرکت اینستاگرام راه اندازی کنم . عملکرد دقیقا” مشابه اینستاگرامین میباشد . لطفا” این سایت را آنالیز کرده و مدت زمان ، قیمت و نحوه انجام کار را به اطلاع بنده برسانید . منتظر هستم
سلام دوست عزیز
شخصی سازی برای قبل از عید به دلیل حجم بالای شخصی سازی ها دیگر پذیرفته نمی شود.
این مورد شخصی سازی شما در صورت نیاز شما برای بعد از عید نوروز قابل انجام می باشد.
موفق و پیروز باشید.
سلام در یک قسمت گفتید : اسکریپت بصورت لایسنس محور طراحی شده و تنها در بحث فرانت اسکریپت امکان تغییرات میسر است.
اگه مشکلی داشت اسکریپت پس باید چیکارکنیم؟ باید بخاطر پیک کاری تیم شما چندین ماه منتظر بمونیم؟
یا اگه میخواستیم شخصی سازی کنیم باید چیکارکنیم؟
با سلام دوست عزیز
بله – اسکریپت بصورت لایسنس محور طراحی و پیاده سازی شده است.
اگر مشکلی داشته باشه اسکریپت که فرایند کسب و کار مشتریان ما را دچار خلل کند در کوتاه ترین زمان ممکن آن را برطرف نموده ایم. پس از بعد مشکلات می توان گفت که سعی نموده ایم در اسرع وقت موارد را حل کنیم.
اما در خصوص امکانات جدید اگر بخواهید در بکند اسکریپت اعمال کنید بغیر از کنترلر های کلیدی که اینکریپت شده اند که جزو هسته اصلی سیستم فروشگاهی ما می باشند باقی موارد شما می توانید فیچر ها و امکانات جدید خود را تحت شرایطی که ما فراهم کرده ایم توسعه دهید. اما بطور کلی دیجی لارا اسکریپتی هست که بحث فرانت آن بیشتر قابل توسعه است تا بکند آن و در حین خرید به این نکته توجه داشته باشید.
موفق و پیروز باشید.
سلام و درود
چند روزی هست که پاسخ دهی پشتیبانی قطع شده و یک سری باگ ها مونده.
میتونم دلیل این موضوع رو بدونم ؟ چون نگران آینده اسکریپت هستم .
سلام دوست عزیز
در رابطه با پشتیبانی به قوت خود پایدار است، اما بلحاظ حجم درخواست هایی که عزیزان دارند که بیشتر آن بدلیل عدم مشاهده فیلم های اموزشی و تسلط کافی با نحوه کار با اسکریپت می باشد، دسته بندی کردن پیام های مخاطبین کمی دشوار شده ولی در فکر ان هستیم که بزودی crm مشتریان دیجی لارا را راه اندازی کنیم.
در خصوص باگ های اخیر نیز یک ریلیز fix طی هفته آتی منتشر می گردد و مشکلات ورژن ۲ رو اصلاح می کند.
اما در رابطه با آینده اسکریپت دیجی لارا، طی همین سه هفته اخیر بالغ بر ۴۵ ساعت جلسه و تحقیق در خصوص چگونگی توسعه و آینده دیجی لارا با اعضای تیم داشتیم ولی خب شما مشتریان عزیز از این موارد آگاهی ندارید.
در خصوص شخصی سازی ها نیز فرایند آغاز گردیده و براساس زمان ثبت درخواست عزیزان این موارد در حال انجامند.
موفق و پیروز باشید.
متشکرم
اخه حق هم بدین که ما توی همین چند روز بابت یک باگ کوچیک
با مشتریامون خیلی درگیر شدیم .
و اینکه در رابطه با چگونگی اینده دیجی لارا
این جلسات مثبت بوده انشاالله.
درسته ؟
در رابطه با دیجی لارا ما هرگز به این پروژه به چشم یک پروژه مقطعی نگاه نکردیم و این جلسات همگی با محوریت بهینه سازی و افزایش کارایی پروژه دیجی لارا می باشد و مطمئنا خروجی جلسات به حرفه ای شدن بیش از پیش این پروژه کمک خواهد نمود.
مورد مدنظرتون رو هم اگر هنوز توسط همکارانم اصلاح نشده به تلگرام پشتیبانی پیام مجدد دهید.
موفق و پیروز باشید.
عرض سلام و خسته نباشید
قصد دارم یک سایت همانند سایت اینستاگرامین جهت ارسال دایرکت اینستاگرام راه اندازی کنم . عملکرد دقیقا” مشابه اینستاگرامین میباشد . لطفا” این سایت را آنالیز کرده و مدت زمان ، قیمت و نحوه انجام کار را به اطلاع بنده برسانید . منتظر هستم
با سلام و احترام، امکان چندزبانه رو میتونید بصورت اختصاصی اضافه کنید؟
با تشکر و احترام.
سلام دوست عزیز
شخصی سازی برای قبل از عید به دلیل حجم بالای شخصی سازی ها دیگر پذیرفته نمی شود.
این مورد شخصی سازی شما در صورت نیاز شما برای بعد از عید نوروز قابل انجام می باشد.
موفق و پیروز باشید.
سلام در یک قسمت گفتید : اسکریپت بصورت لایسنس محور طراحی شده و تنها در بحث فرانت اسکریپت امکان تغییرات میسر است.
اگه مشکلی داشت اسکریپت پس باید چیکارکنیم؟ باید بخاطر پیک کاری تیم شما چندین ماه منتظر بمونیم؟
یا اگه میخواستیم شخصی سازی کنیم باید چیکارکنیم؟
با سلام دوست عزیز
بله – اسکریپت بصورت لایسنس محور طراحی و پیاده سازی شده است.
اگر مشکلی داشته باشه اسکریپت که فرایند کسب و کار مشتریان ما را دچار خلل کند در کوتاه ترین زمان ممکن آن را برطرف نموده ایم. پس از بعد مشکلات می توان گفت که سعی نموده ایم در اسرع وقت موارد را حل کنیم.
اما در خصوص امکانات جدید اگر بخواهید در بکند اسکریپت اعمال کنید بغیر از کنترلر های کلیدی که اینکریپت شده اند که جزو هسته اصلی سیستم فروشگاهی ما می باشند باقی موارد شما می توانید فیچر ها و امکانات جدید خود را تحت شرایطی که ما فراهم کرده ایم توسعه دهید. اما بطور کلی دیجی لارا اسکریپتی هست که بحث فرانت آن بیشتر قابل توسعه است تا بکند آن و در حین خرید به این نکته توجه داشته باشید.
موفق و پیروز باشید.