محصولات مشابه
-
توضیحات
-
پرسش و پاسخ 11
11 پرسش و پاسخ
سلام. آیا این افزونه قابلیت این را دارد مدیران سایت برای یکدیگر تیکت ارسال کنند؟
- طراح محصول
سلام. وقت شما بخیر.
بله امکان آن وجود دارد.
سلام. من میخام افزونه شما رو برای تیکت خریداری کنم. خواستم بدونم که من یه افزونه پنل کاربری دارم. میتونم شرت کد های تیکت این افزونه رو تو منو هاش بزارم؟
دوم اینکه میتونم با این افزونه بصورت شخصی برای کاربر هام تیکت بفرستم؟ مثلا وقتی یه فرم آگهی ثبت کرد براش تیکت بزنم که درخواست شما تایید شد.
ممنون از شما
- طراح محصول
سلام. وقت شما بخیر.
ضمن عرض پوزش بابت تاخیر در پاسخگویی، افزونه Catchers Helpdesk شورتکدی برای منو ندارد. بلکه شورتکد برای صفحات دارد که به محض نصب افزونه میتوانید صفحات لازم برای آن را از طریق قسمت تنظیمات آن نصب و راه اندازی کنید. سپس این صفحات را در منوهای سایت خود لینک بدید.
در خصوص سوال دوم: بله. امکان ارسال تیکت از سمت ادمین وجود دارد.
با سلام و وقت بخیر
من از افزونه دکان در فروشگاه اینترنتی خودم استفاده میکنم می خواستم بدونم که این افزونه مانند سایت راست چین هست که هر فروشنده می تونه از محصولات خودش که برای فروش گذاشته پاسخ مشتریان رو بده و پشتیبانی کنه ؟
و اینکه اصلا با افزونه دکان سازگاری داره ؟
وسوال بعدی اینکه مشتری یا فروشنده باید دوباره عضو این افزونه بشه یا اینکه با عضویت خودش بعوان فروشنده و خریدار کافیه ؟
با شتکر از راهنمایی شما
- طراح محصول
سلام. وقت شما بخیر.
حقیقتش با افزونه دکان تست نکردیم ولی با خود ووکامرس تست شده و اوکی هست.
۱- در قسمت حساب کاربری برای هر کاربر یک زبانه جدید باز میشه که میتونه اقدام ارسال به تیکت کنه.
۲- عضویت مستقلی نداره. همون عضویت وردپرس کافیست.
عرض ادب و احترام
و متشکرم از بابت اینکه چنین افزونه عالی رو تهیه کردین،می خواستم بدونم این امکان هست که بشه توی یک صفحه اختصاصش داد،یعنی من یک صفحه اختصاصی ساختم حالا می خوام مشترک از طریق اون صفحه وارد بخش پشتیبانی بشه.
- طراح محصول
سلام. وقت شما بخیر.
افزونه به صورت پیشفرض و خودکار پس از نصب، دو برگه ایجاد میکنه:
یکی برای باز کردن و پاسخ به تیکتها و یکی دیگه برای فهرست تیکتها.
سلام قربان
وقت بخیر
افزونه بسیار حرفه ای هست.عرض خسته نباشید به شما بابت ارائه این محصول فوق العاده
ببخشید یه سوال داشتم. در توضیحات افزونه درج شده که امکان اضافه کردن فیلدهای دلخواه به فرم ثبت تیکت تعبیه شده که عالیه.
با این قابلیت مثلا من می تونم فیلدی با عنوان محصول اضافه کنم که لیست محصولات را داخلش تعریف کنم و کاربر از طریق این فیلد و منوی Dropdown این فیلد، محصول مورد نظر خودش را انتخاب کنه؟
پیشاپیش ممنون از پاسخگویی تون
- طراح محصول
سلام. وقت شما بخیر.
از حسن توجه شما سپاسگزارم.
در خصوص سوال شما: بله. میتوانید محصولات را به صورت یک فیلد دلخواه در افزونه تعریف کنید تا کاربر به صورت منوی کرکرهای، محصول موردنظر تیکت را انتخاب کند.
علاوه بر این اگر فروشگاه شما مبتنی بر ووکامرس باشد، سفارشاتی که کاربر خریداری کرده باشد در منوی کاربری میتواند برای هر سفارش تیکت باز کند و در پنل ادمین شما متوجه میشوید که تیکت مربوط به کدام سفارش است.
سلام ایا امکان ارسال ایمیل متن سوال و پاسخ با ایجاد استایل خاص در قالب ایمیل برای کاربر وجود دارد؟
آیا این امکان وجود دارد تیکت ها و پاسخ اونها به مقالات وردپرس تبدیل بشه ؟ اگر نه و فقط در بخش مقالات خود افزودنه درج بشه آیا خروجی یا شورتکدی داره که سوالات و پاسخ هاش رو در برگه ای یا ابزارکی نمایش بدیم ؟
آیا امکان اتصال به سامانه پیامک دارد ؟
ممنونم