افزونه Catchers Helpdesk | افزونه تیکتینگ وردپرس حرفه‌ای میز پشتیبانی

۶ دیدگاهافزودن


    • bought_between_10_and_49_items
    • veteran_1-2
    اکبر جعفرزاده

    با سلام و وقت بخیر
    من از افزونه دکان در فروشگاه اینترنتی خودم استفاده میکنم می خواستم بدونم که این افزونه مانند سایت راست چین هست که هر فروشنده می تونه از محصولات خودش که برای فروش گذاشته پاسخ مشتریان رو بده و پشتیبانی کنه ؟
    و اینکه اصلا با افزونه دکان سازگاری داره ؟
    وسوال بعدی اینکه مشتری یا فروشنده باید دوباره عضو این افزونه بشه یا اینکه با عضویت خودش بعوان فروشنده و خریدار کافیه ؟
    با شتکر از راهنمایی شما

      • Exclusive Author
      • Author
      • 50 تا 99 کاربر به راست چین معرفی کرده است
      • فروش بین 10 تا 50 میلیون تومان
      • bought_between_10_and_49_items
      • veteran_3-4
      • طراح حرفه‌ای
      گروه چیا
      طراح محصول

      سلام. وقت شما بخیر.
      حقیقتش با افزونه دکان تست نکردیم ولی با خود ووکامرس تست شده و اوکی هست.
      ۱- در قسمت حساب کاربری برای هر کاربر یک زبانه جدید باز میشه که می‌تونه اقدام ارسال به تیکت کنه.
      ۲- عضویت مستقلی نداره. همون عضویت وردپرس کافیست.

    • Exclusive Author
    • Author
    • bought_between_10_and_49_items
    • veteran_4-5
    ابراهیمی
    خریدار

    عرض ادب و احترام

    و متشکرم از بابت اینکه چنین افزونه عالی رو تهیه کردین،می خواستم بدونم این امکان هست که بشه توی یک صفحه اختصاصش داد،یعنی من یک صفحه اختصاصی ساختم حالا می خوام مشترک از طریق اون صفحه وارد بخش پشتیبانی بشه.

      • Exclusive Author
      • Author
      • 50 تا 99 کاربر به راست چین معرفی کرده است
      • فروش بین 10 تا 50 میلیون تومان
      • bought_between_10_and_49_items
      • veteran_3-4
      • طراح حرفه‌ای
      گروه چیا
      طراح محصول

      سلام. وقت شما بخیر.
      افزونه به صورت پیش‌فرض و خودکار پس از نصب، دو برگه ایجاد میکنه:
      یکی برای باز کردن و پاسخ به تیکت‌ها و یکی دیگه برای فهرست تیکت‌ها.

    • bought_between_10_and_49_items
    • veteran_3-4
    new-MEA

    سلام قربان
    وقت بخیر
    افزونه بسیار حرفه ای هست.عرض خسته نباشید به شما بابت ارائه این محصول فوق العاده

    ببخشید یه سوال داشتم. در توضیحات افزونه درج شده که امکان اضافه کردن فیلدهای دلخواه به فرم ثبت تیکت تعبیه شده که عالیه.
    با این قابلیت مثلا من می تونم فیلدی با عنوان محصول اضافه کنم که لیست محصولات را داخلش تعریف کنم و کاربر از طریق این فیلد و منوی Dropdown این فیلد، محصول مورد نظر خودش را انتخاب کنه؟

    پیشاپیش ممنون از پاسخگویی تون

      • Exclusive Author
      • Author
      • 50 تا 99 کاربر به راست چین معرفی کرده است
      • فروش بین 10 تا 50 میلیون تومان
      • bought_between_10_and_49_items
      • veteran_3-4
      • طراح حرفه‌ای
      گروه چیا
      طراح محصول

      سلام. وقت شما بخیر.
      از حسن توجه شما سپاسگزارم.

      در خصوص سوال شما: بله. می‌توانید محصولات را به صورت یک فیلد دلخواه در افزونه تعریف کنید تا کاربر به صورت منوی کرکره‌ای، محصول موردنظر تیکت را انتخاب کند.
      علاوه بر این اگر فروشگاه شما مبتنی بر ووکامرس باشد، سفارشاتی که کاربر خریداری کرده باشد در منوی کاربری می‌تواند برای هر سفارش تیکت باز کند و در پنل ادمین شما متوجه می‌شوید که تیکت مربوط به کدام سفارش است.

ارسال دیدگاه

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد شوید!


تومان