- گارانتی کیفیت راست چین
- ضمانت بازگشت 6 ماهه وجه
- 6 ماه پشتیبانی رایگان حرفه ای
- آپدیت رایگان، دسترسی مادام العمر به فایل
-
توضیحات
-
پرسش و پاسخ 2181
-
آموزش ها
-
پشتیبانی
2181 پرسش و پاسخ ثبت پرسش
سلام وقت بخیر میخواستم ببینم میتونیم تعریف کنیم که در یک ساعت 4 تا رزرو داشته باشیم
مثلا 4 تا کاربر وقتی رزروی انجام دادن در بازه زمانی 09:00 دیگه پر بشه و بازه زمانی از ساعت 10:00 شروع بشه؟
- طراح محصول
سلام دوست عزیز
وقتون بخیر باشه
شما به کمک افزونهای که به صورت رایگان ارائه میشه برای شما، میتونید مشخص کنید که هر اسلات زمانی به چند نفر تخصیص داده بشه و بعد از اینکه اون ظرفیت پر شد، اون زمان بسته بشه.
سلام. وقت بخیر. این افزونه امکان این رو داره که کاربر بعد از رزرو نتونه پرداخت رو انجام بده و فقط بعد از تایید رزرو توسط مدیر بتونه پرداخت رو انجام بده و رزرو خودش رو تکمیل کنه؟
- طراح محصول
سلام دوست عزیز
متاسفانه این امکان نداره و نمیتونه انجامش بده.
البته در بوکلی وقتی افزونهی customer cabinet نصب میکنید. میتونید ستون پرداخت در لیست رزروهای کاربر ببینید اما هنوز به اون حد نرسیده که به درگاه پرداخت منتقل بشه اما به نظرم بوکلی در نسخههای آینده اضافه میکنه این مورد.
پیشنهاد میکنیم از درگاه پرداخت IDpay استفاده کنید و بعد از تایید رزرو کاربر وارد پنلتون در این درگاه بشید و برای کاربر یک فاکتور ثبت کنید اینجوری فاکتور برای کاربر پیامک میشه و کاربر میتونه پرداختش کنه.
متاسفانه راهحل اصولی نداریم و تا این میزان میتونستیم راهنماییتون کنیم. این هم یادتون باشه که این وسط تمام این کارها باید مدیریت بهصورت دستی انجام بده.
وقت بخیر
من میخواستم رزرو های سایتم بصورت 30 روزه باشه یعنی اینکه کاربر فقط بتونه تا 30 روزه اینده روز انتخاب کنه و رزرو انجام بده.
این امکان در بوکلی وجود دارد؟
- طراح محصول
سلام دوست عزیز
این مورد در بوکلی موجود است و میتونید کاربر محدود کنید تا ۳۰ مشاهده کنه و همچنین از این سمت هم میشه تنظیم کرد که از ۲ روز آیند به بعد نشون کاربر بده. یعنی از هر دو سمت میشه محدودیت انجام داد.
سلام وقت بخیر. ما از ووکامرس و پوسته وودمارت استفاده می کنیم. آیا این افزونه شما با سیستم ما تداخلی نداره؟ کار می کنه؟
- طراح محصول
سلام دوست عزیز
مار کاربر داریم که با همین مدل دارند کار میکنند و مشکلی ندارند. اما اگر تجربهی این مورد دارید لطفا به ما توضیح بدید و الی به صورت پیشفرض یادمون نمیاد کاربرانی که قالب وودمارت داشته باشند به مشکل خورده باشند. با ووکامرس هم که از قبل مشکلی نداشتیم.
سلام من میخوام افزونه را برای مرکز مشاوره روانشناسی بخرم
میخواسن بدونم عنوان دسته بندی ،سرویس ،کارمند رو میشه عوض کرد؟
چون میخوایم اسم دکتر انتخاب کنه نمیخوام کارمند خطاب بشه
- طراح محصول
سلام دوست عزیز
متنهایی و عنوان فیلدها در فرم رزرو میتونید اصلاح کنید و هر عنوانی که نیاز دارید بزارید. حتی میتونید عنوانهایی که در سمت مدیریت بوکلی هم تعریف شده است تغییر بدید (این مورد نیاز به آموزش داره) اینجوری دیگه هیچ کجای بوکلی اسمی از کارمند نیست و همه میتونید بزارید دکتر یا هر موردی که نیاز دارید.
سلام وقت بخیرما خدمات مشاوره حقوقی انجام میدیم اینکه خواستم بدونم تو صفحه رزو میتونیم اطلاعاتی که از مشتری میخوام رو توی فرم رزو ویرایش کنم؟واینکه پیامک رزو موفق رو دیزایش کنم یعنی متنی رو خودم اضافه کنم؟ مثلاً زیرش بنویسم نوبت شما برای فلان وکیل در فلان ساعت ثبت شد لطفاً در فلان ساعت با ایشان تماس حاصل فرمایید
- طراح محصول
سلام دوست عزیز
شما میتوانید با خرید افزونهی فیلد سفارشی بوکلی که تنها افزونهای است که ما ارائه نمیکنیم و فروشندهی اون فرد دیگری است، در مرحلهی دریافت اطلاعات کاربر مانند نام و نام خانوادگی، فیلدهای سفارشی که خودتون مدنظر دارید از کاربر دریافت کنید و با اونها، درخواست کاربر بررسی کنید. میتونید شرط بزارید که اگر کاربر این سرویس انتخاب کرد. این فیدها نمایش داده بشه و الزامی باشه که اینها را پر کنه یا میتونید به کمک افزونهی دیگهای که رایگان ارائه میکنیم از کاربر فایل دریافت کنید یا تصویرش براتون پیوست کنه.
برای پیامکهم شما میتونید کل متنش تغییر بدید و فقط نیازه از متغییرهای بوکلی در میان متنتون استفاده کنید و بعدش به راحتی پیامها ارسال میشوند فقط حتما از پیامکخدماتی به صورت اشتراکی استفاده کنید.
زمانی که ما اددان فرم سفارشی سازی رو تهیه کنیم و قصد سفارشی سازی کنیم،شورت کد هم میشه اضافه کرد به فرم؟
- طراح محصول
سلام دوست عزیز
وقتتون بخیر بخیر باشه
در افزونهی فیلد سفارشی شما میتوانید فیلدهایی که خود افزونه پیشنهاد میکنه استفاده کنید و نمیشه از شورتکدها در اون قسمت استفاده کنید. این مورد بوکلی پشتیبانی نمیکنه.
سلام ما از این قالب میخواییم برای خدمات خودرویی در محل استفاده کنیم این قابلیت ها رو داره؟
-مشتری بتونه ادرس رو از روی نقشه ای که ما تعیین کردیم و محدود کردیم مثلا منطقه یک ادرس ثبت کنه؟
-میشه فرم ایجاد بشه در زمان انتخاب نوبت فرم رو هم پر کنن؟
-میشه بعد از ثبت و رزرو نوبت اطلاعات کامل پیامک بشه برای ادمین؟
-زمانی که نوبت میگیرن داخل پنل کاربریشون سابقه میشه؟ یعنی ثبت میشه که قبلا نوبت گرفتن؟(جهت پیگیری)
- طراح محصول
سلام دوست عزیز
وقتتون بخیر باشه
۱- امکان ایجاد نقشه ندارید و این مورد بوکلی نداره. اما میتونید افزونهی location بوکلی به صورت رایگان نصب کنید تا کاربرانتون اول منطقههایی که شما مشخص کردید انتخاب کنند و بعد رزرو انجام بدن.
۲- برای این مورد میتونید از افزونهی فیلد سفارشی بوکلی استفاده کنید و در مرحلهی دریافت اطلاعات کاربر، پرسشنامه یا اطلاعاتی که نیاز دارید ازش بگیرید. فقط یادتون باشه این افزونه رایگان نیست و توسط فرونشدهی دیگری ارائه میشه و از اون باید تهیه کنید.
۳- در بوکلی میتونید بعد رزرو پیامک به مشتری و کارمند یا همان شخص ارائه دهندهی سرویس و همچنین به مدیریت ارسال کنید. همچنین میتونید متنها متفاوت برای هر گدوم از اشحاص در نظر بگیرید
۴- این مورد هم قابل انجام است اما باید از فزونههای مدیریت کاربر و ثتنام و رود و ... استفاده کیند در کنار بوکلی تا این مورد داشته باشید
سلام وقت بخیر
ما میخوایم از این افزونه برای جایی استفاده کنیم که پزشکای مختلف با تخصص های مختلف وجود دارن. آیا امکان اینکه اگر کسی برای یک پزشک و تخصص خاص وقت گرفت برای خوده اون پزشک و یا منشیش پیامک بره؟
یعنی برای ارسال پیامک امکان تفکیک وجود داره؟
یعنی نمیخوایم برای همه پزشکها هم پیامک بره، برای یک سری از پزشکان و نوبتهایی که برای تخصص خودشون گرفته شده پیامک بره
آیا این امکان وجود داره؟
- طراح محصول
سلام دوست عزیز
در بوکلی برای هر پزشک میشه یک شماره موبایل تعریف کرد تا کاربران بعد از رزرو، برای اون شماره هم پیامک ارسال بشه. پس هر پزشک فقط پیامک رزرو خودش میبینه. و مشکلی بابت این مورد نداریم.
آموزش پیامک خدماتی اشتراکی هم در فایل راهنما موجود است. حتما بر اساس اون عمل کنید تا به کمک پترنها، پیامک در سریعترین زمان ممکن به دست پزشک و بیمار برسه.
سلام، برای استفاده از قابلیت پیامک، به عنوان مثال درگاه فراز اسمس، پلاگین دیگه ای هم باید نصب بشه؟ یا خود بوکلی مستقیم ارتباط ب قرار میکنه؟
آیا اجباری به نصب افزونه ووکامرس فارسی وجود داره؟
- طراح محصول
سلام دوست عزیز
برای ارسال پیامک در بوکلی نیاز به افزونهی دیگری نیست و خود بوکلی به صورت پیشفرض IPPanel که فراز هم از اون استفاده میکنه، پشتیبانی میکنه و مستقیم ارتباط برقرار میکنه
نیازی هم به نصب ووکامرس فارسی نیست. ما فقط زمانی ووکامرس پیشنهاد میکنیم که درگاه پرداختی که کاربر نیاز داره ما پشتیبانی نمیکنیم و کاربر میتونه با نصب ووکامرس اصلی و بعد نصب درگاه پرداخت مورد نظرش، پرداخت از طریق ووکامرس انجام بده.
سلام وقت بخیر ایا امکان فول نشان دادن ظرفیت در این افزونه وجود دارد مثال مکان تفریحی رو میخوان نزدیکترین روز رزرو آن 35 روز اینده باشد
- طراح محصول
سلام دوست عزیز
امکان ایجاد ظرفیت وجود داره. شما ظرفیت ۳۰ نفر مشخص میکنید و تا زمانی که اون ظرفیت پر نشده، امکان رزرو برای کاربران فراهم هست. حالا اگر میخواید زمانهای این وسط پر شده نمایش بدید میتونید دستی این زمانها را پر کنید.(از طریق مدیریت بوکلی میتونید رزرو انجام بدید و تایمها پر کنید)اینجوری کاربر اون زمانها را پر شده میبینه و فقط زمانی که شما مدنظرتون هست، آزاد نمایش داده میشه.
کار دیگهای که میتونید انجام بدید. عدم نمایش روزهای پر شده است. اینجوری میشه به بوکلی گفت که فقط ۳۵ روز آینده در دسترس نمایش بده و باقی روزها را نیاز نیست نمایش بدی. اینجوری شما هم نیاز نیست که دستی تایمها را پر کنید. (فقط کاربران نمیتونند روزهای پر شده ببینند و فقط روزهایی میبینند که پر نشده و تاریخهاشون هم بعد از ۳۵ روز نسبت به الان هست)
ممنون از پاسخ شما ، چون هر محصول تاریخ رزرو متفاوتی دارد باید جداگانه انجام شود . ایا امکانش هست
- طراح محصول
بله. هر محصول به یک کارمند متصل کنید اون وقت میتونید زمانبندی متفاوتی بهش بدید
سلام
1. من برای مدیریت پنل کاربران از افزونه دیگه ای استفاده میکنم. آیا این امکان وجود داره که لیست رزرو در افزونه دیگر نمایش داده شود؟
2. توی صفحه هایی که برای دمو قرار دادید، همون صفحه اول یک باکس datetime وجود دارد و کنار آن هم گزینه هایی برای انتخاب روز هفته. توان یکی از این دو مورد را غیرفعال کرد؟
- طراح محصول
سلام
۱- بله- هر افزونهای که بتونه شورت کد نمایش بده، میتونه قسمتهای بوکلی هم داشته باشه. مثلا لیست رزروهای خود کاربر میتونید به شکل شورت کد در منوهای اون افزونه اضافه کنید.
۲- در بوکلی میتونید فیلدهای مرحلهی اول رزرو مخفی کنید و به کاربر نمایش ندید. حتی میتونید کل مرحلهی اول رزرو جذف کنید و کاربر از مرحلهی دوم شروع به رزرو کنه.
این مورد شما شدنی هست.
با سلام، اگر بخوایم برای نوبتدهی دکتر از این افزونه استفاده کنیم، کدوم دمو مناسب کار ما هست؟
آیا این افزونه با قالب مدیفای سازگار هست؟
- طراح محصول
سلام دوست عزیز
دموهایی که ما درست کردیم فقط برای نمایش است و به این شکل نیست که شما بتونید اونها را با نصب آسان پیاده کنید. یعنی شبه قالب نیست.
برای اون دموها میتونید بعد خرید به ما تیکت بزنید تا راهنمایی کنیم چحوری شبیه به اونها پیاده کنید.
برای رزرو پزشک نیاز به تنظیمات نداره و به صورت پیشفرض تنظیم هست اما اگر ویژگیای بخواید میتونید بهش اضافه کنید مثلا اگر میخواید فیلدهای بیشتر از کاربر بگیرید مانند اطلاعات بالینی یا اگر میخواید کاربر زمانی که پیش شماست مدیریت کنه میتونید با نصب افزونه انجام بدید که بیشتر برای روانشناسها مناسب است
خلاصه، با ثبت تیکت میتونیم موارد راهنمایی یا براتون پیاده کنیم تا روند یاد بگیرید و همون ادامه بدید.
ممنون از وقتی که گذاشتید و جواب کاملتون.
کاری که ما لازم داریم انجام بشه اینه که یه فرم رزرو نوبت باشه که بیمار بتونه مثلا از بین دو قسمت مختلفی که در کلینیک وجود داره مثل ارتوپدی و زیبایی انتخاب کنه. بعد اگر زیبایی رو انتخاب کرد مثلا بتونه یکی از چند بخش هایفوتراپی، اوزون تراپی و ... رو انتخاب کنه و در نهایت وقتهای خالی رو برای اون خدمت ببینه و رزرو و پرداخت رو انجام بده.
فکر کنم همچین موردی در اکثر سایتها پیاده شده حالا با کمک افزونه شما یا موارد دیگه. اگر افزونه شما هم اینها رو انجام میده و ما خیلی درگیر درست کردن فرم و ... نمیشیم و میشه نسبتا ساده این موارد رو پیاده کرد که خیلی عالی میشه.
- طراح محصول
سلام دوباره
بله. این مورد با افزونهی بوکلی قابل انجام است. بوکلی قویترین افزونهی رزرو وردپرسی است. از این مورد نگران نباشید. مخصوصا که برای رزرو پزشکی میخواید ازش استفاده کنید. بیشتر کاربران ما برای رزرو پزشک از بوکلی استفاده میکنند.
سلام و عرض ادب . بنده یک سایتی رو میخوام طراحی کنم که نیاز به راهنمایی دارم ، سناریو سایت به شکل زیر هست :
برای هر فرد یک صفحه مجزا در وردپرس تعریف میشود که تمامی صفحه ها دارای فرم رزرو متفاوتی میباشد(مثلا در یک فرم فقط نام و شماره تماس و رزرو روز رو داریم و در فرم دیگر نام و نوع خدمات و رزرو روز را داریم) . آیا امکان اینکه برای هر فرم ، یک شماره تماس مجزا ثبت کنیم که زمانی که مخاطبین هر صفحه رزرو رو انجام دادند به صاحب اون صفحه و شخص رزرو کننده پیام ثبت (البته بعد از واریزی مبلغ رزرو) ارسال شود؟
همچنین این رو هم باید در نظر گرفت برای هر فرم رزرو هم یک درگاه پرداخت جداگانه قرار باید داد چون هر صفحه مختص یک شخص است .
آیا این امکان با این افزونه وجود دارد؟
سپاس و تشکر
- طراح محصول
سلام دوست عزیز
۱- در بوکلی فقط میشه مرحلهی اول رزرو برای هر فرد که منظور همان کارمند باشه، فیلتر کرد و مراحل دیگه همانند هم هستند و نمیشه تغییری داد.
۲- در بوکلی نمیشه برای هر کارمند درگاه پرداخت مجزا داشت. البته میشه از درگاه پرداخت IDPay و زرینپال استفاده کرد و در تنظیمات این درگاه برای کارمند الف استفاده کرد و درگاه دیگر برای کاربر ب ولی اگر تعداد کارمندان زیاد باشه نمیشه از این مورد استفاده کرد.
خلاصه بوکلی مناسب شما نیست. ولی در کل افزونهها و برنامههای دیگه به این شکل کار نمیکنند و همشون یک حسا دارند که در آخر سهم هر کارمند مشخص میشه و برای اون واریز میکنند یا خود اون کارمند برداشت میزنه و هیچ کدومشون حساب جدا وارد نمیکنند.
سلام وقتتون بخیر
آیا امکان ثبت نوبت و پرداخت به درهم امارات وجود داره و اینکه روی واتس آپ برای رزرو کننده پیغام ارسال بشه
- طراح محصول
سلام دوست عزیز
بوکلی از درگاه پرداخت PayPal پشتیبانی میکنه و همچنین میتونید از stripe استفاده کنید برای این مورد. فقط باید نیازها حساب خارجی خودتون فراهم کنید.
برای واتسآپ به صورت معموملی پیام ارسال نمیکنه و باید حساب بوکلی کلاد تهیه کنید و از اون سمت اقدام کنید که این مورد ما تا حالا انجام ندادیم.
سلام وقت بخیر
اگر پشتیبانی تموم بشه، آپدیت انجام نمیشه ؟
درود و عرض ادب
همراه عزیز انجام آپدیت و دریافت اپدیت توسط شما ارتباطی به مدت پشتیبانی ندارد
نسخه جدید در پنل شما در بخش فایل بروزرسانی قابل در دسترس می باشد می توانید ان را دانلود نمایید