ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
ویس چت تلگرام
نقد و بررسی

ویس چت تلگرام چیست؟ چطور Voice Chat تلگرام را فعال کنیم؟

در آپدیت‌های اخیر تلگرام قابلیتی با نام ویس چت تلگرام برای کاربران اضافه شد که امکان صحبت کردن به طور زنده را به کاربران یک گروه می‌دهد.

0
07 فروردین 1402
آخرین بروزرسانی: 09 فروردین 1403

ویس چت (Telegram Voice Chaat) نیز همچون پروکسی تلگرام یکی از ویژگی‌های جدید این برنامه می‌باشد که به تازگی سروصدای زیادی به پا کرده است. اما مساله اینجاست که کدام یک از نسخه های تلگرام این قابلیت را دارند؟

ویس چت تلگرام چیست؟

ویس چت تلگرام به کاربران امکان می‌دهد تا با هم به صورت آنلاین و مشابه سایر برنامه های ویس چت صحبت کنند. این ویژگی به خصوص برای ارتباطات تحت شبکه‌ی اینترنت مفید است و به کاربران اجازه می‌دهد که به راحتی و در هر زمانی که بخواهند با دوستان، خانواده یا همکاران خود در هر جایی از دنیا ارتباط بگیرند. برای دستیابی به این ویژگی باید نسخه تلگرام را ارتقا داده تا بتوانید از آن برای کنفرانس‌های صوتی زنده استفاده کنید.

اکنون که متوجه شدیم قابلیت ویس چت تلگرام چیست به فعال‌سازی آن می‌پردازیم:

آموزش فعال‌سازی ویس چت تلگرام

در ابتدا باید بدانیم از کدام تلگرام استفاده کنیم؟ اینطور که پیداست برای دستیابی به این ویژگی باید ابتدا تلگرام را به آخرین نسخه ارتقا بدهیم و پس از آن باید دو شرط را در نظر بگیرید؛ ادمین باشید و در گروه تلگرام باید این کار را انجام دهید.

قابلیت ویس چت در ورژن ۳. ۱۸. ۱ در دسترس است. با دانلود این ورژن می‌توانید جلسات کاری خود را در قالب گفتگوی زنده صوتی ایجاد کنید، همچنین می‌توانید از سایر ویژگی‌های این ورژن مثل سکرت چت تلگرام که یکی از بهترین قابلیت هاست استفاده کنید. مراحل زیر را برای فعالسازی ویس چت انجام دهید:

  • همانطور که گفته شد باید یک گروه ایجاد کرده و ادمین باشید، پس از ایجاد گروه روی نام گروه کلیک کنید.
  • روی علامت سه نقطه در بالا و سمت راست صفحه کلیک کنید.

ساخت گروه اولین قدم فعالسازی ویس چت تلگرام است

  • در این قسمت روی گزینه start voice chat کلیک کنید ممکن است این گزینه همچون تصویر زیر برای شما start video chat باشد، اصلا جای نگرانی نیست زیرا نه تنها می‌توانید از قابلیت ویس استفاده کنید بلکه می‌توان از اشتراک گذاری ویدیو نیز بهره برد.

در این قسمت روی گزینه start voice chat کلیک کنید

  • در این صفحه می‌توانید ببینید این ویس چت برای چه کسانی ارسال می‌شود که باز زدن گزینه start voice chat می‌توانید ویس چت را شروع کنید.

برای شروع روی گزینه start voice chat کلیک کنید.

  • اکنون وارد کنفرانس شده‌اید که با زدن گزینه Camera ویدیو چت نیز فعال می‌شود.

با زدن گزینه Camera می‌توانید ویدیو چت نیز داشته باشید.

نحوه اضافه کردن اعضا به ویس چت

این امکان هم وجود دارد شخصی که در Voice Chat حضور ندارد را به گفتگوی صوتی اضافه کنید. برای این کار باید از گزینه Add Member استفاده کنید پس از زدن این گزنه نام شخص مورد نظر را سرچ کرده و سپس او را به ویس چت اضافه کنید.

با زدن گزینه Add Member می‌توانید کاربران جدید به ویس چت اضافه کنید.

در این مقاله سعی کردیم فعالسازی ویس چت تلگرام را برای شما عزیزان آموزش دهیم، ویس چت یکی از قابلیت‌های تلگرام است که برای برگزاری جلسات کاری از آن می‌توانید استفاده کنید.

اگر شما جز افرادی هستید که قصد دارید از تلگرام پول در بیاورید مقاله را بخوانید.

ابزار‌هایی مثل اینستاگرام و تلگرام برای استفاده مناسب و راحت‌تر کردن کارها ایجاد شده‌اند، اما اگر از آن دسته از افرادی هستید که تایم زیادی را در تلگرام می گذرانید بهتر است مدتی به خودتان استراحت بدهید و از زمان خودتان بهتر استفاده کنید، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم به نوشته دیلیت اکانت تلگرام ما سربزنید 😂.

باز اگر در مورد این نوشته سوال یا نظری دارید، بریا ما کامنت ارسال کنید، این کار به ما کمک می‌کنه تا محتوای بهتری تولید کنیم.

اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
کارشناسی فناوری اطلاعات، علاقمند به دنیای وردپرس، سابقه 4 سال در زمینه طراحی سایت
سوالات متداول

بله، برای این کار کافیست ویس را پخش کرده و روی دکمه ضبط در پایین صفحه کلیک کنید. سپس فایل صوتی ضبط شده در پوشه‌ی "تلگرام" در حافظه‌ی داخلی دستگاه شما ذخیره خواهد شد.

بله، می‌توانید در چت گروهی با چند نفر از ویس چت استفاده کنید.

مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
نکات طلایی راهنمای خرید هاست برای وردپرس
با توجه به اهمیت هاست و تاثیری که بر روی امنیت و سرعت سایت دارد فاکتورهای مهم در راهنمای خرید هاست وردپرس را در ادامه بخوانید تا میزبانی وب معتبری برای سایتتان داشته باشید.
بنر
بهترین DNS های رایگان 2023
احتمالا شما هم از سرعت اینترنت شاکی هستید و اگر در مورد روش‌های بهبود آن جستجو کرده باشید، می‌بینید که تغییر DNS از ساده ترین راه حل هاست و با توجه به نیازتان به دنبال dns مخابرات، dns همراه اول یا DNS برای ps4 و پلی استیشن یا … هستید. ما در این مقاله بهترین DNS رایگان را برای شما عزیزان ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.