ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
چت جی پی تی چیست
اخبار

ChatGPT چیست؟ هر چیزی که باید در مورد آن بدانید

ربات ارایه کننده خدمات به کاربران ChatGPT یک ابزار پردازش زبان طبیعی است که توسط فناوری هوش مصنوعی هدایت می شود و به شما این امکان را میدهد تا با یک ربات گفتگو کنید.

2
25 دی 1401
آخرین بروزرسانی: 09 فروردین 1403

هوش مصنوعی روز به روز در حال پیشرفت است و ما شاهد توسعه محصولات هیجان انگیز و گاهی ترسناک و نگران کننده از آن هستیم. اکنون آخرین پیشرفت در این زمینه یک چت بات به نام  ربات ارایه کننده خدمات به کاربران؛ ChatGPT» است. این ربات هوشمند که یک ربات معمولی نیست توسط مجموعه OpenAI ارایه شده است و علاوه بر تولید محتوا، قابلیت‌های متنوعی دارد و پاسخ همه سوالات شما را می‌دهد.

شما اگر تولید کننده محتوا در هر زمینه‌ای باشید می‌دانید که این کار زمانبر است به خصوص زمانی که بخواهید در زمینه‌های تخصصی تولید محتوا کنید. جت جی پی تی این مدل زبانی (Language Model)، قابلیت تولید محتوا در همه زمینه‌های تخصصی و پیچیده را دارد و نکته‌ مهم اینکه محدود به زبان انگلیسی نیست و به سوالات شما با زبان فارسی هم پاسخ می‌دهد.

در این مقاله درباره اینکه هوش مصنوعی ChatGPT چیست، نحوه استفاده از آن در ایران، نحوه ثبت نام و کارهایی که می‌توان با آن انجام داد صحبت می‌کنیم. در انتها هم مزایا و معایب این ربات هوش مصنوعی را آورده‌ایم زیرا این ابزار هم مانند سایر ابزارها در ابتدا ممکن است ایراداتی داشته باشد که به مرور برطرف می‌شود.

 ترند ChatGPT چیست که امروزه سر زبان همه افتاده است؟

ChatGPT یک نمونه اولیه از چت بات مبتنی بر گفتگو است که می‌تواند زبان طبیعی انسان را درک کند و متن نوشتاری شبیه انسان تولید کند. در واقع ChatGPT آخرین نسخه GPT است؛ خانواده‌ای از هوش مصنوعی با قابلیت تولید متن. این ربات دارای یک رابط کاربری گفت‌و‌گو محور است که اطلاعات موردنیاز کاربران را در اختیار آنها قرار می‌دهد. تمرکز آن بر روی سهولت استفاده برای همه کاربران با یک رابط کاربری آسان است.

شرکت Ada که در سال ۲۰۱۶ در تورنتو تأسیس شد چت بات‌هایی را طراحی کرده که می‌توانند برای مشتریان خود پرواز رزرو کنند، وضعیت یک سفارش را بررسی کنند و یا فعالیت‌های مورد نظر در متا را انجام دهند. این شرکت با نزدیک به ۵ میلیارد مشتری به صورت خودکار و با استفاده از ChatBot تعامل می‌کند که به تازگی برای ارایه خدمات وسیع‌تر و مفیدتر با شرکت OpenAI برای استفاده از نسل ۳. ۵ GPT وارد همکاری شده است.

ChatGPT چیه و سازنده اون کیه؟

کاربران در گذشته عموماً از ChatGPT برای کاربرد‌هایی نظیر ساخت‌ایمیل و رزرو وقت ملاقات استفاده می‌کردند، اما کاربرد این ربات‌ها برای متخصصین حوزه کامپیوتر و هوش مصنوعی فراتر از این موارد است. استارت آپ‌هایی مانند Zoho و یا Levity AI اولین شرکت‌هایی بودند که ربات‌ها و دستیار‌های صوتی بسیار هوشمند و پیچیده‌ای را توسعه دادند که منجر به صرفه‌جویی عمده‌ای در هزینه و زمان، در بخش تعاملات با مشتری می‌شود.

خصوصیت اصلی این ربات، مولد بودن آن است. مولد بودن به این معناست که با هر بار پرسیدن یک سؤال از آن، جواب متفاوتی را دریافت می‌کنید. در واقع شرکت‌ها نمی‌توانند مجموعه‌ای از جملات پیش فرض را درون آن برنامه‌نویسی کنند. در واقع ربات ارایه‌کننده خدمات به کاربران ChatGPT برای ارایه خدمات خود خلاق است و از اسکریپت خاصی پیروی نمی‌کند. شاید این ویژگی از این بابت عالی به نظر برسد که مشتریان در مواجه با آن هیچ گاه به دلیل یک نواخت بودن سرویس خدمات، خسته نمی‌شوند.

افزونه‌هایی در سایت راست چین توسعه داده شده‌اند که به تولید محتوا در وردپرس با chatgpt کمک می‌کنند. افزونه chatgpt در عرض چند دقیقه محتوای موردنظر شما را تولید می‌کند و در بخش پیش‌نویس برای شما اضافه می‌کند.

محصول پیشنهادی
بنر
افزونه ChatGPT، تولید محتوا با هوش مصنوعی virmuni
دسته بندی : افزونه هوش مصنوعی وردپرس
404
فروش
70%
رضایت

تفاوت بین موتور جستجو با Chat GPT چیست؟

دانستیم ChatGPT چیست اگر بخواهیم دقیق‌تر بیان کنیم ChatGPT یک مدل زبانی است که با هدف گفتگو با کاربر طراحی شده است اما موتور جستجو صفحات وب را در اینترنت فهرست می‌کند تا به کاربر کمک کند به اطلاعات خواسته شده برسد، ChatGPT توانایی جستجو را ندارد و برای تولید پاسخ از اطلاعاتی که از آموزش دهنده‌ها آموخته استفاده می‌کند.

تفاوت بین موتور جستجو با ChatGPT چیست؟

ناگفته نماند که ربات چت جی پی تی نمی‌تواند تقریباً به ۳۰ درصد سؤال‌ها در هر بار جواب متفاوتی بدهد. سؤالاتی از قبیل «رمز عبور من چیست؟ » و یا «شماره سفارش من چیست؟ ». اما چیزی که موچیسون، مدیر عامل Ada، از این ربات‌ها انتظار دارد، عملکرد فوق‌العاده آن‌ها در ۷۰ باقی مانده است. در واقع هدف از همکاری این شرکت با OpenAI، گسترش توانایی این ربات‌ها در مکالمه، پاسخگویی و ارتباطات هوشمندانه‌تر در مواجه با مشتریان است.

مورچیسون در ادامه اظهارات خود در مورد چت بات‌های هوشمند ادعا می‌کند که این ربات‌ها می‌توانند خلاصه‌ای از مکالمات خود با مشتریان را برای تعامل هر چه بهتر ضبط کنند. همچنین توانایی پردازش و مرور کلی پرداخت‌ها قبل از نهایی کردن آن‌ها را دارند؛ کاری که از عهده انسان‌ها برنمی‌آید.
نکته: اگر سایت شما وردپرسی است و قصد استفاده از chatgpt را دارید بهتر است به سراغ آموزش افزونه chatgpt بروید. با اینکار دیگر نیازی به ثبت‌نام در سرویس چت جی پی تی و ساخت شماره  مجازی را نخواهید داشت. برای این منظور نیاز به نصب افزونه چت جی پی تی دارید که با استفاده از هوش مصنوعی محتوای فارسی تولید می‌کند.

.«chatGPT پاسخ همه سوالات شما را می‌دهد»
برای فعالسازی امکان پاسخ به سوالات در سایت‌تان می‌توانید از افزونه‌های ChatGPT استفاده کنید. افزونه SmartAi یک افزونه پرسش و پاسخ ChatGPT است که کمک می‌کند تا فرم‌های پرسش و پاسخ را در هر جایی از سایت‌تان قرار دهید. به این ترتیب امکان گفت و گوی بدون واسطه با چت جی پی تی را خواهید داشت.

ویژگی‌های مهم ChatGPT چیست؟

توانایی در تولید پاسخ‌هایی که ماهیت مکالمه دارند یکی از بهترین ویژگی‌های ChatGPT است و در انجام کار‌هایی مانند خدمات مشتری می‌تواند کارایی داشته باشد. البته علاوه بر تولید پاسخ، ChatGPT قادر به انجام کارهایی مانند ترجمه زبان، خلاصه متن و تجزیه و تحلیل احساسات هم است. در حال حاضر این ابزار رایگان و امن است اما مشخص نیست که در آینده چه اتفاقی بیفتد و چه تغییراتی در آن رخ دهد.

Ada رقیبانی را در این عرصه دارد؛ فناوری‌های گوگل در برخی از نسخه‌های مخصوص این ربات‌ها از هوش مصنوعی قوی‌تری برخوردار هستند و یک چالش جدی برای این شرکت محسوب می‌شوند. جف رنو مؤسس شرکت هوش مصنوعی Angel در مورد شرکت Ada این گونه اظهار کرده است که مزیت بزرگ این نوع از شرکت‌ها حجم داده‌های آنهاست که با مرور زمان به صورت تصاعدی بالا می‌رود و این هوش مصنوعی کامل‌تر می‌شود.

او در ادامه صحبت‌های خود ابراز نگرانی کرد و احتمال یک خطر بزرگ را عنوان کرد که ربات ارایه‌کننده خدمات به کاربران شاید خدمات زیادی را به مشتریان ارایه دهند اما می‌توانند فرصت بسیار مطلوبی برای کلاهبرداران نیز باشند. در واقع کاری که این افراد می‌توانند انجام دهند، کپی کردن و شبیه‌سازی اطلاعات برای ChatGPT است که احتمالاً آن را به اشتباه میاندازد و باعث می‌شود اطلاعات ارزشمند و مهم مشتریان به این ترتیب فاش شود.

شرکت مورچیسون اما برای جلوگیری از این نوع کلاهبرداری راهکاری ارایه کرده و آن این گونه است که چت بات‌های هوشمند شرکت Ada با پرسیدن چند سؤال بسیار خاص از مشتریان احتمال به اشتباه افتادن این ربات‌ها را به حداقل می‌رسانند. در ادامه بهبود عملکرد این ربات‌ها، این شرکت قصد دارد ChatGPT‌ها را به گونه‌ای ارتقا دهد که در مواجه شدن با سؤالات ساده، جواب‌های منطقی و قابل قبولی را بدهند و در واقع گنگ عمل نکنند.

یکی از هدف‌های همکاری با شرکت OpenAI همین موضوع است. در نهایت باید گفت که شاید هوش مصنوعی بسیار زندگی انسان‌ها را در آینده راحت‌تر کند، اما به مرور زمان می‌تواند به تهدیدی جدی برای کاربران تبدیل شود و اطلاعات آن‌ها را در معرض خطر قرار دهد.
نکته: اگر سایت شما وردپرسی است و قصد استفاده از chatgpt را دارید بهتر است به سراغ آموزش افزونه chatgpt بروید. با اینکار دیگر نیازی به ثبت‌نام در سرویس چت جی پی تی و ساخت شماره  مجازی را نخواهید داشت. برای این منظور نیاز به نصب افزونه چت جی پی تی دارید که با استفاده از هوش مصنوعی محتوای فارسی تولید می‌کند.

.«chatgpt در هر زمینه‌ای برای شما محتوا تولید می‌کند.» 
با افزونه تولید محتوای AIKit که با انواع صفحه‌سازها سازگار است می‌توانید انواع محتلفی از محتوا مانند مقاله، بلاگ پست‌ها، متن تبلیغاتی، رزومه‌، نامه‌، ایجاد تصویر بر اساس متن، خلاصه کردن متن ها را ایجاد کنید

کاربرد هوش مصنوعی ChatGPT

کارشناسان معتقدند که این چت بات می‌تواند جایگزینی برای گوگل باشد چرا که این ربات می‌تواند به سؤالات کاربران پاسخ کاملی بدهد و برای مسایل پیچیده راه حل‌هایی همچنون کدنویسی، طراحی، بهینه‌سازی ارایه کند، ChatGPT می‌توان در تولید محتوای برای وب‌سایت، پاسخ به سؤالات مشتریان، ارایه توصیه به کاربران و همچنین ایجاد چت‌بات‌های هوشمند کاربرد داشته باشد. با پیشرفت هوش مصنوعی، نگرانی از جایگزینی ربات‌های هوشمند با انسان‌ها نیز افزایش یافته است و گمان می‌رود که با توسعه چت‌بات‌های هوشمند، مشاغلی از جمله تولید محتوا، برنامه‌نویسی منسوخ شده و افراد کمتری به این مشاغل جذب شوند.

چطور از ChatGPT استفاده کنیم؟

دسترسی به ChatGPT بسیار ساده است البته نه برای کاربران ایرانی! زیرا کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌هایی‌هایی که وجود دارد قادر به ثبت نام نیستند به همین دلیل باید از شماره‌ای استفاده کنند که پیش شماره 98+ نداشته باشد که بهتر است با ساخت شماره مجازی ثبت نام کنند. در حال حاضر ChatGPT به صورت رایگان برای همه از طریق ثبت‌نام در دسترس قرار گرفته است برای استفاده از ChatGPT باید ابتدا در سایت OPEN AI ثبت‌نام کرده و مراحل زیر را طی کنید.

  1. برای شروع و نحوه استفاده از هوش مصنوعی ChatGPT باید به سایت OpenAI و صفحه مربوط به ChatGPT رفته و روی گزینه (Try ChatGPT) کلیک کنید. اگر از قبل در OpenAI یک جساب کاربری دارید باید وارد آن شوید وگرنه در غیر این صورت باید ابتدا برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید.

ثبت نام در  ChatGPT چگونه انجام می شود.

2. پس از ایجاد حساب کاربری در openAI باید از طریق آدرس (chat.openai.com) به ChatGPT دسترسی پیدا کنید با وارد کردن این نشانی در مرورگر خود محیط گفتگوی ChatGPT باز خواهد شد. که در پایین صفحه یک کادر مانند تصویر زیر برای شما وجود دارد که می‌توانید سؤال‌های خود را از این طریق برای ربات چت جی پی تی تایپ کنید. با سؤال پرسیدن خواهید دید این ربات چگونه می‌تواند به سؤال‌هایی که می‌پرسید پاسخ بدهد.

نحوه استفاده از هوش مصنوعی chatgpt چیست؟

 

3.بعد از اینکه سوال خود را مطرح کردید یک مکالمه با chatgpt شروع می‌شود که می‌توانید همزمان سوال پرسیده و پاسخ موردنظر را دریافت کنید. مثلا شما سوال زیر را می‌پرسید و پاسخی که برای شما ارسال می‌شود به صورت زیر است.

نحوه پرسش و پاسخ با chatgpt چگونه انجام می شود؟

کارهای جذابی که میتوان با ChatGPT انجام داد

همانطور که می‌دانید ربات ChatGPT قادر است به هرسؤالی که بپرسید بدون خطا پاسخ دهد اما ممکن است ندانید که می‌توان از این ربات بهره‌های بیشتری برد که برای این کار باید کمی خلاقیت به کار ببرید، در ادامه به این موارد خواهیم پرداخت.

  • طراحی لوگو 

میتوانید از ChatGPT بخواهید به جای پیام متنی از تصویر پاسخ شما را بدهد در همین رابطه یکی از کاربران از ChatGPT خواسته تا یک لوگو برای SVG طراحی کند.
  • طراحی انیمیشن 3 بعدیچپ

یکی از توسعه‌دهندگان از این هوش مصنوعی خواسته که با استفاده از اسکریپت three. js جاوا یک انیمیشن برای توپی که بر روی زمین می‌افتد ایجاد کند.
  • آهنگ سازی با ربات chatGPT

یک موسیقی‌دان موفق شده با استفاده از ChatGPT یک آهنگ ایجاد کند. وی کشف کرد که این هوش مصنوعی می‌تواند یک ابزار عالی برای یادگیری موسیقی باشد. چت GPT همچنین می‌تواند به سؤالات کاربران در مورد قطعات موسیقی پاسخ دهد.
  • نوشتن متن شعر با chatgpt

شما می‌توانید از chatgpt درخواست کنید که متن یک آهنگ و ترانه را بنویسد. ممکن است برای زبان انگلیسی بیشتر کاربرد داشته باشد و درک این ربات از زبان انگلیسی برای این موارد خاص بیشتر باشد، ولی ما به هر دو زبان فارسی و انگلیسی از چت جی پی تی درخواست کردیم تا ترانه ای درباره تلاش و انگیزه بنویسد که خروجی آن شعرهای زیر بود.

درخواست شعر از chatgpt به زبان انگلیسی

نوشتن متن شعر با chatgpt چگونه انجام می شود.

درخواست شعر از chatgpt به زبان فارسی 

درخواست شعر از chatgpt به زبان فارسی 
  • عیب یابی کدهای برنامه نویسی 

عیب‌یابی کدها در Chat GPT چطور انجام می شود؟ ChatGPT می‌تواند کد‌ها را پردازش کرده و به توسعه‌کنندگان به عیب‌یابی کد‌ها کمک کنند به عنوان مثال از آن می‌توان برای تولید نمایش داده‌های SQL استفاده کرد ChatGPT می‌تواند شما را برای ارتقا مهارت SQL یا دیگر زبان‌های برنامه‌نویسی کمک کنند.

از آنجایی که ChatGPT امکانات متنوعی دارد، افزونه‌های متنوعی طراحی شده‌اند که امکانات آن را پیاده‌سازی کرده و کمک می‌کنند با سهولت بیشتری از ابزار ChatGPT استفاده کنید.
نکته: اگر سایت شما وردپرسی است و قصد استفاده از chatgpt را دارید بهتر است به سراغ آموزش افزونه chatgpt بروید. با اینکار دیگر نیازی به ثبت‌نام در سرویس چت جی پی تی و ساخت شماره  مجازی را نخواهید داشت. برای این منظور نیاز به نصب افزونه چت جی پی تی دارید که با استفاده از هوش مصنوعی محتوای فارسی تولید می‌کند.

.«chatgpt برای شما تصویر مورد نظرتان را تولید می کند.»
با افزونه AI Assistant امکان تولید محتوا را به افزونه المنتور خود اضافه کنید. با کمک این افزونه بدون دریافت API از OpenAI به تولید محتوای متنی، تولید کد های html و ساخت تصاویر جذاب از روی متن بپردازید.

مزایای برتر ChatGPT

  1. زمان پاسخگویی سریع: پاسخ‌های سریع و دقیق به درخواست‌های مشتری
  2. تولید محتوا: ChatGPT می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند محتوایی را ایجاد کنند که متناسب با علایق و نیازهای خاص مخاطبانشان باشد، این ربات میتواند توجه آن‌ها را بیشتر جلب کرده و تعامل ایجاد کند.
  3. تحقیق و مدیریت محتوا: ChatGPT می‌تواند به تحقیق و مدیریت محتوا از منابع مختلف کمک کند تا کسب و کارها یک استراتژی بازاریابی محتوایی ارزشمندی را ایجاد کنند.
  4. تعامل با مشتری: Chat GPT می‌تواند با ارایه پاسخ‌های سریع‌ و دقیق‌ به درخواست‌های مشتری، به بهبود کارایی خدمات مشتری کمک کند.

معایب فناوری Chat GPT در چیست؟

ChatGPT دارای چند عیب است که در ادامه به این موارد خواهیم پرداخت.

  • ChatGPT یک ابزار بسیار قدرتمند است. به نحوی که گاهی جواب اشتباه را چنان ارایه می‌دهد که به نظر درست است. اما کاربرانی وجود دارند به دلیل داشتن سطح دانش بالا قادر به تشخیص این موضوع هستند.
  • از دیگر معایب این ابزار داشتن اصطلاحات و الگو‌های تکراری است. بنابراین ممکن است محتوای تولید شده توسط آن تا حد زیادی تکراری بوده و طوری که ممکن است محتوای تولید شده تکراری به نظر برسد.
  • قفل شدن در حین پرسیدن سؤال توسط کاربر ایراد دیگری است از این ربات است البته رفع این ایراد بسیار ساده است و تنها با تغییر و یا جابه جایی چند کلمه از سؤال مطرح شده می‌توان این ایراد را رفع کرد.
  • از دسترس خارج شدن گاه و بی‌گاه یکی دیگر از معایب این فناوری است که دلیل آن می‌تواند حجم بالای درخواست‌ها از آن باشد.
  • عدم قابلیت پرسش سوال جهت شفاف‌سازی خواسته کاربر ایراد دیگری است که می‌توان آن را در خصوص این ابزار مطرح کرد.
  • البته این ایرادها موقتی بوده و در آینده برطرف خواهد شد اما در حال حاضر به دلیل عدم توسعه این ابزار کاربران با این نقص در ChatGPT روبه رو هستند.
برای استفاده از ChatGPT باید ابتدا در سایت Open AI ثبت نام کنید که برای مشاهده نحوه ثبت نام میتوانید از لینک زیر استفاده کنید:

منابع تحقیقاتی بیشتر در مورد هوش مصنوعی را می توانید مطالعه کنید و اطلاعات بیشتری در مورد ابزارهای موجود و کارکرد آنها بدانید.

آیا چت چی پی تی آینده کاری نیروی انسانی را به خطر می اندازد؟

احتمالا بسیاری از کارها در آینده توسط رباتها انجام خواهد شد و این یعنی کاهش نیروی کارمندی و انسانی در سازمانها. اما این به معنای ایجاد فرصت شغلی تازه برای انسانهاست. کافیست دوباره نگاهی به کاربردهای chat gpt بندازید و ببینید چطور می‌توانید از این فرصت بهترین استفاده را برد. زمانیکه موجی از افراد از این فناوری استفاده می‌کنند نمیتوانیم جبهه گیری کنیم زیرا استفاده صحیح از ابزار همیشه روند انجام کارها را سریعتر کرده و در خیلی از شرایط کیفیت انجام را تحت تاثیر قرار داده است. بنابراین از دست رفتن بعضی موقعیت های شغلی به معنای ایجاد فرصت‌های شغلی جدید می‌تواند باشد.

در این مقاله درباره اینکه ChatGPT چیست و نحوه تولید محتوا با هوش مصنوعی چت جی پی تی صحبت کردیم و معایب این ربات را برشمردیم. اگر شما هم تجربه‌ای از کار با ربات پاسخگوی chatgpt دارید می‌توانید در دیدگاه‌ها با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
کارشناسی فناوری اطلاعات، علاقمند به دنیای وردپرس، سابقه 4 سال در زمینه طراحی سایت
سوالات متداول

بله، با مراجعه به وب‌سایت OpenAI می‌توانید به‌صورت رایگان از ChatGPT استفاده کنید،

مزیت اصلی ChatGPT توانایی آن در درک زبان طبیعی است. این به کاربران این امکان را می دهد که با رایانه ها به همان روشی که با یک دوست صحبت می کنند ارتباط برقرار کنند.

بله، این فناوری امن و مطمئن است تمام داده های تولید شده توسط این ابزار رمزگذاری شده هستند.

مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
2 دیدگاه
میلاد
میلاد
26 دی 1401 09:44

هوش مصنوعی خیلی فراگیر شده و واقعا دنیای جذابی هست

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
26 دی 1401 11:44

بله هوش مصنوعی ابعاد بسیار گسترده ای داره و روز به روز هم بیشتر میشه

آیا مفید بود ؟