ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
بهترین پروکسی واتساپ
اخبار

پروکسی واتساپ چیست؟

بعد از تلگرام، قابلیت اتصال از طریق پروکسی، سرانجام به پیام رسان واتساپ نیز رسید و کاربران با استفاده از پروکسی می‌توانند فیلترینگ را به راحتی دور بزنند.

7
02 بهمن 1401
آخرین بروزرسانی: 09 فروردین 1403

قابلیت اتصال از طریق پروکسی آپدیت جدید واتساپ است که اخیراً مدیر واتساپ از اضافه شدن این قابلیت خبر داد. او در پیامی با اشاره به عدم دسترسی میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان به خصوص ایران به این پیام‌رسان اشاره کرد.
این قابلیت برای کاربرانی که از فیلترشکن برای اتصال به واتساپ استفاده می‌کنند می‌تواند بسیار مفید باشد، درادامه خواهیم گفت پروکسی چیست و چگونه کاربران می‌توانند آن را در گوشی خود فعال کنند.

پروکسی واتساپ چیست؟

پروکسی یک شیوه برای تغییر آی پی گوشی است که از امنیت و سرعت قابل قبولی برخوردار می‌باشد کاربران با استفاده از این روش می‌توانند سریعا به واتساپ وصل شوند. این قابلیت اکنون برای کاربران واتساپ در دسترس است اما به خاطر این که به تازگی فعال سازی شده شاید به درستی کار نکند.

شما برای اینکه با کاربران‌تان ارتباط موثرتری برقرار کنید باید به واتساپ وصل شوید و برای اتصال به این برنامه داشتن پروکسی ضروری است. حالا اگر بخواهید کاربر از سایت به صورت مستقیم به واتساپ وصل شود و سوالات خود را سریع را شما بپرسد می‌توانید از افزونه‌های وردپرسی استفاده کنید.

.امکان چت کاربران سایت در واتساپ را تنها با نصب یک افزونه ایجاد کنید افزونه چت واتساپ 
در این مقاله سعی کردیم به صورت کامل شما را با پروکسی واتساپ آشنا کنیم. اگر در مورد این نوشته اگر سؤال یا نظری دارید، حتمن کامنت بذارید. این کار به ما کمک می‌کنه تا محتوای بهتری تولید کنیم.
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
کارشناسی فناوری اطلاعات، علاقمند به دنیای وردپرس، سابقه 4 سال در زمینه طراحی سایت
سوالات متداول

خیر، فعلا کاربران اندروید و iOS می‌توانند از قابلیت اتصال پروکسی استفاده کنند و این قابلیت فعلا به نسخه‌های ویندوز اضافه نشده است.

ممکن است گزینه پروکسی برای شما وجود نداشته باشد در صورت بروز این مشکل مطمئن شوید از آخرین نسخه واتساپ استفاده می کنید.

مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
7 دیدگاه
imlexy
imlexy
19 تیر 1402 05:14

سلام استاد احمدی ، ما تو همون صفحه اول که باید شماره بزنیم و بریم تو حسابمون رو چیکار کنیم؟ اونو اگه رد نکنیم که نمیشه وارد تنظیمات واتساپ بشیم و پروکسی بزنیم ، یه راه بدین مابشه ثبت نام کنیم ،

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
19 تیر 1402 08:13

دوست عزیز برای ثبت نام اولیه فیلترشکن نیاز دارید

آیا مفید بود ؟
_90samaneh
_90samaneh
17 اردیبهشت 1402 11:32

سلام خسته نباشید، پروکسی واتساپ هایی که قرار دادید فعال هستند؟ و این که گفتید به دسترسی پروکسی تلگرام نیستند منظورتون چی هست ممنون میشم در این باره بیشتر راهنمایی کنید

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
17 اردیبهشت 1402 11:35

عرض ادب، پروکسی های واتساپ اپدیت میشن و منظور ما این است که پروکسی واستاپ مثل تلگرام سریع وصل نمیشن و مقداری زمان بر هستند و حتی ممکن است در بعضی مواقعه اصلا وصل نشن

آیا مفید بود ؟
___mohasan___
___mohasan___
11 اردیبهشت 1402 08:15

عرض ادب، اقا من پروکسی هایی که گذاشته شده را طبق آموزشتون پیش رفتم ولی متاسفانه عمل نکرد میشه بگید مشکلش چی هست ممنون اگه راهنمایی کنید

آیا مفید بود ؟
0
_123123maryam
_123123maryam
04 اردیبهشت 1402 12:44

وقت شما بخیر قابلیت پروکسی برای واتس اپ هم اعمال شده؟ خیلی خوبه ولی من طبق آموزشی که گذاشتید عمل کردم نشد ممنون اگه بگید مشکلش کجاست و چطور میتونیم از پروکسی استفاده کنیم

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
04 اردیبهشت 1402 12:49

دوست عزیز این قابلیت برای واتساپ فراهم شده ولی متاسفانه برای خیلی از کاربران امکان پذیر نیست

آیا مفید بود ؟