ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
کسب درآمد

معرفی 3 درگاه پرداخت برای فروشگاه‌های اینستاگرامی

شما هم احتمالا مثل من تجربه خرید از پیج های اینستاگرام رو داشتید. واریز وجه به کارت و بعد ارسال اسکرین شات یک طرف، بررسی تک تک واریزی‌ها و جعلی نبودن این اسکرین شات و شماره پیگیری برای مدیر پیج هم از طرف دیگر یک پروسه زمانبر و استرس آور است. یک راهکار بهتر هم هست و آن ارسال لینک درگاه پرداخت واسط است.

0
19 اسفند 1399
آخرین بروزرسانی: 20 اسفند 1402

اینستاگرام با حدود 200 میلیون کاربر در جهان فرصتی عالی برای همه کسب و کارهای اینتنرتی فراهم کرده است. داشتن یک پیج اینستاگرامی یک روش موثر برای فروش محصولات و افزایش درآمد برای هر کسب و کاری است.

بسیاری از کسب و کارها تصور می‌کنند که برای دریافت درگاه پرداخت بانکی حتما نیاز به وب سایت دارند در صورتیکه فروشگاه‌های آنلاین اینستاگرام و بیزینس‌های واتس اپ می‌توانند به راحتی یک درگاه بانکی دریافت کنند و به سادگی سفارشات خود را مدیریت کنند.

با یک درگاه پرداخت اینستاگرام دیگر نیازی به ارایه شماره کارت به مشتریان ندارید و تنها از طریق اتصال به درگاه پرداخت و ارسال لینک درگاه می‌توانید بخشی از کار خود را خودکار کنید. در ادامه مطلب به نحوه ساخت درگاه اینترنتی برای فروشگاه اینستاگرامی می‌پردازیم. اما قبل از آن بیایید کمی در مورد اینکه چرا به درگاه اینترنتی نیاز داریم صحبت کنیم.

درگاه های پرداخت فروشگاه اینستاگرامی

یکی از راه‌های کسب درآمد از اینستاگرام فروش محصولات در بستر این شبکه اجتماعی است. احتمالا نام درگاه واسط و درگاه‌های مستقیم را شنیده‌اید. درگاه‌های مستقیم توسط شرکتهای PSP  مانند به پرداخت ملت، آسان پرداخت و … (مستقیما بانکها) ارایه می‌شوند و برای دریافت آنها به مراجعه حضوری، ارائه مدارک مورد نیاز و دریافت اینماد یا نماد اعتماد الکترونیکی نیاز  دارید. اما درگاه‌های واسط توسط شرکتهایی ارائه می‌شوند که واسط شما و بانک هستند؛ مثل زرین پال. اگر دریافت نماد اعتماد و داشتن یک وب سایت برای شما ضروری نیست به سادگی می‌توانید از درگاه‌های واسط استفاده کنید. این درگاه‌ها مبلغی را به عنوان حق الزحمه از تراکنش‌های انجام شده کسر می‌کنند.

داشتن درگاه اینترنتی چه تاثیری در کسب و کارها دارد؟

فروش محصولات از طریق پیج اینستاگرام که یکی از روشهای کسب درآمد اینترنتی است مزایای زیر را دارد:

  • ساده تر کردن فرایند بررسی سفارشات و ثبت آنها: با داشتن درگاه اینترنتی نیازی به بررسی تک تک پرداخت‌ها و تائید سفارشات نیست و پیگیری پرداخت‌ها بسیار آسان خواهد بود.
  • افزایش اعتماد کاربران: با توجه به کلاهبرداری‌های زیاد در شبکه‌های اجتماعی با ثبت یک درگاه بانکی و ارجاع افراد به آن اعتماد خریداران را جلب کنید.
  • گزارشات جامع: لیست واریزی‌ها می‌تواند به گزارشات ماهیانه یا دوره ای مشاهده شود. بنابراین برای بهبود فروش خود برنامه ریزی کنید.
  • دریافت خدمات پشتیبانی: پشتیبانی 24 ساعته برای رفع مشکلات پرداخت و واریزی می‌تواند مراجعات حضوری شما را کم کند.

احتمالا همه مواردی که بیان شد را می‌دانستید اما اهمیت هر کدام از آنها به قدری زیاد است که فروش شما را با نرخ باورنکردنی تغییر می‌دهد. بهتر  است از یکی از فروشگاه‌های اینستاگرامی که در حال حاضر درگاه پرداخت دارد سوال کنید.

نکته: اگر صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید و می‌خواهید در زمان قطعی درگاه از سمت بانک، درگاه جایگزین داشته باشید افزونه درگاه پلاس به عنوان بهترین افزونه درگاه پرداخت مجموعه ای از درگاه‌های مستقیم و واسط را در اختیار شما قرار می‌دهد.

با افزونه درگاه پلاس 20 افزونه درگاه پرداخت را در یک افزونه دریافت کرده و بجای استفاده از درگاه مستقیم از درگاه واسط استفاده کنید.

افزونه درگاه plus 

 

 معرفی درگاه پرداخت اینستاگرام

خب حالا به سراغ معرفی معروف ترین درگاه‌های پرداخت فروشگاه‌های اینستاگرامی می‌رویم:

زرین پال

یکی از بهترین و پرطرفدارترین درگاه‌های واسط پرداخت زرین پال است و جز اولین درگاه‌های پرداخت واسط میباشد. این درگاه پرداخت بسیار سریع است و کارمزد بسیار کمی هم دارد. از دیگر ویژگی‌های خوب زرین پال داشتن زرین کارت است، شما با داشتن این کارت کارمزدی که می‌پردازید 0.5 درصد است. پشتیبانی بسیار خوبی هم ارایه می‌دهد.

درگاه پرداخت زرین پال

آیدی پی

با عضویت در آیدی پی می‌توانید برای فروشگاه خود لینک اختصاصی قرار دهید. حتی آیدی پی این قابلیت را دارد که برای هر محصول لینک خرید جدا قرار دهید. و روش انتقال وجه از این درگاه پرداخت بسیار سریع است. شما با دادن لینک آیدی پی به مشتری خود انتقال وجه را بسیار آسان کرده اید و گس از انجام خرید و پرداخت وجه مشخصات مشتری برای شما ارسال می‌شود.

درگاه پرداخت آیدی پی

پی پینگ

این درگاه پرداخت اینستاگرام قابلیت صدور فاکتور آنلاین را هم دارد. هم چنین قالب‌های مختلفی برای صدور فاکتور طراحی کرده است. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب پی پینگ دادن نمودار گردش حساب شماست. از سرعت و امنیت بالایی نیز برخوردار است.

درگاه پرداخت پی پینگ

دیجی پی

آخرین درگاه پرداخت اینستاگرامی که معرفی می‌کنیم دیجی پی است که پشتیبانی تمام وقت و سرعت بالا دارد. این درگاه با ارایه گزارشات از انتقال‌های پول به حساب شما از بهترین درگاه‌‍‌های پرداخت به شما می‌رود.

درگاه پرداخت دیجی پی

 

در این مقاله به معرفی درگاه‌های پرداخت برای فروشگاه‌های اینستاگرامی پرداختیم. شما می‌توانید از طریق قرار دادن لینک‌های پرداخت در قسمت بایو پیج یا فرستادن لینک در دایرکت مشتریان یا قرار دادن در زیر پست‌های خود لینک‌های پرداخت را در اختیار مشتریان قرار دهید. اگر برای سایت فروشگاهی خود دنبال دریافت درگاه پرداخت هستید با نصب درگاه پرداخت در وردپرس نحوه دریافت و نصب آن را ببنید.

چنانچه در مورد درگاه پرداخت اینستاگرام سوالی دارید لطفا در بخش دیدگاه‌ها بپرسید.

فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
فاطمه هستم و نزدیک به دو ساله فعالیتم تو حوزه سئو و وردپرس جدی شده. به نظر من "تنها کسی که تو دنیا می تونه کمکت کنه خودتی، پس به خودت باور داشته باش"
مقالات مرتبط
بنر
سایت های همکاری در فروش ایرانی
در سال های اخیر بسیاری از وب سایت های ایرانی امکان افیلیت مارکتینگ یا سیستم همکاری در فروش را در سایت خود ایجاد کرده اند. افیلیت مارکتینگ یک سیستم کسب درآمد است و افراد در صورت انتخاب درست محصول و تبلیغ موثر می توانند درآمد ماهیانه داشته باشند. مزیت سیستم های همکاری در فروش این است که نیاز به ...
بنر
کسب درآمد با گوشی با 12 ایده کاربردی
کسب درآمد با گوشی با وجود تعداد بالای استفاده کنندگان از موبایل یک روش پردرآمد است بیش از ۶۰% ترافیک اینترنت دنیا از طریق گوشی‌های هوشمند مصرف می‌شود؛ این یک فرصت بالقوه برای شماست و می‌توانید در آرایشگاه، اتاق انتظار پزشک، خانه یا حتی در اتوبوس با گوشی که در دست دارید درآمد کسب کنید. در ادامه ...
بنر
9 روش کسب درآمد دلاری از برنامه نویسی
یکی از شغل‌هایی که امکان گرفتن پروژه به صورت دلاری و کسب درآمد بالا دارد، برنامه نویسی است. اگر می‌خواهید درآمدتان را 50 برابر کنید در این مقاله همراه ما باشید تا روش‌های کسب درآمد دلاری از برنامه نویسی را معرفی کنیم.
بنر
دانلود رایگان نمونه طرح توجیهی استارت آپ
داشتن یک کسب و کار بسیار شیرین است. میتوانیم افراد زیادی را در اقوام و آشنایان ببینیم که بواسطه کسب و کارشان به آرزو ها و رویاهای شیرین خود رسیده اند. اگر شما هم به فکر شروع و رشد کسب و کار خود افتاده اید و قصد دارید در یکی از شتاب دهنده ها عضو شوید یا در جلسات جذب سرمایه گذار شرکت کنید، حتما ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.