ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
درون ریزی و برون ریزی کاربران در وردپرس
مجموعه مقالات وردپرس

درون ریزی و برون ریزی کاربران در وردپرس

ایمپورت و اکسپورت کاربران با این افزونه به راحتی و با چند کلیک امکان پذیر است با نصب افزونه رایگان افزونه Import and export users و تنظیمات ساده می توانید کاربران را ایمپورت و اکسپورت کنید.

5
20 آذر 1401
آخرین بروزرسانی: 11 فروردین 1403

زمانی که یک سایت را خریداری کرده اید و قصد ادغام کاربران دو سایت را داشته باشید یا بخواهید از لیست کاربرانتان برای ایمیل یا استفاده در نرم افزارهای مدیریت مشتری استفاده کنید نیاز به درون ریزی و برون ریزی کاربران دارید در ادامه مراحل درون ریزی و برون ریزی با افزونه Import and export users را آموزش می دهیم.

درون ریزی و برون ریزی کاربران در وردپرس

برای برون ریزی و درون ریزی اطلاعات سابت افزونه های زیادی وجود دارد ما قصد داریم ایمپورت و اکسپورت کاربران را با استفاده از افزونه Import and export users and customers آموزش دهیم این افزونه رایگان است و بیش از ۷۰ هزار نصب فعال دارد از مخزن وردپرس و یا از لینک زیر قابل دانلود است:

دانلود افزونه Import and export users and customers

مراحل برون ریزی کاربران در وردپرس

ابتدا افزونه را دانلود و در سایت خود نصب و فعال کنید و برای برون ریزی کاربران به بخش Export بروید.

مراحل دورن ریزی و برون ریزی کاربران در وردپرس

در این قسمت می‌توانید مشخص کنید که کدام کاربر را می‌خواهید به این ترتیب یک فایل CSV برای شما دانلود می شود تنظیمات این قسمت شامل موارد زیر است:

  • Role: تعیین نقش کاربران که می‌خواهید اطلاعات آنها برون ریزی شود به عنوان مثال فقط اطلاعات مدیران، ویرایشگر، نویسنده، مشارکت کننده و…
  • Delimiter: نحوه جدا کردن ستون‌­های موجود در فایل مثلا کاما، نقطه ویرگول، تب، فاصله و یا برگه
  • Datetime format : تعیین فرمت تاریخ و ساعت
  • Order fields alphabetically: مرتب سازی کاربران بر اساس حروف الفبا
  • User created: انتخاب کاربرانی که در یک زمان مشخص تاریخ مشخص ثبت ‌­نام کرده اند

پس از تکمیل اطلاعات با کلیک بر روی دکمه Download فایل CSV را برون­ بری کنید.

نکته: فرمت CSV یک فرمت فایل می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد تا داده‌ها را با فیلد‌هایی که با کاما از هم جدا شده‌اند ذخیره کنید.

مراحل درون ریزی کاربران در وردپرس

برای ایمپورت اطلاعات کاربران باید افزونه Import and export users در سایت مقصد نیز نصب شود و وارد تب Import شوید. در این بخش فایل CSV را که از قبل آماده کرده‌اید را بارگذاری کنید، درون‌ ریزی نیز مانند برون‌ ریزی دارای بخش هایی تنظیمات و فیلتر‌هایی می‌باشد برای مثال می‌توانید تنها نقش‌ های خاص کاربران را درون‌ ریزی کنید و در نهایت پس از بررسی‌ های لازم روی گزینه‌ شروع به درون‌ ریزی کلیک کنید.

به این صورت لیستی از کاربران درون‌ ریزی شده به شما نشان داده می شود.

ارسال ایمیل به کاربران وارد شده

اگر در حال انتقال حساب‌های کاربری هستید، ممکن است بخواهید تغییرات را به کاربران اطلاع دهید، با استفاده از افزونه Import and export users می‌توانید این کار را انجام دهید و نیاز به یک افزونه‌ دیگر نیست برای این کار باید ابتدا وارد بخش ابزار‌ها شوید و روی گزینه‌ درون ریزی و برون ریزی کاربران در وردپرس کلیک کنید و وارد سربرگ نامه یا‌ ایمیل شوید و می توانید به صورت خودکار به تمام کاربران یا به صورت دستی برای برخی کاربران ایمیل ارسال کنید.

درون ریزی و برون ریزی یکی از ابزار‌های مهم وردپرس است که از آن برای موارد مختلف استفاده می‌شود، ما در این مقاله درون‌ ریزی و برون‌ ریزی کاربران در وردپرس را آموزش دادیم در صورتی که سوالی داشتید در قسمت کامنت ها از ما بپرسید.

 

زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 3 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم.
سوالات متداول

برای برون ریزی و درون ریزی کاربران افزونه های مختلفی وجود دارد در این مقاله با افزونه Import and export users مراحل را آموزش داده ایم.

برای این کار دلایل مختلفی وجود دارد همانطور که در ابتدای مقاله نیز ذکر شد ، برای ادغام دو وب سایت یا اگر قصد دارید اطلاعات مشتریان خود را به لیست ‌ایمیل یا CRM خود وارد کنید از ایمپورت و اکسپورت کاربران استفاده کنید.

مقالات مرتبط
بنر
آموزش گام به گام بسته نصب آسان در لوکال هاست
اگر در لوکال هاست وب سایت خود را راه اندازی کنید می توانید یکباره وب سایت خود را به هاست منتقل کنید. یعنی بدون آنکه نیاز به هاست و دامنه داشته باشید، سایت را بدون استرس و نگرانی راه اندازی می کنید  و پس از مطمئن شدن از همه تغییرات دلخواهتان، آن را به هاست اصلی انتقال می دهید. همچنین در مصرف ...
بنر
آموزش قالب وودمارت؛ آموزش صفر تا صد طراحی فروشگاه
اگر می خواهید یک سایت حرفه ای طراحی کنید که کلیه امکانات یک فروشگاه آنلاین را داشته باشد کافی است یکی از 50 دموی فارسی و اختصاصی مانند دیجی کالا و موتن رو قالب وودمارت را نصب و استفاده کنید. همچنین این قالب فروشگاه ساز به همراه اپلیکیشن ارائه شده و کاربران می توانند یک نسخه از وب سایت را روی ...
بنر
آموزش نصب و فعالسازی ioncube در زمپ
ionCube Loader ماژولی است که برای اجرای فایل های رمزگذاری شده روی سرور نصب می شود. نصب و فعالسازی ioncube به سادگی انجام می شود. در صورت فعال نبودن ionCube شما با خطا مواجه می شوید. اما راهکار ساده رفع این خطا نصب ionCube در کمتر از چند دقیقه است که در ادامه به توضیح آن به صورت ویدئویی می پردازیم.
بنر
آموزش نصب آسان قالب وردپرس در Cpanel
شاید شما هم این جمله را شنیده باشید. در کم تر از 10 دقیقه سایت وردپرس خود را نصب کنید. در نگاه اول به نظرتان این جمله فقط یک تبلیغ برای جذب مخاطب به نظر می‌رسد اما کاملا درست است. کافی است از بسته نصب آسان وردپرس استفاده کنید تا سایت شما در کم تر از 10 دقیقه، روی هاست نصب شود. با هم نصب قالب ...
5 دیدگاه
faradoon
faradoon
17 بهمن 1402 14:55

سلام
در فایل اسکل در فیلد نام و نام خانوادگی را به فارسی تایپ میکنم اما در صفحه کاربران و پیشخوان وردپرس هیچ چیزی قرار ندارد یا بجای حروف علامت(؟) میگذارد؟؟

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
18 بهمن 1402 13:10

سلام یک بار فایل اکسل را با فرمت یونیکد ذخیره کنید و تست کنید احتمالا نام ها درست نمایش داده می شوند

آیا مفید بود ؟
faradoon
faradoon
17 بهمن 1402 14:52

سلام من در فایل اسکل نام و نام خانوادگی به فارسی وارد میکنم اما در حساب کاربری افراد یا فلیدش خالی میباشد یا به جای حروف فارسی ؟ میگذارد

آیا مفید بود ؟
0
mehrdad_mma
mehrdad_mma
23 آبان 1402 08:52

سلام
آیا از سفارشات انجام شده توسط کاربران هم میتونیم خورجی و وردی داشته باشیم؟

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
23 آبان 1402 10:28

سلام دوست عزیز
بله امکان پذیر هست اما نیاز به نصب افزونه داره.
می تونید Advanced Order Export For WooCommerce که یک افزونه رایگان هست را از مخزن وردپرس دانلود و نصب کنید و برون بری سفارشات در ووکامرس را انجام دهید.

آیا مفید بود ؟