ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
کسب درآمد

مزایا و روش بازاریابی و همکاری در فروش راست چین

همکاری در فروش یک از روش های بازاریابی است که امکان کسب درآمد بدون فروش مستقیم را فراهم می کند راست چین هم این امکان را فراهم کرده تا با افیلیت مارکتینگ محصولات بتوانید کسب درآمد کنید. در این مقاله به معرفی افیلیت مارکتینگ راست چین می پردازیم.

3
24 تیر 1397
آخرین بروزرسانی: 22 اسفند 1402

در حال حاضر روش‌های مختلف بازاریابی در سراسر دنیا وجود دارد و افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش یکی از روش‌های اثر گذار در فروش محصولات است. همکاری در فروش یک روش برد-برد برای بازاریاب و صاحبان کسب و کار است. در این روش با خرید از طریق لینک تبلیغ، درصدی به عنوان پورسانت به حساب بازاریاب واریز می‌شود. سایت راست چین هم امکان همکاری در فروش را برای کاربران فراهم کرده است و در ادامه در مورد جزئیات آن بیشتر توضیح می‌دهیم.

همکاری در فروش راست چین

راست چین بزرگترین مرجع فروش قالب و افزونه وردپرس و محصولات طراحی سایت در ایران است و امکان همکاری در فروش را برای کاربران فراهم کرده است. در این روش شما با قرار دادن لینک محصولات در سایت خود و تنها با تبلیغ، به ازای خرید کاربر 8 تا 12 درصد از مبلغ خرید را دریافت کنید.

اگر هنوز از در همکاری در فروش راست چین درآمد ثبت نام نکرده‌اید، همین الان دست بکار شوید و سیستم همکاری در فروش محصولات راست چین برای خود راه‌اندازی کنید.

نحوه ثبت نام در سیستم همکاری در فروش راست چین

برای استفاده از امکان بازاریابی محصولات راست چین کافیست در سایت عضو شوید، سپس به پروفایل کاربری خود در سایت راست چین بروید و قسمت همکاری در فروش را انتخاب کنید. در این صفحه لینک بازاریابی، محصولات پیشنهادی برای بازاریابی و بنرها جهت استفاده قرار داده شده‌اند.

همکاری در فروش راست چین

برای استفاده از همکاری در فروش راست چین، نام کاربری خود را (مطابق راهنمای ارائه شده) به انتهای یک لینک دلخواه از راست چین اضافه کنید و لینک ایجاد شده را در اختیار دیگران قرار دهید، وقتی کاربری از طریق لینک بازاریابی شما از محصولات راست چین خریداری می‌کند درصدی به عنوان کمیسیون به حساب شما واریز می‌شود. به عنوان مثال:

نام کاربری شما: xyz

لینک منتخب شما در راست چین: https://www.rtl-theme.com

لینک بازاریابی: https://www.rtl-theme.com/?aff=xyz

نحوه محاسبه همکاری در فروش راست چین

شما طبق سطح بندی زیر درصدی از اولین خرید کاربر را بدست خواهید آورد.

سطح شرایط (تعداد فروش محصول از طریق لینک بازاریابی شما) درصد فروش
برنزی کمتر از 100 فروش 8%
نقره‌ای بین 100 تا 500 فروش 10%
طلایی بیش از 500 فروش 12%

برای مثال در صورتی که شما در سطح برنزی هستید و یک کاربر از طریق لینک شما در سایت ثبت نام و خرید انجام می‌دهد اگر کاربر در اولین خریدش محصول 50000 تومانی را خریداری کند، شما صاحب 4000 تومان خواهید شد.

 

نکته1: توجه داشته باشید که کاربر زمانی که لینک بازاریابی را در یک مرورگر باز کرد تا اتمام فرآیند خرید نباید مرورگر خود را تغییر دهد.

نکته2: لینک بازاریابی تا 10 روز بعد از اولین اقدام کاربر معتبر است و بعد از آن منقضی می‌شود.

نکته3: برای استفاده از مبلغی که به عنوان بازاریابی برای شما ثبت شده نیاز است حساب شما به فروشنده ارتقا داده شود.

سوالات متداول در مورد همکاری در فروش راست چین

  • سوال 1: آیا می توانم بنر بازاریابی خودم ایجاد کنم و در وبسایتهای که بازدید دارند قرار دهم و کسب درآمد داشته باش؟

پاسخ: بله. اگر وبسایتهایی می‌شناسید که با دریافت هزینه بنر بازاریابی شما را در بخشی از وبسایتشان قرار می‌دهند با اینکار می‌توانید بازدید بیشتر و در بازاریابی موفق‌تری خواهید داشت. البته هزینه بر عهده خود شماست.

  • سوال 2: من امکان ایجاد وبسایت بازاریابی یا خرید جایگاه بنر بازاریابی ندارم آیا با سیستم بازاریابی راست چین می‌تونم کسب درآمد نمایم؟

پاسخ: بله. ابتدا در راست چین ثبت نام نمایید سپس بعد از لاگین به کاربری و درخواست لینک بازاریابی لینک را به دوستان خود در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام و… ارسال کنید.

  • سوال 3: تسویه حساب بازاریابی چگونه خواهد بود؟

پاسخ: حداقل مبلغ تسویه حساب در راست چین مبلغ 50 هزارتومان است بعد از اینکه موجودی کیف شما به 50 تومان رسید، می‌توانید درخواست تسویه حساب نمایید تا به شماره حسابی که در پنل کاربریتان وارد نموده اید انتقال صورت گیرد.

  • سوال 4: چطور می توان فهمید چه کاربرانی در راست چین همکاری در فروش داشته اند ؟

پاسخ: چنانچه تاکنون خریداری با لینک بازاریابی به راست چین منتقل و خرید نموده باشد علاوه بر افزوده شدن سابقه در پنل کاربری بازاریاب، نشان ویژه بازاریابی نیز در نشانهای کاربر افزوده خواهد شد.

زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 3 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم.
مقالات مرتبط
بنر
سایت های همکاری در فروش ایرانی
در سال های اخیر بسیاری از وب سایت های ایرانی امکان افیلیت مارکتینگ یا سیستم همکاری در فروش را در سایت خود ایجاد کرده اند. افیلیت مارکتینگ یک سیستم کسب درآمد است و افراد در صورت انتخاب درست محصول و تبلیغ موثر می توانند درآمد ماهیانه داشته باشند. مزیت سیستم های همکاری در فروش این است که نیاز به ...
بنر
کسب درآمد با گوشی با 12 ایده کاربردی
کسب درآمد با گوشی با وجود تعداد بالای استفاده کنندگان از موبایل یک روش پردرآمد است بیش از ۶۰% ترافیک اینترنت دنیا از طریق گوشی‌های هوشمند مصرف می‌شود؛ این یک فرصت بالقوه برای شماست و می‌توانید در آرایشگاه، اتاق انتظار پزشک، خانه یا حتی در اتوبوس با گوشی که در دست دارید درآمد کسب کنید. در ادامه ...
بنر
9 روش کسب درآمد دلاری از برنامه نویسی
یکی از شغل‌هایی که امکان گرفتن پروژه به صورت دلاری و کسب درآمد بالا دارد، برنامه نویسی است. اگر می‌خواهید درآمدتان را 50 برابر کنید در این مقاله همراه ما باشید تا روش‌های کسب درآمد دلاری از برنامه نویسی را معرفی کنیم.
بنر
دانلود رایگان نمونه طرح توجیهی استارت آپ
داشتن یک کسب و کار بسیار شیرین است. میتوانیم افراد زیادی را در اقوام و آشنایان ببینیم که بواسطه کسب و کارشان به آرزو ها و رویاهای شیرین خود رسیده اند. اگر شما هم به فکر شروع و رشد کسب و کار خود افتاده اید و قصد دارید در یکی از شتاب دهنده ها عضو شوید یا در جلسات جذب سرمایه گذار شرکت کنید، حتما ...
3 دیدگاه
saja.afzl
saja.afzl
08 مرداد 1401 22:14

فقط اولین خرید؟؟؟؟!؟؟!؟؟!؟؟!؟!

آیا مفید بود ؟
0
بهناز میر
بهناز میر
09 مرداد 1401 09:12

درود بر شما
بله دوست عزیز

آیا مفید بود ؟
A.kiani
A.kiani
06 آذر 1399 12:51

سلام وقتتون بخیر.
ببخشید میخواستم بدونم که فقط برای اولین خرید هست؟ یعنی اگر فردی چندین بار از لینک من خرید کنه قیمت پورسانت برای من حساب نمیشه؟
ممنون

آیا مفید بود ؟
0