ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
معرفی محصول

ساخت فرم پرداخت و اتصال آن به درگاه در گرویتی فرم

افزونه گرویتی فرم امروزه در بین وب مستران وردپرسی جایگاه محبوبی پیدا کرده است به طوری که تنها در وب سایت راست چین 4000 بار خریداری شده است. این افزونه شما را قادر می سازد انواع فرم ها با فیلد های مختلف، قابلیت انتخاب ظاهر دلخواه و ایجاد فرم های چند مرحله ای و شرطی، ساخت فیلد های پیشرفته، قابلیت ساخت فرم و نمایش آن در زمان بندی های مختلف، قابلیت ایجاد انواع فیلدهای محاسبه گر (وزنی، و…)، قابلیت اتصال به درگاه پرداخت دلخواه می باشد. گرویتی به عنوان یکی از بهترین فرم سازهای موجود می تواند ساخت فرم پرداخت و اتصال آن به درگاه پرداخت را برای کاربران فراهم کند. 

5
21 اسفند 1399
آخرین بروزرسانی: 25 فروردین 1403

ساخت فرم پرداخت در گرویتی فرم

استفاده از افزونه قدرتمند gravity form یکی از روش های ساده برای ساخت انواع فرم می باشد. مدیران وب سایت های وردپرسی می توانند با نصب و سپس فعالسازی گرویتی فرم به راحتی اقدام به ساخت فرم پرداخت نمایند.

ساخت فرم پرداخت و اتصال آن به درگاه پرداخت در گرویتی فرم نه تنها کار سخت و پیچیده ای نیست، بلکه تنها با کشیدن و انتقال فیلد مورد نظر به صفحه فرم و بدون یک خط کدنویسی امکان پذیر است. ساخت فرم محاسباتی در وردپرس نیز به همین مقدار ساده است. کافیست فرمول مورد نظر را در اختیار داشته باشید تا به وسیله افزونه های مختلف، فرمول های پیچیده محاسباتی را روی وبسایت وردپرسی تان پیاده کنید.

آموزش ساخت فرم پرداخت در گرویتی فرم

همانطور که پیش تر گفتیم برای ساخت فرم پرداخت در گرویتی فرم اول لازم است این افزونه را از راست چین یا هر مارکت مجاز دیگری دانلود و در سایت وردپرسی خود نصب کنید.

پس از فعالسازی افزونه گرویتی فرم بخش جدیدی با عنوان فرم ها همانند تصویر زیر ایجاد می شود که لازم است بر روی فرم جدید کلیک نمایید.

ساخت فرم جدید در افزونه گرویتی فرمز

پس از کلیک بر روی این گزینه شما باید نام فرم و توضیحات لازم را وارد نمایید و سپس به صفحه ساخت فرم هدایت خواهید شد. لازم به ذکر است هر کدام از المان یا فیلد هایی که شما برای فرم خود انتخاب نموده اید، دارای تنظیماتی است که می توانید تا حدود زیادی آن ها را سفارشی سازی کنید و مطابق میل خود تغییر دهید.

اما بخاطر اینکه شما عزیزان قرار است با استفاده از این فرم خدمات یا محصولاتی را به افراد ارائه دهید بایستی پس از انتخاب فیلد های دیگر خود، حتما از فیلد محصول در قسمت فیلد های قیمت گذاری استفاده نمایید. همانطور که مشاهده می کنید در تصویر زیر از فیلد هزینه حمل و نقل و محصول تکی در بخش فیلدهای قیمت گذاری استفاده شده است.

ساخت فرم پرداخت در گراویتی فرم | ساخت فرم پرداخت سفارسی در گرویتی فرمز

پس از قرار دادن این فیلد در فرم خود بایستی تنظیمات آن را اعمال نمایید و محصولات یا خدماتی را که می خواهید از طریق این فرم به فروش برسانید را مانند تصویر بالا ثبت نمایید و سپس تنظیمات خود را ذخیره نمایید. با انجام این کار, ساخت فرم پرداخت در وردپرس و با استفاده از گرویتی فرم انجام شده است بنابراین شما می توانید آن را در وب سایت خود نشر دهید اما اتصال گرویتی فرم به درگاه پرداخت نیز نیازمند فعالیتی دیگری است که در ادامه به شرح آن خواهیم پرداخت.

اتصال فرم پرداخت به درگاه پرداخت زرین پال در گرویتی فرم

در این بخش از مقاله نیز قصد داریم به آموزش اتصال فرم پرداخت به درگاه پرداخت زرین پال بپردازیم. زرین پال از درگاه های پرداخت بسیار امن و معروف در ایران می باشد که کاربران بسیاری دارد و شرکت های معتبری نیز از این درگاه پرداخت استفاده می کنند.  این درگاه دارای سیستم گزارش و آمار پیشرفته برای مشاهده روند تغییرات تراکنش های شما بر اساس بازه های زمانی می باشد.

برای اتصال فرم پرداخت ساخته شده به درگاه امن پرداخت زرین پال لازم است ابتدا افزونه پرداخت آنلاین زرین پال برای پلاگین فرم ساز گرویتی فرم را نصب و فعالسازی نمایید. این پلاگین از صفحه افزونه گرویتی فرم فارسی قابل دانلود است.

بعد از نصب و فعالسازی این افزونه، گزینه زرین پال به منوی فرم پیشخوان اضافه می شود. در صورتیکه پیکربندی درگاه پرداخت انجام نشده باشد، می توانید مستقیما از همین برگه و کلیک بر روی دکمه تنظیمات اقدام کنید. در تصویر زیر تنظیمات درگاه پرداخت زرین پال را مشاهده می کنید.

ساخت فرم پرداخت با افزونه گرویتی فرم | ساخت فرم پرداخت زرین پال

مرچنت کد(کد درگاه پرداخت) را از صفحه کاربری زرین پال دریافت و در محل مورد نظر وارد کنید.

دریافت مرچنت کد زرین پال برای ساخت فرم پرداخت در گرویتی فرم

پس از آن بر روی زرین پال / افزودن جدید را کلیک کنید. حالا از بین فرم های ایجاد شده برای پرداخت یکی را که برای درگاه زرین پال ایجاد کرده اید انتخاب کنید. ما فرم زیر را تنها با سه گزینه انتخاب درگاه، هزینه حمل و نقل و مشخصات محصول ایجاد کردیم.

ساخت فرم پرداخت در گراویتی فرم

بعد از آن نوبت به تنظیم درگاه با انتخاب گزینه های هر درگاه میرسد. برای اینکار منوی فرم پیشخوان/ زرین پال/تنظیمات را انتخاب کنید و وارد tab زرین پال شوید. سپس یک فید جدید ایجاد و مطابق تنظیمات تصویر زیر، درگاه زرین پال را بعد از فعال کردن، تیک گزینه منطق شرطی را بزنید.

پیکربندی زیرن پال برای ساخت فرم پرداخت در گرویتی فرم

برای سایر درگاه هایی که متصل به گرویتی فرم هستند همین کار را انجام دهید. به عنوان مثال در قالب آسترا اینکار را انجام داده ایم. تنظیمات اعلان و پیام تائیدیه پرداخت یا عدم پرداخت موفق را می توانید در همین بخش تنظیمات انجام دهید.

بعد از آن برگه جدیدی ساخته و فرم پرداخت را درون آن قرار دهید و نتیجه را مشاهده کنید.

طراحی فرم پرداخت در گرویتی فرم

ساخت فرم پرداخت در گرویتی فرم با استفاده از درگاه زرین پال

 

توجه :    با استفاده ازافزونه صفحه تشکر از پرداخت و سفارشی سازی حساب کاربری ووکامرس می توانید پروفایل کاملا سفارشی و پیام دلخواه خود را بعد از پرداخت وجه به کاربر نمایش دهید.

افزونه گرویتی فرم نیز به دلیل راحتی کار و سادگی که دارد توانسته در بین وب مستران وردپرسی طرفداران زیادی پیدا کند. افراد زیادی برای ساخت فرم های مختلف به خصوص ساخت فرم پرداخت از این افزونه استفاده می کنند. در این مطلب راجع به ساخت فرم پرداخت در گرویتی فرم با استفاده از درگاه پرداخت زرین پال صحبت شد. امیداوریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. اگر سوالی داشتید در بخش دیدگاه با ما درمیان بگذارید.

 

فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
فاطمه هستم و نزدیک به دو ساله فعالیتم تو حوزه سئو و وردپرس جدی شده. به نظر من "تنها کسی که تو دنیا می تونه کمکت کنه خودتی، پس به خودت باور داشته باش"
مقالات مرتبط
بنر
آموزش افزونه دیجیتس (ثبت نام سریع با پیامک)
در این مقاله آموزش دیجیتس (ِDigits) شامل نصب، تنظیمات، فرم‌ها، اتصال به سامانه پیامکی، استایل و افزودنی‌ها را به صورت ویدئویی آموزش دادیم. کار کردن با افزونه دیجیتس بسیار راحت است و به سرعت می‌توانید با نصب افزونه دیجیتس امکان عضویت و ورد کاربران با شماره موبایل را فراهم کنید.
بنر
آموزش افزونه Ultimate Affiliate Pro
شاید برای شما هم پیش آمده که برای خرید یک محصول لینک را باز کنید ولی وارد دیجی کالا شوید؛ یکی از روش های کسب درآمد بدون فروش محصولات خودمان افیلیت مارکتینگ است. به این صورت که شما یک سایت با محتوا کامل دارید و به جای قرار دادن لینک محصولاتتان لینک محصولات سایر سایت ها را قرار می دهید به این صورت ...
بنر
معرفی 10 مورد از بهترین قالب های املاک وردپرس
مغازه، زمین، خانه. داشتن همه اینها برای هر کدام از ما ایرانی ها به نوعی سرمایه محسوب شده. تا جایی که ضرب المثل “زمین خیانت نمی کنه” خیلی رایج است. از طرف دیگر مشاورین املاک هم به دنبال سرعت دادن به کارها و رسیدگی سریعتر به فعالیت ها هستند. قطعا یک سایت حرفه ای هم به مشتری و هم به ...
بنر
بهترین قالب چند منظوره وردپرس
قالب های چند منظوره شاید پرکاربردترین سایت سازهای وردپرسی هستند. با یکی از این پوسته ها می توان انواع مختلفی از سایت ها، از پزشکی گرفته تا آشپزی و ساخت و ساز را ایجاد کرد. تنوع زیادی که در این نوع از محصولات وجود دارد باعث شد تا امروز در کنار هم بهترین قالب چندمنظوره وردپرس را بررسی کنیم و در ...
5 دیدگاه
sarachogani
sarachogani
05 اردیبهشت 1402 13:38

سلام وقت بخیر. لینک دانلود افزونه رو ممنون میشم بدین. پیدا نمیکنم و دوتا افزونه نصب کردم اما مطابق راهنمایی و تصویر فرمی به اسم زرین پال به قسمت فرم اضافه نشد

آیا مفید بود ؟
0
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
05 اردیبهشت 1402 16:30

سلام وقت بخیر، این افزونه از گرویتی فرم فارسی حذف شده. شما می تونید از سایر افزونه های درگاه پرداخت برای گرویتی فرم استفاده کنید

آیا مفید بود ؟
sarachogani
sarachogani
06 اردیبهشت 1402 12:19

سلام مجدد. چه افزونه هایی؟ ممنون میشم معرفی کنید

آیا مفید بود ؟
amirai.aslani14
amirai.aslani14
23 آبان 1401 09:40

سلام وقت بخیر خسته نباشید ، میخواستم ببینم با استفاده از این محصول آیا امکان دارد که ما جمع صورت حساب را که در بصورت چند مرحله ای پرداخت کنیم؟ به عنوان مثال جمع فاکتور 100 میلیون تومان شده است میشود جوری شخصی سازی کرد که کار بر در دوروز مبلغ های 50 میلیون 50 میلیون واریز کند؟

آیا مفید بود ؟
0
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
24 آبان 1401 15:56

سلام وقت شما بخیر
خیر این امکان نه در افزونه و نه افزودنی های آن وجود ندارد.

آیا مفید بود ؟