ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
مجموعه مقالات وردپرس

آموزش طراحی قالب وردپرس

شاید با خواندن عنوان این مقاله بگویید؛ تا وقتی به قالب‌های زیادی داریم چه نیازی به ساخت قالب وردپرس داریم؟ هدف ما از این مقاله تبدیل شما به یک برنامه نویس نیست بلکه یادگیری تعدادی از کدهای ضروری و آشنایی با مراحل طراحی قالب بدون نیاز به صرف هزینه می‌توانید قالب را سفارشی سازی کنید، مشکلات قالب‌ها را شناسایی کنید و یا قالب دلخواه تان را طراحی کنید.

20
12 شهریور 1401
آخرین بروزرسانی: 19 اسفند 1402

اگر شما هم می‌خواهید وارد بازار کار پرسود ساخت سایت شوید و قالب های ماندگار طراحی کنید، این آموزش می‌تواند نقطه شروع شما در این حوزه باشد در ویدیوی زیر و تصاویر پایین‌تر می‌توانید آموزش ساخت قالب وردپرس را به صورت رایگان یاد بگیرید. در این مقاله یاد می‌گیرید یک قالب وردپرس چگونه ساخته می‌شود و هر کدام از فایل‌ها چه کاری را انجام می‌دهند.

نکته حائز اهمیت این آموزش این است که اگر مجبور شدید بخشی از قالب خود را تغییر دهید، نیازی به صرف هزینه ندارید و می‌توانید خودتان با آگاهی نسبت به بخش‌های مختلف قالب، تغییرات را ایجاد کنید.

مراحل طراحی قالب وردپرس

طراحی قالب وردپرس بازار کار بسیار خوبی دارد و هم در ایران و هم خارج از ایران بازار خوبی دارد و یکی از روش های کسب درآمد دلاری از برنامه نویسی است. اما به سرغ این سوال برویم که چگونه یک قالب طراحی کنیم؟ در این بخش ساخت قالب وردپرس را از نصب تا ساخت فایل‌های موردنیاز را توضیح داده‌‎ایم.

گام 1: نصب وردپرس

برای ساخت قالب وردپرس نیاز دارید تا کد‌ها و تغییراتی را که اعمال می‌کنید را تست کنید و نتیجه را ببینید پس اولین کار نصب وردپرس روی لوکال هاست است یک وردپرس خام را نصب کنید تا به ادامه آموزش ساخت قالب وردپرس بپردازیم.

بعد از نصب وردپرس 3 تا پوشه اصلی دارد:

  • wp-admin: شامل فایل‌های مربوط به پنل مدیریت است.
  • wp-content: شامل فایل‌های مربوط به قالب و افزونه‌ها و فایل زبان و فایل آپلود است.
  • wp-includes: فایل مورد نیاز کتابخانه‌های آماده و فایل‌های مورد نیاز هسته وردپرس که نیازی به تغییر این فایل ندارید.

طراحی قالب وردپرس و فروش آن در مارکت‌های معتبر یکی از روش‌های کسب درآمد از وردپرس است؛ یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از این CMS، فارسی سازی افزونه وردپرس است که در یک پروژه عملی و با یک آموزش اصولی و استاندارد نحوه راست چین کردن و فارسی سازی پلاگین و قالب وردپرسی به شما آموزش داده می‌شود.

گام 2: ساخت پوشه برای فایل‌های قالب

پوشه‌ای که ما با آن سر و کار داریم، پوشه wp-content است. داخل این پوشه، پوشه دیگری به نام themes وجود دارد که تمامی قالب‌هایی که بخواهید روی سایت خود نصب کنید در این پوشه قرار میگیرند. وردپرس به صورت پیش فرض 3 قالب در این پوشه قرار داده است. در پوشه themes یک پوشه جدید با نام قالب تان بسازید. ما نام Muli را انتخاب کردیم و تمام فایل‌های قالب شامل css، font، js و… را به پوشه قالب انتقال دهید.

ساخت پوشه برای فایل‌های قالب وردپرس

گام 3: یک برنامه ویرایشگر کد نصب کنید

برای مدیریت آسان کدها نیاز به یک برنامه ویرایشگر کد داریم. ویرایشگرهای متعددی وجود دارند که شما می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید که معمولا کاربران از Notepad++ و VScode بیشتر استفاده می‌کنند.

.برای طراحی قالب وردپرس نیاز به کدنویسی PHP داری، برای یادگیری حرفه ای زبان برنامه نویسی پی اچ پی حتما دوره کدکرفت راست چین آکادمی را شرکت کن.

گام 4: ایجاد فایل style.css و index.php

در پوشه Muli دوفایل style.css و index.php را بسازید این دو فایل را می‌توانید مستقیم در پوشه ایجاد و یا در ادیتور در قسمت add new file ایجاد کنید. فایل‌های style.css و index.php دو فایل بسیار مهم در ساخت قالب وردپرس است.

ایجاد فایل style.css و index.php در طراحی قالب وردپرس

 

  • style.css: یک فایل ضروری است که در آن تنظیمات ظاهر قالب قرار می‌گیرد و شامل نام قالب، نام سازنده، آدرس سازنده و نسخه قالب است. وجود این کدها در فایل استایل ضروری است و اگر این کدها را قرار ندهید قالب شما شناخته نمی‌شود. بنابراین بعد از ساخت فایل قطعه کد زیر را در فایل style.css قرار دهید.
/*
Theme Name: Muli
Text Domain: RTL
Version: 1.0
Requires at least: 4.7
Requires PHP: 5.2.4
Description: best corporate theme for buisness
Tags: blog, one-column, custom-background, custom-colors, custom-logo, custom-menu, editor-style, featured-images, footer-widgets, full-width-template, rtl-language-support-
Author: Zahra Ghaffari
Author URI: https://rtl-theme.com
License: GNU General Public License v2 or later
License URI: http://www.gnu.org/licenses/gpl-2.0.html
*/
  • Index.php: در این فایل باید کدهای قسمت‌های اصلی سایت را قرار دهید. مواردی مانند هدر، فوتر و سایر قسمت‌ها در فایل ایندکس فراخوانی می‌شود.

گام 5: قالب خود را از پیشخوان وردپرس فعال کنید

باتوجه به تکمیل این سه مرحله شما توانستید قالب وردپرس خود را ایجاد کنید و اگر به پیشخوان وردپرس > نمایش > پوسته‌ها بروید قالبی که ایجاد کردید را مشاهده می‌کنید. در قسمت پوسته‌ها می‌توانید قالب ایجاد شده را فعال کنید البته با صفحه سفید مواجه می‌شوید که کاملا طبیعی است و به خاطر این است که فایل‌های css و سایر فایل‌ها برای نمایش قالب در این پوشه‌ها قرار نگرفته است.

فعالسازی قالب وردپرس طراحی شده از پیشخوان

نکته: برای اینکه عکس قالب شما نمایش داده شود یک عکس با نام screenshot.png در فایلی که ایجاد کردید قرار دهید.

گام 6: طراحی قالب وردپرس: ساخت فایل‌های مورد نیاز

ما برای ادامه آموزش طراحی قالب وردپرس از یک قالب html استفاده کردیم زیرا مراحل طراحی قالب وردپرس مانند تبدیل قالب html به وردپرس است. بنابراین فایل‌های مربوط به قالب html را در فایل قالب کپی کنید. یکی از مزیت‌های استفاده از وردپرس این است که برای قسمت‌های مختلف مانند hesder.php ،footer.php ،sidebar.php و… می‌توانید یک فایل ایجاد کنید. به این ترتیب می‌توانید بخش‌های مختلف را به صورت جداگانه ایجاد و مدیریت کنید.

به سراغ فایل index.php می‌رویم مهمترین قدم در ساخت قالب وردپرس این است که برای دسترسی به استایل‌ها آدرس‌دهی به فایل‌ها را اصلاح کنید برای این کار دو تابع get_stylesheet_uri و get_template_directory_uri را نیاز دارید.

برای فراخوانی کدهای css از تابع زیر استفاده کنید:

<?php echo get_stylesheet_uri(); ?>

تابع زیر برای نمایش پوشه مادر قالب به کار می‌رود و آدرس تمام تصاویر، فایل‌های js را با استفاده از این کد داینامیک کنید.

<?php echo get_template_directory_uri(); ?>

در ویدیو زیر نحوه استفاده از این کدها و داینامیک کردن قسمت‌های مختلف در ساخت قالب وردپرس را مشاهده کنید:


سایر کدهای استفاده شده برای ساخت قالب وردپرس در ویدیو را ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

گام 7: نمایش عنوان و محتوای نوشته ها

برای اینکه عنوان و متن مقاله‌ها را به صفحه اصلی اضافه و تعدادی پست و مقاله را در سایت وردپرسی خود منتشر کنید، نیاز به استفاده از حلقه وردپرس دارید. شاید برایتان سوال باشد که حلقه وردپرس چیست؟ در واقع کدهایی هستند که شرط‌های while وردپرس را اجرا می‌کنند. با استفاده از همین حلقه، توسعه دهندگان وردپرس می‌توانند نوشته‌ها را در هر صفحه‌ای که بخواهند نمایش دهند. تمام این کارها با قطعه کد PHP زیر انجام می‌شود:

<?php while(have_posts())
{
the_post();
the_title();
the_content();
}
?>

این حلقه از دو تابع ()have_posts و ()the_post استفاده می‌کند؛ تابع ()have_post بررسی می‌کند که آیا پستی برای نمایش وجود دارد یا خیر و تابع ()the_post وردپرس را برای نمایش پست‌ها آماده می‌کند. حالا می‌توانید عنوان و محتوای نوشته را با دو تابع زیر فراخوانی کنید.

تابع ()the_title عنوان نوشته و تابع ()the_content محتوای نوشته را نمایش می‌دهد. این کار برای هر تعداد مقاله‌ای که در دیتابیس شما موجود است، انجام شده و همه آن‌ها نمایش داده می‌شود. بعد از بررسی سایت خود ملاحظه می‌کنید که همه چیز برای ساخت قالب وردپرس به خوبی پیش می‌رود.

گام 8: اضافه کردن لینک به هر نوشته

اگر بخواهید علاوه بر اینکه نوشته‌ها را در صفحه اصلی مشاهده می‌کنید به هر کدام صفحه مجزایی اختصاص بدهید. برای هر نوشته بخواهید امکان کلیک بر روی عنوان وجود داشته باشد می‌توانید از تابع ‌()the_permalink استفاده کنید.

<h6><a href="<?php the_permalink()?>"><?php the_title()?></a></h6>

گام 9: ساخت قالب وردپرس: تنظمیات هدر و فوتر 

همان‌طور که گفتیم قسمت‌های مختلف قالب وردپرس را در فایل جداگانه قرار دهید در واقع کار این دو فایل این است که محتوایی که ما می‌خواهیم را در قسمت سربرگ و پابرگ سایت نمایش داده شود این فایل در طراحی قالب وردپرس از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا تگ‌های html و body در آن قرار دارند. برای جداکردن هدر یک فایل header.php ایجاد کنید و کدهای مربوط به هدر را در این فایل قرار دهید. در فایل index.php برای فراخواندن هدر از تابع ()get_header استفاده کنید.

محتویات موجود در پوشه وردپرس

در مورد فوتر هم به همین شکل عمل کنید فایل‌های فوتر را به فایل footer.php انتقال دهید و برای فراخواندن فوتر ()get_footer استفاده کنید نحوه استفاده از این کدها به صورت زیر است:

<?php get_header(); ?>
و
<?php get_footer(); ?>

گام 10: اضافه کردن تاریخ، دسته بندی و نویسنده

برای کامل کردن جزییات نوشته‌ها می‌توانید مواردی مانند تاریخ انتشار، نویسنده و دسته بندی نوشته‌ها را در کنار عنوان و محتوای نوشته قرار دهید از کدهای زیر در طراحی قالب وردپرس برای نمایش جزییات محتوا استفاده کنید:

<?php the_category(); ?> 
<?php the_author(); ?>

در مورد نمایش تاریخ هم به صورت زیر می‌توانید تاریخ را نمایش دهید

<?php echo get_the_date(); ?>

در مورد echo یکی از پرکاربرد ترین کدهای php است هر چیزی که به عنوان ورودی به تابع echo داده شود در خروجی به صورت متن چاپ می‌شود می‌توانید به صورت مقدار ثابت یا متغییر این خروجی باشد مثلا یک جمله باشد یا مقداری مانند تاریخ که متغیر است.

گام 11: اضافه کردن منو

برای داینامیک کردن منو نیاز به کدنویسی در تابع functions.php دارید ابتدا باید مشخص کنیدکه چند منو دارید

اگر یک منو دارید از این کد استفاده کنید که main-menu نام دلخواهی است که برای منو در نظر گرفتیم، با این کار منو به فهرست در پیشخوان اضافه می‌شود.

function register_my_menu() {
 register_nav_menu('main-menu',"منو اصلی" );
 }
 add_action( 'init', 'register_my_menu' );

و اگر چند منو دارید کد زیر را به فایل فانکشن اضافه کنید

function register_my_menus() {
  register_nav_menus(
    array(
      'header-menu' => __( 'Header Menu' ),
      'extra-menu' => __( 'Extra Menu' )
    )
  );
}
add_action( 'init', 'register_my_menus' );

حال برای نمایش منو در هدر از کد زیر استفاده کنید

<?php wp_nav_menu( array( 'theme_location' => 'main-menu' ) ); ?>

از قسمت نمایش می‌توانید فهرست را انتخاب کنید و دسته‌های مورد نظر را اضافه کنید.

بعد از طراحی قالب وردپرس می‌توانید آن را در سایت تم فارست به فروش برسانید. برای اینکه شرایط ساخت اکانت و فروش در این سایت را بدانید نحوه خرید و فروش از تم فارست را ببینید.

امیدواریم توانسته باشیم با این مقاله شما را در ساخت یک قالب وردپرس ساده یاری کنیم. codex و Developer Resources دو منبع مفید برای یادگیری و نحوه استفاده از کدها هستند و یک مرجع برای برنامه نویسان و دولوپرها هستند و می‌توانید اطلاعات کامل در مورد هر کد و نحوه استفاده از آنها را یاد بگیرید.

در این مقاله ما مفاهیم مقدماتی را آموزش دادیم تا با فرایند طراحی قالب وردپرس آشنا شوید اما برای توسعه وردپرس باید با اصول اولیه شروع کنید و بعد از یادگیری مقدمات به سراغ اصول پیشرفته و برنامه‌نویسی PHP بروید.

اگر می‌خواهید به یک توسعه دهنده حرفه‌ای تبدیل شوید، پیشنهاد ما این است که در دوره برنامه نویسی وردپرس آکادمی راست چین شرکت کنید و صفر تا 100 مسیر ساخت قالب را از زبان یک فروشنده موفق بشنوید.

دوره جامع برنامه نویسی وردپرس

زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 3 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم.
سوالات متداول

اگر بتوانید از این آموزشی که در این مقاله در اخییار شما قرار گرفته استفاده کنید بله رایگان است وگرنه در غیر این صورت خیر رایگان نیست و باید از خرید قالب وردپرس استفاده کنید.

برای ساخت قالب وردپرس مراحل زیر را انجام دهید:

  • وردپرس را نصب کنید
  • پوشه های مورد نیاز را مانند style.css و index.php را ایجاد کنید
  • قالب را از پیشخوان فعال کنید
  • عنوان و و محتوای نوشته ها را ایجاد کنید
  • تاریخ، دسته بندی و نویسنده را
  • هدر و فوتر را بسازید

 

بله، برای طراحی قالب وردپرس نیاز یه آشنایی با CSS ،HTML  و PHP دارید البته کدهایی که برای ساخت قالب نیاز دارید ساده است و به سرعت می توانید یاد بگیرید.

مقالات مرتبط
بنر
آموزش گام به گام بسته نصب آسان در لوکال هاست
اگر در لوکال هاست وب سایت خود را راه اندازی کنید می توانید یکباره وب سایت خود را به هاست منتقل کنید. یعنی بدون آنکه نیاز به هاست و دامنه داشته باشید، سایت را بدون استرس و نگرانی راه اندازی می کنید  و پس از مطمئن شدن از همه تغییرات دلخواهتان، آن را به هاست اصلی انتقال می دهید. همچنین در مصرف ...
بنر
آموزش قالب وودمارت؛ آموزش صفر تا صد طراحی فروشگاه
اگر می خواهید یک سایت حرفه ای طراحی کنید که کلیه امکانات یک فروشگاه آنلاین را داشته باشد کافی است یکی از 50 دموی فارسی و اختصاصی مانند دیجی کالا و موتن رو قالب وودمارت را نصب و استفاده کنید. همچنین این قالب فروشگاه ساز به همراه اپلیکیشن ارائه شده و کاربران می توانند یک نسخه از وب سایت را روی ...
بنر
آموزش نصب و فعالسازی ioncube در زمپ
ionCube Loader ماژولی است که برای اجرای فایل های رمزگذاری شده روی سرور نصب می شود. نصب و فعالسازی ioncube به سادگی انجام می شود. در صورت فعال نبودن ionCube شما با خطا مواجه می شوید. اما راهکار ساده رفع این خطا نصب ionCube در کمتر از چند دقیقه است که در ادامه به توضیح آن به صورت ویدئویی می پردازیم.
بنر
آموزش نصب آسان قالب وردپرس در Cpanel
شاید شما هم این جمله را شنیده باشید. در کم تر از 10 دقیقه سایت وردپرس خود را نصب کنید. در نگاه اول به نظرتان این جمله فقط یک تبلیغ برای جذب مخاطب به نظر می‌رسد اما کاملا درست است. کافی است از بسته نصب آسان وردپرس استفاده کنید تا سایت شما در کم تر از 10 دقیقه، روی هاست نصب شود. با هم نصب قالب ...
20 دیدگاه
amking
amking
13 فروردین 1403 12:03

سلام سال نوی شما مبارک انشالله سال خوبی برای شما و عوامل سایت راستچین باشه من خیلی دلم میخواد دوره مستر رو بگیرم ولی در حال حاضر نمیتونم من یه کتاب دارم که داخلش html css و php رو توضیح داده کتاب بدی نیست بعضی موارد هم هست ولی بعضی از موارد که داخل دوره مستر هست نیست من حالا یه جوری اونا رو پیدا میکنم اگه تونستم دوره مستر رو تهیه کنم که چه بهتر می‌دونم هم که دوره مستر کامل ترین دوره هست یه سوالی داشتم زبان جاوااسکریپت رو هم باید بدونیم یا نه برای انتشار قالب داخل سایت راستچین؟
جاوااسکریپت رو به دلیل دو دل بودنم سوال کردم چون من مد نظرم یادگیری برنامه نویسی فرانت هست ولی میدونم فروش قالب اگه جا بیفته به مراتب از خیلی حوزه های دیگه بهتره به خاطر این سوال کردم اگه نیازه که سراغ اونم برم اگه نیست که بی جهت وقت تلف نکنم

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
14 فروردین 1403 11:24

سلام دوست عزیز
سال نو شما هم مبارک باشه
در دوره مستر کلاس موارد مورد نیاز به طراحی قالب مانند jQuery که یکی از کتابخانه های جاوااسکریپت است آموزش داده شده است.
در کل اگر هدف اتون یادگیری فرانت اند هست نیاز به یادگیری جاوااسکریپت دارید.
در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر دارید با پشتیبانی آنلاین دوره مستر کلاس در ارتباط باشد.

آیا مفید بود ؟
rasool_jelve2
rasool_jelve2
06 فروردین 1403 06:05

سلام وقت به خیر
توی بخشی که اخرین اخبار رو داینامیک کردید
ایا این بخش بر اساس خود قالب همیشه ثابت چون توی قالبهای دیگه دیدم که با گوتنبرگ یا المنتور اخرین اخبار رو هر جایی میشه قرار داد ایا این قالب هم به همین شکل داینامیک شد مثلا مثل هلو المنتور یا این که نه خصوصصیت این قالب اینه نوع کد نویسی و داینامیکی که انجام شد فقط این کد توی همین بخش جواب میده؟

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
09 فروردین 1403 08:42

سلام
فرقی نمیکنه و برای قالب های مختلف می تونید این کار را پیاده سازی کنید

آیا مفید بود ؟
alireza
alireza
19 مهر 1402 06:46

سلام وقتتون بخیر ببخشید سوالاتی داشتم
بنده در رشته مهندسی کامپیوتر پذیرفته شدم و قصد تحصیل دارم میخواستم بدونم در کنار دانشگاه برای یادگیری طراحی قالب وردپرس و برنامه نویسی چه دوره هایی رو باید گذروند و مناسب هستند؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
22 مهر 1402 12:21

سلام دوست عزیز
به دنیای مهندسی کامپیوتر خوش اومدی
در دوره مستر کلاس در راست چین می توانید ساخت افزونه، طراحی قالب و برنامه نویسی وردپرس را کامل یاد بگیرید
https://academy.rtl-theme.com/course/become-wordpress-developer-php-javascript/

آیا مفید بود ؟
attiyehesfahanian
attiyehesfahanian
22 شهریور 1402 11:21

با تشکر از آموزش خوبتان
من تمام مراحل رو انجام دادم و به درستی کار کرد. فقط نمیتونم پلاگین ها رو به کدهای html ام لینک کنم. در قسمتی از فیلم آموزش، شما پلاگین ها رو نیز لینک میکنید ولی اینکه چگونه فایل plugins.css رو ساختید من بلد نیستم. ممنون میشم راهنمایی کنید یا اگر مقاله ای در این مورد هست برام بفرستید چون من خیلی سرچ کردم یا اگر باید دوره ای رو تهیه کنم بفرمایید. سپاسگزارم

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
22 شهریور 1402 14:39

دوست عزیز در دوره برنامه نویسی مستر کلاس صفر تا صد کدنویسی وردپرس را آموزش داده ایم
https://academy.rtl-theme.com/course/become-wordpress-developer-php-javascript/

آیا مفید بود ؟
ycjovcjogvyfvjugx
ycjovcjogvyfvjugx
06 شهریور 1402 12:23

سلام
تشکر بابت تهیه اموزش
اگه به این شکل یک قالب تولید کنیم یا بدون کدنویسی امکان داره در سایت راست چین برای فروش قرار بدیم؟

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
07 شهریور 1402 08:20

بله دوست عزیز این کار امکان پذیر هست
پنل کاربری اتون را به فروشندگی ارتقا بدید
از لینک زیر در مورد شرایط فروشندگی در راست چین را بخوانید
https://www.rtl-theme.com/become-vendor/
همچنین اگر می خواهید به صورت حرفه ای برنامه نویسی وردپرس را یاد بگیرید و خودتان قالب و افزونه طراحی کنید دوره آلفا را ببینید
https://academy.rtl-theme.com/course/become-wordpress-developer-php-javascript/

آیا مفید بود ؟
alyreza723
alyreza723
28 خرداد 1402 01:37

درود برای تهیه آموزش کوتاه و مفید
با اینکه طبق آموزش پیش رفتم اما وقتی قالبی که درست کردم رو فعال میکنم در بخش پیشخوان / نوشته جدید ، کلا گزینه تصویر شاخص برای نوشته ها نمیاد ، وقتی قالب پیش فرض رو فعال میکنم دوباره گزینه تصویر شاخص نوشته ها میاد
لطفا راهنمای کنید مشکل کجا هست

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
29 خرداد 1402 08:48

سلام
برای فعال کردن نمایش تصویر شاخص باید از the_post_thumbnail استفاده کنید

آیا مفید بود ؟
زهرا غفاری
زهرا غفاری
29 خرداد 1402 08:54

برای نمایش تصاویر شاخص باید از the_post_thumbnail استفاده کنید و طبق نیاز می تونید سفارشی های لازم را انجام دهید
مثلا در کد زیر می تونید تصویر شاخص را لینک بدید

آیا مفید بود ؟
rasool_jelve2
rasool_jelve2
14 خرداد 1402 21:12

توی آموزش که میدیدیم یک اشکال وجود داشت این که وقتی داشتیدآموزش آخرین اخبار رو میدادید گه اضافه کنیم قبلش صفحه single.php نبود و بعد از اون بود لطفا ناقص آموزش ندید

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
14 خرداد 1402 23:05

ممنون از توجهشما
حتما اصلاح میشه

آیا مفید بود ؟
rasool_jelve2
rasool_jelve2
14 خرداد 1402 20:35

سلام
ممنون از آموزشی که دادید
یک سوالی که پیش میاد این هست که مثلا شما بهش آخرین اخبار رو با کد نویسی به صفحه چسبوندید آیا بعد وقتی که این قالب این بخش رو در وردپرس میتونیم حدف کنیم و یک چیز دیگه مثلا نوشته ها یا تاریخ و این جور چیزها رو قرار بدیم و کلا اون برگه رو سفارشی سازی کنیم

آیا مفید بود ؟
0
زهرا غفاری
زهرا غفاری
14 خرداد 1402 23:09

متوجه سوالتون نمیشم
میخواید چه قسمتی از صفحه را سفارشی سازی کنید؟

آیا مفید بود ؟
soroushsdg
soroushsdg
20 آبان 1401 15:32

سلام خسته نباشید و ممنونم از اموزش عالیتون
برای اینکه قالبی که چند صفحه داشته باشه را تبدیل به قالب وردپرس بکنیم چه کاری باید انجام بشه؟

آیا مفید بود ؟
0
مهران طرلانی
مهران طرلانی
15 تیر 1401 21:18

سلام وقت بخیر
من یک پوشه ایجاد کردم و فایل های ایندگس استایل هدر و فانکشن رو داخلش ساختم ولی وقتی فایل استایل رو فرا خونی میکنم هیچ اتفاقی نمی افته به صورت استاتیک هم هیچ اتفاقی نمیفته من تمام کار های که گفتید رو انجام دادم ولی ... اگه میشه راهنمای کنید.

آیا مفید بود ؟
0
فاطمه سامانی
فاطمه سامانی
21 تیر 1401 09:31

سلام. ممنون
با توجه به اینکه دسترسی به کد های شما ندارم، نمیتونم دقیقا راهنمایی کنم لطفا مجدد مراحل را انجام بدید.

آیا مفید بود ؟