ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
بهترین سایت ثبت دامنه خارجی
نقد و بررسی

بهترین سایت ثبت دامنه خارجی

همیشه برای طراحی سایت خرید دامنه اولین کاری است که باید به آن توجه کافی داشته باشید زیرا نام دامنه اعتبار شما محسوب می‌شود پس اگر دامنه خود را از یک شرکت معتبر ثبت نکنید ممکن است به مشکل برخورد کنید با این وجود با ما باشید تا بهترین سایت‌های ثبت دامنه را برای شما معرفی کنیم.

6
17 اردیبهشت 1402
آخرین بروزرسانی: 17 اسفند 1402

اولین گام در طراحی یک سایت همچون طراحی سایت فروشگاهی یا هر نوع سایت دیگر، خرید دامنه است. در انتخاب دامنه باید به نکاتی از جمله مرتبط بودن با نام برند توجه کنید، هم چنین برای خرید دامنه خارجی باید از سایت‌هایی که خدمات دامنه و هاست ارائه می‌دهند استفاده کنید. تنها ویژگی که این سایت‌ها را از هم جدا می‌کند سهولت استفاده از خدمات آن‌ها است، در این مقاله قرار است با بهترین سایت ثبت دامنه خارجی آشنا شوید اما قبل از آن باید بدانیم دامنه چیست و چه کاربردی دارد.

Domain یا دامنه سایت چیست؟

دامنه نامی است که سایت شما در اینترنت با آن شناخته می‌شود و از دو بخش نام و پسوند تشکیل شده که بخش نام را شما به‌صورت دلخواه و پسوند را بر اساس قوانین می‌توانید انتخاب کنید.

پسوند‌های زیادی در دنیا وجود دارند که هرکدام برای هدفی بوجود آمده‌اند (بطور مثال: com. برای امور تجاری، tv. برای شبکه‌های تلویزیونی و ir. برای سایت‌های ایرانی) شما می‌توانید هرکدام از پسوند‌های موجود را برای دامنه خود انتخاب کنید.

نحوه انتخاب بهترین سایت ثبت دامنه خارجی

برای انتخاب بهترین سایت خرید دامنه باید به ویژگی‌هایی مانند قیمت توجه کنید در ادامه سایت‌هایی که خدمات دامنه و هاست ارائه می‌دهند را باهم مقایسه کرده‌ایم با بررسی هر یک می‌توانید بهترین سایت را برای خود انتخاب نمایید.

.با خرید دامنه از راست چین کلود امکان انتخاب دامنه ایرانی و بین المللی با قیمت اقتصادی، قابلیت انتقال ساده، سادگی ثبت Name Server اختصاصی و امکان تمدید راحت دامنه را دارید.
  • خرید دامنه از Domain.com

Domain.com یک سایت خرید دامنه خارجی است که روی مشاغل کوچک و متوسط تمرکز دارد، این سایت به شما امکان ثبت تمام دامنه TLD و برخی از دامنه‌های ccTLD را می‌دهد. Domain.com دارای یک ابزار جستجوی دامنه سریع است که می‌توانید برای تحقیقات در مورد نام دامنه استفاده کنید.

خرید دامنه از Domain.com

قیمت‌های این مجموعه معمولاً متوسط است که برای اولین بار قیمت‌ها از ۲/۹۹ دلار شروع می‌شود سپس از سال دوم به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد. در این مجموعه پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته و با چت انجام می‌شود همچنین می‌توانید با‌ ایمیل نیز با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

  • خرید دامنه از Google Domain

Google Domain یکی دیگر از ارزانترین دامنه های خارجی است که می توانید دامنه سفارشی را از این مجموعه خریداری کنید، خرید دامنه از این مجموعه مزیت‌هایی را به همراه دارد برای مثال می‌توانید برای هر دامنه حدود ۱۰۰‌ ایمیل تعریف کنید.

خرید دامنه از Google Domain

تنها ایراد این سایت این است که از برخی از دامنه‌ها همچون tv. را پشتیبانی نمی‌کند. از همین رو بهتر است که قبل از جست‌وجوی دامنه مورد نظر، نسبت به پشتیبانی آن توسط این سایت مطمئن باشید.

.همانطور که گفته شد در انتخاب دامنه باید به مواردی همچون قیمت توجه کنید برای این که با نکات انتخاب دامنه بیشتر آشنا بشید بهتر است سری به مقاله انتخاب دامنه با 10 ترفند بزنید.
  • خرید دامنه از GoDaddy

سایت گوددی GoDaddy یکی از بزرگترین ارائه دهنده‌های دامنه در جهان است که خدمات میزبانی وب و سرور اختصاصی و مجازی نیز ارائه می‌دهد. برای کسانی که می‌خواهند هاست و دامنه خود را به صورت همزمان خریداری کنند این سایت گزینه خوبی است اما بهتر است هاست و دامنه را از دو ارائه دهنده مختلف تهیه کنید.

خرید دامنه از GoDaddy

یکی دیگر از موارد جالب برای خرید دامنه از این سایت، قیمت‌های نسبتاً پایین آن است؛ اما باید توجه کنید که هنگام خرید باید هزینه دو سال را پیش پرداخت کنید. این در صورتی است که هزینه برای سال دوم بسیار بالاتر خواهد رفت؛ برای مثال، قیمت دامنه org. برای سال اول ۹. ۹۹ دلار است ولی برای سال دوم به طور عجیبی به حدود ۳۴ دلار می‌رسد.

  • خرید دامنه از Bluehost

اگر به دنبال یک یک سایت ثبت دامنه خارجی معتبر هستید که دارای قیمت بسیار مناسبی باشد، Bluehost یکی از بهترین انتخاب‌ها است. Bluehost دامنه com. را با ۱۲/۹۹ دلار و org. را از ۹/۹۹ دلار در سال به فروش می‌رساند. Bluehost همچنین امکان تمدید خودکار را در اختیار کاربران قرار می‌دهد این امر باعث می‌شود کاربران برای تمدید ماهانه سایت خود نگران نباشند و اطمینان حاصل کنند که هیچ گونه اشتباهی وجود ندارد.

خرید دامنه از Bluehost

Bluehost به کاربران تازه کار یک نام دامنه رایگان، گواهی SSL و تخفیف میزبانی وب ارائه می‌دهد که یک پیشنهاد عالی برای کسانی است که به دنبال طراحی سایت هستند. در اصل، شما می‌توانید برای هر ماه 2/75 دلار هزینه کرده و نسبت به ثبت دامنه رایگان خارجی اقدام کنید.

  • خرید دامنه از NameCheap

این سایت دامنه‌های معروف همچون com. را با قیمت ۸/۸۸ و دامنه‌های خیلی قدیمی که زیاد شناخته شده نیستند را با قیمت ۱ دلار ارائه می‌دهد. این مجموعه اکنون بیش از ۵ میلیون دامنه را مدیریت می‌کند.

خرید دامنه از NameCheap

صورتحساب Namecheap کاملا صادقانه است، زیرا قیمت‌های فعلی و تمدید به وضوح در سبد خرید Namecheap شما شرح داده شده و تمدید خودکار آن نیز خاموش است.

  • خرید دامنه از Hover

ثبت دامنه در سایت هاور بسیار ساده است و شما قبل از ثبت نام می‌توانید تعرفه‌های این سایت را ببینید. در قسمت جستجوی این سایت دسته‌بندی‌ها و فیلترهای مختلف برای پسوند‌های متفاوت وجود دارد که اگر دقیقاً نمی‌دانید دنبال چه دامنه‌ای هستید می‌توانید آن را جستجو کنید.

خرید دامنه از Hover

قیمت‌های این مجموعه بسیار مناسب است دامنه‌های com. برای سال اول ۱۳/۹۹ دلار، دامنه org. با قیمت ۱۳/۹۹ دلار و mobi. به ۱۹/۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

  • خرید دامنه از HostGator

HostGator یکی دیگر از سایت‌های معروف است که صاحبان کسب و کار می‌توانند برای خرید دامنه ارزان خارجی از آن استفاده کنند، این سایت یک ابزار جستجوی دامنه آسان دارد که به شما کمک می‌کند تا به سرعت نام دامنه مناسبی برای تجارت خود پیدا کنید.

خرید دامنه از HostGator

حوزه مدیریت دامنه HostGator مبتدی و فرندلی است و امکان انتقال دامنه را در صورت نیاز آسان می‌کند. برای خرید دامنه ارزان از این سایت شما نیاز به پرداخت ارزی دارید که برای این کار می‌توانید از کردیت کارت‌هایی همچون مسترکارت و ویزاکارت استفاده کنید.

.حالا که با بهترین سایت‌های ثبت دامنه آشنا شدید بهتر است سایتتونا با وردپرس طراحی کنید ولی ممکنه درمورد وردپرس اطلاعاتی نداشته باشید پس بهتره سری به مقاله آموزش وردپرس بزنید.

در این مقاله سعی کردیم به معرفی بهترین سایت ثبت دامنه خارجی بپردازیم، با رعایت نکات گفته شده می‌توانید ارزانترین دامنه خارجی را برای خود تهیه کنید، از این که تا اینجا همراه ما بودید ممنونیم، اگه در این زمینه سوال یا نظری دارید می‌تونید کامنت بگذارید، این کار به ما کمک میکند تا محتوای بهتری تولید کنیم.

اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
کارشناسی فناوری اطلاعات، علاقمند به دنیای وردپرس، سابقه 4 سال در زمینه طراحی سایت
سوالات متداول

پسوندهای زیادی برای اهداف مختلف وجود دارند، كه متداول‌ترین آن‌ها com ،net ،org ،biz ،info و ... است.

با نوع فعالیت سایت یا شرکت باید سعی کنید پسوندی انتخاب کنید که هم مرتبط و هم در حد امکان کوتاه باشد.

مقالات مرتبط
بنر
دیلیت اکانت تلگرام؛ آموزش حذف اکانت تلگرام در یک دقیقه
به هر دلیل ممکن است که بخواهید اکانت تلگرامتان را حذف کنید، لازم است که اشاره کنم دلیت اکانت تلگرام کار بسیار راحتی است. به دو طریق می‌توان نسبت به حذف اکانت تلگرام اقدام کرد. یکی از این روش‌ها که روش سریع و فوری است، از طریق وبسایت رسمی تلگرام انجام می‌گیرد.
بنر
4 روش تضمینی تغییر پسورد اینستاگرام
فراموش کردن رمز اینستاگرام یکی از مشکلات رایج کاربران است که در این مطلب به 4 روش رایج و تضمینی بازیابی پرداخته‌ایم. این تغییر رمز حتی در شرایطی که به رمز قبلی دسترسی ندارید هم کاربرد دارد.
بنر
نکات طلایی راهنمای خرید هاست برای وردپرس
با توجه به اهمیت هاست و تاثیری که بر روی امنیت و سرعت سایت دارد فاکتورهای مهم در راهنمای خرید هاست وردپرس را در ادامه بخوانید تا میزبانی وب معتبری برای سایتتان داشته باشید.
بنر
بهترین DNS های رایگان 2023
احتمالا شما هم از سرعت اینترنت شاکی هستید و اگر در مورد روش‌های بهبود آن جستجو کرده باشید، می‌بینید که تغییر DNS از ساده ترین راه حل هاست و با توجه به نیازتان به دنبال dns مخابرات، dns همراه اول یا DNS برای ps4 و پلی استیشن یا … هستید. ما در این مقاله بهترین DNS رایگان را برای شما عزیزان ...
6 دیدگاه
ali.malek
ali.malek
24 اردیبهشت 1402 15:02

با سلام،
راهی هست که ما که در ایران هستیم بتونیم از این سایت ها خرید انجام بدیم.

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
25 اردیبهشت 1402 08:53

سلام عرض ادب، میتونید از سایت هایی مثل ایرانیکارت که یک سایت واسط هست استفاده کنید، اول دامنه یا هاست مورد نظرتونا خرید کنید بعد اطلاعاتی که در اختیار دارید را از طریق تیکت برای ایرانیکارت ارسال کنید

آیا مفید بود ؟
__alireza
__alireza
20 اردیبهشت 1402 12:58

سلام، سایت هایی که معرفی کردید دامنه رایگان هم ارائه میدن یا باید از سایت دیگه تهیه کنیم؟

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
20 اردیبهشت 1402 13:00

سلام خسته نباشید میتونید از سایت www.freenom.com دامنه رایگان تهیه کنید.

آیا مفید بود ؟
09056613633
09056613633
20 اردیبهشت 1402 12:56

عرض ادب، کدوم سایت برای ثبت دامنه خوب است؟ و یک سوالی که داشتم دامنه رایگان هم ارائه میدن؟

آیا مفید بود ؟
0
اسماعیل احمدی
اسماعیل احمدی
20 اردیبهشت 1402 13:01

سلام وقت شما بخیر، میتونید از سایت هایی همچون سایت www.freenom.com دامنه رایگان تهیه کنید.

آیا مفید بود ؟