ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
بهترین قالب چند فروشندگی
معرفی محصول

بهترین قالب چند فروشندگی Marketplace

امروزه market place های زیادی هستند امکان فروش برای فروشندگان را فراهم کرده اند سایت های چندفروشندگی مانند آمازون، بامیلو و دیجی کالا توانسته اند با استفاده از این امکان خرید اینترنتی را برای مردم آسان و درآمد زیادی برای خود و فروشندگانشان به ارمغان بیاورند. شما هم اگر دانش دیجیتال مارکتینگ داشته باشید می توانید از این راه درآمد زیادی کسب کنید. بهترین قالب چند فروشندگی وردپرس قطعا کار را برای شما آسان تر خواهد کرد.

2
23 اسفند 1397
آخرین بروزرسانی: 21 اسفند 1402

بهترین قالب چند فروشندگی

از میان انواع قالب چند فروشندگی قالب های زیادی که در این زمینه در سایت راست چین منتشر شده است 5 مورد به عنوان بهترین ها انتخاب شده اند. این بار میخواهیم بهترین قالب را شما انتخاب کنید.

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
بنر
آموزش افزونه دیجیتس (ثبت نام سریع با پیامک)
در این مقاله آموزش دیجیتس (ِDigits) شامل نصب، تنظیمات، فرم‌ها، اتصال به سامانه پیامکی، استایل و افزودنی‌ها را به صورت ویدئویی آموزش دادیم. کار کردن با افزونه دیجیتس بسیار راحت است و به سرعت می‌توانید با نصب افزونه دیجیتس امکان عضویت و ورد کاربران با شماره موبایل را فراهم کنید.
بنر
آموزش افزونه Ultimate Affiliate Pro
شاید برای شما هم پیش آمده که برای خرید یک محصول لینک را باز کنید ولی وارد دیجی کالا شوید؛ یکی از روش های کسب درآمد بدون فروش محصولات خودمان افیلیت مارکتینگ است. به این صورت که شما یک سایت با محتوا کامل دارید و به جای قرار دادن لینک محصولاتتان لینک محصولات سایر سایت ها را قرار می دهید به این صورت ...
بنر
معرفی 10 مورد از بهترین قالب های املاک وردپرس
مغازه، زمین، خانه. داشتن همه اینها برای هر کدام از ما ایرانی ها به نوعی سرمایه محسوب شده. تا جایی که ضرب المثل “زمین خیانت نمی کنه” خیلی رایج است. از طرف دیگر مشاورین املاک هم به دنبال سرعت دادن به کارها و رسیدگی سریعتر به فعالیت ها هستند. قطعا یک سایت حرفه ای هم به مشتری و هم به ...
بنر
بهترین قالب چند منظوره وردپرس
قالب های چند منظوره شاید پرکاربردترین سایت سازهای وردپرسی هستند. با یکی از این پوسته ها می توان انواع مختلفی از سایت ها، از پزشکی گرفته تا آشپزی و ساخت و ساز را ایجاد کرد. تنوع زیادی که در این نوع از محصولات وجود دارد باعث شد تا امروز در کنار هم بهترین قالب چندمنظوره وردپرس را بررسی کنیم و در ...
2 دیدگاه
kambizheshmati
kambizheshmati
29 اسفند 1397 03:57

مارکتو انتخاب اول و آخر منه
چون دموهای خاصی داره و چند فروشندگی به بهترین شکل ممکن پیاده شده است.
در ضمن قیمت خیلی مناسبی هم داره + پشتیبانی نیکاتم دوست داشتنی

آیا مفید بود ؟
0
nesa.kh
nesa.kh
06 فروردین 1398 09:53

ممنون از اینکه نظرتون رو برای ما کامنت کردین. بدون شک این کار ما دوستان عزیز به سایر کابران در انتخاب بهتر قالب کمک زیادی خواهد کرد.

آیا مفید بود ؟