ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
معرفی محصول

بهترین قالب خبری

بسیاری از خبرنگاران دوست دارند خبرگزاری مربوط به خود را اشته باشند تا بتوانند آنگونه که می خواهند آن را مدیریت کنند اما هزینه راه اندازی این سایت ها تقریبا زیاد است. با استفاده از قالب های آماده وردپرس می توان این کار را در زمان کم و به راحتی انجام داد. آگاهی از ویژگی های بهترین قالب خبری وردپرس به شما کمک می کند که یک سایت کامل را در مدت زمان کوتاه راه اندازی کنید.

0
20 اسفند 1397
آخرین بروزرسانی: 21 اسفند 1402

بهترین قالب خبری چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

    • دارای لیست بوکمارک برای مطالبی که کاربر می خواهد بعدا مطالعه کند
    • سادگی در طراحی
    • سرعت لود بالا
  • داشتن قسمتی برای خلاصه اخبار
  • نمایش زمان تقریبی لازم برای مطالعه خبر
  • داشتن پنل تنظیمات مجزا برای هر مطالب
  • نمایش اطلاعیه های سایت در بخش هدر
  • جزئیات برگه نوشته : لید، روتیتر، منبع خبر، ارسال خبر، پرینت از خبر، نام نویسنده، منبع خبر

بهترین قالب خبری از نظر کاربران راست چین

این بار شما به ما بگویید بهترین ها کدام هستند. 5 قالب که در زیر مشاهده می کنید به عنوان بهترینها انتخاب شده اند. شما هم ایم توانید با مطالعه ویژگی قالبها و مراجعه به بخش نظرسنجی در انتهای همین صفحه به قالب موردنظرتان رای بدهید.

قالب مجله خبری گلیگون| Gillion

قالب Gillion یک قالب وردپرس مجله خبری و کاملا واکنشگرا با طراحی زیبا و خاص و با امکانات فراوان می باشد که به شما امکان ایجاد انواع وبسایت ها از قبیل سایت های: وبلاگی، مجله خبری، نقد و بررسی، فروشگاهی، خبرنامه و… را میدهید.

قابلیت های قالب خبری گیلیون دارای امکاناتی همچون سیستم نشانه گذاری یا بوک مارک، بخش نقد و بررسی، مدت زمان لازم برای خواندن مطلب و تعداد نمایش پست و … می باشد.

قالب Gillion   پیشنمایش قالب خبری گلیگون

ابر پوسته خبری نیوزپیپیر | Newspaper

این پوسته خبری با وجود اینکه زمان زیادی از انتشار آن بر روی سایت راست چین نمی گذرد نزدیک به 200 فروش داشته است. که این آمار خود می تواند معرف قدرتمند بودن این قالب باشد. این پوسته با کمک ابزارک های قوی، برگه سازپویا و همچنین امکان سفارشی سازی باورنکردنی به چیزی فراتر از یک تم معملی تبدیل شده است. برای مطالعه دقیق تر این ویژگی ها کافیست پیش نمایش قالب را مشاهده و جزئیات آن را مطالعه کنید.

قالب Newspaper  پیشنمایش قالب خبری Newspaper

اگر فکر می کنید در سایت راست چین قالب خبری دیگری هم وجود دارد که می تواند در این لیست قرار بگیرد. نام قالب و دلیل خود را برای انتخاب این قالب خبری برای ما در دیدگاه بنویسید.

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
بنر
آموزش افزونه دیجیتس (ثبت نام سریع با پیامک)
در این مقاله آموزش دیجیتس (ِDigits) شامل نصب، تنظیمات، فرم‌ها، اتصال به سامانه پیامکی، استایل و افزودنی‌ها را به صورت ویدئویی آموزش دادیم. کار کردن با افزونه دیجیتس بسیار راحت است و به سرعت می‌توانید با نصب افزونه دیجیتس امکان عضویت و ورد کاربران با شماره موبایل را فراهم کنید.
بنر
آموزش افزونه Ultimate Affiliate Pro
شاید برای شما هم پیش آمده که برای خرید یک محصول لینک را باز کنید ولی وارد دیجی کالا شوید؛ یکی از روش های کسب درآمد بدون فروش محصولات خودمان افیلیت مارکتینگ است. به این صورت که شما یک سایت با محتوا کامل دارید و به جای قرار دادن لینک محصولاتتان لینک محصولات سایر سایت ها را قرار می دهید به این صورت ...
بنر
معرفی 10 مورد از بهترین قالب های املاک وردپرس
مغازه، زمین، خانه. داشتن همه اینها برای هر کدام از ما ایرانی ها به نوعی سرمایه محسوب شده. تا جایی که ضرب المثل “زمین خیانت نمی کنه” خیلی رایج است. از طرف دیگر مشاورین املاک هم به دنبال سرعت دادن به کارها و رسیدگی سریعتر به فعالیت ها هستند. قطعا یک سایت حرفه ای هم به مشتری و هم به ...
بنر
بهترین قالب چند منظوره وردپرس
قالب های چند منظوره شاید پرکاربردترین سایت سازهای وردپرسی هستند. با یکی از این پوسته ها می توان انواع مختلفی از سایت ها، از پزشکی گرفته تا آشپزی و ساخت و ساز را ایجاد کرد. تنوع زیادی که در این نوع از محصولات وجود دارد باعث شد تا امروز در کنار هم بهترین قالب چندمنظوره وردپرس را بررسی کنیم و در ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.