ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
توسعه کسب و کار

بهترین سرویس های ایمیل مارکتینگ

هنوز ایمیل مارکتینگ در بعضی از کسب و کارها به عنوان بهترین روش افزایش فروش شناخته می شود. در کشور ما متاسفانه محدودیت هایی در مورد انتخاب سرویس های ایمیل مارکتینگ وجود دارد و ما در این مطلب قصد داریم سرویس هایی را معرفی کنیم که کاربران بدون استفاده از کارت اعتباری بتوانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند.

0
29 آبان 1400
آخرین بروزرسانی: 15 فروردین 1403

ایمیل مارکتینگ یک روش فوق العاده کارآمد برای بازاریابی و حفظ مشتریان است. معمولا ایمیل هایی که ارسال می شوند به دو دسته تقسیم می شوند: ایمیل های تراکنش یا معاملاتی و ایمیل های مارکتینگ

مزایای استفاده از سرویس ایمیل مارکتینگ

  1. افزایش بازدیدهای تکرار شونده: بیشتر از 70% بازدید کنندگان بعد از ورود اول به سایت باز نمی گردند. اما وقتی شما بازدید کنندگان را از محتوای جدید از طریق ایمیل مطلع می کنید شرایط تعامل مجدد با آنها را فراهم ساخته اید.
  2. وفاداری دنبال کنندگان: احتمالات زیادی وجود دارد، افرادی که قبلا وارد سایت شده اند دفعه های بعدی از مشتری های ثابت سایت شوند.
  3. افزایش فروش: ایمیل حجم جستجو و نرخ کلیک را بالا می برد. پس برای افزایش ترافیک سایت و در نهایت فروش بیشتر بهتر است ایمیل مارکتینگ را آغاز کنید.

بهترین سرویس های ایمیل مارکتینگ با پلن های رایگان

 

بهترین سرویس‌های ایمیل مارکتینگ با پلن رایگان

سرویس هایی ایمیل مارکتینگی که توضیح می دهیم ممکن است بعد از مدتی پلن خود را تغییر دهند. پس آنها را به طور دلخواه و متناسب با کسب و کار خود انتخاب کنید.

میلر لایت از بهترین سرویس‌های ایمیل مارکتینگ با پلن رایگان

1-MailerLite:

یکی از بهترین سرویس های ایمیل مارکتینگ mailerlite است. این سرویس محیط خیلی ساده ای دارد و با افزودن عکس و متن و بدون داشتن دانش قبلی به سادگی می توان ایمیل را ایجاد و ارسال کرد. متاسفانه به علت تحریم هایی که برای ایران پیش آمده در استفاده از سرویس میلر لایت کاربران ایرانی نمی‌توانند به پشتیبانی خوب و کارآمدی دسترسی داشته باشند که از این رو پیشنهاد میکنیم اگر در ایران هستید از دیگر سرویس ها بهره بگیرید.

2 – MailChimp

MailChimp یک سرویس ایمیل مارکتینگ است که برای وبلاگ نویسان و وب‌سایت‌های کوچک مناسب است و پلن رایگان هم دارد. MailChimp یکی از پیشگامان ارائه‌دهنده خدمات ایمیل مارکتینگ است و بیش از 1 میلیارد ایمیل روزانه با استفاده از این سرویس ارسال می‌شود. شما می‌توانید با وارد کردن شماره همراه خود، ورود دو مرحله‌ای را فعال کنید.

3-PepiPost

بااستفاده از سرویس ایمیل مارکتینگ PepiPost می توانید به راحتی برای کاربران خود ایمیل بفرستید و در کسب و کارتان یک ایمیل مارکتینگ پر رونق داشته باشید.در قسمت دایرکت ادمین دامنه خود می توانید تنظیمات ارسال ایمیل را انجام دهید.

 

4-Constant Contact

سرویس ایمیل مارکتینگ Constant Contact یکی از بهترین سرویس‌ها برای کسب ‌و کارهای کوچک است. یکی از ویژگی مهم این سرویس ارائه 60 روز خدمات تست رایگان به کاربران است. گزینه‌های سفارشی ‌سازی بسیار آسان و کاربرپسندی را ارائه می‌دهد که شما به‌راحتی می‌توانید لیست‌های ایمیل، لیست مخاطبین، قالب‌های ایمیل و … را مدیریت کنید. این سرویس چندین ساعت آموزش رایگان ایمیل مارکتینگ نیز برای کسانی که تجربه بازاریابی با ایمیل را ندارند را ارائه داده تا بتوانند بسیار مفید باشد.

 5-GetResponse

سرویس ایمیل مارکتینگ GetResponse خیلی بیشتر از یک پلتفرم ایمیل مارکتینگ است. در GetResponse می‌توانید صفحات لندینگ ایجاد کنید و وبینارهای خودتان را با استفاده از این سرویس برگزار کنید. رابط کاربری که در اختیار شما قرار می‌گیرد بسیار جذاب و کاربر پسند است و شما به‌راحتی به گزینه‌های مورد نیاز خود دسترسی دارید. همچنین برای هر بخش، قالب‌های از پیش‌ ساخته‌ای در نظر گرفته‌ شده است که شما می‌توانید از این قالب‌های آماده استفاده کنید.

6-Sendinblu

سرویس های ایمیل مارکتینگ SendInBlue یکی دیگر از سرویس هایی است که به‌تازگی شروع به کار کرده‌ و تا الان رشد چشمگیری داشته‌ است. این سرویس در اصل برای فرستادن ایمیل‌های مبتنی بر تراکنش (ایمیل تراکنش) ساخته‌شده، اما اکنون هر دو کمپین ایمیل و SMS را در یک پلتفرم منحصربه‌فرد ترکیب کرده‌اند. البته سرویس پیام کوتاه برای ما کاربردی ندارد اما پلن رایگان SendInBlue جذاب است. یکی از امکانات خوب این سرویس این است که می‌توانید بهترین زمان برای ارسال ایمیل‌های انبوه را با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی انتخاب کنید.

 

مقایسه تعرفه پرداخت هزینه ها در سرویس های مختلف به صورت زیر است.

نکته: آمار زیر تا امروز up date بوده و پلن هر شرکت ممکن است هر لحظه تغییر کند.

مقایسه تعرفه پرداخت هزینه ها در سرویس های مختلف به صورت زیر است

نکته: آمار زیر تا امروز up date بوده و پلن هر شرکت ممکن است هر لحظه تغییر کند.

نام سرویس ایمیل مارکتینگ رایگان پریمیوم
Mailerlite مشترکین=1000

تعداد ایمیل در ماه=12000

مشترکین=1001-2500

هزینه ایمیل در ماه=15$

MailChimp

مشترکین= بالای 501

هزینه ایمیل در ماه=9$

pepipost

مشترکین=150000

هزینه ایمیل در ماه=17.5$

ConstantContact

مشترکین=بالای 501

تعداد ایمیل در ماه=ماه اول

مشترکین=بالای 10000

€هزینه ایمیل در ماه=15

GetResponse

مشترکین=1000

هزینه ایمیل در ماه=15$

SendInBlue

مشترکین=نامحدود

تعداد ایمیل در ماه=بالای300

مشترکین=نامحدود

هزینه ایمیل در ماه=19 €

شاید برایتان سوال پیش بیاید که در بین بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ کدام یک را انتخاب کنید؟ باید در نظر داشته باشید باتوجه به نوع کسب و کارتان، سرویس ایمیل را انتخاب کنید.
برای مثال اگر کسب و کار کوچکی دارید و یک بلاگر مبتدی و تازه کار هستید پیشنهاد میکنیم از سرویس های رایگان استفاده کنید تا با ایمیل مارکتینگ آشنا شوید و هزینه زیادی برای شما در بر نداشته باشد. همچنین می توانید با نصب افزونه هایی چون افزونه میلرلایت راست چین تمام فرایندهای ایمیل مارکتینگ را اتوماتیک کنید و برای سکشن های مختلفکاربران ایمیل اختصاصی ارسال کنید.

اگر در ارسال ایمیل دچار مشکل شدید و ایمیل های که برای کاربران ارسال می کنید اسپم شدند پیشنهاد می کنیم مقاله ارسال ایمیل از طریق SMTP را مطالعه کنید.

امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله شما را با تعدادی از سرویس های ایمیل مارکتینگ و خصوصیت آنها آشنا کرده باشیم. اگر با دیگر سرویس های ایمیل مارکتینگ کار کرده اید و از آنها رضایت دارید در قسمت دیدگاه با ما درمیان بگذارید.

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
سوالات متداول

بر اساس نیاز و هزینه می توانید یکی از سرویس ها را انتخاب کنید. در جدول مقایسه سرویس های ایمیل مارکتینگ فاکتورهای بررسی ذکر شده است.

بله بسیاری از ارائه دهندگان این سرویس ها پلن های رایگان را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. معمولا پلنهای با تعداد کاربر محدود می توانند از سرویس رایگان استفاده کنند در صورت تمایل به ارتقا پلن پرداخت انجام می شود به عنوان مثال:

  • میلرلایت: با تعداد مشترکین 1000 و تعداد 12000 ایمیل در ماه
مقالات مرتبط
بنر
دانلود رایگان نمونه طرح توجیهی استارت آپ
داشتن یک کسب و کار بسیار شیرین است. میتوانیم افراد زیادی را در اقوام و آشنایان ببینیم که بواسطه کسب و کارشان به آرزو ها و رویاهای شیرین خود رسیده اند. اگر شما هم به فکر شروع و رشد کسب و کار خود افتاده اید و قصد دارید در یکی از شتاب دهنده ها عضو شوید یا در جلسات جذب سرمایه گذار شرکت کنید، حتما ...
بنر
مهندسی پرامپت؛ مثل حرفه‌ای‌ها با Chat GPT کار کنید!
احتمالا برای شما پیش آمده که درخواستی از ChatGPT داشته باشید ولی پاسخ، آنقدر توی ذوق شما بزند که دیگر هوس کمک گرفتن از این چت بات را نکنید. اگر نحوه صحیح درخواست کردن از این چت بات را بدانید، به عبارت دیگر خشت اول را برای استفاده از ChatGPT را درست بگذارید، پاسخ های صحیح دریافت می کنید.
بنر
راه های افزایش فروش اینترنتی برای تحول کسب و کارتان
با افزایش روز افزون فروشگاه های آنلاین بسیاری از افراد برای صرفه جویی در زمان، مشکلات رفت و آمد و مقایسه راحت تر محصولات خرید آنلاین را انتخاب می کنند. نتایج تحقیقات نشان می دهند 60% افراد ترجیح می دهند از داخل خانه خرید کنند و این یعنی تعداد بالای مشتریان بالقوه که می توانید بر روی آن ها سرمایه ...
بنر
بهترین روش های تبلیغ کسب و کار اینترنتی
آیا تبلیغات هدر دادن پول است یا سرمایه گذاری؟ در پاسخ به این روش سوال باید گفت بستگی به روش انتخابی شما دارد و اگر انتخاب درستی داشته باشید یک سرمایه گذاری عالی است و برای شما برگشت چند برابری دارد اما اگر از روش های قدیمی و منسوخ شده استفاده کنید نتیجه ای برای شما ندارد و به نوعی پولتان را هدر ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.