ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
آموزش قالب‌ها

آموزش قالب آوادا، پرفروش ترین پوسته وردپرس دنیا

طی 6 سال اخیر قالب Avada پرفروش ترین قالب وردپرسی در بین تمامی پوسته ها بوده است. تعداد فروش این قالب در سایت تم فارست به بیش از 450 هزار فروش رسیده و در راست چین 3000 خریدار را تجربه کرده است. برای همین منظور ما آموزش قالب آوادا را برای شما کاربران عزیز راست چین آماده کرده ایم تا لذت کار کردن را با آوادا بیشتر از پیش حس کنید.

36
05 آذر 1398
آخرین بروزرسانی: 20 اسفند 1402

ابزارها و آپشن های بی شمار قالب آوادا طرح های متنوع و پشتیبانی حرفه ای از مهم ترین دلایل محبوب ماندن این پوسته در تم فارست است. پیش از شروع آموزش، معرفی کوتاهی از برترین امکانات آن خواهیم داشت.

معرفی قالب آوادا

قالب Avada جزو دسته قالب چند منظوره وردپرس مطرح است. این پوسته از چهار اسلایدر مختلف و قدرتمند Elastic slider ،Layer slider ،Revolution slider Fusion slider  استفاده می کند که همگی واکنشگرا هستند. نسخه ای که از قالب اوادا در راست چین منتشر شده، کامل ترین نسخه فارسی منتشر شده است. چرا که با خرید آن از راست چین بر خلاف سایر وب سایت ها، دموهای آماده شده به زبان فارسی قالب، بدون پرداخت هزینه اضافی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
با کمک صفحه ساز اختصاصی سریع و زنده به صورت لحظه ای می توانید طراحی کنید و همانجا نتیجه کار را مشاهده کنید. همچنین تنظیمات مختلفی که در این قالب وجود دارد، کمک می کند تا هم مبتدی ها و هم افراد حرفه ای به راحتی بتوانند طرح دلخواهشان را برای سایت پیاده کنند. بنابراین هیچ گونه دانش برنامه نویسی احتیاج ندارید.
نکته ویژه ای که در مورد اوادا وجود دارد، این قالب دارای پنل تنظیمات مختص به افزونه ووکامرس است و تنظیمات ویژه ای برای صفحه محصول دارد. همچنین مراحل خرید و پرداخت، کاملا اختصاصی و کاربردی است.

محصول پیشنهادی
بنر
قالب آوادا، 81 دمو قالب Avada
دسته بندی : قالب چند منظوره
3991
فروش
84%
رضایت

آموزش قالب آوادا

تنظیمات قالب Avada بسیار گسترده است. این مقاله ابتدا به آموزش تنظیمات پرداخته، سپس کار با صفحه ساز اختصاصی Fusion را برای شما شرح می دهیم و در پایان به آموزش آپدیت قالب آوادا می پردازیم. با ما همراه باشید.

آموزش تنظیمات قالب آوادا

شما می توانید قالب آوادا را سفارشی سازی کرده و تنظیمات آن را به سادگی انجام دهید. در این بخش از آموزش قالب آوادا شما را با تمامی گزینه های تنظیمات قالب آشنا می کنیم. پس از خرید قالب آوادا بلافاصله فایل آن در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید آن را دریافت کنید. البته این فایل به صورت همیشگی در بخش دانلود های اکانت شما در راست چین باقی می ماند.

با کمک بسته نصب آسان هم نصب در کمتر از ده دقیقه صورت می گیرد. بسته به اینکه قصد دارید در چه هاستی قالب خود را نصب کنید، می توانید از راهنمای بسته نصب آسان استفاده کنید. به این صورت هم در سی پنل، دایرکت ادمین و یا لوکال هاست می توانید از اوادا استفاده کنید.

تصویر
در روز حراج جمعه سیاه تمامی فروشگاه‌ها در ...
در روز حراج جمعه سیاه تمامی فروشگاه‌ها در سراسر ایالت متحده آمریکا و و بعضی کشورهای اروپایی آماده خدمت رسانی بوده و تمامی کالا‌های خود را با تخفیف بسیار بالایی به فروش می‌رسانند.

طرح بندی سایت

از منوی پیشخوان > طرح بندی را انتخاب کنید. در اکثر قالب های وردپرسی شما می توانید دو طرح بندی عریض و جعبه ای برای نمایش سایت خود داشته باشید. طرح بندی عریض، نمایش تمام صفحه سایت است و در نمایش جعبه ای فواصلی از اطراف در نظر گرفته می شود.

در تصویر طرح بندی قالب آوادا، تفاوت دو طرح بندی ذکر شده نمایش داده شده است. به فاصله ای ایجاد شده از دو طرف صفحه سایت در طرح بندی جعبه ای دقت کنید، این فاصله ها سفید هستند.

طرح بندی تمام صفحه
آموزش قالب آوادا اورجینال
طرح بندی جعبه ای
آموزش قالب آوادا راست چین

عرض سایت بر اساس پیکسل، فاصله از بالا و پایین، فاصله داخلی (فاصله از سمت راست و چپ برای زمانی که طرح بندی عریض است)، عرض سایدبار ها و فاصله دو سایدبار را نیز می توانید تنظیم کرد.

قالب آوادا

تنظیمات واکنشگرا

استفاده از ویژگی های طراحی رسپانسیو باعث می شود، وب سایت شما در دستگاه های مختلف به صورت صحیح نمایش داده شود. در غیر اینصورت چیدمان ثابت عناصر مورد استفاده قرار می گیرد. در چیدمان ثابت تجربه کاربری شما بدلیل نوشته ریز و زوم کردن کاربر برای مشاهده سایت لطمه جدی خواهد خورد.

برای دسترسی به تنظیمات واکنشگرایی از پیشخوان> avada> تنظیمات قالب> واکنشگرا را انتخاب کنید.

الگوریتم Mobile First Index گوگل بر نمایش رسپانسیو سایت تاکید زیادی دارد و در رتبه بندی سایت در گوگل اهمیت بسیار زیادی دارد. پس توصیه می کنیم این گزینه را فعال نگه دارید. در ادامه تنظیمات واکنشگرایی را مشاهده می کنید.

نقطه شکست واکنشگرایی شبکه بندی: این گزینه تعیین می کند در چه ابعادی طراحی رسپانسیو شبکه بندی مثل بلاگ فعال شود و نمایش چند ستونی به تک ستونی تبدیل شود.

نقطه شکست هدر و محتوای سایت نیز تنظیمات مشابهی بر حسب پیکسل دارند و ابعاد فعالسازی نمایش موبایلی را تعیین می کنند. در تصویر زیر این تنظیمات نشان داده شده است.

تنظیمات واکنشگرایی قالب آوادا

در تنظیمات رسپانسیو می توانید واکنشگرایی فونت ها را نیز فعال کنید. و تعیین کنید چه زمانی کاهش فونت صورت گیرد.

اضافه کردن فونت فارسی به قالب آوادا

در قالب آوادا می توانید فونت دلخواهتان را به سایت اضافه کنید برای اینکار کافیست وارد پیشخوان وردپرس شوید و از قسمت تنظیمات قالب> فونت های سفارشی سازی>تایپوگرافی> فونت های سفارشی سازی را انتخاب کنید و فایل های مربوط به فونت دلخواهتان را آپلود کنبد و تغییرات را ذخیره کنید تا فونت به قالب آوادا اضافه شود.

تنظیمات رنگ قالب آوادا

این بخش شامل تنظمیات کلی رنگ می باشد. شما می توانید تنظیمات رنگ اصلی سایت، استایل رنگ قالب را تغییر دهید. شما می توانید این تنظیمات را برون ریزی کنید و  در قالب مقصد درون ریزی کنید.

تنظیمات رنگ قالب avada

تنظیمات هدر قالب آوادا

یکی از پر تکرارترین سوال های کاربران وردپرس در مورد تنظیم و سفارشی سازی هدر است.

موقعیت هدر: موقعیت هدر را می توانید چپ یا راست تعیین کنید. هدر قالب اوادا به طور پیش فرض رسپانسیو است و نیازی به تنظیمات اضافی نیست.

انتخاب طرح بندی هدر: در قالب آوادا 7 چیدمان متنوع از منو، لوگو و اطلاعات تماس برای هدر قرار داده شده است.

موقعیت اسلایدر: شما می توانید مشخص کنید که اسلایدر در موقعیت بالا یا پایین هدر قرار گیرد.

تنظیمات استایل هدر: تنظیمات هدر از بالا، سایه دار بودن، رنگ پس زمینه و تصویر پس زمینه را می توان تغییر داد.

هدر شناور: در این تنظمیات می توان نمایش/عدم نمایش هدر شناور در تبلت و موبایل، رنگ فونت ، انیمیشن و پس زمینه پارالکس را انجام داد.

در تصویر زیر تنظیمات هدر را مشاهده می کنید.

آموزش قالب Avada

تنظمیات منوی اصلی قالب آوادا

در این بخش از تنظیمات قالب avada می توان منوی اصلی را با همه جزئیات آن ویرایش کرد.

از پیشخوان > avada> تنظیمات قالب> منو را انتخاب کنید.

تنظمیات قالب آوادا یکی از جزئی ترین تنظیمات را در بین قالب ها دارد. در تصویر زیر مشاهده کنید! تمامی منوهای این قالب را می توانید کاملا سفارشی کنید.

آموزش قالب Avada اورجینال

منوی اصلی

در منوی اصلی می توانید ارتفاع منو اصلی، تعیین استایل لایت (باز شدن با افکت محو شدن)، فاصله منو از راست، فاصله زیرمنو از پایین منو، انیمیشن، فعال کردن آیکون جستجو و رنگ زمینه دراپ دان منو را می توان در تنظکیات منوی اصلی مشاهده و تغییر داد.

آموزش قالب Avada راست چین

تایپوگرافی

تنظمیات تایپوگرافی مربوط به تعیین نوشتار کل منوها است. در این بخش از تنظیمات این قالب دوزبانه می توانید فونت، ضخامت، رنگ فعال منو و حالت هاور را تعیین کنید.

آموزش قالب Avada فارسی

در این بخش از تنظیمات تایپوگرافی شما قادر خواهید بود اندازه فونت منوی کناری و منوی اصلی در حالت هاور را نیز مشخص کنید. تنظمیات منوی کناری و هاور در ادامه همین صفحه است که در تصویر نمایش داده نشده است.

تنظمیات مگامنو نیز گزینه هایی مشابه تنظمیات منو دارد که از ان صرفنظر می کنیم.

منوی موبایل

در تنظیمات این بخش شما قادر خواهید بود، استایل منوی موبایل (کلاسیک، مدرنو شناور)، فاصله منوی موبایل از بالا، ارتفاع دراپ دان منو، نمایش/عدم نمایش ایکون جستجو، رنگ زمینه و هاور را انجام دهید. در تصویر زیر نمایی از تنظیمات منوی موبایل نمایش داده شده است.

آموزش اوادا

تنظمیات تایپوگرافی منوی موبایل قالب آوادا مشابه تنظیمات منوی اصلی است که در زیر نشان داده شده است. در این تنظمیات می توانید فونت، رنگ منو د رحالت اصلی و در حالت اشاره موس و ترازبندی را تغییر دهید.

آموزش اوادا اورجینال

آیکون های منوی اصلی

شما در تنظمیات آیکون های منوی اصلی می توانید رنگ آیکون ها را در حالت اصلی و هاور تنظیم کنید. همچنین سایز تصاویر بند انگشتی مگامنو را می توان تنظیم کرد.

تغییر لوگو قالب آوادا

یکی دیگر از سوالات پرتکرار کاربران قالب های وردپرس، تغییر لوگوی سایت است. قالب حرفه ای و چند منظوره آوادا به سادگی امکان تغییر لوگوی سایت را در تنظمیات خود قرار داده است.

از مسیر پیشخوان > avada > تنظیمات قالب > لوگو را انتخاب کنید.

موقعیت لوگو: این گزینه تعیین می کند مکان نمایش لوگوی سیات شما در کدام سمت راست، چپ یا وسط باشد.

فاصله از بالا و پایین، رنگ پس زمینه و تصویر لوگو چه باشد. همه این تنظیمات را می توانید در لوگو شناور هم انجام دهید.

برای تغییر لوگو در قسمت لوگوی پیش فرض بر روی دکمه آپلود کلیک کنید. و تصویر مورد نظر خود را برای لوگو بارگزاری کنید.

لوگوی رینا مختص نمایشگرهای ساخت اپل است. این نمایشگرها به قدری تراکم پیکسلی بالایی دارد که چشم انسان قادر به تشخیص پیکسل ها نیست. برای اینمنظور از شما خواسته شده تا اندازه لوگوی رتینا دو برابر لوگوی معمولی باشد.

تغییر تنظیمات لوگوی قالب آوادا

برای تنظیم نمادک سایت از بخش فاویکون می توانید استفاده کنید. در قالب آوادا سه ایکون برای سایت، ای پد و آیفون در نظر گرفته شده که سایزهای متفاوتی دارند.

تنظیمات نوار عنوان قالب آوادا

برای تغییر نوار عنوان قالب avada از مسیر پیشخوان > avada > تنظیمات قالب > نوار عنوان را اتخاب کنید.

در اولین قسمت از آموزش قالب آوادا به تنظیمات نوار عنوان صفحه می پردازیم. شما می توانید تعیین کنید که نوار عنوان و محتوا با هم یا محتوا به تنهایی نمایش یابن، یا عدم نمایش نوار عنوان تنظیم شود.  در ادامه تنظیمات ارتفاع نوار عنوان در حالت نمایش معمولی و موبایلی، رنگ زمینه و رنگ حاشیه را می توانید تعیین کنید.

تنظیمات نوار عنوان قالب آوادا

در بخش بعدی از تنظیمات نوار عنوان به سفارشی سازی و تغییر تایپوگرافی و فونت های قالب آوادا می پردازدیم.

اندازه فونت عنوان و زیر عنوان، ارتفاع خط عنوان، رنگ متن عنوان و تزاربندی آن را می توان در این بخش تنظیم کرد. این تنظیمات ممکن است تحت تاثیر سایر تنظیمات قرار گیرند.

تنظمیات فونت عنوان قالب avada

در ادامه همین بخش، تنظیمات تصویر زمینه برای نوار عنوان صفحه و رتینا را می توان تنظیم کرد.

تنظمیات پس زمینه نوار عنوان قالب آوادا

از تنظیمات نوار عنوان صفحه > مسیر سایت/ نوار جستجو شما می توانید نمایش مسیر سایت (بردکرامپ) را فعال/غیر فعال کنید.

ویرایش فوتر قالب آوادا

مهمترین بخش های سایت وردپرسی که بعد از نصب باید سفارشی شوند، هدر، فوتر و تغییر لوگوی سایت شما است. در این بخش از آموزش قالب آوادا به بررسی چگونگی ویرایش فوتر می پردازیم.

از پیشخوان> avada > تنظمات قالب > فوتر را انتخاب کنبد. در این بخش شما  می توانید نمایش ابزارک های فوتر را فعال و غیر فعال کنید. زمانی که شما ابزارک های فوتر را غیر فعال می کنید، نوشته های تازه، دسته ها و درباره سایت شما در فوتر دیگر نمایش داده نمی شود. در تصویر زیر فعالسازی نوار فوتر و حق کپی رایت را با فلش قرمز مشخص کرده ایم.

در ادامه این تنظمیات تعداد ستونها را می توانید تغییر دهید. به نمایش فوتر در زمان اسکرول سایت افکت بدهید و نمایش حق کپی رایت را فعال یا غیر فعال کنید. در تصویر زیر تمامی این تنظمیات نمایش داده شده است.

ویرایش فوتر قالب آوادا

ویرایش سایدبار قالب avada

یکی از نکات قابل توجه قالب آوادا جزپیاتی است که برای سفارشی سازی سایدبار فراهم کرده است. شما قادر خواهید بود تنظمیات سایدبار را در تمام برگه ها، پورتفولیو، مطالب وبلاگ صفحه ووکامرس و صفحه جستجو تغییر دهید. در تصویر زیر می توانید گستردگی تنظمیات سایدبار را در صفحات مختلف مشاهده کنید.

تغییر سایدبار قالب آوادا

شما می توانید تعیین کنید محتوا و سایدبار ها در حالت واکنشگرایی (نمایش در موبایل و تبلت) به چه ترتیبی نمایش داده شوند. کافی است برای تغییر ترتیب نمایش نواحی درگ و دراپ کنید! در تصویر زیر این بخش با کادر قرمز نمایش داده شده است. تنظیمات رنگ، فونت و فاصله سادبار را نیز در همین بخش می توان تعیین کرد.

ویرایش سایدبار قالب آوادا

در زیر تنظمیات سایدبار برای رگه وبلاگ نمایش داده شده است. سایر صفحات پورتفولیو و جستجو و … مشابه همین تصویر هستند. شما می توانید دو سایدبار و موقعیت نمایش آن را تعیین کنید.

تنظیمات سایدبار برگه بلاگ قالب آوادا

تغییر پس زمینه صفحه اصلی قالب آوادا

شما می توانید برای تمام صفحات سایت یک تصویر یا رنگ را برای پس زمینه انتخاب کنید. برای این منظور از پیشخوان> avada >تنظمیات قالب > پس زمینه> پس زمینه صفحه را انتخاب کنید و تغییرات لازم را اعمال کنید.

برای تعیین رنگ پس زمینه محتوای برگه ها می توانید از زیر گزینه پس زمینه محتوای سایت استفاده کنید. در تصویر زیر ما رنگ پس زمینه را به قرمز تغییر دادیم. نتیجه را مشاهده کنید تا مفهوم پس زمینه را بهتر درک کنید.

تغییر پس زمینه محتوای سایت آوادا

ویرایش فونت و تایپوگرافی قالب آوادا

یکی دیگر از تنظیمات های مورد علاقه کاربران وردردپرسی تغییر فونت و رنگ نوشته های سایت است. برای این منظور آوادا این امکان را در تنظیمات قالب> تایپوگرافی فراهم کرده است. در بخش از تنظیمات شما می توانید رنگ متن، سایز و فونت را تغییر دهید.

ویرایش تایپوگرافی و فونت قالب آوادا

ویرایش برگه وبلاگ قالب آوادا

تنظیمات برگه بلاگ و مطالب بلاگ را می توانید از مسیر تنظمیات قالب > وبلاگ -> وبلگ عمومی و مطالب تک صفحه ای تغییر دهید. تنظمیات نوار عنوان و عنوان صفحه بلاگ، دکمه ادامه مطلب و چیدمان مطالب را می توان مطابق تصویر زیر انجام داد. در این تنظمیات می توانید نحوه نمایش صفحه بندی را تعیین کنید که به کدام یک از اشکال صفحه بندی، اسکرول بی نهایت یا آپلود بیشتر نمایش داده شوند. رنگ و فرمت نمایش تاریخ، تراز بندی و حاشیه بندی، تعداد ستون ها و رنگ پس زمینه دکمه آپلود بیشتر را نیز می توان تعیین کرد.

شما می توانید تعیین کنید متن بلاگ به صورت خلاصه/ متن کامل یا عدم نمایش متن در صفحه نوشته ها و صفحات آرشیو وبلاگ نمایش یابد.

تنظیمات بلاگ قالب آوادا

 

در ادامه این تنظمیات می توانید تعداد کلمات خلاصه مطلب را برای نمایش صفحه آرشیو بلاگ تعیین کنید. ازگ تصویر شاخص برای نوشته های شما فعال نیست می توانید در این صفحه تنظمیات فعالسازی نمایش را انجام دهید.

ویرایش صفحات پورتفولیو در قالب آوادا

تنظمیات صفحه پورتفولیو عمومی و آرشیو بلاگ بسیار بهم شباهت دارد. نمایش شبکه ای، تعداد ستون ها و عنوان و غیره را می توانید تنظیم کنید.

صفحه مطالب تک پورتفولیو کمی متفاوت از مطالب تک وبلاگ است. در این بخش از تنظمیات قالب آوادا ما قادرید تعیین کنید که تصویر شاخص، عناوین، جزئیات پروژه، نویسنده و دیدگاه ها نمایش داده شوند یا خیر. در تصویر زیر جزئيات این تنظیمات را می توانید مشاهده نمائید.

ویرایش صفحه پورتفولیو قالب آوادا

تغییر دکمه های شبکه های اجتماعی

دکمه های شبکه های اجتماعی برای به اشتراک گذاری مطالب سایت و ارتباط با ما معمولا در فوتر قرار دارند. شما می توانید از بخش avada >تنظیمات قالب > شبکه های اجتماعی آدرس شبکه های اجتماعی خود را تغییر دهید یا به انها اضافه کنید.

در تنظیمات شبکه های اجتماعی علاوه بر تغییر ایکون ها و آدرس های مربوطه شما قادر خواهید بود استایل آنها را در هدر و فوتر تغییر دهید. تغییر استایل محدود به اندازه فونت، رنگ آیکون و موقعیت نمایش آنها ست. در تصویر زیر تنظمیات آیکون شبکه های اجتماعی به همراه سایر تنظیمات منوی شبکه های اجتماعی نمایش داده شده است.

تغییر دکمه های شبکه اجتماعی در قالب آوادا

ویرایش اسلاید شو قالب آوادا

در تنظیمات اسلاید شو می توانید به ترتیب موارد زیر را تغییر دهید.

تعداد تصاویر قابل نمایش در اسلاید شو، شروع خودکار (در صورت غیر فعال بودن با کلیک بر روی دکمه بعدی اسلاید بعدی نمایش داه می شود)، تنظیم سرعت نمایش اسلایدها، نمایش دکمه صفحه بندی دایره ای زیر تصاویر اسلاید و اندازه فلش ناوبری (فلش رفتن به اسلاید های قبلی و بعدی) را می توان تنظیم کرد. در تصویر زیر، تنظیمات اسلاید شو قالب آوادا نمایش داده شده است.

ویرایش اسلاید شو قالب آوادا

ویرایش اسلایدر قالب آوادا

تغییر اسلایدر پیش فرض قالب آوادا به سادگی در تنظیمات قالب جا داده شده است. عرض و ارتفاع اسلایدر Elastic، نوع انیمیشن، شروع خودکار انیمیشن،  مدت زمان نمایش هر اسلاید و سرعت تغییر آنها بر اساس میلی ثانیه، اندازه فونت و رنگ عنوان و موضوع را می توانید به سادگی از مسیر تنظمیات زیر تغییر داد.

در تصویر زیر تنظمیات بیان شده را مشاهده می کنید.

ویرایش اسلایدر elastic قالب آوادا

تنظمیات لایت باکس امکان تغییر انیمیشن، دکمه توقف و موقعیت تصویر را برای کاربران فراهم می کند. این تنظیمات واضح است و از بیان آن صرفنظر می کنیم.

تنظیمات فرم تماس قالب آوادا

تنظیمات فرم تماس جزئیات کاربردی زیادی دارد و مطمئنا برای شما جذاب خواهد بود. این تنظیمات بر روی تمام فرم های تمایش قالب اعمال می شود.

از مسیر پیشخوان

آدرس ایمیل: شما در این بخش می توانید آدرس ایمیلی که فرم باید به آن ارسال شود را تعیین کنید.

موقعیت ناحیه دیدگاه فرم تماس: شما در این بخش می توانید تعیین کنید دیدگاه ها بالا یا پایین فرم نمایش داده شود.

نمایش کادر تأیید حریم خصوصی داده ها: اگر فعال شود شرایط حفظ حریم خصوصی داده ها بررسی می شود سپس فرم ارسال می شود.

نسخه ریکپچا: نسخه ریکپچا را در این بخش انتخاب کنید، سپس کلید عمومی و کلید خصوصی را وارد کنید. این کلیدها را از ریکپچای گوگل دریافت کنید. و در نهایت رنگ ReCaptcha را تعیین کنید که روشن باشد یا تیره.

تغییر تنظمیات فرم تماس قالب آوادا

برای تنظیمات api و ادرس نقشه گوگل شما می توانید از مسیر جاری( تنظیمات قالب> فرم تماس>) نقشه گوگل را انتخاب کنید. و جزءیات نقشه گوگل را از قبیل اندازه نقشه، زوم و آیکون نشانگر آدرس را فعال یا غیر فعال کنید.  سپس در استایل نقشه گوگل تنظیمات ظاهر و رنگ را انجام دهید.

یکی از فواید قرار دادن نقشه گوگل در سایت، استفاده از مزیت الگوریتم کبوتر برای نمایش نتایج محلی برای کاربران است. این الگوریتم از موقعیت جغرافیایی برای نمایش نتایج به کاربران استفاده می کند، در نتیجه شما یک امتیاز خوب برای نمایش داده شدن به کاربران در منطقه خود دارید.

تغییر جستجوی قالب آوادا

برای محدود کردن جستجوی کاربر به محصولات چه کاری می تواندی انجام دهید؟ یا اینکه در نتایج جستجو فقط مقالات نمایش داده شوند و پورتفولیو و سایر مطالب نمایش داده نشوند؟

شما می توانید نتایج جستجو را محدود به دسته بندی، وبلاگ، پورتفولیو و سوالات متداول کنید. طراحی فرم جستجو را به کلاسیک یا ساده تغییر دهید. یا نمایش ajax (زنده) جستجو را فعال کنید.

تغییر جستجوی قالب آوادا

 

نکته: توجه کنید زمانی تغییرات شما اعمال می شوند که دکمه ذخیره تغییرات را کلیک کنید.

قالب avada از صفحه ساز فیوژن که امکانات طراحی حرفه ای را برای کاربران ارائه می دهد، استفاده می کند. کار با این صفحه ساز اختصاصی نیاز به هیچ دانش برنامه نویسی ندارد و به راحتی با کشیدن و رها کردن عناصر در جای دلخواه می توانید قالب مورد نظر خود را ایجاد کنید.

آموزش صفحه ساز اختصاصی قالب Avada

صفحه ساز فیوژن بیلدر همواره در حال بروزرسانی می باشد و المان های جدیدی به آن اضافه می شود که کار طراحی صفحات را بسیار راحت تر از قبل می کند. در ادامه این آموزش آموزش کار با صفحه ساز و یک نمونه صفحه ایجاد شده با ان را خواهید دید.

آموزش کار با صفحه ساز قالب آوادا

صفحه ساز اختصاصی قالب Avada یک صفحه ساز پیشرفته است که خیلی ساده و راحت می توان با آن صفحات زیبا و حرفه ای طراحی کرد. در ابتدا بخش های مختلف تنظیمات صفحه ساز را معرفی می کنیم و بعد آموزش کار با صفحه ساز قالب آوادا برای طراحی صفحه را به شما آموزش می دهیم.

بعد از نصب آوادا، در نوار پیشخوان وردپرس، گزینه ای به نام صفحه ساز هوشمند یا fusion builder اضافه می شود که شامل چند بخش است. تب اول که خوش آمدگویی است و توضیحاتی در مورد صفحه ساز هوشمند ارائه می دهد.

آموزش کار با صفحه ساز قالب آوادا

تب دوم پشتیبانی برای قسمت های مختلف، آموزشی ارائه می دهد. همچنین لینک انجمن، فیسبوک و … را نیز در این قسمت قرار داده است.

آموزش قالب Avada

تب سوالات اختصاصی که توسط کاربران پرسیده و پاسخ داده شده است و در قسمت افزودنی ها شما می توانید بخش هایی را که نیاز دارید به صفحه ساز خود اضافه کنید. همچنین با کلیک بر روی نمادهای فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و یوتیوب مستقیما به شبکه های اجتماعی این قالب هدایت می شوید.

قالب avada فارسی

تنظیمات صفحه ساز اختصاصی قالب Avada

تب تنظیمات صفحه ساز شامل چند قسمت است:

  • با کلیک بر روی “رفتن به گزینه های تم fusion builder ” وارد صفحه تنظیمات المان های صفحه ساز می شوید. این ها تنظیمات پیش فرض المان های مختلف فیوژن بیلدر هستند که شما می توانید تمام قسمت های آن را به دلخواه خود تغییر دهید. مثل فونت، رنگ، عرض و ارتفاع و … .

آموزش قالب آوادا

  • این قسمت از آموزش کار با صفحه ساز قالب آوادا مربوط به فعالسازی خودکار فیوژن بیلدر در نوشته ها و برگه ها و … است. در صورتی که فعال باشد دکمه صفحه ساز فیوژن بیلدر بصورت خودکار در برگه ها و نوشته ها نمایش داده می شود.

آموزش کار با صفحه ساز قالب آوادا

  • در این بخش المان های صفحه ساز لیست شده اند. می توانید هر کدام از آن ها را فعال یا غیر فعال کنید. با کلیک بر روی دکمه های “انتخاب همه المان ها” و “لغو انتخاب همه المان ها” این کار را می توانید بصورت کلی انجام دهید.

صفحه ساز اختصاصی قالب Avada

  • در قسمت 1 می توانید تعیین کنید که صفحه ساز فیوژن بیلدر در کدام قسمت فعال باشد. بصورت پیش فرض در برگه، نوشته، پورتفلیو و سوالات متداول، فعال است. در صورتی که بخواهید از صفحه ساز برای صفحات مربوط به فروشگاه ووکامرس هم استفاده کنید تیک گزینه “محصول” را فعال کنید.
  • دو قسمت 2 و 3 مربوط به ایمپورت و اکسپورت کردن صفحات محتوایی که با صفحه ساز فیوژن بیلدر تولید شده اند، می باشد. می توانید اطلاعات سایتی که با فیوژن بیلدر طراحی کرده ایم را از این قسمت ایمپورت کنیم.

آموزش کار با صفحه ساز قالب آوادا

  • و اما بخش آخر که با فعال کردن این گزینه می توانید دکمه های انتشار و پیش نمایش را در برگه ها و نوشته های خود مشاهده کنید. فعال کردن این قسمت باعث می شود دکمه های انتشار و پیش نمایش در دسترس شما قرار بگیرند و نیازی به اسکرول کردن به بالای صفحه نباشد.

قالب آوادا فارسی

خب حالا بیایید ببینیم صفحه ساز فیوژن بیلدر شامل چه قسمت هایی می شود.

بخش های صفحه ساز اختصاصی قالب آوادا

از پیشخوان وردپرس افزودن برگه را انتخاب کنید، تا وارد صفحه ایجاد و ویرایش برگه شوید. یک عنوان برای برگه خود انتخاب کنید. روی دکمه استفاده از فیوژن بیلدر کلیک کنید صفحه ساز برای شما فعال شود. این صفحه ساز شامل چندین بخش است که هر کدام را بصورت جداگانه معرفی می کنیم.

صفحه ساز اختصاصی قالب Avada

1 – با کلیک بر روی این گزینه وارد ویرایش زنده می شوید. به عبارت دیگر به صفحه سایت منتقل می شوید و در آنجا با کلیک بر روی هر قسمت به راحتی می توانید تغییرات مورد نظر را اعمال کنید.

آموزش کار با صفحه ساز قالب آوادا

2و 4 –  “کتابخانه” و “صفحات ذخیره شده”  شامل تب های دموها، قالب ها، ستون ها، جایگاه ها و المان ها می شود. شما می توانید قسمت هایی که قصد دارید آن ها را ذخیره کنید از این جا اقدام کنید. توجه داشته باشید موارد 2 و 4 هر دو یک کار را انجام می دهند.

صفحه ساز اختصاصی قالب Avada

3 – جایگاه برای ایجاد یک کانتینر است و ستون ها هم این کانتینر را به هر تعداد ستونی که نیاز داشته باشید تقسیم می کند. با کلیک کردن روی دکمه “+جایگاه” صفحه زیر برای شما نمایان می شود که با انتخاب یکی از آنها می توانید طراحی صفحه را آغاز کنید.

آموزش کار با صفحه ساز قالب آوادا

5 – توضیحات آیکون ها در این قسمت آمده است. این آیکون ها در قسمت های مختلف نمایش داده می شوند که وظایف هر کدام آورده شده است و برای هر قسمت بصورت جداگانه نمایش داده می شوند.

6 – شامل ویدئویی است که صفحه ساز فیوژن بیلدر را به شما معرفی می کند.

آموزش طراحی صفحه با صفحه ساز فیوژن بیلدر

در آموزش کار با صفحه ساز قالب آوادا ، ابتدا با کلیک بر روی دکمه “+ جایگاه” یک جایگاه ایجاد می کنیم. این جایگاه شامل عرض تمام صفحه است که می توانید آن را به چند ستون تقسم بندی کنید و المان های مورد نیاز خود را داخل آن بگذارید.

بعد از ایجاد جایگاه و تعداد ستون، روی “+المان” کلیک کنید تا لیست المان های صفحه ساز به شما نمایش داده شود. این صفحه شامل سه تب عناصر، عناصر کتابخانه و ستون های تو در تو می شود. تب “عناصر” حاوی المان های صفحه ساز است، تب “کتابخانه” المان ها و جایگاه های ذخیره شده را نشان می دهد و در تب “ستون های تو در تو” می توانید در داخل یک المان، المان های دیگری قرار دهید. صفحه المان ها همچنین شامل باکس جستجو هم می باشد که با وارد کردن نام المان در این باکس سریعاً می توانید المان مورد نظر خود را پیدا کنید.

آموزش قالب آوادا

توجه داشته باشید که هر المانی که اضافه می کنید شامل تنظیمات مختص به خود است. با قرار دادن موس بر روی المان، این نوار ابزار نمایش داده می شود که شامل چهار گزینه ویرایش، کپی، حذف و ذخیره در کتابخانه، است. حتی برای ستون ها و جایگاه ها هم این تنظیمات وجود دارد که تنظیمات هر کدام را جداگانه می توانید تغییر دهید.

صفحه ساز اختصاصی قالب Avada

همچنین می توانید با قرار دادن موس و کشیدن المان ها، ستون ها و جایگاه ها، آن ها را در هر کجای صفحه که می خواهید قرار دهید. در پایین صفحه هم دکمه های “+ستون” و “+جایگاه” قرار دارد که در صورت نیاز به اضافه کردن ستون یا جایگاه می توانید از آن ها استفاده کنید.

برای ذخیره کردن جایگاه ها، ستون ها و المان هایی که در صفحه قرار دادیم می توانید روی آیکون “ذخیره” کلیک کنید و نامی برای آن انتخاب و آن را ذخیره کنید. در صورتی که بخواهید از ذخیره شده ها استفاده کنید می توانید به کتابخانه مراجعه و آن ها را لود کنید.

صفحه ساز اختصاصی قالب Avada

آموزش ساخت یک صفحه در قالب آوادا با صفحه ساز

در گیف زیر نمونه ساده ای از کار با صفحه ساز فیوژن بیلدر در قالب Avada آورده شده است. می توانید مشاهد  کنید که چقدر راحت می توان یک صفحه حرفه ای طراحی کرد.

صفحه ساز اختصاصی آوادا، تنها یکی از ویژگی های این پر فروش ترین قالب وردپرس است. سادگی کار در کنار عدم نیاز به کدنویسی به شما کمک می کند تا به راحتی وب سایت خود را مدیریت کنید. صفحات را آنطور که دوست دارید می چینید و در نهایت، به تجارت خود رسیدگی می کنید.

 

آموزش کار با صفحه ساز قالب آوادا

امیدواریم این مقاله راهنمای مناسبی برای صفحه ساز قالب Avada باشد؛ تا بتوانید مطابق میل و سلیقه خودتان سایتی که طراحی کرده اید را مدیریت کنید. شما هم از تجربه کار با قالب آوادا برایمان بنویسید.

آموزش آپدیت قالب آوادا و افزونه ها

در ادامه این آموزش به مباحث دریافت نسخه جدید و آپدیت قالب حرفه ای آوادا می پردازیم.

آموزش دانلود آپدیت و نسخه جدید آوادا

شاید اولین نکته ای که در بروزرسانی قالب های وردپرس بیان شود علت آپدیت و دریافت نسخه جدید آنها است. یکی از دلایل عمده برای آپدیت بودن قالب ها و یا افزونه های وردپرس اهداف امنیتی می باشد که با بروز رسانی سایت خود، تضمین می کنید که آخرین اصلاحات امنیتی بر روی آن اعمال شود و اینکه سایت شما از بهترین روش های امنیتی موجود پیروی می کند.

اما یک سری نکاتی وجود دارند که بهتر است قبل از آپدیت قالب آوادا آن ها را رعایت نمایید:

  • قبل از پردازش بروزرسانی قالب حتما نسخه پشتیبان از سایت و پایگاه داده آن تهیه نمایید که اگر اتفاق غیر منتظره ای رخ داد اطلاعات سایت شما از بین نرفته باشد.
  • اطمینان حاصل نمایید که محدودیتی بر روی هاست خود از نظر حجم نداشته باشید و دیگر پارامترهای پیش نیاز، برای فعال سازی نسخه جدید را رعایت کرده اید.
  • قبل از نصب به مطالعه کامل اطلاعات مهم نسخه جدید قالب و جزئیات مربوط به افزونه های Fusion Core و Fusion Builder بپردازید.

در این مرحله بعد از بررسی نکات قبل از آپدیت قالب، می توانید وارد حساب کاربری خود در راست چین شوید و در پنل کاربری، نسبت به دانلود نسخه جدید قالب آوادا از طریق دکمه دانلود اقدام فرمایید و در نهایت فایل زیپ قالب را در اختیار داشته باشید.

آپدیت قالب آوادا وردپرس

شما بعد از دریافت فایل قالب آوادا از راست چین، آن را از حالت فشرده خارج نمایید. بعد از انجام این کار فایل های زیر را در پوشه قالب مشاهده می کنید:

فایل های قالب آوادا

حال برای بروزرسانی قالب آوادا وارد پوشه update شوید:

در ادامه کار وارد پوشه theme شوید در این پوشه شما دو فایل زیپ به صورت زیر مشاهده می کنید:

فایل اول که فایل اصلی قالب است و فایل دوم مربوط به فرزند قالب می باشد که این فایل در مواقعی به کمک شما می آید که بخواهید قالب خود را شخصی سازی کنید و بخواهید که این شخصی سازی ها بعد از هر بروزرسانی قالب از بین نروند.

حال در صورتی که نیاز به چایلد تم ندارید به همین منظور کافی است به Public_html در هاست مراجعه نمایید و پس از آن به مسیر مربوط به نصب قالب رفته و در پوشه wp-content سپس theme این فایل Avada_6_0_3 را آپلود کرده تا جایگزین پوشه تم قبلی شود.

اما در صورتی که نیاز به وجود هر دو فایل در هاست خود دارید یا قبلاً از چایلد تم نیز استفاده کرده اید، بهتر است پوشه theme را که شامل هر دو فایل بوده را فشرده نمایید و سپس آن را در هاست خود آپلود کرده و در نهایت از حالت فشرده خارج نمایید. و جایگزین فایل های قبلی می شود. و به همین آسانی نسبت به فعال سازی قالب آوادا برای سایت خود می کنید.

آموزش آپدیت افزونه های قالب آوادا

در ادامه، بروزرسانی قالب آوادا به سراغ افزونه های این قالب می رویم. برای آپدیت کردن افزونه ها کاری مشابه با مبحث قبلی را باید انجام دهید بدین صورت که بعد از دانلود نسخه جدید فایل قالب از راست چین و خارج کردن آن از حالت فشرده، وارد پوشه update شوید:

آپدیت افزونه های آوادا

و بعد از آن وارد پوشه plugins شوید که مطابق تصویر زیر فایل زیپ هر یک از افزونه ها را مشاهده می کنید و کافی است هر یک از آن ها را در مسیر  نصب قالب خود در هاست (مشابه مسیر گفته شده برای آپدیت قالب) و در پوشه plugins آن آپلود نمایید تا جایگزین فایل های نسخه قبلی شوند. و بدین صورت شما افزونه ها را نیز بروز کرده اید.

پوشه پلاگین قالب آوادا

امیدواریم که همه سوالات شما را در آموزش قالب آوادا پاسخ داده باشیم.

محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
من محبوبم، کارشناسی ارشد مدیریت IT دارم و بیشتر از 5 ساله که تخصصی وردپرس و سئو کار می‌کنم. معتقدم که هیچ چیز نشدنی وجود نداره؛ فقط استقامت و تلاش میخواد.
مقالات مرتبط
بنر
آموزش قالب وودمارت؛ آموزش صفر تا صد طراحی فروشگاه
اگر می خواهید یک سایت حرفه ای طراحی کنید که کلیه امکانات یک فروشگاه آنلاین را داشته باشد کافی است یکی از 50 دموی فارسی و اختصاصی مانند دیجی کالا و موتن رو قالب وودمارت را نصب و استفاده کنید. همچنین این قالب فروشگاه ساز به همراه اپلیکیشن ارائه شده و کاربران می توانند یک نسخه از وب سایت را روی ...
بنر
آموزش قالب استادیار؛ آموزش صفر تا صد
اگر به دنبال طراحی سایت آموزشی هستید و قالب استادیار را انتخاب کرده اید.، در این جا می توانید آموزش نصب و سفارشی سازی قالب و نحوه ساخت هدر و فوتر و افزودن دوره و محصولات را به صورت جامع را مشاهده کنید.
بنر
آموزش قالب دیجی لند
اگر قصد طراحی سایت با قالب دیجی لند را دارید در آموزش قالب دیجی لند همراه ما باشید تا از نصب قالب تا سفارشی سازی و ویرایش قسمت های مختلف را آموزش دهیم.
بنر
آموزش 0 تا 100 قالب دیوی
دیوی یکی از پر فروش ترین قالب های وردپرس است و بیش از 100 دموی کامل وب سایت و 800 طرح از پیش آماده دارد. قالب دیوی تنها یک قالب نیست بلکه یک چارچوب کامل طراحی است که به شما اجازه طراحی و سفارشی سازی هر بخشی از سایت را می دهد. اگر کاربر حرفه ای وردپرس باشید از سرعت و کارایی دیوی شگفت زده خواهید ...
36 دیدگاه
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
05 اسفند 1402 09:38
نویسنده

سلام دوست عزیز
بابت این موضوع متاسفم. مشکل شما رو به پشتیبانی ارجاع میدم. فقط لطفا یکبار افزونه ها رو ا پکیج قالب بروزرسانی کنید احتمالا مشکلتون حل میشه.
امیدوارم زودتر حل بشه

آیا مفید بود ؟
0
alireza_bc
alireza_bc
19 آذر 1402 23:34

خیلی ممنونم از پاسخگویی و راهنماییتون
من از پشتیبان قالب آوادا در سایت راست چین همین سوال رو پرسیدم، ولی اصلا این موضوع و خیلی از مشکلات دیگه ای که من با این قالب دارم رو بررسی نمی کنن و هیچ راهنمایی تا به حال از طرف اونها انجام نشده. میگن این موضوع ارتباطی با قالب نداره. در حالی که طراح قالب باید این تکه کد رو به من بده و یا حداقل راهنمایی کنه.
واقعا از این موضوع شاکی هستم به خاطر پشتیبانی ضعیف قالب.
ولی پاسخگویی شما بسیار خوب و سریع هست و تا جای ممکن راهنمایی میکنید. ممنون از شما.
در رابطه با موضوعی که فرمودید، من خودم طراح سایت خودم هستم و همه کارها رو خودم انجام میدم. میشه لطفا در رابطه با این تکه کدی یه مقدار بیشتر توضیح بدید که دقیقا چی هست؟
از پشتیبانی اسپات پلیر که پرسیدم میگن که باید طراح و پشتیبانی قالب این کد رو در اختیار من قرار بده.

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
20 آذر 1402 12:13

ببین تا جایی که من یادم میاد برای استفاده از اسپات پلیر، یک افزونه نصب میشد و کد لایسنس رو وارد میکردیم. اگر تغییری قرار بود انجام بشه هم کدی باید از سمت ارائه کننده‌ها براتون ارسال بشه.
واقعیتش منطقی نیست چون به ازای هر قالب نمیشه که اسپات پلیر از برنامه نویسا بخوان براشون کد سازگاری ارسال کنن!
ازتون میخوام نهایتا فایل فانکشن (اگر کد نشده) یا جایگزین اون رو براشون ارسال کنید و بگید چه کدی رو باید جایگذاری کنید و راهنماییتون کنن.

آیا مفید بود ؟
alireza_bc
alireza_bc
19 آذر 1402 13:58

سلام وقت شما به خیر
من نیاز دارم تا افزونه spotplayer را بر روی سایتم راه اندازی کنم.
ولی متاسفانه این افزونه به درستی بر روی قالب آوادا که من بر روی سایتم استفاده کردم، راه اندازی نمی شود.
از پشتیبانی افزونه spotplayer این موضوع رو پیگیری کردم، گفتند که برای راه اندازی این افزونه بر روی قالب آوادا بایستی یک کدی رو شما در اختیار کن قرار بدید تا در بخشی از سایت وارد کنم تا این مشکل رفع بشه.
لطفا در این رابطه و راه اندازی این افزونه و کدی که باید در سایت وارد کنم راهنمایی بفرمایید.

یک‌ شوال دیگه دارم اینکه، من پاسخ این سوالاتی که در این صفحه از شما میپرسم رو‌ نمیتونم ارسال کنم و در هنگام ارسال پاسخ این خطا را میدهد (( شما parent را امتخاب نکرده اید)) دلیل این موضوع چیه؟

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
19 آذر 1402 16:19

سلام علیرضای عزیز
احتمالا در فایل فانکشن باید تکه کدی رو دراختیارتون قرار بدن. اگر فایل فانکشن کد شده باشه یه فایل جایگزین طراح براتون گذاشته اونو استفاده کنید. احتمالا اون کد رو باید اسپات پلیر در اختیار شما قرار بده.
اگر با این مشکل مواجه شدید احتمالا سوالات و پاسخ های تو در تو بیشتر زا 4 تا شده، لطفا سوال جدید ایجاد کنید.

آیا مفید بود ؟
alireza_bc
alireza_bc
07 آذر 1402 22:40

سلام وقتتون به خیر
مشکل قبلی من مبنی بر آپدیت سایت حل شد. ممنونم.
من از زمانی که قالب سایت رو آپدیت کردم، یک مشکلی برای سایت ایجاد شده که دلیلش رو نمی فهمم از کجاست.
به این صورت که وقتی از یک سیستم(منظورم کامپیوتر هست نه گوشی) برای اولین بار سایت رو باز می کنم، ظاهر سایت به هم ریخته است و یه جورایی انگار به صورت کامل لود نمیشه. مخصوصا بخش مقالات. دلیل این موضوع چی میتونه باشه؟
آدرس سایت: alero.ir
ممنون میشم شما هم بر روی چند کامپیوتر تست کنید و من رو در این زمینه راهنمایی کنید.

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
08 آذر 1402 09:25

سلام علیرضا جان
من باز کردم سایتون رو مشکلی نداشت.

آیا مفید بود ؟
alireza_bc
alireza_bc
04 آذر 1402 23:27

سلام وقتتون به خیر
من چند مدت پیش سوالی پرسیدم و مشکلی برای آپدیت قالب داشتم. توضیح مشکلی که دارم به این صورت است.

در ادامه عکس های سایت رو خدمتتون ارسال می کنم.
در حال حاضر مشکلی که وجود داره به این صورته که، قالب سایت رو آپدیت کردم و طبق راهنما افزونه های AVADA Builder و AVADA Core رو هم آپلود کردم. ولی بعد از آپلود این افزونه ها، همچ کدومشون در ابتدا قعال نبودن. از طرفی ظاهر سایت هم به هم ریخته بود. یعنی طبق عکسی که ارسال کردم، فهرست ها نمایش داده نمی شود و فونت ها به هم ریخته و ... . در ادامه وقتی AVADA Core رو فعال می کنم تغییری حاصل نمی شود، ولی زمانی که AVADA Builder رو فعال می کنم، کلا هیچ اطلاعاتی از سایت نمایش داده نمی شود و پیام "یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است" نمایش داده می شود.
از طرفی مشکل دیگه ای هم که وجود داره اینه که هیچ کدوم از این افزونه ها آپدیت نیستن و نمی تونم اونها رو آپدیت کنم.
و نمی دونم به چه صورتی باید این کار رو انجام بدم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

https://s6.uupload.ir/files/rtl-1_vpvi.jpg
https://s6.uupload.ir/files/rtl-2_2qv7.jpg
https://s6.uupload.ir/files/rtl-3_4aeu.jpg
https://s6.uupload.ir/files/rtl-4_c9ls.jpg

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
05 آذر 1402 10:16

سلام دوست عزیز
چیزی که از توضیحات متوجه شدم اینه که، قالب آپدیت شده ولی افزونه هسته و صفحه سازش رو اپدیت نکردین.
لطفا افزونه های اپدیت شده رو از پکیج فروشنده مجددا نصب (یا از طریق هاست یا از طریق پیشخوان) و حتما بعدش فعال کنید.
نباید مشکلی وجود داشته باشه، باز هم اگر همچنان مشکلی مشاهده شد، در بخش دیدگاه های محصول آوادا مطرح کنید تا فروشنده اینمورد رو بررسی کنه.

آیا مفید بود ؟
alireza_bc
alireza_bc
21 مهر 1402 21:07

سلام وقتتون به خیر
من می خوام قالب سایت رو آپدیت کنم، همه مراحل رو طبق مواردی که گفته شده انجام دادم. ولی متاسفانه بعد از آپدیت کل سایت به هم میریزه. دلیل این موضوع رو متوجه نمیشم. از پشتیبانی هم پیگیری کردم، ولی جواب درستی به من داده نشده که چرا این اتفاق می افته.
لطفا راهنمایی کنید که به چه صورت می توانم مشکل رو برطرف کنم؟
من از avada child استفاده می کنم.

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
22 مهر 1402 09:32

سلام علیرضا جان
ببین دلایل مختلفی می‌تونه داشته باشه، لطفا جزئیات بیشتری از بهم ریختن صفحه برامون ارسال کن (در صورت امکان همراه اسرین شات).
و یه سوال: بعد از آپدیت، افزونه صفحه سازت فعاله؟

آیا مفید بود ؟
alireza_bc
alireza_bc
23 مهر 1402 09:06

اسکرین شات رو کجا می تونم ارسال کنم؟

آیا مفید بود ؟
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
23 مهر 1402 09:49

در یکی از اپلودرهای رایگان اپلود کنید و لینکش رو اینجا ارسال کنید. دیدگاه شما خصوصی شده نگران نباشید.

آیا مفید بود ؟
ronin
ronin
05 مرداد 1402 22:15

سلام و وقت بخیر
رنگ پس زمینه مربوط به توضیحات محصولات رو از چه مسیری میشه تغییر داد؟
مشخصات فنی، توضیحات تکمیلی و نظرات که برای هر محصول وجود داره چطور میشه به حالت کشویی نمایش داد؟
مشخصات فنی، توضیحات تکمیلی، نظرات زیر هم میوفته و صفحه خیلی بلند شده. میخوام سه گزینه کنار هم باشه و به صورت کشویی نمایش داده بشه.
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
06 مرداد 1402 22:18

سلام وقتتون بخیر دوست عزیز
تمامی مواردی که پرسیدین جزو سفارشی سازی های قالب هست. بهتره اینموارد رو در دیدگاه محصول از خود فروشنده سوال کنید.
موفق باشید

آیا مفید بود ؟
ali om
ali om
30 آذر 1401 10:14

سلام
برای اضافه کردن سوالات متداول خیلی گیج کننده هست
الان چطور باید از بخش سوالات متداول سوال اضافه کنیم ؟

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
30 آذر 1401 12:55

سلام علی عزیز
سوالات متداول رو اگر برای نمایش در گوگل می خواید باید از اسکمیاها استفاده کنید اما اگر نمایش در صفحه فقط منظورتون هست برای فروشنده محصول تیکت ارسال کنید و از ایشون راهنمایی بخواید.

آیا مفید بود ؟
reyhane00
reyhane00
23 آذر 1401 18:17

سلام وقتتون بخير
ممنون از آموزش خوبتون
من وقتي ميخوام از دموهاي قالب استفاده کنم و درون ريزي کنم با همچين اروري مواجه ميشم "سرور نسخه ی نمایشی امکان پذیر نیست لطفا در صفحه وضعیت سیستم برای wp_remote_get چک کنید". بايد چکار کنم؟

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
27 آذر 1401 08:56

سلام دوست عزیز
این مشکل نیاز به بررسی و ورود به پیشخوان وردپرسی شما داره تا بتونن مشکل رو پیدا کنند لطفا مساله تون رو در تیکت از فروشنده قالب سوال بفرمائید.

آیا مفید بود ؟
p.arnaz-behnam
p.arnaz-behnam
06 دی 1400 10:43

سلام وقت بخیر من از قالب آوادا استفاده میکنم آموزش ها تو این سایت خیلی مفید بود مشکلی که برام پیش اومده اینکه تو قسمت صفحه ساز فیوژن تبهای کانتیتر کار نمیکنه وقتی ویرایش میزنم یا میخام المان جدید اضافه کنم نمیتونم به تب های طراحی و انیمیشن و اینا برم خیلی بررسی کردم مشکل حل نمیشه نمیدونم چی باعث شده اینجوری بشه

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
09 دی 1400 08:32

سلام دوست عزیز این موردر و در بخش دیدگاه های قالب اواا مطرح کنید یا برای طراح تیکت ارسال کنید.

آیا مفید بود ؟
mina.sh
mina.sh
28 مهر 1400 08:46

با سلام .من میخوام قالب اوادا رو خریداری کنم ولی میخوام سایت تک صفحه ای بسازم که هم سایت اموزشی و شخصی باشه هم کار صفحه لندبنگ رو هم انجام بده.با همین قالب اوادا میشه اینکارو انجام بدم یا باید قالب دیگه ای رو خریداری کنم؟ لطفا راهنمایی بفرمایید متشکرم

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
28 مهر 1400 16:43

سلام دوست عزیز
نکته ای که در توضیحاتتون دیدم و امکانپذیر نیست اینه که نمیشه هم تک صفحه ای باشه هم آموزشی. چون نهایتا باید ی سری دوره رو بفروش برسونید یا کارگاه آنلاین یا .... که نیازه چند صفحه دیگه هم طراحی بشه.
اما به طور کلی برای این قالب، دمویی دقیقا مشابه آنچیزی که درنظر دارید فعلا موجود نیست.
اگر کمی به افزونه های آموزشی و فروش دوره آشنایی داشته باشید می تونید وب سایتتون رو خودتون دقیقا شخصی سازی کنید. آوادا یک قالب حرفه ای هست که با افزونه های زیادی سازگاره.
کمی سرچ کنید و در مورد مساله ای که مطرح کردم تصمیم گیری کنید که به چه شکل میخواید سایتتون رو پیاده کنید.
اگر سوالی بود مجدد بپرسید.

آیا مفید بود ؟
hadimottaghi
hadimottaghi
03 مهر 1400 20:09

سلام
ممنونم از آموزش
آیا آموزش به صورت ویدیو هم دارین؟

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
07 مهر 1400 08:12

سلام دوست عزیز
بله در حال آماده کردن اموزش ویدئویی قالب های پرطرفدار هستیم.

آیا مفید بود ؟
siavashmajidi
siavashmajidi
11 مرداد 1400 14:26

آموزش تون بسیار جذاب و عالیه ، مخصوصا تصاویر، که تماما فارسی با فونت زیبا هستند،
هر کسی رو وسوسه به خرید قالب میکنه، مثل من، که قالب رو بعد از مطالعه این صفحه از سایت شما خریدم و متاسفانه بر خلاف تصاویر این صفحه اکثر نوشته های بخش تنظیمات قالب در مدیریت وردپرس انگلیسی بود و پشتیبان محصول هم مسئولیتی در قبالش نپذیرفت و مجبور به خرید قالب از سایت دیگری هستم.

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
12 مرداد 1400 09:40

سلام وقتتون بخیر
تصاویر این اموزش دقیقا بر اساس محصول موجود در سایت گرفته شده.
کدوم دمو رو شما نصب کرید که فارسی سازی انجام نشده؟ این مورد بدقت در بخش کنترل کیفی مورد بررسی قرار میگیره و به طراح در مورد دموی مورد نظر تذکر داده شده.

امیدوارم در خرید های بعدی تجربه خوبی داشته باشید.

آیا مفید بود ؟
siavashmajidi
siavashmajidi
12 مرداد 1400 12:43

سلام خانم حیدری وقت تون بخیر باشه
قالب دو روش نصب داره یا نصب آسان یا دستی ، من دستی نصب کردم و قالب و پلاگین های مورد نیاز رو نصب کردم،هیچ دمویی هم نصب نکردم فعلا چون متاسفانه زیر منوهای بخش تنظیمات بیش از 80% انگلیسی هستند و الان 72 ساعت است که با پشتیبان محصول و واحد کیفی به جایی نرسیده ام، با وجود دادن دسترسی به مدیریت وردپرس و مکالمه و تماس و تیکت و ... ، اگر مایل بودید میتوانم دسترسی به شما و سایر دوستان هم بدهم تا همه ببینید

آیا مفید بود ؟
siavashmajidi
siavashmajidi
12 مرداد 1400 16:02

مشکل به کمک خانم حیدری حل شد، اگر هر دوست دیگری به این مشکل برخورد کرد باید در مسیر زیر فایل هایی که نام avada دارند رو حذف کنید:
Wp-content/languages/themes

آیا مفید بود ؟
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
13 مرداد 1400 09:10

خوشحالیم مشکلتون حل شد موفق باشید دوست عزیز.
در شرایطی که درون ریزی قالب رو انجام میدین احتمالا دمو و بخش ها انگلیسی میشن (البته بعضی طراح ها درون ریزی رو هم برای دموهای فارسی شده قرار دادن).
اما بسته های نصب آسان کاملا فارسی شده هستند.

آیا مفید بود ؟
feriphoto
feriphoto
01 آبان 1399 23:11

سلام شکل پوسته رو به چه صورت میشه تغییر داد؟

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
04 آبان 1399 08:28

سلام بابت تاخیر در پاسخگویی عذرخواهی میکنم. متوجه نمی شم شکل و ظاهر پوسته شامل هدر، فوتر و منوها و سفارشی سازی اجزای قالب هست که در تنظیمات قرار گرفته. علاوه بر اون با استفاده از صفحه ساز می تونید تمامی صفحات رو تغییر بدید و مطابق سلیقه شخصی سازی کنید.

آیا مفید بود ؟
rover1984
rover1984
14 اردیبهشت 1399 14:13

سلام
قالب آوادا، دموی ساخت و ساز رو خریداری کردم. پوشه پلاگین رو هم از طریق پشتیبانی دریافت کردم. ولی به محض اینکه به روش بالا قصد آپدیت افزونه ها رو دارم در ورد به پنل مدیریت وردپرس با پیغام زیر مواجه می شوم:
این سایت مشکلات فنی را تجربه می‌کند. لطفا صندوق ورودی ایمیل مدیر سایت را برای راهنمایی‌ها بررسی نمایید.
موضوع رو از طریق پشتیبانی هم اطلاع دادم.

آیا مفید بود ؟
0
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
19 اردیبهشت 1399 09:40

سلام دوست عزیز
وقتتون بخیر
تیکت رو باید به طراح قالب ارسال کنید. براتون این مشکل رو حل می کنن

آیا مفید بود ؟
rover1984
rover1984
19 اردیبهشت 1399 11:36

مشکل حل شد.

آیا مفید بود ؟
محبوبه حیدری
محبوبه حیدری
21 اردیبهشت 1399 08:20

موفق باشید

آیا مفید بود ؟