ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
مجموعه مقالات وردپرس

تغییر قالب با بسته نصب آسان + ویدیو

برای خیلی از شما پیش آمده که بخواهید قالب سایت خود را تغییر دهید. تغییر قالب سایت کار راحتی نیست اما شما با انتخاب قالب مناسب، با استفاده از بسته آسان و گام هایی که در این مقاله به شما خواهیم گفت می توانید این فرایند را ساده کنید و بدون اینکه اطلاعات را از ابتدا بارگذاری گنید به تغییر قالب با بسته نصب آسان اقدام کنید.

21
27 دی 1400
آخرین بروزرسانی: 15 فروردین 1403

همانطور که می دانید نصب قالب با بسته نصبی روی سایت بدون محتوا به راحتی امکان پذیر است. اگر به هر دلیلی قصد استفاده از بسته نصبی در سایت دارای محتوا داشته باشید، نمی توانید قالب وردپرسی موردنظر را با روش نصب آسان روی سایتی که محتوا دارد نصب کنید. به دلیل اینکه در هنگام نصب به شما پیغام می دهد که سایت شما دارای محتوا است و امکان نصب بسته نصبی نیست و باید کل پوشه ای که سایت شما روی آن نصب است خالی باشد.

حالا اگر بخواهید تغییر قالب با بسته نصب آسان را انجام دهید به طوریکه هم محتوای سایت خود را حفظ کنید و هم قالب را تغییر دهید باید ابتدا از اطلاعات سایت خود خروجی (Export) بگیرید و سپس اطلاعات را در قالب جدید درون ریزی (Import) کنید.

در ادامه به آموزش تغییر قالب با بسته نصبی می پردازیم و مراحل آن را قدم به قدم توضیح می دهیم. در این مقاله برای سادگی فهم و بیان، سایتی که قصد تغییر قالب آن با بسته نصب آسان را داریم سایت مبدا و سایتی که قالب دوم را روی آن نصب می کنیم و به عنوان تست اطلاعاتمان را درون ریزی می کنیم سایت مقصد می نامیم.

در ویدیو زیر آموزش تغییر قالب با بسته نصبی را ببینید.

دلایل تغییر قالب با بسته نصب آسان

سعی کنید در ابتدای طراحی یک سایت، قالب مناسبی انتخاب کنید تا درگیر تغییر قالب نشوید زیرا در بیشتر مواقع فرایند ساده ای نیست. اما گاهی ممکن است شما بعد از مدتی تصمیم بگیرید که قالب وردپرس سایت خود را تغییر دهید. به هر دلیلی که بخواهید این کار را انجام دهید باید مراحی را طی و نکات مهمی را رعایت کنید. دلایل تغییر قالب را در ادامه آورده ایم:

  1.  قدیمی بودن قالب سایت
  2. اضافه کردن یک امکان به سایت تان که در سایت قبلی امکان اضافه شدن نیست
  3. افزایش سرعت سایت با یک قالب بهینه
  4. تغییر و بهینه سازی رابط کاربری
  5. و موارد دیگر.

انتخاب قالب مقصد 

شاید بپرسید برای تغییر قالب چه قالبی انتخاب کنم؟ باید بگویم که قالب مقصد باید شرایطی را دارا باشد. دو قالب باید از یک صفحه ساز پشتیبانی کنند تا به راحتی المان ها توسط صفحه ساز دیگر قابل خواندن و اضافه کردن باشد. برای مثال اگر قالب مبدا المنتوری است قالبی که انتخاب می کنید هم باید با افزونه Elementor باشد. برای اینکه بدانید چطور تغییر قالب وردپرس با بسته نصب آسان انجام دهید اولین قدم انتخاب قالب است.

⚠️ اگر قالب مبدا شما دارای المان اختصاصی باشد، احتمالا  این المان ها منتقل نشوند و به هم ریختگی مشاهده کنید. در صورت عدم انتقال، باید خودتان دستی آیتم های مورد نظر را اضافه کنید.

نحوه تغییر قالب با استفاده از بسته نصبی در سایت دارای محتوا

روال کار به این صورت است:

  1. قبل از هر چیز به بکاپ گیری با داپلیکیتور از سایت مبدا اقدام کنید.
  2.  سپس قالب موردنظر را در سایت مقصد (که می تواند لوکال هاست باشد یا یک دایرکتوری که روی دامنه تان ایجاد کرده اید) با بسته نصب آسان نصب کنید.
  3. از اطلاعات سایت مبداء خروجی بگیرید.
  4. بعد از گرفتن خروجی، اطلاعات مربوطه را در سایت مقصد درون ریزی کنید.
  5. اقدامات لازم بعد از درون ریزی
  6. بعد از اطمینان از تکمیل چیدمان سایت مقصد بر اساس سایت مبدا، سایت مقصد را به مبدا انتقال دهید.
⚠️ ممکن است تمام المان هایی که در برگه ها وجود دارد منتقل نشود بنابراین بعد از انتقال باید این المان ها را دستی ایجاد کنید.

در این مقاله قالب وودمارت را برای سایت مقصدمان انتخاب کرده ایم و سایت مبداء مان با قالب شاپینو راه اندازی شده است. در ادامه مراحل تغییر قالب با بسته نصب آسان را گام به گام توضیح می دهیم.

توجه کنیدبرای تغییر قالب با بسته نصبی، به هیچ عنوان قبل از اینکه از نصب قالب با بسته نصب آسان و انتقال صحیح اطلاعات اطمینان حاصل نکرده اید تغییری در سایت مبدا ندهید.

نصب قالب در سایت مقصد

ابتدا یک پوشه تست در دامنه خود ایجاد کنید و قالب وودمارت را با بسته نصبی روی آن نصب کنید. بعد از نصب از پیشخوان وردپرس> تنظیمات > خواندن باید به موتورهای جست وجو اعلام کنید که سایت شما را ایندکس نکند چون شما فصد ندارید سایت را با این دامنه بالا بیاورید و فقط برای تست است.

مهم ترین مواردی که باید منتقل شوند برگه ها، نوشته ها و محصولات شما هستند.

برون ریزی برگه ها، نوشته ها، محصولات و ابزارک های سایت مبدا

همانطور که گفتیم امکان نصب مستقیم بسته نصبی روی سایت دارای محتوا وجود ندارد. برای تغییر قالب با بسته نصب آسان و حفظ محتوا ابتدا باید از اطلاعات که شامل برگه ها، نوشته ها و محصولات است یک فایل خروجی بگیرید.

انتقال برگه ها

از پیشخوان وردپرس بخش ایزارها > برون بری که یکی از قابلیت های وردپرس است برای گرفتن خروجی از نوشته ها، برگه ها و محصولات استفاده کنید. در این مرحله مطابق تصویر، برگه ها را انتخاب کرده و دکمه بارگیری پرونده برون بری را بزنید. با زدن برون ریزی هر مورد یک فایل XML برای شما دانلود می شود.

برون ریزی اطلاعات در تغییر قالب با بسته نصب آسان

بعد از آن وارد سایت مقصد شده و از منوی ابزارها > درون ریزی مانند تصویر زیر فایل Xml ای که از مرحله قبل دریافت کردید را درون ریزی کنید.

درون ریزی اطلاعات در تغییر قالب با بسته نصبی

در این بخش تصویر اول صفحه ای از قالب مبداء است که برای نمونه باز کرده ایم.

درون ریزی برگه ها در تغییر قالب با بسته نصبی

تصویر زیر همان صفحه از قالب مقصد است. ملاحظه می کنید که چیدمان برگه ها و تصاویر به خوبی منتقل شده است و برای برگه ها درون ریز وردپرس به خوبی عمل کرده است.

⚠️ در استفاده از بسته نصبی در سایت دارای محتوا، نوشته ها و محصولات معمولا راحت تر از برگه ها درون ریزی می شوند. ممکن است بعضی ویژگی ها در  هنگام درون ریزی برگه ها منتقل نشوند و به همریختگی زیادی مشاهده کنید. در این صورت می توانید آنها را با صفحه ساز ایجاد کنید. راه دیگر این است که به سراغ افزونه های درون ریزی برون بری مانند WP All Import Pro و WP All Export Pro بروید تا کار را برای شما راحت کنند.

برگه های انتقال یافته از سایت مبدا در تغییر قالب

اگر در استفاده از بسته نصبی در سایت دارای محتوا، در برون بری و درون ریزی به مشکل برخورد کردید و با درون ریز وردپرس و افزونه هایی که کفتیم موفق به برون بری و درون ریزی نشدید، آخرین راهکار این است که برگه ها را از ابتدا درست کنید و فقط نوشته ها و محصولات را درون ریزی کنید.

انتقال نوشته ها

برای انتقال نوشته ها در تغییر قالب با بسته نصب آسان نیز از مسیری اقدام کنید که در بخش قبل توضیح داده شد. با این تفاوت که این بار نوشته ها را برای برون بری انتخاب کنید. نتیجه کار را در ادامه مشاهده می کنید.

دقت کنید گاهی به دلایلی تصاویر نوشته ها یا محصولات منتقل نمی شوند و حتی با افزونه هم نمی توانید این کار را انجام دهید. در این مواقع باید تصاویر را دستی بارگذاری کنید. تعداد نوشته ها در یک سایت معمولا کمتر از محصولات است اما اگر نوشته های زیادی دارید. در تصویر زیر صفحه نوشته را در سایت مبداء می بینید.

نوشته ها در سایت مبدا تغییر قالب با بسته نصبی

تصویر زیر نوشته موردنظر را بعد از درون ریزی در سایت مقصد نشان می دهد.

درون ریزی نوشته در سایت مقصد در تغییر قالب با نصب آسان

انتقال محصولات

برای درون ریزی محصولات در سایت مقصد، مانند بخش های قبل از بخش برون بری وردپرس گرینه محصولات را بزنید و بعد از برون بری اطلاعات آنها را درون ریزی کنید. اگر تصاویر محصولات بهطور کامل منتقل نشدند به دلیل اینکه تعداد محصولات معمولا در سایت های فروشگاهی بالاست، بهتر است از روشی استفاده کنید که تصاویر را به طور کامل منتقل کند. اگر با ابزار وردپرس انجام نشد افزونه های که در بخش های قبل معرفی کردیم را هم تست کنید.

صفحه یک محصول در سایت مبدا را در تصویر زیر می بینید.

انتقال محصولات در تغییر قالب با نصب آسان

در تصویر زیر صفحه همان محصول بعد از درون ریزی در سایت مقصد را می بینید.

انتقال ابزارک ها

اگر برای تغییر قالب با بسته نصب آسان به لیست درون ریزی و برون بری وردپرس و افزونه های معرفی شده دقت کرده باشید هیچ تنظیماتی برای انتقال ابزارک ها وجود ندارد. به دلیل اینکه ابزارک ها در فایل xml ذخیره نمی شوند و شما باید مجدداً در سایت مقصد ابزارک ها را به صورت دستی تنظیم کنید.

در استفاده از بسته نصبی در سایت دارای محتوا افزونه هایی وجود دارند که می توانید ابزارک ها را با آنها به شکل جداگانه درون ریزی کنید یکی از این افزونه ها که قابل دانلود از مخزن وردپرس است Widget Importer & Exporter است. ممکن است افزونه با قالب های شما سازگار نباشد، اگر این طور بود به عنوان آخرین راهکار باید مجددا ابزارک هایی مثل سایدبار یا هدر و فوتر را از ابتدا ایجاد کنید.

در موردی که ما توضیح دادیم افزونه با قالب سازگاری نداشت به همین دلیل باید ابزارک ها را به صورت دستی مجددا بسازیم.

اقدامات بعد از درون ریزی اطلاعات قالب

در ابتدای مقاله گفتیم که تغییر قالب با بسه نصب آسان کار راحتی نیست. بعد از درون ریزی باید همه چیز را چک کنید. چیدمان را بررسی کرده و هرجا ویژگی ها به درستی منتقل نشده اند یا به هم ریختگی دارند. خودتان آن را ایجاد کنید. بررسی کنید لینک های درون هدر و فوتر مقل لینک ارتباط با ما به خوبی منتقل شده اند. هیچ لینک از دست رفته ای یا صفحات 404 نباید باشد. صفحات 404 به خودی خود ایرادی ندارند مشکل آنجا به وجود می آید که چندین صفحه دارید که به یک صفحه 404 لینک دهی داخلی انجام داده اند. بنابراین باید آنها را شناسایی کنید.

همانطور که می دانید صفحات 404 یک امتیاز منفی برای سئو سایت شما محسوب می شوند که باید بتوانید آنها را مدیریت کنید. ایزارهایی مانند Screaming Frog هستند که تمامی لینک های 404، 403 و غیره را شناسایی می کنند و شما می توانید صفحه یا پارامترهای 404 شده را بسازید.

انتقال سایت مقصد به مبدا

گام آخر در تغییر قالب با بسته نصب آسان این است که بعد از اینکه همه تغییرات را انجام دادید و از انتقال صحیح اطلاعات سایت مطمئن شدید و به طور کامل سایت مبدا را با قالب مربوطه در سایت مقصد بارگذاری کردید، از سایت مقصد با داپلیکیتور یک بکاپ بگیرید. سپس محتویات سایت مبدا را حذف کرده و بسته نصبی که گرفته اید را روی سایت مبدا نصب کنید.

⚠️ نکته : قبل از حذف و یا تغییر هر محتوایی از سایت مبداء بکاپ بگیرید.

در این مقاله به شما نحوه استفاده از بسته نصبی در سایت دارای محتوا را آموزش دادیم. شما با انتخاب قالب مناسب و رعایت گام هایی که گفته شد می توانید درصد زیادی از اطلاعات خود را در قالب جدید درون ریزی کنید. اگر تجربه ای با تغییر قالب با بسته نصب آسان دارید در کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
مهسا هستم و 4 ساله در حوزه وردپرس و دو سال در حوزه سئو فعالیت دارم. معتقدم که انسان در شرایط نامساعد نباید خودش رو ببازه و نا امید بشه چون فصل دوباره جوونه زدن هم خواهد رسید...
مقالات مرتبط
بنر
آموزش گام به گام بسته نصب آسان در لوکال هاست
اگر در لوکال هاست وب سایت خود را راه اندازی کنید می توانید یکباره وب سایت خود را به هاست منتقل کنید. یعنی بدون آنکه نیاز به هاست و دامنه داشته باشید، سایت را بدون استرس و نگرانی راه اندازی می کنید  و پس از مطمئن شدن از همه تغییرات دلخواهتان، آن را به هاست اصلی انتقال می دهید. همچنین در مصرف ...
بنر
آموزش قالب وودمارت؛ آموزش صفر تا صد طراحی فروشگاه
اگر می خواهید یک سایت حرفه ای طراحی کنید که کلیه امکانات یک فروشگاه آنلاین را داشته باشد کافی است یکی از 50 دموی فارسی و اختصاصی مانند دیجی کالا و موتن رو قالب وودمارت را نصب و استفاده کنید. همچنین این قالب فروشگاه ساز به همراه اپلیکیشن ارائه شده و کاربران می توانند یک نسخه از وب سایت را روی ...
بنر
آموزش نصب و فعالسازی ioncube در زمپ
ionCube Loader ماژولی است که برای اجرای فایل های رمزگذاری شده روی سرور نصب می شود. نصب و فعالسازی ioncube به سادگی انجام می شود. در صورت فعال نبودن ionCube شما با خطا مواجه می شوید. اما راهکار ساده رفع این خطا نصب ionCube در کمتر از چند دقیقه است که در ادامه به توضیح آن به صورت ویدئویی می پردازیم.
بنر
آموزش نصب آسان قالب وردپرس در Cpanel
شاید شما هم این جمله را شنیده باشید. در کم تر از 10 دقیقه سایت وردپرس خود را نصب کنید. در نگاه اول به نظرتان این جمله فقط یک تبلیغ برای جذب مخاطب به نظر می‌رسد اما کاملا درست است. کافی است از بسته نصب آسان وردپرس استفاده کنید تا سایت شما در کم تر از 10 دقیقه، روی هاست نصب شود. با هم نصب قالب ...
21 دیدگاه
rasoul7
rasoul7
24 بهمن 1402 22:00

سلام. وقت به خیر.
سایتی داریم که محصول داره و میخواهیم تمامی اطلاعات ( محصول، ویژگی های محصول ) را انتقال بدیم به قالب جدید.
با روشی که گفتید، چطور میشه ویژگی های تعریف شده محصول در قسمت ( محصولات > ویژگی ها، برچسب ها و برند ها ) را انتقال داد؟؟
اگر نیاز به افزونه ای هست لطفا روش یا مراحل استفاده از افزونه هم بفرمایید.

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
02 اسفند 1402 15:08

سلام وقت بخیر
اگر پست تایپتون مشخصه باید قالبی را انتخاب کنید که از اون پست تایپ پشتیبانی کند. در غیر این صورت باید به صورت دستی اطلاعات را وارد کنید.

موفق باشید

آیا مفید بود ؟
Netagha
Netagha
28 دی 1402 16:44

با سلام و وقت بخیر
با توجه به محتوای سایتم ، از طریق نصب آسان بر روی مقصد و انتقال به مبدا بخشی از فرآیند را انجام دادم اما سوالی داشتم خدمتتان
من پلاگین اپلیکیشن ساز سیریلا را نصب دارم و پیکربندی های متعددی را برای ساخت اپلیکیشن انجام داده ام.
در صورت فرآیند انتقال
آیا محتوای مربوط به این پلاگین هم حذف می شود؟

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
30 دی 1402 08:50

سلام وقت بخیر
با توجه به اینکه در این روش باید از سایت مبدا خروجی بگیرید و سپس در قالب نصب شده درون ریزی کنید پیکربندی افزونه ها و تنظیماتی که انجام داده‌اید منتقل نمی‌شوند.
اگر اپلیکیشن سیریلا امکان برون بری و درون ریزی را داشته باشد میتوانید با این کار از پیکربندی و تنظیمات افزونه خروجی بگیرید و این خروجی را در سایت مبدا درون ریزی کنید. لطفا از پشتیبان محصول سوال کنید که آیا افزونه این امکان را دارد یا خیر.
موفق باشید

آیا مفید بود ؟
samaqiasi
samaqiasi
24 آذر 1402 00:35

چجوری قالب قبلی پاک کنم ،

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
24 آذر 1402 23:45

سلام
اگر منظورتان مرحله آخر است باید وارد هاست شده و در پوشه‌ای که قالب نصب است خیلی راحت و به صورت دستی فایل‌ها را انتخاب، حذف و پوشه را خالی کنید.

آیا مفید بود ؟
samaqiasi
samaqiasi
24 آذر 1402 00:34

گام آخر در تغییر قالب با بسته نصب آسان این است که بعد از اینکه همه تغییرات را انجام دادید و از انتقال صحیح اطلاعات سایت مطمئن شدید و به طور کامل سایت مبدا را با قالب مربوطه در سایت مقصد بارگذاری کردید، از سایت مقصد با داپلیکیتور یک بکاپ بگیرید. سپس محتویات سایت مبدا را حذف کرده و بسته نصبی که گرفته اید را روی سایت مبدا نصب کنی
این قسمتو هم باید براش فیلم درست کنید خدایی

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
24 آذر 1402 23:43

سلام و وقت بخیر
دقیقا در کدام بخش مشکل دارید؟ به دلیل اینکه این اقدامات تکراری هستند دیگر در ویدئو به آن نپرداختیم. این قسمت تنها نصب با داپلیکیتور است و چیز جدیدی ندارد. برای نصب بسته نصبی می توانید مقاله زیر را ببینید.
https://www.rtl-theme.com/blog/easy-installation-package/البته حتما در یک ویدیو سعی میکنیم جزئیات بیشتری را ارائه دهیم.

آیا مفید بود ؟
samaqiasi
samaqiasi
23 آذر 1402 11:01

The theme directory "metro" does not exist.
من به این مشکل رسیدم

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
23 آذر 1402 12:08

سلام وقت بخیر
در کدام مرحله با این خطا روبرو شده اید؟ دقت کنید که بسته نصبی به درستی در هاست آپلود شده باشد.

موفق باشید

آیا مفید بود ؟
Mohsen
Mohsen
31 شهریور 1402 13:37

واقعا حیف این مطلب و ویدیو که نصفه تهیه شده، بقیه مراحلش آموزش داده نشده :(

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
01 مهر 1402 09:05

درود و عرض ادب
دوست گرامی در مقاله به طور کامل همه مواردی که باید برای تغییر قالب با بسته نصبی انجام دهید توضیح داده شده است. چه بخشی برای شما مفهوم نیست؟

آیا مفید بود ؟
Mohsen
Mohsen
05 مهر 1402 08:44

سلام مجدد، اینکه برای قالب جدید یه دیتابیس دیگه درست کنیم موقع نصب یا همون دیتابیس قدیمی؟
بعد از اینکه همه مراحل درون ریزی انجام شد از پوشته تست بکاپ تهیه کنیم و جایگزین قبلی کنیم؟

آیا مفید بود ؟
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
05 مهر 1402 10:23

درود بر شما
برای هر بار نصب قالب شما باید مجددا دیتابیس جدید ایجاد کنید. برای نصب قالب در سایت مقصد هم اینکار ضروری است.
همانطور که در انتهای مقاله هم بیان شده بعد از درون ریزی کامل اطلاعات باید با داپلیکیتور که یکی از افزونه های بکاپ است از سایت مقصد بکاپ بگیرید و در سایت مبدا مطابق با روش بسته نصبی نصب کنید.

موفق باشید

آیا مفید بود ؟
amir_m.f
amir_m.f
03 اسفند 1401 10:44

سلام و عرض ادب من الان سایتم با قالب اهورا فعاله و قالب نگارشاپ را خریدم و میخوام انتقال بدم چند سوال دارم
۱) اینکه باید قبل از شروع افزونه داپلیکیتور را در سایت مبدا نصب کنم؟ ۲) وقتی پوشه تست ایجاد کردم در مسیر public-html و قالب نصبی نگارشاپ را نصب کردم زمانی که نصب انجام شد و در سایت مقصد صفحه وردپرس با قالب نگارشاپ‌ بالا اومد قبل از برون ریزی و‌در‌ن ریزی اطلاعات اون افزونه های نصب شده در سایت مبدا هم روی سایت مقصد نصب و فعال هستند یا باید مجددا همرو‌نصب کنم؟ ۳)در اخر مطلبی که توضیح ندادید این که وقتی تمام کارها را انجام دادیم و اطلاعات از سایت مبدا به مقصد انتقال پیدا کرد، چگونه سایت مقصد را از نظر ادرس جایگزین سایت مبدا کنیم که زمانی که ادرس سایت را وارد میکنیم سایت با قالب جدید بالا بیاد و قبلش ایا باید اطلاعات سایت مبدا را پاک کنیم؟

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
03 اسفند 1401 11:18

درود بر شما
حتما قبل از هر چیزی از سایت مبدا بکاپ بگیرید.
1) بله
2) بله میتونید بعد از درون ریزی اطلاعات افزونه ها را در سایت مقصد نصب کنید.
3) بعد از اینکه از انتقال کامل اطلاعات مطمئن شدید باید اطلاعات سایت اصلی را حذف کنید و از سایت مقصد (دوم) یک بسته نصبی بگیرید و در سایت اصلی نصب کنید.

آیا مفید بود ؟
fereshteh_gh44
fereshteh_gh44
14 بهمن 1401 10:20

این کار به سئوی سایت آسیب نمیزنه؟

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
15 بهمن 1401 14:06

سلام فرشته عزیز
به دلیل تفاوت قالب ها در متا دیتاها و داده های ساختاریافته قطعا برای سئو هم با چالش هایی مواجه خواهید بود که با یک استراتژی مناسب میتونید اونها را پشت سر بذارید. قبل از هر چیز دقت کنید قالبی که انتخاب می کنید سئو فرندلی باشد، به تعداد زیاد افزونه متکی نباشد، با ابزارها قالب جدید را از نظر سرعت بررسی کنید، سایت تان را مدام با سرچ کنسول رصد کنید و اصلاحاتی که نیاز داره را انجام بدبد.

آیا مفید بود ؟
raveh
raveh
17 دی 1401 13:06

پس اینکه انتقال اطلاعات رو از مبدا به مقد انجام دادیم
چه طوری اینها رو بریم روی مقصد
فرض کنید من روی هاستم یه فولدر ساختم این کار رو کردم چه طوری جایگزین کنم

آیا مفید بود ؟
0
مهسا کاظمی پور
مهسا کاظمی پور
17 دی 1401 14:37

درود و عرض ادب
دوست گرامی شما بعد از اینکه اطلاعات را از سایت مبدا برون بری کردید، بعد از نصب قالب جدید در سایت مقصد، از طریق ابزار درون ریزی وردپرس که در ویدئو هم کامل توضیح داده شده می توانید درون ریزی را در سایت جدید انجام دهید.

آیا مفید بود ؟
marziefrtn
marziefrtn
18 آبان 1401 10:02

سلام ... کاش اینو در نظر بگیرید که خیلی از کاربرای وردپرس کسانی هستن که دارن قدم های اول رو در این حوزه برمیدارن ... و کلا وردپرس رو به خاطر راحتی نسبی به عنوان شروع انتخاب کردن. مثلا من از اول قدم به قدم با فیلم های اموزشی یه سایت اوردم بالا. اطلاعاتم در حد همون فیلماییه که دیدم. اما در ویدئوهای شما مطالب برای ما تازه کارا گنگ و غیرشفافه

آیا مفید بود ؟
0