ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش
اخبار

همایش ReactConfIran2019

همایش تخصصی جاوا اسکریپت و ری‌اکت برای اولین بار در ایران با کمک کارگاه خلاقیت و نوآوری هست‌نما برگزار خواهدشد. ری‌اکت‌کانف در تلاش است تا علاوه بر ایجاد یک گردهمایی تخصصی که متشکل است از مجموعه ای از برنامه نویسان و افراد با تجربه، بستری را برای ایجاد اشتغال و کاریابی در زمینه صنعت نرم افزار فراهم کند؛ چه افراد با تجربه ای که به دنبال کار کردن در شرکت های بزرگ هستند و چه جوانان کم تجربه‌ی جویای کار.

0
06 مرداد 1398
آخرین بروزرسانی: 21 اسفند 1402

همایش یک روزه تخصصی ری‌اکت و جاوا اسکریپت

همایش ری اکت کانف در اولین پنج شنبه شهریور ماه سال ۱۳۹۸ یعنی ۷ شهریور ماه در فضای بسیار زیبای باغ موزه دفاع مقدس روبروی پارک طالقانی برگزار خواهد شد، در این همایش بیش از ۱۵ سخنرانی ،چند ورکشاپ و نمایشگاه کار برقرار خواهد شد.

امکانات کلی شرکت در همایش ReactConfIran2019 :

• ارائه و سخنرانی های فنی توسط افراد متخصص
• ارائه های ویدئویی برنامه نویسان ایرانی خارج از کشور
• پنل گفتگو در مبحث این روزهای نرم افزار ایران
• شبکه سازی با برنامه نویسان و مدیران صنعت آی تی ایران
• حضور بیش از ۲۵۰۰ برنامه نویس به صورت فیزیکی و مجازی در همایش
• پکیج های اهدایی به شرکت کنندگان
• پذیرایی ناهار و صبحانه
• دو وعده پذیرایی مجزا در وقت های استراحت
• امکان جستجوی شرکت مناسب برای استخدام به دلیل وجود نمایشگاه کار در همایش
ثبت نام و رزرو صندلی در همایش آغاز شده است و هم اکنون می توانید با کد تخفیف 30 درصدی rtl-theme در همایش همایش ReactConfIran2019 ثبت نام کنید.

همایش یک روزه تخصصی برنامه نویسی و نرم افزار در ایران تهران مناسب برای برنامه نویس ها، شرکت ها، استارتاپ ها و دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر، میتوانید به آدرس reactconf.ir مراجعه فرمایید.

لینک ثبت نام همایش ری اکت کانف : https://reactconf.ir/ticket

کد تخفیف همایش ReactConfIran2019

زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 3 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم.
مقالات مرتبط
بنر
امکان جایگزینی محصولات راست چین برای فروشندگان آزاد شد
جهت بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات پشتیبانی راست چین، همچنین ایجاد رقابت سازنده بین فروشندگان، امکان جایگزینی محصولات غیر ایرانی راست چین آزاد شد.
بنر
حل مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube
اگر در پیشخوان وردپرس با مشکل cannot be decoded by this version of the ionCube Loader برای فعالسازی محصولات راست چین روبرو شده اید این مطلب را بخوانید تا به سادگی آن را رفع کنید.
بنر
کارمزد محصولات راست چین هوشمند شد
با هوشمند شدن کارمزد محصولات راست چین اگر فروشندگان محصولات با کیفیت تری ارائه دهند و درصد رضایت بالاتری از خریدار دریافت کنند سود بیشتری از فروش محصولات به دست می آورند و کارمزد کمتری پرداخت می کنند.
بنر
رونمایی از لوگو جدید راست چین
لوگو هر مجموعه، بخش مهمی از هویت آن را نشان می دهد و به نوعی شخصیت یک برند، محسوب می شود. این نکته ای بود که از مدت ها قبل ذهن ما را درگیر کرده بود. لوگو راست چین باید به نحوی گویاتر، فعالیت های مجموعه را بازتاب دهد. راست چین حالا دیگر فقط یک Marketplace نیست. یک هویت است. هویتی که پیکره عظیمی ...
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.