ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش

نخستین همایش React

همایش معرفی تکنولوژی و آینده React نخستین همایش React ایران، یازدهم بهمن ماه در تالار علامه دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. این همایش با مشارکت برخی از شرکت‌های نرم‌افزاری نام‌آشنای کشور از جمله شرکت ریسمان، شرکت چارگون و شرکت پرداخت الکترونیک سداد برگزار خواهد شد. در ایران در دو سال گذشته بسیاری از شرکت‌ها، سایت‌ها […]

0
03 بهمن 1397
آخرین بروزرسانی: 22 اسفند 1402

همایش معرفی تکنولوژی و آینده React

نخستین همایش React ایران، یازدهم بهمن ماه در تالار علامه دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

این همایش با مشارکت برخی از شرکت‌های نرم‌افزاری نام‌آشنای کشور از جمله شرکت ریسمان، شرکت چارگون و شرکت پرداخت الکترونیک سداد برگزار خواهد شد.

در ایران در دو سال گذشته بسیاری از شرکت‌ها، سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها به سمت استفاده از این تکنولوژی پیش رفته‌اند، اما هنوز این تکنولوژی برای بخش زیادی از شرکت‌ها و توسعه‌دهندگان شناخته شده نیست.

هدف از برگزاری همایش ری‌اکت، انتقال تجربیات شرکت‌های بزرگ و چالش‌های استفاده از ری‌اکت در پروژه‌های بزرگ سازمانی است. هم‌چنین این همایش فرصتی برای آشنایی برنامه‌نویسان جوان و دانشجویان رشته‌های فنی با مسیرهای شغلی این حوزه فراهم کرده است. طرح و ارزیابی چالش‌های عدم استفاده از این تکنولوژی در کشور و راهکارهای آن نیز در این همایش به بحث و بررسی گذاشته خواهد شد.

ری‌اکت یک کتابخانه جاوا اسکریپت و متن‌باز است که در شرکت فیسبوک توسعه داده شده است. از این تکنولوژی در بسیاری از پروژه‌های بزرگ دنیا استفاده شده و یکی از سریعترین و محبوب‌ترین کتابخانه‌های تحت وب است.

ری‌اکت در بسیاری از پروژه‌های بزرگ نرم‌افزاری استفاده شده و شرکت‌هایی مانند فیسبوک، یاهو، مایکروسافت، اوبر و … از آن استفاده می‌کنند. همچنین اپلیکیشن‌هایی مانند اینستاگرام و واتس اپ و اسکایپ با تکنولوژی ری‌اکت نیتیو (React Native) نوشته شده است.

بخش خصوصی پیشگام شد

مسعود آل‌علی از مجموعه دیجی‌کالا، مهدی یگانه و آرش سلیمانی از شرکت ریسمان، شهباز توکلی و احسان مجدآبادی از شرکت چارگون، طاها عباچی و وحید محرابی از شرکت سداد و مهدی خسروی از دیجیاتو سخنرانان تخصصی این همایش هستند که تجربیات و چالش‌های خود در استفاده از تکنولوژی ری‌اکت را به اشتراک خواهند گذاشت.

این همایش در تاریخ 11 بهمن 1397 از ساعت  9 صبح تا پنج بهمن ماه در تالار علامه کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. برای ثبت‌نام در همایش به وب‌سایت reactiran.com مراجعه کنید و با استفاده از کد تخفیف  rtl-theme از 66 درصد تخفیف ثبت‌نام بهره‌مند شوید.

قالب ReactJS صبا که از این تکنولوژی استفاده کرده است به تازگی در راست چین منتشر شده است.

نخستین همایش React ایران

 

زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 3 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم.
مقالات مرتبط
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.