ایکون
100 قالب سایت آماده
897 هزار تومان
پیش نمایش

با لباس‌هایتان لبخند بسازید

تابستون سال 96 بود که به همراه دوستانم به یک اردوی جهادی رفتیم، منطقه بسیار خوش آب و هوایی بود ولی به دلیل صعب العبور بودن اون منطقه میشه گفت که هیچ امکاناتی نداشت، نه امکانات رفاهی، نه بهداشتی و نه… 🙁

0
11 اسفند 1397
آخرین بروزرسانی: 21 اسفند 1402

رفت و آمد بین شهرهای اطراف هم برای این افراد خیلی سخت بود و مثل ما زود به زود نمیتوانستن که خرید برن. به خاطر همین قبل از رفتن، من و دوستانم تصمیم گرفتیم که لباسهایی که سالم هستند ولی دیگه استفاده نمیکنیم رو جمع کنیم و برای بچه های اونجا ببریم، وقتی لباسا را به بچه ها می دادیم حسی رو تجربه کردم که شاهد هیچ وقت دیگه برام تکرار نشه. لبخند و شوق و ذوق این بچه ها خستگی راه را از تنمون گرفت.

مطمئنا تو شهر و دیار خودمون هم کسانی هستن که بضاعت این را ندارن که برای شب عیدشون لباس های نو تهیه کنند. اما اگه همه دست به دست هم بدیم، شاید کمتر کسی باشه که برای نوروز، شاد نباشه. پس بیاین به هم کمک کنیم تا بهار زودتر از نوروز به خونه هامون پا بزاره. بهار چیزی غیر از شادی و تازگی نیست. نه فقط لباس و خانه تازه؛ بلکه حس تازه هم میتونه این اتفاق رو قشنگ تر و متفاوت تر از هر سال کنه. مثل حسی که من با دیدن لبخند اون کوچولوها داشتم.

یک طرح جالبی که زود شور راه انداخته و مورد حمایت انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی, اتحادیه کسب و کارهای فضای مجازی, معاونت علمی ریاست جمهوری و کسب و کار های آنلاین قرار گرفته  اینه که لباسهایی که قابل استفاده هستن ولی دیگه استفاده نمیکنیم را دریافت میکنه، خشکشویی میکنه در کاورهای مخصوص قرار میده و به دست سازمانها و افراد نیازمند میرسونه. راست چین هم از این طرح که با نام “طرح لبخند” ازش یاد میشه حمایت میکنه و شما عزیزان رو به شرکت در این طرح خداپسندانه دعوت میکنه.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۹۶۳۱۰۰ تماس بگیرید.

زهرا غفاری
زهرا غفاری
مهندسی نرم افزار و کارشناسی ارشد تجارت الکترونیک خوندم و 3 ساله که وردپرس و سئو کار می کنم.
مقالات مرتبط
0 دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.