افزونه AIO Support Center
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 8
8 پرسش و پاسخ
RenoXDesign
RenoXDesign

سلام وقت بخیر
این افزونه قابلیت چند زبانه شدن داره ؟

avang
avang

سلام خسته نباشید
مورد اول دمو بالا نمیاد
مورد دوم آپدیت جدید قرای می گیرد یا خیر

m2sali
m2sali

دمو مشکل داره

mdf59
mdf59

سلام دمو کار نمیکنه

Samandashtizad
Samandashtizad

سلام خسته نباشید ایا امکان این هست که مثلا تمام تیکت هایی که از صفحه B ارسال میشن به مدیر B اختصاص داده بشوند و فقط مدیر B قادر به دیدن تیکت ها و پاسخدهی باشد؟
در عین حال آن مدیر ها فقط به صفحه پاسخدهی دسترسی داشته باشند نه بقیه قسمت های وبسایت.
ممنون میشم اگر راهنمایی کنید.

رضا جلیلی
رضا جلیلی

سلام

پشتیبانی از ووکامرس این افزونه رو نه تو دمو قرار دادید و نه توضیحی راجبش داده شده

می شه تو افزونه وقت ثبت تیکت مشتری لیست محصولاتی که خریده رو ببینه فقط و از بینشون انتخاب کنه و تیکت رو ارسال کنه ؟

در کل پشتیبانی ووکامرسش چجوریه ؟

karagah
karagah

کاربرانی که بخواهند تیکت ارسال کنند آیا باید نقش خاصی را داشته باشند ؟؟
مثلا من در سایت می خواهم این اجازه را بدهم هر کاربری با هر نقشی بتواند تیکت را ارسال کند نه فقط کاربرانی که توسط این افزونه نقش به خصوصی را باید داشته باشند؟؟؟؟

فخر وردپرس
فخر وردپرس در پاسخ به karagah
  • طراح محصول

سلام و عرض ادب
خیر نیاز به نقش خاصی ندارند.
شما دسترسی دارید انتخاب کنید که چه نقش هایی تیکت ارسال کنند.مثلا فقط مدیریان یا نویسنده ها و یا همه کاربران.
موفق باشید