پوسته چند منظوره و حرفه ای Renown
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 29
29 پرسش و پاسخ
rz76900
rz76900

برای سایت زیر این قالب را میخوام بگیرم - حجم دیتا بیس چه قدر مصرف میکنه؟ چون من منابعم محدوده
http://arzunkadeh.com

Pyramid Themes
Pyramid Themes حرفه ای در پاسخ به rz76900
  • طراح محصول

سلام خدمت شما؛

همانطور که در صفحه محصول هم ذکر شده، فروش این محصول متوقف شده.
لطفاً از سایر محصولات دیدن کنید.

rtl_shahram.pezeshki
rtl_shahram.pezeshki

سلام. آیا این قالب امکان فروش با واحد پول های دیگر مثل دلار و یورو را دارد؟

rtl_shahram.pezeshki
rtl_shahram.pezeshki

سلام. آیا این قلب امکان فروش با واحد پول های دیگر مثل دلار و یورو را دارد؟

mthsoft
mthsoft

سلام دوست عزیز
یک قالب نیاز دارم مثل این سایت iranbcs.ir با همین امکاناتش می تونید برام ردیف کنید
هزینه اش چقدر میشه
ممنون

Pyramid Themes
Pyramid Themes حرفه ای در پاسخ به mthsoft
  • طراح محصول

سلام خدمت شما؛

اگر نیاز دارید عین همین سایت براتون راه اندازی بشه باید به یک فرد یا سایتی که طراحی و برنامه نویسی اختصاصی وردپرس رو انجام میدن سفارش بدید.

overlord
overlord

نسخه ی اصلیش که از سایت تم فارست و دیگر سایت ها پاک شده و شما خودتون باید آپدیت کنید.

Pyramid Themes
Pyramid Themes حرفه ای در پاسخ به overlord
  • طراح محصول

ببینید اگر بخوایم از دید حرفه ای و منطقی به قضیه نگاه کنیم، هر بخش یا فردی باید برای کارهایی که خودش انجام میده پاسخگو و مسئولیت پذیر باشه.

تقریباً در تمامی محصولات بومی سازه شده، شخص یا گروه ایرانی، تنها کار ترجمه و راست چین سازی رو انجام میدن.

محصولات رو افراد و گروه های دیگری برنامه نویسی کرده اند و منطقی هم این هست که همون افراد باید در قبال باگ های موجود در محصولات پاسخگو باشند.

در این دست موارد هیچ "باید"ی برای افرادی مثل ما که فقط کار راست چین و ترجمه رو انجام میدن وجود نداره چون محصول رو شخص دیگری برنامه نویسی کرده و ما فقط در قبال باگ ها و مشکلات احتمالی در" ترجمه و قواعد راست چین سازی" مسئول هستیم. اگر محصول مورد بحث، یک محصول ایرانی بود، بله، کاملاً حق با شما می شد.

با این حال اگر در راستای برطرف کردن باگ های برنامه نویسی، کاری بتونیم انجام بدیم، به شکلی که به ساختار محصول دست نخوره، مسلماً انجام خواهیم داد.

در مورد این محصول هم بله، این محصول از سایت تم فارست به طور کامل برداشته شده و دست ما برای آپدیت بسته هست.

در نتیجه اگر مسئولین سایت راست چین صلاح دونستند، میتونن این محصول رو از این سایت هم حذف کنند؛ چون وقتیکه دسترسی ما به سورس اصلی محصول کاملاً قطع شده، متاسفانه امکان ارائه هیچ آپدیتی هم وجود نخواهد داشت.

موفق باشید

overlord
overlord

چرا فونتش سیو نمیشه تو بخش تنطیمات؟؟
چه طوری میشه مگا منو رو فعال کرد در این قالب؟
راهنمایی کنید لطفا

Pyramid Themes
Pyramid Themes حرفه ای در پاسخ به overlord
  • طراح محصول

سلام خدمت شما؛

شما هر باری که می خواهید تغییری در تنظیمات انجام داده و ذخیره کنید باید چک کنید و ببینید که فونت های مورد نظرتون انتخاب شده باشند. اگر چنین نباشه قبل از ذخیره کردن تغییرات باید فونت ها رو دوباره انتخاب کنید.

این مشکل متاسفانه از سمت خود قالب و نسخه فعلی هست و باید منتظر باشیم تا نسخه جدید ارائه بشه و این مورد برطرف شده باشه.

در مورد مگا منو هم این قالب به صورت پیش فرض گزینه ای برای این مورد نداره و باید از یک پلاگین برای حالت مگا منو استفاده کنید.

موفق باشید

overlord
overlord

آقا یه راهنمایی دقیق بدین که نسخه ی قبلی افزونه ی vc را به نسخه ی 4.11 تو این قالب ارتقائ بیم که ارور functions.php هم نده مرسی

overlord
overlord

سلام این قالب یه مشکل اساسی داره..پلاگین ویژوال کامپاسوری که در داخلش نصب شده عملکردش مشکل داره وقتی که یک المان میخوای add کنی add نمیشه و صفحاتی هم که با این پلاگین آماده شده به هیچ عنوان بار گذاری نمیشه..من خودم visual compoosssor را هم دارم اما وقتی نصبش می کنی دیگه محیط ورد پرس باز نمیشه و خطا میده..
بعد اینکه منوی اصلی سایت را چه طور میشه کاریش کرد که به صورت مگا منو در بیاد؟

Pyramid Themes
Pyramid Themes حرفه ای در پاسخ به overlord
  • طراح محصول

سلام خدمت شما؛

همانطور که در کامنت یکی دیگه از دوستان اشاره شد، پلاگین Visual Composer از تعداد بسیار قابل توجهی کد AJAX و jQuery استفاده می کنه که بار سرور رو بسیار سنگین میکنه.

درنتیجه همیشه باید 2 مورد رو مدنظر داشته باشید:

1- برای هر قالب یا محصول، فقط از همان پلاگین ها و نسخه هایی استفاده کنید که همراه محصول دریافت می کنید و به هیچ عنوان افزونه ها رو آپدیت نکنید، مگر اینکه برای خود قالب هم آپدیتی ارائه بشه بهمراه نسخه های جدید پلاگین ها.
اگر در سایت مرجع قالب ها و افزونه ها (ThemeForest) گشته باشید، حتماً دیدید که هرگاه پلاگین هایی مثل Visual Composer آپدیت میشن، قالب هایی هم که از این افزونه ها استفاده کرده اند، آپدیت میشن تا با نسخه جدید افزونه سازگاری کامل داشته باشند. وگرنه هر مشکلی اجتناب ناپذیر هست و مسئولیت از کار افتادن احتمالی امکانات، ماژول ها و بخش های سایت با خود شما خواهد بود.

2- هرگاه مشکل مشابهی درباره عملکرد Visual Composer پیش میاد، مطمئن بشید که ISP خودتون و هاستی که برای سایت استفاده شده دچار افت سرعت نشده اند. چون همون طور که عرض کردم، ایندست پلاگین ها، بار سرور رو بسیار سنگین می کنند.

این 2 مورد رو کلی خدمت شما عرض کردم. اما در مورد این محصول به هیچ عنوان نباید پلاگین Visual Composer رو جداگانه روی سایت نصب کنید. چون این نسخه از Visual Composer که مشاهده می کنید، به نوعی در هسته خود قالب بارگزاری شده و اگر دقت کرده باشید، در بخش "افزونه ها" هیچ گزینه یا افزونه ای به نام Visual Composer وجود نداره.

بهترین راه این هست که اگر هنوز اقدام به محتوا سازی نکرده اید، مراحل نصب رو دوباره انجام بدید و فعلاً هیچ پلاگین اضافی روی سایت نصب نکنید.

امیدوارم سرور مورد استفاده تون لینوکسی باشه تا پیش فرض ها برقرار باشند.

از جانب نسخه داخلی همراه پکیج هم خیالتون راحت باشه که مشکلی نداره. چون همون طور که در پاسخ به کامنت آقای رستگار عرض کردم، اگر پلاگین مشکلی داشت، اول از همه خود ما رو به دردسر می انداخت.
علاوه بر این بنده می تونم به شما در سایت پیش نمایش دسترسی بدم تا خودتون صحت و سلامت تمامی افزونه ها و بخش ها رو بررسی کنید.

موفق باشید

orgeneral
orgeneral حرفه ای

تا الان ایراد هایی که تو این قالب دیدم
1- زیر منوها از سطح سوم به سمت چپ باز می شن و آیکون زیر منو هم فلش سمت چپ رو نشون میده .اینا راست چسن نشده بودن.دستی css رو تغییر دادم
2- هنگام ویرایش برگه ها یا نوشته ها ویژوال کامپوزر لود نمیشه که با آپدیت ویژوال کامپوزر مشکل تا حدودی حل شد ولی بازم ایرادات جزئی داره.باید قالب رو غیرفعال کنید سپس vc رو آپدیت کنید و الا خطا میده
3- وقتی تنظیمات پنل قالب رو تغییر میدیم فونت کل سایت از یکان به none, 'segoe ui', 'tahoma' تغییر میکنه

Pyramid Themes
Pyramid Themes حرفه ای در پاسخ به orgeneral
  • طراح محصول

سلام و ممنون از دیدگاه شما؛

1- این مورد بلافاصله اصلاح شد. البته اگر اطلاع می دادید، فایل اصلاح شده براتون ارسال می شد چراکه رفع ایرادات وظیفه ما هست.

2- با توجه به اینکه خود شما در این زمینه فعالیت دارید، مسلماً آگاه هستید که Visual Composer از تعداد بسیار زیاد و قابل توجهی فایل جاوا اسکریپت، کد jQuery و AJAX استفاده می کنه. استفاده از پلاگین های جانبی که ممکنه نسخه jQuery یا فایل های include شده جاوا اسکریپتشون با فایل ها و کدهای Visual Composer تداخل و ناسازگاری داشته باشه، آپدیت کردن هر پلاگینی که باعث بروز تداخل های احتمالی بشه، و حتی سرعت ISP و هاست مورد استفاده، همگی در لود نشدن و یا ناقص لود شدن Visual Composer و کامپوننت های اون دخیل هستند.
مسلماً اگر در این مورد، مشکل از نسخه مورد استفاده در پکیج بود، در وهله اول خود ما رو به دردسر و زحمت می انداخت و در وهله دوم خریداران دیگر هم گزارش های مشابهی رو برای ما ارسال می کردند.
اما اگر به شخصه تونستید راه حلی برای این مسئله پیدا کنید بسیار از این بابت خوشحال هستیم.

3- این مورد به صورت پیش فرض در نسخه نصب شده اصلی هم وجود داشت و ناچار هستیم تا ارائه نسخه ها و آپدیت های جدیدتر صبر کنیم تا این مورد احتمالاً در آینده برطرف بشه.

موفق باشید

okami
okami

با سلام
پوسته را نصب کردم ولی شبیه دمو قرار داده شده نیست
فایل درون ریزی پوسته را باید از کجا تهیه کنم که مانند دمو قرار داده شده شود؟
ممنون

Pyramid Themes
Pyramid Themes حرفه ای در پاسخ به okami
  • طراح محصول

سلام خدمت شما؛

این محصول دارای بسته نصب هست. پس از پایان نصب، سایت شما دقیقاً همانند سایت پیش نمایش خواهد شد.

لطفاً لینک سایت خودتون رو ارسال کنید.

okami
okami

با سلام
قصد خرید پوسته رو دارم فقط میخواستم چندتا افزونه برای نصب داره و در صورت امکان نام افزونه ها

Pyramid Themes
Pyramid Themes حرفه ای در پاسخ به okami
  • طراح محصول

سلام خدمت شما؛

تا جاییکه بنده خاطرم هست حدود 4-5 افزونه برای نصب همراه پکیج قرار داره ... افزونه هایی مثل فرم تماس، ووکامرس، Visual Composer و Revolution Slider

mthsoft
mthsoft

سلام
خسته نباشید
آیا میشه در این قالب صفحه ای مانند صفحه نمونه کار را به عنوان صفحه اصلی قرار داد تا نوشته ها به صورت مشبک در صفحه اصلی قرار گیرند؟

Pyramid Themes
Pyramid Themes حرفه ای در پاسخ به mthsoft
  • طراح محصول

سلام خدمت شما؛

100% امکانش وجود داره. فقط کافی هست شما یک برگه ایجاد کنید. ماژول نمایش نمونه کارها رو از ماژول های Visual Composer انتخاب و در این برگه استفاده کرده و تنظیمات دلخواه رو اعمال کنید.

در مرحله آخر، وارد بخش تنظیمات > خواندن بشید و برگه ای که ایجاد کردید رو به عنوان برگه نخست سایت تعریف کنید.

موفق باشید

آ.ش
آ.ش

با سلام
1. حجم بسته کامل آسان نصب چند مگابایت است؟
2. آیا در منوها امکان استفاده از Font Awesome می‌باشد؟
3. آیا کلیه قسمت‌ها فارسی می‌باشد یا برخی افزونه‌های اضافی که نصب است در قالب انگلیسی است؟
4. اپلیکیشن اندروید ارائه می‌دهید که سازگار با وردپرس باشد؟

با تشکر

Pyramid Themes
Pyramid Themes حرفه ای در پاسخ به آ.ش
  • طراح محصول

سلام خدمت شما دوست عزیز؛

1- حجم بسته آسان نصب حدوداً 115 مگابایت هست.
2- به صورت پیش فرض خیر. اما ظاهراً افزونه ای وجود داره که به شما اجازه میده برای منوها، از آیکن استفاده کنید. می تونید در سایت زیر موارد مشابه رو جستجو کنید :
http://www.wordpress.org/plugins/
3- در این محصول از افزونه های Revolution Slider، WPML، ووکامرس و Visual Composer استفاده شده که 2 مورد اول انگلیسی هستند، چراکه کمتر طراحی هم حاضر به ترجمه این افزونه ها در محصولات میشه. اما 2 افزونه دیگر که بسیار کاربرد بیشتری دارند، یعنی ووکامرس و Visual Composer فارسی هستند. افزونه ووکامرس که نسخه فارسی اون به رایگان قابل دانلود هست در سایت های مرتبط. افزونه Visual Composer هم توسط خود ما و برای راحتی کاربران هنگام صفحه آرایی، به صورت کامل ترجمه شده.
4- متاسفانه ارائه برنامه های موبایل جزو خدمات ما نیست.

موفق باشید

raminsaedy
raminsaedy

سلام
لطفا قابلیت های زیر رو برای این قالب بررسی کنید و در صورت امکان هزینه ها رو به تفکیک بفرمایید
۱-امکان اتصال به سرویس خرید پستی که برای ورد پرس پلاگین دارد ( مثل سرویس خرید پستی پارس کسب)
۲-امکان نصب افزونه ی سیستم همکاری در فروش AffiliateWP که برای وردپرس نوشته شده است( این افزونه رو جداگانه از یه جای دیگه خودم میخوام تهیه کنم و روی این قالب نصب کنم)
۳-امکان نمایش هزینه ارسال در قسمت تسویه حساب ( چون من دمو را که نگاه کردم هزینه ارسال برای مشتری در مرحله تسویه حساب نمایش داده نمیشد)

Pyramid Themes
Pyramid Themes حرفه ای در پاسخ به raminsaedy
  • طراح محصول

سلام خدمت شما؛

1- سرویس های خرید پستی / پرداخت در محل، باید با افزونه فروشگاه ساز سازگاری داشته باشند، که هم افزونه ای که شما نام بردید و هم افزونه سفیر (WooCommerce Safir CoD) از فروشگاه ساز ووکامرس فارسی پشتیبانی می کنند. در نتیجه برای این مورد مشکلی نخواهید داشت.
2- در صفحه رسمی افزونه AffiliateWP هم اشاره شده که این افزونه با ووکامرس سازگاری کامل داره. البته چون این افزونه رایگان نیست، امکان تست هم وجود نداشت.
3- هزینه ارسال در بخش تسویه حساب نمایش داده نشده چون هیچ افزونه ای برای خرید پستی / پرداخت در محل بروی سایت نصب نشده.

توضیح اینکه برای موارد 1 و 3، نیاز به پرداخت هزینه برای ثبت سایت شما در سیستم پرداخت در محل افزونه های اشاره شده، و فعالسازی این قابلیت برای وب سایت هست.

mkxd990
mkxd990

آیا این پوسته دارای بسته آسان نصب می باشد؟

Pyramid Themes
Pyramid Themes حرفه ای در پاسخ به mkxd990
  • طراح محصول

سلام خدمت شما؛

همانطور که در تصویر کاور محصول هم اشاره شده، این محصول دارای بسته آسان نصب هست.

کامران یزدانی نیا
کامران یزدانی نیا حرفه ای

خیلی عالی کار شده , موفق باشید

Pyramid Themes
Pyramid Themes حرفه ای در پاسخ به کامران یزدانی نیا
  • طراح محصول

ممنون از شما :)