پوسته شرکتی ورتکس برای وردپرس
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 5

ورتکس یک پوسته بسیار زیبا برای ارائه دهندگان خدمات که می خواهند به نمایش گذاشتن محصولات خود به همان اندازه که خیره کننده ساخته شده است به نمایش گذاشته شود. سعود به قله (Vertex) سخت است  اما هنگام فرود با محتوای زیبا و مدرنی رو به رو می شوید که شما را متحیر می کند.

امکاناتی مانند نمونه کارها , اسلایدر خدمات , نظرات مشتریان و نمایش اعضای تیم در صفحه اصلی سایت به شما فرصتی برای تکامل با بازدید کننده را می دهد. بازدید کنندگان مطمئنا پروژه های طراحی خود را به وبسایتی می سپارند که خود ظاهر شکیل و جالبی داشته باشد.

slider1-mobile

انعطاف پذیر

نسخه موبایل یکی از ویژگی های این پوسته است که باعث می شود برای افرادی که با موبایل و تبلت وارد سایت شما می شوند بسیار جالب باشد.

این ویژگی بر روی تمامی گوشی ها و تبلت ها با سیستم عامل های مختلف سازگاری دارد و به درستی اجرا می شود.

رنگ بندی

رنگ بندی های گوناگون یکی دیگر از ویژگی های این پوسته است. در این پوسته غیر از ۵ نوع رنگ بندی , پنل تنضیماتی دارد که میتوانید به وسیله آن رنگ بندی مورد نظر خود را بوجود بیارید.

شما حتی می توانید رنگ لینک ها , رنگ متن صفحه اصلی , رنگ منو ها , رنگ لینک منو و پس زمینه را مناسب با سلیقه خود در تنظیم کنید.

.

.

slider1-mobile

کنترل پنل فارسی

این پوسته کنترل پنل قدرتمندی با نام epanel دارد که توسط طراح قالب , سایت الگانت تمز طراحی شده و توسط یکــ طراح فارسی سازی شده است.

این پنل بسیار قدرتمند است و تمامی نیاز شما را براورده می سازد. تنضیمات اسلایدر , نوع نمایش مطالب , مدیریت آگهی ها , تنضیمات سئو و… گوشه ای از توانایی های این پنل فارسی است.
vertex-Apple
این پوسته توسط سایت الگانت تمز طراحی شده است و توسط سجاد صفری مدیر سایت یکــ طراح به بهترین نحو ممکن فارسی سازی و راست چین شده است. قیمت کم به معنی کیفیت کم نیست بلکه برای فروش بیشتر محصولات و رقابت است. فارسی سازی این پوسته بیشتر از۸ روز به طول انجامیده است.

Vertex-default-smallVertex-Blue-smallVertex-green-smallVertex-red-smallVertex-purple-small
امکانات:
اسلایدر
گفته های مشتریان
اعضای تیم و مشخصات
دارای ۵ رنگ متفاوت
قابلیت تعویض رنگ (به دلخواه شما)
پنل قدرتمند تنظیمات (epanel) کاملا فارسی
تنضیمات سئو
ایجاد برگه ورود
برگه گالری
برگه پروفایل
برگه نقشه سایت
برگه تمام صفحه
کد کوتاه
سیستم اسکرول
و … .

پیش نمایش : مجموعه فشرده تصاویر , اسکیرین شات , دمو (انگلیسی)

مشاهده بیشتر

فروش این محصول موقتاً متوقف شده است