وبمارکت - پوسته فروشگاهی وردپرس
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 0

سلام.
من از تاریخ یک شهریور عازم خدمت سربازی هستم. لطفاً قبل از این تاریخ درخواست‌های پشتیبانی خودتون رو ارسال کنید تا شرمنده شما عزیزان نشم.
واقعاً ممنونم از حمایتتون و خرید محصولات من. انشاءالله بعد از خدمت با قدرت بر می گردم و محصولاتی که خریدید رو آپدیت و محصولات جدیدتری ارائه می‌کنم.
موفق و شاد باشید…

ثبت کانال تلگرام / ثبت گروه تلگرام / ثبت ربات تلگرام

marketly-support

وبمارکت یک پوسته‌ی فروشگاهی است که براساس ووکامرس طراحی و پیاده‌سازی شده است. این پوسته‌ی پرمیوم با سادگی دلنشین خود کمک می‌کند محصولتان بهتر دیده شده و در نتیجه بازدهی و فروشتان بیشتر شود.

ثبت کانال تلگرام / ثبت گروه تلگرام / ثبت ربات تلگرام

امکانات محصول:

100 درصد طراحی واکنش‌گرا – وبمارکت کاملاً واکنش‌گرا بوده و این بدین معنی است که با تمامی دستگاه‌های متصل به اینترنت هماهنگ است.

آماده شده برای رتینا – قالب ما از نمایشگرهای رتینا به خوبی پشتیبانی کرده و المان‌های موجود برروی نمایش‌گرهای با وضوح بالا تصویری باکیفیت ارائه می‌دهند.

هماهنگ با افزونه‌ی WPML – اگر می‌خواهید فروشگاهی چندزبانه داشته باشید وبمارکت بهترین گزینه است چرا که با افزونه قدرتمند WPML هماهنگ شده.

براساس ووکامرس – ووکامرس یک افزونه‌ی فروشگاه ساز فوق حرفه‌ای است. ما در طراحی وبمارکت از این افزونه بهره گرفته‌ایم.

بی‌نهایت رنگ و طرح‌بندی – با پنل قدرتمند پوسته شما قادر خواهید بود به سادگی رنگ‌ها و اکثر المان‌های موجود در پوسته را تغییر دهید. › طرح‌بندی عریض یا جعبه‌ای – در کنار همه‌ی تغییراتی که قابل اعمال می‌باشد این امکان نیز هست که بین دو نوع طرح‌بندی متفاوت یکی را انتخاب نمائید.

بهینه برای موتورهای جستجو – این پوسته با HTML5 و CSS3 نوشته و تمامی کدهای آن اعتبار سنجی شده تا بیشترین بازده را در موتورهای جستجو داشته باشد.

فونت آوسوم و زوشال – وبمارکت دارای بیش از 360 آیکون فونت آوسوم و زوشال بوده که همگی قابل تغییر اندازه هستند.

نصب ساده و آسان – ما وبمارکت را طوری طراحی کرده‌ایم که نصب آن حتی برای مبتدیان نیز ساده و قابل درک باشد.

فایل‌های لایه باز – شما می‌توانید هر زمان منبع طراحی پوسته را مشاهده کرده و هر قسمت را که می‌خواهید به دلخواه تغییر دهید.

مستندات گسترده – تمامی فرآیندهای مربوط به تغییر در پوسته به سادگی قابل انجام هستند. مستندات را برای محکم کاری در اختیار شما قرار داده ایم.

سازگاری با مرورگرها – این پوسته با مرورگرهای مختلف سازگارسازی شده است. مهم نیست کاربر از چه مرورگری استفاده می‌کند.

شبکه‌های اجتماعی – شما می‌توانید فروشگاه خود را تنها با چند کلیک ساده به شبکه‌های اجتماعی دلخواه‌تان متصل سازید.

روولوشن اسلایدر – وبمارکت همچنین دارای افزونه‌ی لایه‌ای به ارزش 12$ است. نخستین چیزی که کاربر می‌بیند اسلایدر است، پس باید زیبا باشد.

پشتیبانی رایگان و سریع – ما در بستری مناسب که برای مشتریان خود فراهم کرده‌ایم، سعی داریم به بهترین نحو ممکن مشکلات و سوالات شما را پاسخ دهیم.

فیلترهای پیشرفته‌ی خرید – مشتریان شما با فیلترهای پیشرفته‌ای که در اختیارشان قرار داده‌اید به سادگی می‌توانند محصولات موردنظرشان را پیدا کنند.

ثبت کانال تلگرام / ثبت گروه تلگرام / ثبت ربات تلگرام

مشاهده بیشتر

فروش این محصول موقتاً متوقف شده است