ماژول پرداخت تک صفحه ای اپن کارت | افزونه پرداخت سریع اپن کارت
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 25

ماژول پرداخت تک صفحه ای اپن کارت و یا افزونه پرداخت سریع اپن کارت به شما کمک میکند که مراحل پرداخت فروشگاه خود را از 5 مرحله به یک مرحله کاهش دهید و فروش خود را افزایش و باعث میشود که کاربران ازخرید خود رضایت و احساس راحتی نمایند. این افزونه با طراحی مینیمال و فلت به صورت ریسپانسیو و واکنشگرا می باشد . و همچنین دارای فایل راهنما می باشد .

ماژول پرداخت تک صفحه ای اپن کارت -معرفی:

درگاه پرداخت این امکان را برای صاحبان فروشگاه های اینترنتی فراهم می آورد تا وجه محصولات خود را از طریق پایانه های بانکی دریافت نمایند. توسط یک درگاه پرداخت می توانید فروشگاه خود را به درگاه های پرداخت بانکی وصل نموده و مبلغ محصولات یا خدمات خود را از این طریق از خریداران دریافت کنید. مبلع تراکنش های انجام شده به صورت انی از حساب خریدار کسر شده و یک روز پس از انجام تراکنش به حساب پذیرندگان واریز می گردد.

خدمات قابل ارائه​

حذف هزینه‌های ناشی از چاپ پول در کشور و عرضه خدمات پرداخت آسان در بازار مصرف.  ارائه خدمات حرفه‌ای پرداخت الکترونیک با تکیه بر نوآوری و فناوری روز.  ارائه راهکار آسان در زمینه پرداخت پول در بستر تجارت الکترونیک.امکان انجام تراکنش برای دارندگان کارت در هر ساعت از شبانه‌روز.  امکان پشتیبانی شبانه‌روزی توسط شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت (PSP) طرف قرارداد درصورت بروز مغایرت احتمالی در تراکنش‌های درگاه پرداخت اینترنتی.  امکان رؤیت تراکنش‌ها به‌صورت برخط online توسط پذیرنده با دریافت کد کاربری و رمز ورود به پورتال پذیرندگان هر یک از شرکت‌های PSP طرف قرارداد.

ماژول پرداخت تک صفحه ای اپن کارت 1.5- و اپن کارت 2.X . از امکانات این ماژول میتوان به تعیین فیلد ها در هنگام ثبت نام در2 ثبت سفارش نام برد

ورژن های سازگار:

با ورژن اپن کارت 1.5.5.5

اپن کارت 1.5.6.4

و اپن کارت 2.1.0.1 و اپن کارت 2.0.3.1 سازگار است .

ماژول برای اپن کارت 2.3 و 2.2 بروز رسانی شد

افزونه پرداخت سریع اپن کارت – ویژگی ها :

و در تصویر زیرا امکانات حذف و یا اجبار در نمایش را مشاهده میکنید

ماژول پرداخت تک صفحه ای اپن کارت

دموی فارسی

نمونه نمایش در اپن کارت 1.5

افزونه پرداخت سریع اپن کارت

مشاهده بیشتر

فروش این محصول موقتاً متوقف شده است