ماژول AsanPardakht | ماژول آسان پرداخت
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 14

درگاه پرداخت این امکان را برای صاحبان فروشگاه های اینترنتی فراهم می آورد تا وجه محصولات خود را از طریق پایانه های بانکی دریافت نمایند. ماژول درگاه بانک آسان پرداخت برای اپن کارت نسخه 2 به بالا عرضه شده در راستچین جزو افزونه های قدرتمند ارائه شده برای اپن کارت که از پشتیبانی دائمی برخوردار است همچنین محصولات از ضمانت بازگشت وجه برخوردارند . ماژول AsanPardakht افزونه اپن کارت 2 و 3 با سرعت لود بالا و سئوی خوب و قدرتمند برای کلیه بانک های عضو شبکه شتاب.

ماژول AsanPardakht ماژول آسان پرداخت -معرفی:

دریافت و پرداخت وجه، مهم‌ترین فرایند مالی بین خریدار و فروشنده، در کسب‌وکارهای آنلاین است ، این فرایند باید در یک بستر امن، راحت و قابل‌پیگیری انجام شود . در صورتی که شما دارای یک وب سایت خدماتی ( خدمات هاست و دامنه ، خدمات ایمیل و پیامک و…) و یا یک وب سایت فروشگاهی ( فروش نرم افزار ، کالا های دیجیتال و…) هستید می توانید با امکان پرداخت آنلاین به صورت آنلاین و لحظه ای خدمات خود را ارائه دهید و برای فروشگاه خود مزیت پرداخت آنلاین را فراهم آورید ، چرا که ممکن است افراد به وب سایت شما مراجعه نمایند ولی به دلیل آن که امکان مراجعه به بانک و یا خودپرداز برای واریز وجه را ندارند از خرید از وب سایت شما صرف نظرنمایند.

با عقد قرار داد با شرکت آسان پرداخت برای درگاه اینترنتی آن و خرید این ماژول به راحتی میتوانید یک درگاه پرداخت اینترنتی امن و راحت در اپن کارت نسخه 2 به بالا ایجاد کنید. از مزایای این ماژول امکان اتصال آن به حساب های تمام بانک های عضو شبکه شتاب است.

این ماژول برای نسخه 2.0.3.1 و 2.3.0.2 و 3.0.2.0 تست شده و به جزییات پرداخت توسط کاربر دقت شده تا کاربران به راحتی بتوانند پرداخت های اینترنتی خود را در فروشگاه شما انجام دهند .

این ماژول سازگار با انواع مرورگرها از جمله فایرفاکس ، کروم ، اکسپلورر و … می باشد .

ماژول asanpardakht

ماژول آسان پرداخت

مشاهده بیشتر

فروش این محصول موقتاً متوقف شده است