قالب html  ریسپانسیو و تک صفحه ای  کامپوز
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 2

قالب html ریسپانسیو و تک صفحه ای کامپوز

مواقع زیادی پیش میاد که برای طراحی وبسایت یا فروشگاه اینترنتی یا حتی نرم افزار تحت وب، نیاز به ایده گرفتن یا استفاده از قالب های آماده پیدا می کنم. هرچند در اکثر مواقع قالب های انگلیسی مناسبی می تونم پیدا کنم اما همیشه مجبور می شم تا قبل از هر کاری قالب مورد نظر رو ترجمه کنم. فارسی سازی قسمت ها و مهمتر از اون راست به چپ کردن و انجام تنظیمات مربوطه، کارهایی هستند که باید طی این فرایند انجام بدم.

قالب های فارسی شده بعد از اتمام فارسی سازی، تقریبا می تونه توسط هر کس دیگه ای برای ایجاد سایت های اینترنتی مورد استفاده قرار بگیره. خوشبختانه سایت های زیادی هستند که این قالب های فارسی شده رو به صورت رایگان یا همراه با هزینه قابل قبولی ارایه می دهند. من هم تصمیم گرفتم قالب های موجود که در طی چندین سال کار در زمینه طراحی نرم افزار و وب سایت های اینترنتی جمع آموری کردم رو به تدریج یا به صورت خام (قالب اصلی و بدون تغییر) یا به صورت فارسی شده و آماده استفاده در اختیار سایرین قرار بدم.

اولین قالبی که برای این منظور در نظر گرفتم قالبی با نام compass هست که با نام فارسی کامپوز، فارسی و راست چین کردم. این قالب به صورت کاملا ریسپانسیو هست و در اندازه های بزرگ یا تبلت یا موبایل به خوبی نمایش داده می شه. کل قالب به صورت یک سایت تک صفحه ای کامل هست به این معنی که تمام اون چیزی که در سایت برای کاربر نمایش داده خواهد شد، یکبار به صورت کامل برای کاربر لود می شود و کاربر برای مشاهده صفحات نیازی به لود صفحات ندارد که این امر باعث افزایش سرعت کاربر در مشاهده صفحات مختلف می شود.

قالب ریسپانسیو کامپوز، یک قالب عمومی هست که می توانید انواع وب سایت های شخصی یا شرکتی رو به راحتی و بدون نیاز به نصب هیچ نرم افزار یا سیستم مدیریت محتوای دیگر ایجاد کنید. کافیه فایل اصلی قالب رو با نوت پد باز کنید و متن ها و قسمت های مورد نظر رو ویرایش کنید. در صورتی که به دنبال دانلود یک قالب html سبک و شیک و در عین حال با قابلیت ویرایش آسان هستید پیشنهاد می کنم این قالب رو حتما مشاهده کنید.

قالب روی وردپرس و جوملا نصب نمی شود!

مشاهده بیشتر

فروش این محصول موقتاً متوقف شده است