قالب وردپرس شخصی شیفت
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 24

شیفت نام پوسته ای است که برای یک وب سایت شخصی با امکانات کامل بلاگ نویسی طراحی شده، امروزه وب سایت های شخصی رشد قابل توجهی کرده اند و به لحاظ اجتماعی اعتبار خاصی را به فرد میدهند و به طور کل هر فردی که به صورت حرفه ای در هر عرصه ای مشغول فعالیت است نیاز به یک وب سایت شخصی دارد. بیشتر پوسته هایی که برای این گونه وب سایت ها ساخته می شوند توجه کمتری به بخش بلاگ دارند، اما شاید شما یک منتقد ادبی یا فردی باشید که روزانه مطالبی را بر روی وب سایت شخصی خود قرار دهد، شیفت دقیقا همان پوسته ای است که شما به آن نیاز دارید، قابلیت هایی که در این پوسته گنجانده شده به شما این امکان را می دهد که پوسته را به صورت کامل شخصی سازی کنید و با توجه به نیاز های خود از آن بهره ببرید. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های پوسته لازم است مطالب زیر را مطالعه فرمائید.

  1. ظاهر بسیار جذاب: به جرات میتوان گفت این پوسته ظاهری بسیار زیبا و رسمی دارد که این خود باعث می شود به لحاظ اجتماعی نقش مهمی را برای صاحب آن ایفا کند.
  2. طراحی Flat: طراحی تخت یا Flat Design در چند ماه اخیر مورد توجه بسیاری از طراحان وب در سراسر دنیا قرار گرفته است. در روش طراحی سایت تخت تا حد امکان از سایه ها و گرادیان رنگی استفاده نشده و اجزای اصلی صفحه سایت با استفاده از رنگ های یکدست و درخشان در کنار فونت های خوانا به نمایش گذاشته میشوند. ایده اصلی طراحی تخت براساس سادگی ارائه و راحتی کاربران شکل گرفته و نمایی مدرن و متفاوت را به سایت شما میبخشد.
  3. امکانات کامل سفارشی سازی: یک پنل تنظیمات پوسته در قسمت مدیریت وردپرس تعبیه شده است که به کاربر این امکان را میدهد که بتواند تنظیماتی شامل تنظیمات عمومی، پروفایل، شبکه های اجتماعی، بلاگ، سایدبارها و رنگ بندی پوسته را به طور کامل شخصی سازی کند.
  4. ساخته شده برای ورژن 3.5.1 و بالاتر: این پوسته روی نسخه 3.5.1 وردپرس تست شده و می تواند روی نسخه های بالاتر هم به خوبی اجرا شود.
  5. سایدبار و ابزارک اختصاصی: همراه پوسته تعدادی سایدبار و ابزارک های اختصاصی برای بخش های مختلف پوسته طراحی شده است و همچنین این امکان را به کاربر می دهد که علاوه بر تنظیم سایدبار پیش فرض برای هر نوشته/برگه از سایدبار مخصوص استفاده کند.
  6. بخش های ویژه: این پوسته در اصل از دو قسمت تشکیل شده است، بخش بلاگ که مربوط به مطالب روزانه می باشد و بخش رزومه است که ویژگی اصلی این پوسته به شمار می آید، این بخش شامل اطلاعات پروفایل، رزومه که نشان دهنده تحصیلات و تجربیات کاری شماست، نمونه کار که شامل اطلاعات تصویری از کارهای شما است و مخاطب می تواند به صورت گالری از آن دیدن کند، آخرین قسمت هم اطلاعات تماس شما است. همچنین کاربر میتواند از نقشه گوگل در این قسمت استفاده کند.
  7. نقشه گوکل: یکی از ویژگی های محبوب این پوسته استفاده از نقشه گوگل است که به صورت اتوماتیک آدرس شما را از قسمت پروفایل دریافت می کند و نیاز نیست شما به صورت دستی آن را تنظیم کنید، فقط کافیست در تنظیمات پوسته آن را فعال کنید.
  8. تنظیمات اختصاصی برای هر نوشته/برگه: قابلیت بعدی که در پوسته تعبیه شده به شما این امکان را میدهد هر برگه/نوشته را به صورت اختصاصی تنظیم کنید.
  9. کاملا واکنشگرا: در این پوسته طبق استاندارد های جدید وب از قابلیت responsive استفاده شده است که باعث می شود ظاهر پوسته، بسته به ابعاد نمایشگر تغییر می کند.
  10. مرورگرها: شیفت به طور کامل با مرورگر های فایرفاکس، کروم، سفری، اپرا و اینترنت اکسپلور همسان سازی شده و به راحتی نمایش داده می شود.
  11. ابزارک :QRCode این ابزارک به طور اختصاصی برای بخش تماس ساخته شده است و یک QRCode  میسازید که شامل اطلاعات پروفایل شما می باشد. QR-Code یک رمزینه (بارکُد) رمز دار دو بعدی با ساختار ماتریسی می باشد که به منظور رمز گشایی محتویات آن با سرعت زیاد طراحی شده است. این رمزینه دربردارنده‌ی چیدمانی از چهارگوش‌ها‌ی (نقطه های) سیاه بر روی زمینه‌ی سپید است. این نقطه ها بر اساس الگوی استاندارد (ISO/IEC 18004:2006) ایجاد می شوند و می‌تواند حاوی: نوشته، نشانی وب، شماره تلفن، یا داده‌ی دیگری باشد.
  12. ساختار های مختلف برای هر نوشته: پوسته شیفت هر نوشته را با یک لیبل نمایش می دهد به طوری که کاربر میتواند در هنگام افزودن نوشته برای آن ساختار تعریف کنید، هر نوشته بسته به ساختارش با یک لیبل متفاوت نمایش داده می شود و مخاطب به خوبی نوع نوشته را درک می کند.
  • استاندارد: این نوع نوشته از نوع استاندارد است و ویژگی خاصی ندارد.
  • گالری: این نوع نوشته میتواند یک گالری عکس را در خود جای دهد. (شما باید عکس ها را به صورت تک تک اضافه کنید، برای این کار از قسمت post options  در هنگام ایجاد نوشته تازه دکمه Media Manager را کلیک کنید و عکس ها را با سایز مناسب اضافه کنید.)
  • ویدئو: برای این نوع نوشته شما میتوانید از لینک سایت های ارئه دهنده ویدیو استفاده کنید.
  • صدا: این نوشته هم میتواند یک فایل صوتی را در خود جای دهد و برای اضافه فایل های بیشتر میتوانید از shorcode ها استفاده کنید.
  • پیوند: این نوشته میتوانند در خود یک یا چند لینک جای دهد.

شیفت به کاربر این امکان را میدهد که به راحتی یک وب سایت شخصی را با تمامی نیاز های بلاگ نویسی و حتی در بعضی قسمت ها فراتر از آن را راه اندازی کند.

لازم است بدانید این پوسته در سایت themeforest جزو پوسته های خوب به شمار می آید و با قیمت 35 دلار به فروش می رسد و اکنون شما میتوانید نسخه فاسی شده آن را باقیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

پشتیبانی رایگان: شما میتوانید برای پشتیبانی از این وب سایت استفاده کنید. www.navidshad.ir

مشاهده بیشتر

فروش این محصول موقتاً متوقف شده است