قالب فیلم و سریال Omedia
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 3

سلام خدمت عزیزان

قالب Omedia بعد از 1 ماه به مرحله انتشار رسید. نکته بسیر مهم در مورد این قالب کدنویسی کاملا دستی آن از خط اول تا خط آخر می باشد. پس مطمئن باشید قالبی ترجمه شده یا ادیت شده پیش روی شما نخواهد بود!

سعی شده در طراحی این قالب از جدیدترین توابع موجود استفاده گردد و بهینه سازی قالب نیز در حین طراحی انجام شده است.

همانند بسیاری از قالب های حرفه ای دیگر، این قالب مجهز به پنل تنظیمات اختصاصی است که شما را از هرگونه ویرایش آن بی نیاز می کند.

از مهمترین امکاناتی که کمتر در بین قالب های مشابه وجود دارد، امکان نمایش پست ها در دو حالت می باشد که کاربر می تواند بسته به راحتی خود به صورت لحظه ای بین این دو نوع نمایش سوئیچ نماید.

همچنین با دقت بسیار بالایی بر روی اکثریت رزولیشین های دستگاه های موجود، تست واکنش گرایی انجام گرفته و کاربرانتان می توانند بر روی هر دستگاهی اعم از موبایل، تبلت، و سیستم شخصی، وب سایت شما را در بهترین حالت ممکن داشته باشند!

از دیگر امکانات موجود :

– نمایش اطلاعیه مدیر

– منوی چسبان (با حالت شیشه ای و بسیار زیبا)

– اسلایدر سه تصویره، جهت نمایش کاور پست های پیشنهادی

– قابلیت متاباکس جهت راحتی ارسال مشخصات فیلم و سریال

– جعبه دانلود

– تصویر QR جهت اسکن لینک دانلود و دریافت مستقیم فایل در گوشی های تلفن همراه

– فیلم پیشنهادی هفته

– نمایش دسته بندی بر اساس کیفیت، تاریخ انتشار، بازیگران و ژانر، به صورت کشویی (که باعث جلوگیری از شلوغی و سردرگمی کاربر می شود)

– افکت های بصری مخصوص

– کدنویسی ساده و سرعت بالای لودینگ

– پشتیبانی 24 ساعته

نکته بسیار مهم : به علت درج مشخصات به صورت متاباکس و همچنین جعبه دانلود، این قالب برای کاربرانی کارایی دارد که تازه قصد ایجاد وب سایت داشته باشند. (پس اگر وب سایتی با تعداد پست های بالا دارید، از انتخاب این قالب صرف نظر کنید).

همچنین توجه داشته باشید پشتیبانی از این محصول در محدوده رفع مشکلات و یا تغییرات جزئی مانند تغییر رنگ و حذف عناصر موجود می باشد و افزودن عناصر، حتی با دریافت هزینه نیز انجام نخواهد گرفت.

شما را به دیدن پیشنمایش قالب Omedia دعوت می کنیم.

 

مشاهده بیشتر

فروش این محصول موقتاً متوقف شده است