قالب فروشگاهی پرستاشاپ هیوج شاپ
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 15

قالب فروشگاهی پرستاشاپ هیوج شاپ

قالب فروشگاهی هیوج شاپ Huge shop به صورت کاملا ریسپانسیو و رتینا برای فروشگاه ساز پرستاشاپ طراحی شده است و این قالب به گونه ای می باشد که می تواند برای ایجاد فروشگاه های مختلف از جمله فروشگاه آنلاین مد و لباس، فروشگاه آنلاین دیجیتال، فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی و … مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین با قابلیت های فراوانی که قالب هیوج شاپ در اختیار شما قرار می دهد می توانید از بخش مدیریت صفحات مختلف سایت خود را ویرایش کنید. از جمله ماژول های کاربردی این قالب فروشگاهی اسلایدشوی تمام صفحه، مگا منوی افقی ، اسلایدر محصولات، اسلایدر شاخه ها به صورت تب و بنرهای ثابت و … می باشند.

همچنین با استفاده از ماژول وبلاگ بخش مقالات و اخبار وب سایت خود را در جهت بهبود محتوا و تعامل بیشتر با مشتریان ایجاد نمایید.

ماژول جامع درگاه بانکی ملت، ملی، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، سامان، فن آوا، آسان پرداخت، ایران کیش، مبنا به همراه قالب ارائه می شود.

قالب هیوج شاپ به صورت فایل نصبی قالب می باشد و در صورتی که فروشگاه فعالی داشته باشید و بخواهید قالب آن را تغییر دهید به راحتی با خرید و نصب قالب امکان پذیر می باشد.

2

ویژگی های قالب

– قالب کاملا فارسی و راست چین

– طراحی ریسپانسیو و رتینا

– مگا منوی افقی و عمودی

– ماژول وبلاگ

– نمایش سریع به صورت پاپ آپ

– سبد خرید ای جکس

– اسلایدر شاخه ها به صورت تب

– اسلایدر محصولات

– اسلایدر تصاویر

– اسلایدر لوگو

– بلاک های ثابت

-2 پشتیبانی از فونت2 awesome

– جستجوی لایه ای محصولات

و …

2

قالب huge shop دارای 20 تم مختلف می باشد که در روزهای آینده تم های دیگر این قالب فارسی سازی شده و در سایت راست چین قرار خواهد گرفت. در صورتی که تم خاصی مد نظر شما می باشد درخواست خود را ارسال نمایید تا در اولویت قرار گیرد.

2

* این قالب با نسخه php 7 سازگار نمی باشد. لطفا قبل از خرید مطمئن شوید که هاست شما قابلیت تعیین نسخه php را دارد.

2

2

مشاهده بیشتر

فروش این محصول موقتاً متوقف شده است