قالب سایت شخصی FlatVC
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 0

FlatVCیک قالب شخصی زیبا و تک صفحه است که با تکنولوژی های HTML5 & CSS3 پیاده سازی شده است.

FlatVCیک قالب کاملا مناسب برای قرار دادن اطلاعات شخصی شما است که شما می توانید در آن موارد زیر را داشته باشید: نمایش مهارت های خود ،سطح توانایی های خود ،سطح تحصیلات  خود را ، تجربه و سرگرمی ،نمایش علایق کاری . شما با توجه به نوع کارتان می توانید کلیه موارد فوق را تغییر دهید.

این قالب زیبا و کاربر پسند  از افکت های زیبای جی کوئری و انیمیشن های CSS3 بهره می برد.

این قالب می تواند به عنوان یک کارت ویزیت آنلاین (VCARD) برای هر کس که قصد راه اندازی یک وب سایت شخصی به همراه نمایش رزومه  را دارد مناسب است. شما توسط این قالب فارسی سایت شخصی  طرح مترو می توانید سایت استاتیک خود را به راحتی طراحی کنید و از داشتن یک سایت زیبا و کاربر پسند لذت ببرید.

محتوای FlatVCاست به گونه ای است که می توانید به سرعت آن را به قالب شخصی خود تبدیل کنید . این قالب شامل آیکون های تخت و طراحی مترو، دارای بخش تحصیلات و توانایی ها و قابلیت چاپ ، فرم تماس با ما آژاکس با قابلیت نمایش نقشه گوگل و QR Code است. آیکون های شبکه های اجتماعی در تمامی قسمت ها برای ارتباط کاربران با شما هستند.

کاملا واکنش گرا

قالب FlatVC با قابلیت نمایش صحیح در تمامی نمایشگرها اعم از موبایل و تبلت می تواند کاربران شما را در نمایش قالبتان در تمامی نمایشگرها یاری کند

 آیکون های شبکه های اجتماعی

شما می توانید هر لینک را برای چهارتا از شبکه های اجتماعی ، راه اندازی کنید و آنها را ایجاد نمایید ، و کاربران سایت خود را به همراهی شما در شبکه های اجتماعی ترقیب نمایید. مجموعه شامل اسکایپ و E به ایمیل آیکون ، و ما آماده هستیم تا آن را در سایز بزرگ در نسخه های بیشتر ارائه دهیم.

گزینه های ویژه چاپ رزومه ‘ و ‘ دانلود رزومه

شما می توانید از قسمت رزومه پرینت بگیرید. با اسکریپتی که در این قسمت وجود دارد شما می توانید کاربرانتان را به گرفتن پرینت از رزومه شما ترقیب نمایید. همچنین می توانید رزومه خود را به صورت PDF درآورید و در لینک دانلود رزومه برای دانلود قرار دهید.

آیکون فونت های wpspace

ویژگی های قالب Flat VC :

طراحی مترو

آیکون های تخت

لود سریع قالب

کاربر پسند

واکنش گر

پشتیبانی از مرورگر ها : فایرفاکس، کروم ، سافاری، اپرا و اینترنت اکسپلورر

مهارت های شما با سطح متحرک نمودار

آیکون فونت های wpspace

نمونه کارها : ایزوتوپ

فرم تماس با ما آژاکس

قالب تک صفحه ای

چاپ و گزینه های دانلود رزومه

مشاهده بیشتر

فروش این محصول موقتاً متوقف شده است