قالب حرفه ای و فروشگاهی وردپرس Glory
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 16
16 پرسش و پاسخ
roozbeh7
roozbeh7

درود بر شما
من قبلا قالب پورتو از همین سایت خریدم به دلیل ندادن اپدیت دیگه قیدشو زدم حالا می خواستم این قالبو بخرم ولی نال شدش نیست که نگاش کنم ببینم چی داره بعد از شما بخرمش چون انگاری این یکیو دیگه اپدیتشو به روز میزارین اگه لطف بکننین یوزر و پاس دمو خودتونو ایمیل کنید من یه نگاه یکنم خیلی ممنون میشم دست به چیزی نمیزنم فقط می خواستم تم اپشن و ادیت هر صفحه شو نگاه کنم
با تشکر.

shervin.s
shervin.s

با سلام
می خواستم بدونم اگر تغییراتی در قالب بخوام انجام بشه با قبول پرداخت هزینه انجام میدهید یا خیر؟

با تشکر

soheilkhm
soheilkhm

سلام
امکان داره مشخصات کنترل پنل قالب رو بذارید تا بشه نگاهی به امکاناتش انداخت؟

hnd1371
hnd1371

درود - من ی قالب می خواستم که مشتری بتونه محصولاتی رو که می زارم تو سایت اگه دلش خواست دانلود کنه یا به صورت ÷ستی خریداری کنه . این قالب چنین امکانی رو داره ؟ و می تونید این قالب رو طوری کنید که نیازمو بر طرف کنه ؟

parhamm
parhamm

درود من با دیم پرتو و منگو کار میکردم الان از این دیم خوشم اومده مشکل اینجاست که نال شدش نیست که من تو لوکال هاست باهاش کار کنم ببینم چطور امکاناتش بعد نسخه اصلیشو از شما بخرم اخه برای من تنظیمات ووکامرز تو قسمت دیم اپشن و ادیت پیج هر صفحه و ادیت هر محصول برام مهمه تو دیم فارست هم که این امکاناتو نزاشته ببینیم.
ایا شما میتونی از این قسمت ها اسکرین شات به ایمیلم یا شمار بدم تو تلگرام بفرستید.نسخه انگلیسیشو. میدونم درخاستم با کمال پرویی هست ولی چه کار کنم....اخه دیم پرتو و منگو امکاناتش زیاد بود منو بد عادت کرده . منم کد نویسیم در حد ویجت زدن کمی css
سربلند و پیروز باشید.

takingame
takingame در پاسخ به parhamm
  • طراح محصول

سلام ادرس ایمیلتون بزارید براتون مشخصات کنترل پنل ادمین را بفرستم برید داخل قالب یه چرخی بزنید.

roozbeh7
roozbeh7

سلام
من می خواستم این قالب رو بخرم ولی من نسخه انگلیسی این پوسته رو احتیاج دارم.می خواستم بدونم شما نسخه انگلیسی رو هم بهم می میدین؟؟
پلاگین ها چطور؟ من به پلاگین های انگلیسی احتاج دارم ! و این که با آپدیت پوسته پلاگین های آپدیت شده هم میدهید؟ ممنون میشم جوابم رو بدین
باتشکر

takingame
takingame در پاسخ به roozbeh7
  • طراح محصول

سلام، در صورت تمایل نسخه خریداری شده و اروجینال قالب (انگلیسی) پکیج کامل برایتان ارسال میشه.

sd1819
sd1819

نسخه انگلیسیشو دیدم.عالیه. اما دمویی که در راستچین قرار دادید مشکل داره مهندس.

takingame
takingame در پاسخ به sd1819
  • طراح محصول

سلام، شما به بزرگواری خودتون ببخشید، بیشتر از این در توانمون نبود.

pixel2007
pixel2007

سلام
دو سئوال
ایا این قالب محدودیت نصب دارد یا خیر؟
دوم بعد از نصب عین دمو بالا می آید ویا خیر؟

takingame
takingame در پاسخ به pixel2007
  • طراح محصول

این قالب بعد از نصب و انجام کارهای لازم ، دقیقا مشابه پیش نمایش در میاد ولی لازمه که این قالب توسط تیم فنی تکین مارکت برای خریدار نصب و راه اندازی بشه.
نصب برروی چندین دامین هم این امکانش هست، ولی فقط از طریق تیم فنی تکین مارکت، این قالب بیشتر برای سایتهای که استفاده شخصی دارند مناسبه و بدرد فروش در مارکت های دیگه نمیخوره و بعد از مدتی از کار میافته، مگر اینکه از طریق سیستم همکاری در فروش بخواهید این قالب را بفروش برسانید.

ahp
ahp

سلام دوست عزیز
این قالب همونی ی که میخواستم. حتما هفته آینده برای راه اندازی فروشگام مزاحمتون میشم برای خرید. امیدوارم پشتیبانی هم مثل قالب فوق العاده باشه. و البته بروزرسانی و اضافه شدن صفحه های خانگی بعدی.
البته اینکه توی توضیحات گفتین برای افرادی که کاملا با ووکامرس آشنا هستن مناسب هست یکم نگرانم کرد ولی بخاطر این قالبم شده با ووکامرس کاملا آشنا میشم.
ی سوال هم داشتم این قالب برای دریافت نماد اعتماد مشکلی نداره؟
موفق باشید.

takingame
takingame در پاسخ به ahp
  • طراح محصول

ممنون و سپاسگذارم ازشما، از بابت پشتیبانی خیالتون راحت باشه ما مشتریهای خوبمون را تنها نمیزرایم، اینهم که گفتم کاملا باید آشنا باشید بخاطر اینه که قالب های جدید دیگه سیستمشون با قالب های قدیم فرق داره دیگه اینطور نیست با یه درون ریز ساده سایت حاضر و آماده بشه، و نیاز به وقت و حوصله بیشتری داره. برای گرفتن نماد هم بستگی به محصولاتی داره که قراره در سایت بفروشید.

takingame
takingame
  • طراح محصول

بله دقیقا،
در ضمن چندتا صفحه خانگی دیگه هم داره که داریم روش کار میکنیم و به قالب اضافه میکنیم. که بیشتر روی یک دسته از محصولات کار میکنه. مثلا برای آنهای که میخواهند فقط لوازم آرایشی بفروشند یا لوازم منزل.
پیش نمایش سایت اصلی:
http://themeforest.net/item/glory-multipurpose-woocommerce-wordpress-theme/full_screen_preview/10853615

کامران یزدانی نیا
کامران یزدانی نیا حرفه ای

این قالب برای هایپر مارکت هایی که لازم دارند چندین گروه محصولی را در صفحه اصلی نمایش بدند فوق العادست