قالب فروردین جهت اسکریپت فریر
  • توضیحات
  • پرسش و پاسخ 27

قالبی که پیش روی شماست، یک قالب ترجمه و یا راست چین شده نیست. این قالب جهت اسکریپت داخلی و بومی فریر طراحی و اجرا شده است و سعی شده تا جای ممکن راست چین و فارسی باشد.
از طریق قالب فروردین شما می تونید اقدام به فروش آنلاین انواع کارت شارژ(ایرانسل، همراه اول، تالیا و رایتل)، اپل آیدی، اکانت بازی هایی مثل کلش اف کلنز، ویــــــ پـــــ انـــ ، یوزر و پسورد آنتی ویروس(از جمله نود 32)، قفل نرم افزارها و هر نوع خدمت آنلاین اکانتی کنید.

امکان اضافه کردن صفحات راهنما، ارتباط با ما، درباره ما، پشتیبانی و پیام مدیر به صورت فایل HTML و جدا از اسکریپت فریر وجود دارد. نمایش این صفحات بصورت Modal در قالب تعبیه شده است.

قالب به رزولوشن و دستگاه مرور کننده واکنش نشان می دهد(Responsive می باشد). این قالب می تواند برای تب های مختلف خود دارای رنگ های متعدد با توجه به دسته بندی محصولات می باشد. تعداد این رنگ ها ۸ عدد می باشد که برای یک مرتبه و برای نصب قالب به صورت رایگان و طبق سلیقه خریدار محترم تنظیم خواهد گردید. برای تغییر یا اصلاح این رنگ ها از بار دوم به بعد می توانید از فایل راهنما بهره بگیرید.

قالب را می توانید علاوه بر تصاویر به صورت پیش نمایش زنده هم در ببینید. ضمنا قیمت های خدمات و امکانات کم در نظر گرفت شده. در حد ۱۰۰ تومان برای کارتها و… تا امکان تست هماهنگ بودن قالب با درگاه های بانکی فراهم گردد.

با توجه به اینکه قالب از پایه طراحی شده قیمت گذاشته شده انصافا مناسب می باشد. در صورت خرید قالب ان شاء الله ظرف مدت یک روز و نهایتا دو روز قالب نصب و تحویل می گردد.

به روز رسانی های احتمالی قالب را از همین صفحه دنبال نمایید.
با تشکر از حسن انتخاب شما…

 

مشاهده بیشتر

فروش این محصول موقتاً متوقف شده است